Zijn kids hebben zeker geen huisdieren meer?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:25 schreef Tinkepink het volgende:
Of je gaat natuurlijk naar een goede slager. Ik haal mijn vlees(waren) over het algemeen bij een slager die zijn eigen dieren verwerkt en geen ranzigheden toevoegt aan het vlees.
De Universiteitssportschoolquote:Op zondag 4 januari 2009 18:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die van jou is open?Het is toch zondag, toch? Die van mij is dan maar tot 1 uur open
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leedvermaak is zo'n beetje het grootste vermaak.
Ik ben daar net te empathisch voor, ga ik denken: dat is helemaal niet leuk voor die persoon...
Mijn broer werkte bij een slager die zelf nog de koeien en de varkens slachtte. Er gingen hánden vol chemische zooi (veel, heel veel zout) in alle bewerkte vleesprodukten zoals vleeswaren, worsten etc.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:25 schreef Tinkepink het volgende:
Of je gaat natuurlijk naar een goede slager. Ik haal mijn vlees(waren) over het algemeen bij een slager die zijn eigen dieren verwerkt en geen ranzigheden toevoegt aan het vlees.
Geen ideequote:Op zondag 4 januari 2009 18:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zijn kids hebben zeker geen huisdieren meer?
Ik kan nog wel lachen om een losse grap ten koste van iemand, maar één persoon de hele avond in de zeik nemen is gewoon flauw, dan denk ik inderdaad ook "als ik het was zou ik me zoooo rot voelen". En iemand met een supersoaker natspuiten vind ik ook echt not done!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leedvermaak is zo'n beetje het grootste vermaak.
Ik ben daar net te empathisch voor, ga ik denken: dat is helemaal niet leuk voor die persoon...
Tsja, ik vind het ook wel een beetje raar als je verontwaardig reageert nadat je afgezeken bent bij een cabaretier. Risico van het vak hequote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn broer werkte bij een slager die zelf nog de koeien en de varkens slachtte. Er gingen hánden vol chemische zooi (veel, heel veel zout) in alle bewerkte vleesprodukten zoals vleeswaren, worsten etc.
Ik ga pas lachen als diegene in orde blijkt te zijn en er zelf om kan lachen.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:27 schreef cyclechick het volgende:
Ik ben juist iemand die altijd heel hard moet lachen als ik iemand anders iets stoms zie doen, struikelen ofzo op een grappige manier. Maar dat komt misschien ook omdat ik zelf heel vaak stomme acties heb, en daar dan ook het hardste om kan lachen
Dat eerste wel., ik houd me altijd in tot ik nog een teken van leven zie, maar ik kan wel alsnog lachen als de ander dat niet kan. Vind het misschien wel extra grappig als iemand zo sneaky gaat kijken of niemand het zagquote:Op zondag 4 januari 2009 18:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga pas lachen als diegene in orde blijkt te zijn en er zelf om kan lachen.
Mens, ik heb geloof ik zelden zo luid moeten lachen als toen Freecell ergens een vijver instapte
Je komt toch voor een avondje vermaak, niet om afgezeken te worden? Maargoed, ik hou dan ook meer van cabaretiers die zélf grappig zijn en niet anderen voor schut hoeven te zetten om een lach los te krijgenquote:Op zondag 4 januari 2009 18:28 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het ook wel een beetje raar als je verontwaardig reageert nadat je afgezeken bent bij een cabaretier. Risico van het vak he. Je hoeft er niet heen.
Daarom ga je niet op de eerste rij zitten. Of zoals PF op de tweedequote:Op zondag 4 januari 2009 18:28 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het ook wel een beetje raar als je verontwaardig reageert nadat je afgezeken bent bij een cabaretier. Risico van het vak he. Je hoeft er niet heen.
Ik ben best aardig maar zoals die ene gast die bij Youp van het Hek ooit lollig deed door iets te roepen en vervolgens hele tijd afgezeken werd. Echt geweldig!quote:
Jij komt hier ook niet om af te vallen hèquote:Op zondag 4 januari 2009 18:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga zo homemade kerriesoep eten en dan pasteitjes met gefrituurde aardappel schijfjes en appelbeignets met ijs als toetje. En ik heb hongerrrr.
Dan moet je heel eventjes wachten tot SHE weer terug is hier, want ik weet het antwoord nietquote:Op zondag 4 januari 2009 18:19 schreef dyna18 het volgende:
Om nog even terug te komen op de rijst.
Ik snap niet hoe je kan afvallen en tegelijkertijd veel rijst te eten.
Als ik naar de calorieen van rijst kijk, dan is rijst hardstikke veel kcal.
Wat mis ik hier?
Ik doe rustig aan met de appelbeignets hoor.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij komt hier ook niet om af te vallen hè
Maar die was wel héél erg leuk!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ben best aardig maar zoals die ene gast die bij Youp van het Hek ooit lollig deed door iets te roepen en vervolgens hele tijd afgezeken werd. Echt geweldig!
SHE zei in het vorige topic dat rijst high carb/zero fat is. Zolang je maar aan die zero fat vasthoudt is het geen probleem. Even terug lezen en je vindt je antwoord. Vorige topic pagina 5.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je heel eventjes wachten tot SHE weer terug is hier, want ik weet het antwoord niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |