abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64655192
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:13 schreef P.F het volgende:

Srsly ik had beter niet kunnen gaan !
Ik hou daar helemaal niet van, cabaretiers die lachers moeten vergaren door anderen voor schut te zetten. Ik bedoel, jij wilt toch ook een leuke avond en volgens mij heeft niemand een leuke avond als je steeds in de zeik wordt genomen...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64655211
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind broodbeleg altijd heel moeilijk kiezen. Kaas is te vet en 30+ kaas is niet te eten. Vleeswaren vind ik ongezond, eet ik dus heel weinig. Jam, stroop, hagelslag etc is eigenlijk gewoon suiker op je brood. Maar pindakaas is ècht gezond èn lekker! ben al mijn hele leven pindakaasfan.
Dalfour jam ! Ik heb dezelfde dilemma's en kan niet tegen pinda. Dit is jam zonder conserveermiddelen, kleurstoffen en andere rotzooi. Mocht het zelfs eten toen ik op mn strenge "geen rotzooi krijg je buikpijn van" dieet zat.

En ik vind Jochem Meijer best leuk, maar als je chagarijnig en mikpunt bent lijkt het me een stuk minder .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 4 januari 2009 @ 18:18:02 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64655214
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:13 schreef Muis006 het volgende:
OH en ik heb laarzen, 2 vestjes, 1 trui en 1 pullover gekocht
Je mag niet winkelen op zondag van de Heer .

Maar: pics! .
Niet meer actief op Fok!
pi_64655216
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:16 schreef cyclechick het volgende:

Vleeswaren ongezond? ik dacht altijd dat ik heel gezond deed met kipfilet op mijn brood...
Kipfilet is een uitzondering
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64655240
quote:

Nope, het blijft een grote fail
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_64655249
Nou ja op zich kan ik het wel hebben want ik ben 1 op de 3 shows het mikpunt

Laatste show, onbekende gast (comedy train)
Hij: Nou, wat vind je dat blablabla???
Dus ik: Ja..

En hij: JA ANTWOORDEN HIEROP AHAHA DAT WAS DE VRAAG NIET AHAHA Ik vraag wat je ergens van vindt en jij zegt JA ahahahha

Dus ik zo. Nou dan was de vraag onjuist geformuleerd en buiten dat was het geen open maar een gesloten vraag

Hele zaal:

Toen voelde ik mij wel tof
  zondag 4 januari 2009 @ 18:18:44 #232
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64655250
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Herhaal hem eens? Ik wil geen 3 topics teruglezen
Het ging over het inlassen van rustdagen na het cardio-en. Overigens weet ik het antwoord niet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_64655258
Najib
Ja doei.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:18:56 #234
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64655261
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hoe werken die rustdagen bij het sporten eigenlijk precies? Ik heb gister hardgelopen en vandaag pushups gedaan. Is het dan slecht als ik straks nog even naar de sportschool ga om cardio te doen? Of moet ik echt een dag tussen twee cardio activiteiten niets doen?
.
pi_64655266
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind broodbeleg altijd heel moeilijk kiezen. Kaas is te vet en 30+ kaas is niet te eten. Vleeswaren vind ik ongezond, eet ik dus heel weinig. Jam, stroop, hagelslag etc is eigenlijk gewoon suiker op je brood. Maar pindakaas is ècht gezond èn lekker! ben al mijn hele leven pindakaasfan.

Je zou ook echt mijn broodjes moeten proberen!!

Stop een volkoren boterham in de rooster. Besmeren met light mayo en sambal badjak. En dan beleggen met rauwkost. Alles kan, sla, tomaat, komkommer, gesneden rauwkost, whatever. Beetje zout en peper erover en dat is het lekkerste boterhammetje ooit gegeten. Wat dan nog een xtra tractatie is: schijfjes avocado erbij.
Dus geen ei en zo toevoegen hè, alleen de mayo, sambal en groenten!!
pi_64655269
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kipfilet is een uitzondering
Daar zit ook suiker en conseerveermiddel en weetikhetwat in, als het uit de supermarkt komt .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 4 januari 2009 @ 18:19:44 #237
331 Merel
Be here now.
pi_64655293
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:18 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

.
Ik bedoelde het dus niet flauw hè, ik weet het ook echt niet!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_64655298
Om nog even terug te komen op de rijst.
Ik snap niet hoe je kan afvallen en tegelijkertijd veel rijst te eten.
Als ik naar de calorieen van rijst kijk, dan is rijst hardstikke veel kcal.

Wat mis ik hier?
pi_64655317
quote:

.
Elke dag cardio is geen enkel probleem! (maar niet elke dag hardlopen, want dat is te belastend voor je gewrichten)
  zondag 4 januari 2009 @ 18:21:06 #240
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64655342
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:19 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik bedoelde het dus niet flauw hè, ik weet het ook echt niet!
Weet ik, maar sommige mensen vroegen om de post. Er zijn hier zo veel sportende mensen, dus ik dacht dat vast iemand het wel zou moeten weten .
pi_64655375
quote:

[..]

.

O dat weet ik ook niet precies, maar ik loop in principe om de dag hard, maar ga in de andere dagen ook rustig naar de sportschool en doe daar dan intervaltraining en dat is ook behoorlijk cardioesk en dat gaat prima.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:21:55 #242
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64655384
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Elke dag cardio is geen enkel probleem! (maar niet elke dag hardlopen, want dat is te belastend voor je gewrichten)
Dankjewel!!

Dan ga ik straks misschien nog wel even naar de sportschool . Maar eerst weer even verder studeren.
pi_64655390
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:19 schreef conleche het volgende:

Je zou ook echt mijn broodjes moeten proberen!!

Stop een volkoren boterham in de rooster. Besmeren met light mayo en sambal badjak. En dan beleggen met rauwkost. Alles kan, sla, tomaat, komkommer, gesneden rauwkost, whatever. Beetje zout en peper erover en dat is het lekkerste boterhammetje ooit gegeten. Wat dan nog een xtra tractatie is: schijfjes avocado erbij.
Dus geen ei en zo toevoegen hè, alleen de mayo, sambal en groenten!!
Ik doe ook veel groente op brood Vaak avocado en tomaat en zo. Jouw variant met sambal en een klein beetje light mayo ook maar eens proberen!
pi_64655469
quote:

[..]

.
Volgens mij hoef je niet perse elke keer nadat je cardio hebt gedaan een rustdag te houden. Maar ligt er ook aan hoe intensief je traint, lijkt mij. Sommige mensen zien 3 kwartier fietsen/lopen(wandelen) of crosstrainer op redelijk rustig tempo als n hele workout, voor mij zit dat al in mijn dagelijkse beweging (woon werk verkeer fietsen), en vind ik dat niet tellen als training. Wanneer ik 2 uur spinnning doe, houd ik bij voorkeur de dag erna wel even rust.
Zelf wil ik het liefst in ieder geval 2 dagen rust hebben, meestal dinsdag of donderdag en zaterdag.
maar dat is wat ik doe/vind, niet wetenschappelijk onderbouwd
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_64655471
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:19 schreef Chicolate het volgende:

Daar zit ook suiker en conseerveermiddel en weetikhetwat in, als het uit de supermarkt komt .
Je kan ook beter gewoon zelf kipfilet koken en in dunne plakjes snijden (of dikkere stukken zooo lekker!) Al die kant en klare vleeswaren zijn niet zo heel best voor je lijf. De typische slager maakt iets wat lekker smaakt en je gezondheid zal hem worst wezen.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:23:50 #246
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_64655478
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hou daar helemaal niet van, cabaretiers die lachers moeten vergaren door anderen voor schut te zetten. Ik bedoel, jij wilt toch ook een leuke avond en volgens mij heeft niemand een leuke avond als je steeds in de zeik wordt genomen...
Ieder zn mening uiteraard. Maar ik vindt het echt geniaal!
  zondag 4 januari 2009 @ 18:24:53 #247
331 Merel
Be here now.
pi_64655519
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:23 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ieder zn mening uiteraard. Maar ik vindt het echt geniaal!
Lekker aardig bent jij
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_64655529
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:21 schreef BlaatschaaP het volgende:

Dankjewel!!

Dan ga ik straks misschien nog wel even naar de sportschool . Maar eerst weer even verder studeren.
Die van jou is open? Het is toch zondag, toch? Die van mij is dan maar tot 1 uur open
  zondag 4 januari 2009 @ 18:25:49 #249
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64655557
Of je gaat natuurlijk naar een goede slager. Ik haal mijn vlees(waren) over het algemeen bij een slager die zijn eigen dieren verwerkt en geen ranzigheden toevoegt aan het vlees.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_64655587
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:24 schreef Merel het volgende:

Lekker aardig bent jij
Leedvermaak is zo'n beetje het grootste vermaak.
Ik ben daar net te empathisch voor, ga ik denken: dat is helemaal niet leuk voor die persoon...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')