Die zingt best primaquote:
Supersnel!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat gaat de tijd toch snel
(en ik heb twee bedden)
dank! Zie nu dat het idd nu begintquote:Op zondag 4 januari 2009 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dakar??? NU AL??
Komt toch kwart voor 6???
Dat is een leuke site! Nu krijg ik ook zin in die Thaise jasmijnrijst. Alleen die Italiaanse rijst met extra glansmiddel (how italian!quote:Op zondag 4 januari 2009 16:54 schreef sigme het volgende:
Hier een mooie lijst met rijstsoorten en wat commentaar erbij.
Nee ik deed f5 in MyAT en zag dat ie op 299 stond.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:05 schreef Merel het volgende:
DML, zat je nou te wachten totdat je die lapo kon maken? Muis en jij hebben er wel patent op hè
Nee hoor ook alleen voor de 15e. Wilde je gaan dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:06 schreef TJDoornbos het volgende:
DizMizLiz kun je ook alleen voor 15 feb kaartjes kopen of is het een wkend pakket?
whihihihiquote:
Ga jij eens een fatsoenlijke maaltijd leren koken om je toekomstige geliefde mee te imponeren!quote:
hmmz....niet mijn smaakquote:
ligt aan het kostenplaatjequote:Op zondag 4 januari 2009 17:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee hoor ook alleen voor de 15e. Wilde je gaan dan?
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dit is hoe het moet mensen...
[ afbeelding ]
Uh huhquote:Op zondag 4 januari 2009 17:12 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hmmz....niet mijn smaak![]()
zeg, heb ik nu in een paar uur een heel topic gemist?
okequote:Op zondag 4 januari 2009 17:11 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ga jij eens een fatsoenlijke maaltijd leren koken om je toekomstige geliefde mee te imponeren!
Maar serieus, zowel mijn ex als mijn man hebben mij veroverd op de concurrentie door hun kookkunsten
Dus als jij nou leert koken, heb je voor het eind van het jaar een vriendin. En dat weet ik, want alle indo's zijn helderziend
kans is groot!!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:12 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hmmz....niet mijn smaak![]()
zeg, heb ik nu in een paar uur een heel topic gemist?
Je mag mee rijden? Kaartje is ¤22,50 en klein beetje voor de benzine? Een kopje ertwensoep nog voor twee euro en meer heb je niet nodigquote:
oh, het nummer is prachtig...maar hoe MM het doet, neequote:Op zondag 4 januari 2009 17:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Uh huh![]()
Welcome to the women side of the world
Dat laatste, doh!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
oh, het nummer is prachtig...maar hoe MM het doet, nee![]()
of heb je het gewoon over het bovenmatig kletsen?
johquote:
Eentje? Ik moet die van mezelf ook nog aanschaffen dus geen probleem. Is wel een staanplaats trouwens!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:16 schreef TJDoornbos het volgende:
Kan jij kaartje kopen, heb geen account daar
iets eten ligt zeker te veel voor de hand?quote:
Ik zou het niet doen, maximaal 4 dagen in de koelkast is wel de limiet. Schijnt ook best bacteriegevoelig te zijn, gekookte rijst. Invriezen kan wel weer maanden, voor de volgende keer dan!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:13 schreef Tinkepink het volgende:Ik heb een blonde-vraag: er staat hier nog een bakje gekookte rijst van vorige week. De schimmel staat er niet op en het stinkt ook niet. Is de rijst dan nog eetbaar?
Of anders geformuleerd: hoe lang kan je gekookte rijst bewaren?
K ga wel op je nek zitten alst moetquote:Op zondag 4 januari 2009 17:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Eentje? Ik moet die van mezelf ook nog aanschaffen dus geen probleem. Is wel een staanplaats trouwens!
Ik wil het altijd graag weten als ik ongelijk hebquote:Op zondag 4 januari 2009 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en Isa, ik snap dat er veel mensen zijn die verschillende dingen roepen, maar schoonzus kan niet zo goed tegen nieuwe inzichten die indruisen tegen wat zij al een tijd roeptDa's meer de irritatiefactor
En lezen doet ze niet dus dat is ook de remedie niet
Met gekookte rijst zou ik maximaal 1 dag later in acht nemen!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:19 schreef Laureline het volgende:
Ik zou het niet doen, maximaal 4 dagen in de koelkast is wel de limiet. Schijnt ook best bacteriegevoelig te zijn, gekookte rijst. Invriezen kan wel weer maanden, voor de volgende keer dan!
Ik denk dat je er wel van gaat afvallen (de komende dagen.... op de wc).quote:Op zondag 4 januari 2009 17:13 schreef Tinkepink het volgende:Ik heb een blonde-vraag: er staat hier nog een bakje gekookte rijst van vorige week. De schimmel staat er niet op en het stinkt ook niet. Is de rijst dan nog eetbaar?
Of anders geformuleerd: hoe lang kan je gekookte rijst bewaren?
Ja rijst schimmelt niet zo snel maar bacteriën komen er galore in geloof ikquote:Op zondag 4 januari 2009 17:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met gekookte rijst zou ik maximaal 1 dag later in acht nemen!
Je vriend?quote:
Nee m'n vader (moeder en broertje)quote:
Ach die maandquote:Op zondag 4 januari 2009 15:43 schreef kwakveense het volgende:
ik ben al een half uur weer thuis, maar heb heel lang over bijlezen gedaan
[..]
dizzy is ook heel tof! en heel slank!!!
[..]ik is van 83...5 januari 83... maar ik had best een serenade willen horen!!
verder...ehhh... ik ben mega brak en nu al vergeten wat ik allemaal gelezen heb.voor alle mensen met nare ervaringen....
herkennen jullie dat, dat je soms in een periode ongemerkt zo verandert, dat je je achteraf niet meer kan herinneren hoe je daarvoor ook alweer was?
82/83 is toch de jaren 90quote:Op zondag 4 januari 2009 17:27 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Ach die maand
82 / 83 is 't zelfde, zoals dat nummer gaat: Respect if you are born in the eighties![]()
Al die mensen uit de jaren 90 da's niks!
Zow weer net terug uit de sportschool, even wat te eten ritselen en dan druk aan de studie.
O, maar dit moet je absoluut onthouden! Dat kan je vast een keer tegen ze gebruikenquote:Op zondag 4 januari 2009 17:27 schreef P.F het volgende:
"Als het beneden ligt
dan is het voor gezamenlijk gebruik. Dus stop met zeuren"
Ik las laatst in een artikel hierover: 'Eet niets wat je (over)grootmoeder niet zou herkennen als eten'. Vond ik wel een goede!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* probeer een beetje bij de basis te blijven van het eten, alles wat uit fabrieken komt met veel ingrediënten moet je niet zo vaak eten
Lieverd...dat werkt zo met ééuwen, niet met decaden.quote:
had ik vandaag al gezegd dat je me soms verbaast?quote:
Ik ben de grootste misbruiker van andermans spullenquote:Op zondag 4 januari 2009 17:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O, maar dit moet je absoluut onthouden! Dat kan je vast een keer tegen ze gebruiken
Aaah, dat was dus de misvatting, ik wist dat hij ergens op was gebaseerdquote:Op zondag 4 januari 2009 17:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lieverd...dat werkt zo met ééuwen, niet met decaden.
Nou ja, die van mij zou broccoli niet eens herkennenquote:Op zondag 4 januari 2009 17:29 schreef Phaidra het volgende:
Ik las laatst in een artikel hierover: 'Eet niets wat je (over)grootmoeder niet zou herkennen als eten'. Vond ik wel een goede!
Schatje ben je tochquote:Op zondag 4 januari 2009 17:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
K ga wel op je nek zitten alst moet
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, die van mij zou broccoli niet eens herkennendus toen ik dat las dacht ik: hmpf!
Maar ik begrijp de strekking wel en op zich is het een goed streven
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:30 schreef P.F het volgende:
Aaah, dat was dus de misvatting, ik wist dat hij ergens op was gebaseerd!
Ja okeeee, er zijn natuurlijk uitzonderingenquote:Op zondag 4 januari 2009 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, die van mij zou broccoli niet eens herkennendus toen ik dat las dacht ik: hmpf!
Maar ik begrijp de strekking wel en op zich is het een goed streven
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik las laatst in een artikel hierover: 'Eet niets wat je (over)grootmoeder niet zou herkennen als eten'. Vond ik wel een goede!
Wist je dat nog nietquote:Op zondag 4 januari 2009 17:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Schatje ben je toch![]()
Kaartjes ben ik mee bezig. De site werkt niet echt mee
Je mag blijven maar alleen als je voor 2010 een bmi hebt van <25 anders pesten we je wegquote:Op zondag 4 januari 2009 17:37 schreef Oksel het volgende:
Ik sta in het lijstje!
Een BMI van 28, fuck.. dat is hoog..
Ik wil niet naar het andere topic![]()
Anyway; ik heb fietsbenen, die wegen ook veel..
Het andere topic gaat wel veel minder snelquote:Op zondag 4 januari 2009 17:37 schreef Oksel het volgende:
Ik sta in het lijstje!
Een BMI van 28, fuck.. dat is hoog..
Ik wil niet naar het andere topic![]()
Anyway; ik heb fietsbenen, die wegen ook veel..
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:38 schreef Oksel het volgende:
Als ik nu iets aanpas.. zoals mijn lengte of gewicht, veranderd het lijstje dan realtime?
quote:
Merelquote:Op zondag 4 januari 2009 17:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
En welkom bluejean! (wie was hier vandaag nou ook alweer aan het klagen over drukte in de sportschool door al die goede voornemens mensen?)
Geen situps, hárdlopen en spinning!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
denken jullie dat 't lukt om deze zomer een mooie buik te hebben (jaja, met heel veel situps en ga zo maar door, ik wéét dat ik dat moet gaan doen) maar zou het lukken?![]()
![]()
Ssssssst!quote:
Werken die situps dan wel echt? Ik had juist gehoord dat die echt amper iets deden aan je vetbuikquote:Op zondag 4 januari 2009 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
denken jullie dat 't lukt om deze zomer een mooie buik te hebben (jaja, met heel veel situps en ga zo maar door, ik wéét dat ik dat moet gaan doen) maar zou het lukken?![]()
![]()
ben zeer benieuwd, TV staat al op RTL7quote:Op zondag 4 januari 2009 17:41 schreef sigme het volgende:
Ze reden naar Bou Jerif vandaag, MoBlo, en morgen een rondje van en naar Bou Jerif. Ik ben daar wel vijf keer geweest, en de laatste keer gruwelijk verdwaald in de woestijn en gered door een meneer in een hemels blauw gewaad die de Here zelf geweest moet zijn.
situps doen idd niets voor je buikvet, kan beter hardlopen en spinnenquote:Op zondag 4 januari 2009 17:41 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Werken die situps dan wel echt? Ik had juist gehoord dat die echt amper iets deden aan je vetbuik. Dat vind ik het irritantste van afvallen en een mooier lichaam kweken. Iedereen spreekt elkaar tegen! Als er nou gewoon een heel duidelijk schema was met 'voor een strakke buik moet je dit doen' en 'om 10 kilo af te vallen doe je dat' dan was ik dat allang
.
Maar voor tips hou ik me aanbevolen.
Ja want je doet nu aan kickboksen en dat is echt geweldig voor je buik!! Ik weet niet hoe jouw buik er uitzag maar mijne was zo + 5 kilo (alles zat op m'n buik.. niet schokkend maar ook niet plat)quote:Op zondag 4 januari 2009 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Merci. Ja, dat vermoeden had ik al. Zul je zien dat de cheap ass sportschool vol zit.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
En welkom bluejean! (wie was hier vandaag nou ook alweer aan het klagen over drukte in de sportschool door al die goede voornemens mensen?)
SHE-modus:quote:Op zondag 4 januari 2009 17:42 schreef Oksel het volgende:
* Oksel heeft GEEN wijn gedronken vandaag.
Was best moeilijk omdat ik wel 2 stukjes brood met een restje heerlijke Franse kaas op moest maken..
Bou Jerif ligt in Afrika (Marokko) en de Afrika-race is zojuist op tv geweest. Straks komt nog de Dakar-in-ZA. Daar *wil* ik ooit nog komen. Gaat je wereldreis erlangs?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben zeer benieuwd, TV staat al op RTL7
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
SHE-modus:
Opmaken? Van wie? Van de kaaspolitie?
Je bent zo oud dik als je je voeltquote:Op zondag 4 januari 2009 17:42 schreef Oksel het volgende:
Ik voel me niet alsof ik een BMI van 28 heb.
Ik post een foto. Even zoeken, een recente.
Troel pm'en.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Wanneer zet iemand mij in het lijstje
Ik had natuurlijk geen foto's van toen hij echt dik was want dat vond ik naarquote:Op zondag 4 januari 2009 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
mijn buik is heul wel veul vetter
dus ik ga nog wel een jaartje kickboksen
boerenkool met augurk? que pasa?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:47 schreef Viking84 het volgende:
Boerenkool zonder augurk is als seks zonder neuken.
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:47 schreef Viking84 het volgende:
Boerenkoolquote:Op zondag 4 januari 2009 17:47 schreef Viking84 het volgende:
ik ben zo vastberaden, het moet wel.. toch? toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk geen foto's van toen hij echt dik was want dat vond ik naarMaar goed, dan ga je gewoon wat langer en meer sporten
! Het kan, het gaat je lukken!!
met 3 keer in de week evylopen en nog wat extra spinning ben ik die 20kg kwijtgeraaktquote:Op zondag 4 januari 2009 17:49 schreef BlaatschaaP het volgende:
Maar is 3 keer per week Evy-hardlopen dan wel genoeg om zo'n buikje weg te krijgen?.
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben zo vastberaden, het moet wel.. toch? toch?
Ik wil een keer in bikini lopen zonder mn buik in te hoeven houden en gewoon me niet druk hoeven maken om hoe ik zit of sta of lig, omdat ik gewoon SLANK ben, en niet elke vetrol moet verbergen of camoufleren
Zoals: Vingeren is geen neuken?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou hier zóveel op willen zeggen hè!!!!
OP lezen?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Wanneer zet iemand mij in het lijstje
Nee grapje, je mag heus wel blijvenquote:Op zondag 4 januari 2009 17:51 schreef Oksel het volgende:
Voor een BMI van < 25 moet ik 80kg wegen! Dat is superstrak! Dan zit er bij mij echt geen grammetje vet meer aan.. dat word een half jaar niet zondigen qua eten en drinken. Dat is voor mij echt te licht.
*mufasa-hoofd bestaand uit wolken*quote:Op zondag 4 januari 2009 17:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben zo vastberaden, het moet wel.. toch? toch?
Ik wil een keer in bikini lopen zonder mn buik in te hoeven houden en gewoon me niet druk hoeven maken om hoe ik zit of sta of lig, omdat ik gewoon SLANK ben, en niet elke vetrol moet verbergen of camoufleren
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*mufasa-hoofd bestaand uit wolken*
Just remember, slank zijn is OOK een state-of-mind!![]()
Rememberrrrrrrrrrr.....
*mufasa-hoofd verwijnt*
Heb je je dan niet in je lengte vergist bij het invullen?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:51 schreef Oksel het volgende:
Voor een BMI van < 25 moet ik 80kg wegen! Dat is superstrak! Dan zit er bij mij echt geen grammetje vet meer aan.. dat word een half jaar niet zondigen qua eten en drinken. Dat is voor mij echt te licht.
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*mufasa-hoofd bestaand uit wolken*
Just remember, slank zijn is OOK een state-of-mind!![]()
Rememberrrrrrrrrrr.....
*mufasa-hoofd verwijnt*
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:54 schreef P.F het volgende:
Ja hoor als jij een BMI van 28 hebt dan laat ik SHE mijn schoen opeten
Ga je weer vroeg naar bed ja?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:49 schreef conleche het volgende:
Ik ga vanavond xtra vroeg naar bed om alles te kunnen bijlezen.......Daar kan ik nu niet aan beginnen.
Oh je bent een man!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:53 schreef Oksel het volgende:
En foto's die recent zijn waar ik helemaal op sta heb ik niet echt..
Alleen deze, van 21 december. Maar deze is niet echt eerlijk.
[ afbeelding ]
Ik zal zo mijn camera even legen, staat vast wel wat op.
Doe mij dan maar de She foto'squote:Op zondag 4 januari 2009 17:54 schreef Oksel het volgende:
Of zal ik voor jullie allen naakt poseren? Net als SHE gaat doen?
En ik.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga je weer vroeg naar bed ja?
Wat knap van je! Dat zou ik ook eens moeten doen!
Ik heb vannacht 9 uur geslapen en ik voelde me vandaag direct veel beter en heb echt tonnen werk verzet!!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga je weer vroeg naar bed ja?
Wat knap van je! Dat zou ik ook eens moeten doen!
Uhm, ja, je bent verbaasd?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:55 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh je bent een man!
*ik kom ook even binnenvallen*
Geniet er vanquote:Op zondag 4 januari 2009 17:55 schreef conleche het volgende:
Ik wil niet onbescheiden zijn, maar mijn buik is op het moment echt mooi slank!! Vooral als ik 's ochtends net opsta!!
Heuj.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Geniet er van!
Guido Wijers: Het is je gegunt!! (!!)
Hij is wel leuk op zich.quote:
Ik zie hem nu met die schele kop in een andrelon reclame ofzoquote:Op zondag 4 januari 2009 17:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Geniet er van!
ik vind 'm écht niet grappigquote:Op zondag 4 januari 2009 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij is wel leuk op zich.
Of hij was leuk iig. Jaren geleden wel eens wat van hem gezien.
Ja, maar ik had je naam hier verder nog niet zien staan, en ging er automatisch vanuit dat je vrouw wasquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Geniet er van!
BMI houdt geen rekening met eventuele massa bestaand uit spieren, en die hebben mannen vaak meer dan vrouwenquote:Op zondag 4 januari 2009 17:55 schreef Oksel het volgende:
Ik weeg echt 90,7kg en ben rond de 1m80, misschien 3 cm langer.
Jup. Hij kijkt een beetje scheel als hij typt.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:59 schreef conleche het volgende:
[..]
O ja?? Doet die Guido dat met een T?? Dat verbaast me niets. Wát een domme meneer!!
Ik heb stukjes gezien van zijn oudejaarsconference en me bescheurd toen hij Balkenende nadeed, die zijn vrouw oraal ging plezierenquote:
ik kan er niet echt om lachen, echt nietquote:
die kan ik ook niet hebben......quote:Op zondag 4 januari 2009 18:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Jochem Meijer (of hoe je het ook schrijft) de leukste.
Kaas is schijnbaar erg slechtquote:Op zondag 4 januari 2009 18:04 schreef Oksel het volgende:
Veel mensen hoor ik over pindakaas. Waarom?
Maar jij vindt Marc Marie geweldig en die vind ik dan weer matigquote:Op zondag 4 januari 2009 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kan er niet echt om lachen, echt niet
Nog een goede tip: loop in de supermarkt niet door de paden, loop alleen langs de wand. Daar vind je de meeste nuttige en gezonde producten.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar jij vindt Marc Marie geweldig en die vind ik dan weer matig.
Het gaat nooit wat worden tussen ons tweeën.
Hij is zo cutequote:Op zondag 4 januari 2009 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die kan ik ook niet hebben......
Omdat SHE zegt dat dat goed voor je is en hup! iedereen aan de pindakaas. Zo werkt dat hierquote:Op zondag 4 januari 2009 18:04 schreef Oksel het volgende:
Ja, zoals bij ons in de Plus: de hele linkerwand bezaaid met frisdrank en chipsquote:Op zondag 4 januari 2009 18:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Nog een goede tip: loop in de supermarkt niet door de paden, loop alleen langs de wand. Daar vind je de meeste nuttige en gezonde producten.
Volgens mij zitten er goede vetten in pindakaas en er zit ook best veel eiwit in, goede voedingsstoffen dus, hoewel het wel redelijk hoog in Kcal/vet zit..quote:Op zondag 4 januari 2009 18:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Kaas is schijnbaar erg slecht. En pindakaas is (in mijn optiek) ook hartig en vooral ook lekker. En zeker niet slecht.
Mijn vriend zit naast me te lurken en die deed:quote:Op zondag 4 januari 2009 17:32 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
O ik heb een groente gevonden die ik lustromanesco
4 minuten koken
10 minuten wokken met olie
dan 3 eetlepels rode wijn, 2 eetlepels soja, 3 fijngesneden teentjes knoflook
omg
Of misschien omdat ik normaal altijd groente eet die alleen gekookt zijn en klaar
En mijn winkel heeft de hele achterwand met chips en nootjesquote:Op zondag 4 januari 2009 18:08 schreef Viking84 het volgende:
Ja, zoals bij ons in de Plus: de hele linkerwand bezaaid met frisdrank en chips.
Credits go to SHE:quote:Op zondag 4 januari 2009 18:04 schreef Oksel het volgende:
quote:Pindakaas is heer en meester van de essentiele vetzuren. En het woord zegt het al: vrij essentieel
Je mag het op volkorenbrood eten, op selderij, op jezelf smeren, of je partner. Als je het maar eet!.
Romanesco is het meest psychedelic stuk groente wat er bestaat!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn vriend zit naast me te lurken en die deed:![]()
Dus ik vroeg: vind jij het ook lekker?
Zegt ie: geen idee, maar het ziet er gaaf uit!![]()
Tevens hoi
Echt? Do tell!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:08 schreef P.F het volgende:
Jochem Meijer is naarr
want ik ging naar z'n show en ik was de hele show het mikpunt![]()
![]()
![]()
muisiee! poedeliewoopsie!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tevens hoi
OooOooo Vertel!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:08 schreef P.F het volgende:
Jochem Meijer is naarr
![]()
![]()
Hoe deed je vriend kuikentje dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tevens hoi
Niet helemaal waar Isa! Voordat SHE hier ook maar een voet had binnengezet, aten velen van ons vrij vaak pindakaas. (ik vooral met sambal en komkommer!!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat SHE zegt dat dat goed voor je is en hup! iedereen aan de pindakaas. Zo werkt dat hier
(nou geef ik SHE groot gelijk, maar dat het dan ineens heel hip is vind ik dan weer grappig)
Ik hou trouwens ook niet van die Guido Wijers. Harrie Jekkers is 1000 maal leuker
Enjoy it while it lasts.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe deed je vriend kuikentje dan?
En hoi, welkom in mijn naamtopic
.
Ik zal het ook eens gaan proberen dan!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:10 schreef P.F het volgende:
[..]
muisiee! poedeliewoopsie!
space groenten + drank
beter tref je het niet!
because I'm worth itquote:Op zondag 4 januari 2009 18:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Niet helemaal waar Isa! Voordat SHE hier ook maar een voet had binnengezet, aten velen van ons vrij vaak pindakaas. (ik vooral met sambal en komkommer!!)
Je maakt wel weer een naamtopic voor me toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Enjoy it while it lasts.
Hij zit alweer bijna vol![]()
SuperMouse
Vertel nog eens een verhaaltje a la je wekker danquote:Op zondag 4 januari 2009 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je maakt wel weer een naamtopic voor me toch?.
Nou ik was te laat maar dat moet best kunnen want ik heb er toch tenslotte voor betaaldquote:
Oh, dat lijkt me zo kutquote:Op zondag 4 januari 2009 18:08 schreef P.F het volgende:
Jochem Meijer is naarr
![]()
![]()
Neequote:Op zondag 4 januari 2009 18:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
Niemand die het antwoord weet op m'n sportvraagje?
Wat was je vraag dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ik was te laat maar dat moet best kunnen want ik heb er toch tenslotte voor betaald [ afbeelding ]
En ik moest 10 minuten wachten in een kamertje, mocht ik naar binnen.. WERD IK NATGESPOTEN door die aap met een super sokerdude! En ik was te laat omdat ik chagrijnig was en om mezelf op te vrolijken mijn haar ging stijlen
Je raad het al... Pudel haar!
Vervolgens zat ik natuurlijk op rij 2, zoals altijd (op rij 1 heb je te weinig beenruimte..) zit ik ook nog PRECIES op de plek van de persoon die de rest van de show in de zeik zou worden genomen compleet met special effect
Hij zo de hele tijd... hahaha je bent echt ...... nee hoor en dan.... [stilte] WEL
Zei hij: Hahaha je bent echt een enorme hoerHaha nee hoor [stilte] HELE zaal.. WEL
!!!
Srslyik had beter niet kunnen gaan
!
Vleeswaren ongezond? ik dacht altijd dat ik heel gezond deed met kipfilet op mijn brood...quote:Op zondag 4 januari 2009 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind broodbeleg altijd heel moeilijk kiezen. Kaas is te vet en 30+ kaas is niet te eten. Vleeswaren vind ik ongezond, eet ik dus heel weinig. Jam, stroop, hagelslag etc is eigenlijk gewoon suiker op je brood. Maar pindakaas is ècht gezond èn lekker!ben al mijn hele leven pindakaasfan.
Kipfiletquote:Op zondag 4 januari 2009 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind broodbeleg altijd heel moeilijk kiezen. Kaas is te vet en 30+ kaas is niet te eten. Vleeswaren vind ik ongezond, eet ik dus heel weinig. Jam, stroop, hagelslag etc is eigenlijk gewoon suiker op je brood. Maar pindakaas is ècht gezond èn lekker!ben al mijn hele leven pindakaasfan.
Die van Heinz in ieder geval wel, meen ik!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kipfilet
Is sandwhichspread oke trouwens?
Ik hou daar helemaal niet van, cabaretiers die lachers moeten vergaren door anderen voor schut te zetten. Ik bedoel, jij wilt toch ook een leuke avond en volgens mij heeft niemand een leuke avond als je steeds in de zeik wordt genomen...quote:
Dalfour jamquote:Op zondag 4 januari 2009 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Je mag niet winkelen op zondag van de Heerquote:Op zondag 4 januari 2009 18:13 schreef Muis006 het volgende:
OH en ik heb laarzen, 2 vestjes, 1 trui en 1 pullover gekocht
Kipfilet is een uitzonderingquote:Op zondag 4 januari 2009 18:16 schreef cyclechick het volgende:
Vleeswaren ongezond? ik dacht altijd dat ik heel gezond deed met kipfilet op mijn brood...
quote:
Het ging over het inlassen van rustdagen na het cardio-en. Overigens weet ik het antwoord niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Herhaal hem eens? Ik wil geen 3 topics teruglezen
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hoe werken die rustdagen bij het sporten eigenlijk precies? Ik heb gister hardgelopen en vandaag pushups gedaan. Is het dan slecht als ik straks nog even naar de sportschool ga om cardio te doen? Of moet ik echt een dag tussen twee cardio activiteiten niets doen?
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Daar zit ook suiker en conseerveermiddel en weetikhetwat in, als het uit de supermarkt komtquote:
Ik bedoelde het dus niet flauw hè, ik weet het ook echt niet!quote:
Elke dag cardio is geen enkel probleem!quote:
Weet ik, maar sommige mensen vroegen om de post. Er zijn hier zo veel sportende mensen, dus ik dacht dat vast iemand het wel zou moeten wetenquote:Op zondag 4 januari 2009 18:19 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik bedoelde het dus niet flauw hè, ik weet het ook echt niet!
quote:
Dankjewel!!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Elke dag cardio is geen enkel probleem!(maar niet elke dag hardlopen, want dat is te belastend voor je gewrichten)
Ik doe ook veel groente op broodquote:Op zondag 4 januari 2009 18:19 schreef conleche het volgende:
Je zou ook echt mijn broodjes moeten proberen!!
Stop een volkoren boterham in de rooster. Besmeren met light mayo en sambal badjak. En dan beleggen met rauwkost. Alles kan, sla, tomaat, komkommer, gesneden rauwkost, whatever. Beetje zout en peper erover en dat is het lekkerste boterhammetje ooit gegeten. Wat dan nog een xtra tractatie is: schijfjes avocado erbij.
Dus geen ei en zo toevoegen hè, alleen de mayo, sambal en groenten!!
Volgens mij hoef je niet perse elke keer nadat je cardio hebt gedaan een rustdag te houden. Maar ligt er ook aan hoe intensief je traint, lijkt mij. Sommige mensen zien 3 kwartier fietsen/lopen(wandelen) of crosstrainer op redelijk rustig tempo als n hele workout, voor mij zit dat al in mijn dagelijkse beweging (woon werk verkeer fietsen), en vind ik dat niet tellen als training. Wanneer ik 2 uur spinnning doe, houd ik bij voorkeur de dag erna wel even rust.quote:
Je kan ook beter gewoon zelf kipfilet koken en in dunne plakjes snijdenquote:Op zondag 4 januari 2009 18:19 schreef Chicolate het volgende:
Daar zit ook suiker en conseerveermiddel en weetikhetwat in, als het uit de supermarkt komt.
Ieder zn mening uiteraard. Maar ik vindt het echt geniaal!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hou daar helemaal niet van, cabaretiers die lachers moeten vergaren door anderen voor schut te zetten. Ik bedoel, jij wilt toch ook een leuke avond en volgens mij heeft niemand een leuke avond als je steeds in de zeik wordt genomen...
Lekker aardig bent jijquote:Op zondag 4 januari 2009 18:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ieder zn mening uiteraard. Maar ik vindt het echt geniaal!
Die van jou is open?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dankjewel!!
Dan ga ik straks misschien nog wel even naar de sportschool. Maar eerst weer even verder studeren.
Leedvermaak is zo'n beetje het grootste vermaak.quote:
Zijn kids hebben zeker geen huisdieren meer?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:25 schreef Tinkepink het volgende:
Of je gaat natuurlijk naar een goede slager. Ik haal mijn vlees(waren) over het algemeen bij een slager die zijn eigen dieren verwerkt en geen ranzigheden toevoegt aan het vlees.
De Universiteitssportschoolquote:Op zondag 4 januari 2009 18:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die van jou is open?Het is toch zondag, toch? Die van mij is dan maar tot 1 uur open
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leedvermaak is zo'n beetje het grootste vermaak.
Ik ben daar net te empathisch voor, ga ik denken: dat is helemaal niet leuk voor die persoon...
Mijn broer werkte bij een slager die zelf nog de koeien en de varkens slachtte. Er gingen hánden vol chemische zooi (veel, heel veel zout) in alle bewerkte vleesprodukten zoals vleeswaren, worsten etc.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:25 schreef Tinkepink het volgende:
Of je gaat natuurlijk naar een goede slager. Ik haal mijn vlees(waren) over het algemeen bij een slager die zijn eigen dieren verwerkt en geen ranzigheden toevoegt aan het vlees.
Geen ideequote:Op zondag 4 januari 2009 18:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zijn kids hebben zeker geen huisdieren meer?
Ik kan nog wel lachen om een losse grap ten koste van iemand, maar één persoon de hele avond in de zeik nemen is gewoon flauw, dan denk ik inderdaad ook "als ik het was zou ik me zoooo rot voelen". En iemand met een supersoaker natspuiten vind ik ook echt not done!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leedvermaak is zo'n beetje het grootste vermaak.
Ik ben daar net te empathisch voor, ga ik denken: dat is helemaal niet leuk voor die persoon...
Tsja, ik vind het ook wel een beetje raar als je verontwaardig reageert nadat je afgezeken bent bij een cabaretier. Risico van het vak hequote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn broer werkte bij een slager die zelf nog de koeien en de varkens slachtte. Er gingen hánden vol chemische zooi (veel, heel veel zout) in alle bewerkte vleesprodukten zoals vleeswaren, worsten etc.
Ik ga pas lachen als diegene in orde blijkt te zijn en er zelf om kan lachen.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:27 schreef cyclechick het volgende:
Ik ben juist iemand die altijd heel hard moet lachen als ik iemand anders iets stoms zie doen, struikelen ofzo op een grappige manier. Maar dat komt misschien ook omdat ik zelf heel vaak stomme acties heb, en daar dan ook het hardste om kan lachen
Dat eerste wel., ik houd me altijd in tot ik nog een teken van leven zie, maar ik kan wel alsnog lachen als de ander dat niet kan. Vind het misschien wel extra grappig als iemand zo sneaky gaat kijken of niemand het zagquote:Op zondag 4 januari 2009 18:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga pas lachen als diegene in orde blijkt te zijn en er zelf om kan lachen.
Mens, ik heb geloof ik zelden zo luid moeten lachen als toen Freecell ergens een vijver instapte
Je komt toch voor een avondje vermaak, niet om afgezeken te worden? Maargoed, ik hou dan ook meer van cabaretiers die zélf grappig zijn en niet anderen voor schut hoeven te zetten om een lach los te krijgenquote:Op zondag 4 januari 2009 18:28 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het ook wel een beetje raar als je verontwaardig reageert nadat je afgezeken bent bij een cabaretier. Risico van het vak he. Je hoeft er niet heen.
Daarom ga je niet op de eerste rij zitten. Of zoals PF op de tweedequote:Op zondag 4 januari 2009 18:28 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het ook wel een beetje raar als je verontwaardig reageert nadat je afgezeken bent bij een cabaretier. Risico van het vak he. Je hoeft er niet heen.
Ik ben best aardig maar zoals die ene gast die bij Youp van het Hek ooit lollig deed door iets te roepen en vervolgens hele tijd afgezeken werd. Echt geweldig!quote:
Jij komt hier ook niet om af te vallen hèquote:Op zondag 4 januari 2009 18:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga zo homemade kerriesoep eten en dan pasteitjes met gefrituurde aardappel schijfjes en appelbeignets met ijs als toetje. En ik heb hongerrrr.
Dan moet je heel eventjes wachten tot SHE weer terug is hier, want ik weet het antwoord nietquote:Op zondag 4 januari 2009 18:19 schreef dyna18 het volgende:
Om nog even terug te komen op de rijst.
Ik snap niet hoe je kan afvallen en tegelijkertijd veel rijst te eten.
Als ik naar de calorieen van rijst kijk, dan is rijst hardstikke veel kcal.
Wat mis ik hier?
Ik doe rustig aan met de appelbeignets hoor.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij komt hier ook niet om af te vallen hè
Maar die was wel héél erg leuk!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ben best aardig maar zoals die ene gast die bij Youp van het Hek ooit lollig deed door iets te roepen en vervolgens hele tijd afgezeken werd. Echt geweldig!
SHE zei in het vorige topic dat rijst high carb/zero fat is. Zolang je maar aan die zero fat vasthoudt is het geen probleem. Even terug lezen en je vindt je antwoord. Vorige topic pagina 5.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je heel eventjes wachten tot SHE weer terug is hier, want ik weet het antwoord niet
DML en ik moeten natuurlijk wel alert blijven voor de lapo!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, nu even allemaal je mond houden hè! Ik ben al meer dan een uur aan het bijlezen. Eventjes nog!
Bijna Muis, bijna....quote:Op zondag 4 januari 2009 18:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
DML en ik moeten natuurlijk wel alert blijven voor de lapo!
Ik vind het altijd jammer dat theatershows zo duur zijnquote:
In het algemeen dan hè, niet alleen van Liberg. Vind het echt heel leuk, maar als je kaartjes voor populaire shows wil hebben moet je er aan het begin van het seizoen al bij zijn en als je dan alles in één keer moet betalen tikt dat behoorlijk aan!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind het altijd jammer dat theatershows zo duur zijn
Uh huhquote:Op zondag 4 januari 2009 18:52 schreef TJDoornbos het volgende:
DizMizLiz ben je er al uit waar TJ voor staat?
Een paar opties:quote:Op zondag 4 januari 2009 18:52 schreef TJDoornbos het volgende:
DizMizLiz ben je er al uit waar TJ voor staat?
smack my bitch up?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb bij Hans Liberg op de eerste rij gezetenwas erg leuk.
(en hij wilde een blijf van mijn lijf huis inschakelen toen ik antwoord op zijn vraag over 'welke muziek bij het vrijen' gaf)
Wat was je antwoord dan?? Leuk stuk vind ik dat altijd, en zo knap dat ie overal iets bij improviseert!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb bij Hans Liberg op de eerste rij gezetenwas erg leuk.
(en hij wilde een blijf van mijn lijf huis inschakelen toen ik antwoord op zijn vraag over 'welke muziek bij het vrijen' gaf)
op FOK!sport staat het bij al mn berichten dus doe je bestquote:Op zondag 4 januari 2009 18:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Uh huh![]()
Moet ik het hier even posten?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
ik las: die zijn eigen dieren verwektquote:Op zondag 4 januari 2009 18:25 schreef Tinkepink het volgende:
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]Wat is daar mis mee? Als je sex hebt Will je toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dude daar kom je nu meequote:Op zondag 4 januari 2009 18:57 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
op FOK!sport staat het bij al mn berichten dus doe je best
Bedankt Muis ik vindt jou ook lief
Ik ben bij 418quote:Op zondag 4 januari 2009 18:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
*Gelukzalige Zucht*.
Ik ben weer bij.
[..]ik zie het probleem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
Als ik betaal voor een kaartje wil ik wel vooraan zittenquote:Op zondag 4 januari 2009 18:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Daarom ga je niet op de eerste rij zitten. Of zoals PF op de tweede
Je weet gewoon dat je de lul bent.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Me neither.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |