Dat eerste wel., ik houd me altijd in tot ik nog een teken van leven zie, maar ik kan wel alsnog lachen als de ander dat niet kan. Vind het misschien wel extra grappig als iemand zo sneaky gaat kijken of niemand het zagquote:Op zondag 4 januari 2009 18:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga pas lachen als diegene in orde blijkt te zijn en er zelf om kan lachen.
Mens, ik heb geloof ik zelden zo luid moeten lachen als toen Freecell ergens een vijver instapte
Je komt toch voor een avondje vermaak, niet om afgezeken te worden? Maargoed, ik hou dan ook meer van cabaretiers die zélf grappig zijn en niet anderen voor schut hoeven te zetten om een lach los te krijgenquote:Op zondag 4 januari 2009 18:28 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het ook wel een beetje raar als je verontwaardig reageert nadat je afgezeken bent bij een cabaretier. Risico van het vak he. Je hoeft er niet heen.
Daarom ga je niet op de eerste rij zitten. Of zoals PF op de tweedequote:Op zondag 4 januari 2009 18:28 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het ook wel een beetje raar als je verontwaardig reageert nadat je afgezeken bent bij een cabaretier. Risico van het vak he. Je hoeft er niet heen.
Ik ben best aardig maar zoals die ene gast die bij Youp van het Hek ooit lollig deed door iets te roepen en vervolgens hele tijd afgezeken werd. Echt geweldig!quote:
Jij komt hier ook niet om af te vallen hèquote:Op zondag 4 januari 2009 18:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga zo homemade kerriesoep eten en dan pasteitjes met gefrituurde aardappel schijfjes en appelbeignets met ijs als toetje. En ik heb hongerrrr.
Dan moet je heel eventjes wachten tot SHE weer terug is hier, want ik weet het antwoord nietquote:Op zondag 4 januari 2009 18:19 schreef dyna18 het volgende:
Om nog even terug te komen op de rijst.
Ik snap niet hoe je kan afvallen en tegelijkertijd veel rijst te eten.
Als ik naar de calorieen van rijst kijk, dan is rijst hardstikke veel kcal.
Wat mis ik hier?
Ik doe rustig aan met de appelbeignets hoor.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij komt hier ook niet om af te vallen hè
Maar die was wel héél erg leuk!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ben best aardig maar zoals die ene gast die bij Youp van het Hek ooit lollig deed door iets te roepen en vervolgens hele tijd afgezeken werd. Echt geweldig!
SHE zei in het vorige topic dat rijst high carb/zero fat is. Zolang je maar aan die zero fat vasthoudt is het geen probleem. Even terug lezen en je vindt je antwoord. Vorige topic pagina 5.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je heel eventjes wachten tot SHE weer terug is hier, want ik weet het antwoord niet
DML en ik moeten natuurlijk wel alert blijven voor de lapo!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, nu even allemaal je mond houden hè! Ik ben al meer dan een uur aan het bijlezen. Eventjes nog!
Bijna Muis, bijna....quote:Op zondag 4 januari 2009 18:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
DML en ik moeten natuurlijk wel alert blijven voor de lapo!
Ik vind het altijd jammer dat theatershows zo duur zijnquote:
In het algemeen dan hè, niet alleen van Liberg. Vind het echt heel leuk, maar als je kaartjes voor populaire shows wil hebben moet je er aan het begin van het seizoen al bij zijn en als je dan alles in één keer moet betalen tikt dat behoorlijk aan!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind het altijd jammer dat theatershows zo duur zijn
Uh huhquote:Op zondag 4 januari 2009 18:52 schreef TJDoornbos het volgende:
DizMizLiz ben je er al uit waar TJ voor staat?
Een paar opties:quote:Op zondag 4 januari 2009 18:52 schreef TJDoornbos het volgende:
DizMizLiz ben je er al uit waar TJ voor staat?
smack my bitch up?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb bij Hans Liberg op de eerste rij gezetenwas erg leuk.
(en hij wilde een blijf van mijn lijf huis inschakelen toen ik antwoord op zijn vraag over 'welke muziek bij het vrijen' gaf)
Wat was je antwoord dan?? Leuk stuk vind ik dat altijd, en zo knap dat ie overal iets bij improviseert!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb bij Hans Liberg op de eerste rij gezetenwas erg leuk.
(en hij wilde een blijf van mijn lijf huis inschakelen toen ik antwoord op zijn vraag over 'welke muziek bij het vrijen' gaf)
op FOK!sport staat het bij al mn berichten dus doe je bestquote:Op zondag 4 januari 2009 18:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Uh huh![]()
Moet ik het hier even posten?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
ik las: die zijn eigen dieren verwektquote:Op zondag 4 januari 2009 18:25 schreef Tinkepink het volgende:
Of je gaat natuurlijk naar een goede slager. Ik haal mijn vlees(waren) over het algemeen bij een slager die zijn eigen dieren verwerkt en geen ranzigheden toevoegt aan het vlees.
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]Wat is daar mis mee? Als je sex hebt Will je toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dude daar kom je nu meequote:Op zondag 4 januari 2009 18:57 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
op FOK!sport staat het bij al mn berichten dus doe je best
Bedankt Muis ik vindt jou ook lief
Ik ben bij 418quote:Op zondag 4 januari 2009 18:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
*Gelukzalige Zucht*.
Ik ben weer bij.
[..]ik zie het probleem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
Als ik betaal voor een kaartje wil ik wel vooraan zittenquote:Op zondag 4 januari 2009 18:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Daarom ga je niet op de eerste rij zitten. Of zoals PF op de tweede
Je weet gewoon dat je de lul bent.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Me neither.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |