Ik hou daar helemaal niet van, cabaretiers die lachers moeten vergaren door anderen voor schut te zetten. Ik bedoel, jij wilt toch ook een leuke avond en volgens mij heeft niemand een leuke avond als je steeds in de zeik wordt genomen...quote:
Dalfour jamquote:Op zondag 4 januari 2009 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind broodbeleg altijd heel moeilijk kiezen. Kaas is te vet en 30+ kaas is niet te eten. Vleeswaren vind ik ongezond, eet ik dus heel weinig. Jam, stroop, hagelslag etc is eigenlijk gewoon suiker op je brood. Maar pindakaas is ècht gezond èn lekker!ben al mijn hele leven pindakaasfan.
Je mag niet winkelen op zondag van de Heerquote:Op zondag 4 januari 2009 18:13 schreef Muis006 het volgende:
OH en ik heb laarzen, 2 vestjes, 1 trui en 1 pullover gekocht
Kipfilet is een uitzonderingquote:Op zondag 4 januari 2009 18:16 schreef cyclechick het volgende:
Vleeswaren ongezond? ik dacht altijd dat ik heel gezond deed met kipfilet op mijn brood...
quote:
Het ging over het inlassen van rustdagen na het cardio-en. Overigens weet ik het antwoord niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Herhaal hem eens? Ik wil geen 3 topics teruglezen
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hoe werken die rustdagen bij het sporten eigenlijk precies? Ik heb gister hardgelopen en vandaag pushups gedaan. Is het dan slecht als ik straks nog even naar de sportschool ga om cardio te doen? Of moet ik echt een dag tussen twee cardio activiteiten niets doen?
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind broodbeleg altijd heel moeilijk kiezen. Kaas is te vet en 30+ kaas is niet te eten. Vleeswaren vind ik ongezond, eet ik dus heel weinig. Jam, stroop, hagelslag etc is eigenlijk gewoon suiker op je brood. Maar pindakaas is ècht gezond èn lekker!ben al mijn hele leven pindakaasfan.
Daar zit ook suiker en conseerveermiddel en weetikhetwat in, als het uit de supermarkt komtquote:
Ik bedoelde het dus niet flauw hè, ik weet het ook echt niet!quote:
Elke dag cardio is geen enkel probleem!quote:
Weet ik, maar sommige mensen vroegen om de post. Er zijn hier zo veel sportende mensen, dus ik dacht dat vast iemand het wel zou moeten wetenquote:Op zondag 4 januari 2009 18:19 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik bedoelde het dus niet flauw hè, ik weet het ook echt niet!
quote:
Dankjewel!!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Elke dag cardio is geen enkel probleem!(maar niet elke dag hardlopen, want dat is te belastend voor je gewrichten)
Ik doe ook veel groente op broodquote:Op zondag 4 januari 2009 18:19 schreef conleche het volgende:
Je zou ook echt mijn broodjes moeten proberen!!
Stop een volkoren boterham in de rooster. Besmeren met light mayo en sambal badjak. En dan beleggen met rauwkost. Alles kan, sla, tomaat, komkommer, gesneden rauwkost, whatever. Beetje zout en peper erover en dat is het lekkerste boterhammetje ooit gegeten. Wat dan nog een xtra tractatie is: schijfjes avocado erbij.
Dus geen ei en zo toevoegen hè, alleen de mayo, sambal en groenten!!
Volgens mij hoef je niet perse elke keer nadat je cardio hebt gedaan een rustdag te houden. Maar ligt er ook aan hoe intensief je traint, lijkt mij. Sommige mensen zien 3 kwartier fietsen/lopen(wandelen) of crosstrainer op redelijk rustig tempo als n hele workout, voor mij zit dat al in mijn dagelijkse beweging (woon werk verkeer fietsen), en vind ik dat niet tellen als training. Wanneer ik 2 uur spinnning doe, houd ik bij voorkeur de dag erna wel even rust.quote:
Je kan ook beter gewoon zelf kipfilet koken en in dunne plakjes snijdenquote:Op zondag 4 januari 2009 18:19 schreef Chicolate het volgende:
Daar zit ook suiker en conseerveermiddel en weetikhetwat in, als het uit de supermarkt komt.
Ieder zn mening uiteraard. Maar ik vindt het echt geniaal!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hou daar helemaal niet van, cabaretiers die lachers moeten vergaren door anderen voor schut te zetten. Ik bedoel, jij wilt toch ook een leuke avond en volgens mij heeft niemand een leuke avond als je steeds in de zeik wordt genomen...
Lekker aardig bent jijquote:Op zondag 4 januari 2009 18:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ieder zn mening uiteraard. Maar ik vindt het echt geniaal!
Die van jou is open?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dankjewel!!
Dan ga ik straks misschien nog wel even naar de sportschool. Maar eerst weer even verder studeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |