quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wat, als er een tent is met veel hoekjes en sjit is het de paradiso wel, 3 etages met een trappenhuis, genoeg plek lijkt mij zo!
Ik heb er iig heel wat natte vingers gehaald in mijn tijd....
yvonnequote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit geweigerd bij Tivoli. Heb wel meegemaakt dat iemand anders die op een ONZ-meet was er niet meer naar binnen mocht
Alcoholpercentage in de Paradisoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]zijn de betere tenten. Verdiepingen
En dan naar beneden pleuren door het alcoholpercentage in je
![]()
Want je kan niet als een koekje worden als je voordrinkt?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Alcoholpercentage in de Paradiso
Dan ben je 50 bier en 125 euro verder!
Ik zat ook al te zoeken maar kom op allemaal gare sitesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:26 schreef reetveter het volgende:
Waarom de fuck staat er niet op die site normale foto's van de toko
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zat ook al te zoeken maar kom op allemaal gare sites
es tè fuck uu. 27e staat, maar is tivoli wel zon goed ideequote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:31 schreef De_Ananas het volgende:
Kunnen we geen Defqon of Decibel meet doen?
Nouquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:34 schreef reetveter het volgende:
-- zegt:
beetje alternatieve muziek die je niet heel veel hoord (goede muziek geen gothic)
Joey zegt:
goede muziek als in?
-- zegt:
nerd, mia, daft punk
Joey zegt:
Oke
Die muziek is heul niet zo slecht.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:38 schreef Bomil het volgende:
SCHRIJF MIJ IN IK KOM OOK
GRAPJE HAHAHA OMG :'D IK BEN GRAPPIG MAN
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:38 schreef Bomil het volgende:
SCHRIJF MIJ IN IK KOM OOK
GRAPJE HAHAHA OMG :'D IK BEN GRAPPIG MAN
ik wil je niet aanraken je kunt iets besmettelijks hebben nuquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:41 schreef behangplakker het volgende:
Hee, in Tivoli ben ik al eens geweest. Nu ben ik stoer
Jij komt gewoonquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:36 schreef McFearless het volgende:
Ik zie mezelf ook nog wel op die meet verschijnen.
Samen 1 meisje vingerenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij komt gewoonik wil wel eens met baas McF een pilsje drinken en een 14 jarig meisje vingeren.
Ik denk dat ik wel ga, ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij komt gewoonik wil wel eens met baas McF een pilsje drinken en een 14 jarig meisje vingeren.
quote:
Tuurlijk waarom dacht ik daar niet aan enzoquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA...LEUK MAN, NET 3 DAGEN 16 EN NAAR DE TIVOLI GAAN, LEUK MAN!!!!!!
ALS JE NOU GEWOON MET JE 5 UITGEKOZEN KLASGENOOTJES NAAR HET TIKIBAD GAAT, GAAN WIJ WEL ZUIPEN, SNUIVEN EN HOSSELEN OWKEE.....????????????
Precies, de één haalt een natte vinger, en de ander een 'bruine vinger'quote:
Als we maar niet naar Limburg gaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:51 schreef Florian_ het volgende:
Waarom in Utrecht?
Doe in A'dam, Haarlem of Leiden
Ik reserveer die natte vinger alvast.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
Precies, de één haalt een natte vinger, en de ander een 'bruine vinger'
Nou, dan doe ik het wel, hoor. Wees maar gerust, Bio.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee hee, komen is een privilege hoorkan niet zomaar aan iedereen gegeven worden.
I'd like a front row ticketquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou, dan doe ik het wel, hoor. Wees maar gerust, Bio.
Das wel te doen ja, al heb je die shit natuurlijk niet de 27e, als er 80s party isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:34 schreef reetveter het volgende:
-- zegt:
beetje alternatieve muziek die je niet heel veel hoord (goede muziek geen gothic)
Joey zegt:
goede muziek als in?
-- zegt:
nerd, mia, daft punk
Joey zegt:
Oke
Die muziek is heul niet zo slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |