situps doen idd niets voor je buikvet, kan beter hardlopen en spinnenquote:Op zondag 4 januari 2009 17:41 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Werken die situps dan wel echt? Ik had juist gehoord dat die echt amper iets deden aan je vetbuik. Dat vind ik het irritantste van afvallen en een mooier lichaam kweken. Iedereen spreekt elkaar tegen! Als er nou gewoon een heel duidelijk schema was met 'voor een strakke buik moet je dit doen' en 'om 10 kilo af te vallen doe je dat' dan was ik dat allang
.
Maar voor tips hou ik me aanbevolen.
Ja want je doet nu aan kickboksen en dat is echt geweldig voor je buik!! Ik weet niet hoe jouw buik er uitzag maar mijne was zo + 5 kilo (alles zat op m'n buik.. niet schokkend maar ook niet plat)quote:Op zondag 4 januari 2009 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
denken jullie dat 't lukt om deze zomer een mooie buik te hebben (jaja, met heel veel situps en ga zo maar door, ik wéét dat ik dat moet gaan doen) maar zou het lukken?![]()
![]()
Merci. Ja, dat vermoeden had ik al. Zul je zien dat de cheap ass sportschool vol zit.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
En welkom bluejean! (wie was hier vandaag nou ook alweer aan het klagen over drukte in de sportschool door al die goede voornemens mensen?)
SHE-modus:quote:Op zondag 4 januari 2009 17:42 schreef Oksel het volgende:
* Oksel heeft GEEN wijn gedronken vandaag.
Was best moeilijk omdat ik wel 2 stukjes brood met een restje heerlijke Franse kaas op moest maken..
Bou Jerif ligt in Afrika (Marokko) en de Afrika-race is zojuist op tv geweest. Straks komt nog de Dakar-in-ZA. Daar *wil* ik ooit nog komen. Gaat je wereldreis erlangs?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben zeer benieuwd, TV staat al op RTL7
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
SHE-modus:
Opmaken? Van wie? Van de kaaspolitie?
Je bent zo oud dik als je je voeltquote:Op zondag 4 januari 2009 17:42 schreef Oksel het volgende:
Ik voel me niet alsof ik een BMI van 28 heb.
Ik post een foto. Even zoeken, een recente.
Troel pm'en.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Wanneer zet iemand mij in het lijstje
Ik had natuurlijk geen foto's van toen hij echt dik was want dat vond ik naarquote:Op zondag 4 januari 2009 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
mijn buik is heul wel veul vetter
dus ik ga nog wel een jaartje kickboksen
boerenkool met augurk? que pasa?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:47 schreef Viking84 het volgende:
Boerenkool zonder augurk is als seks zonder neuken.
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:47 schreef Viking84 het volgende:
Boerenkoolquote:Op zondag 4 januari 2009 17:47 schreef Viking84 het volgende:
ik ben zo vastberaden, het moet wel.. toch? toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk geen foto's van toen hij echt dik was want dat vond ik naarMaar goed, dan ga je gewoon wat langer en meer sporten
! Het kan, het gaat je lukken!!
met 3 keer in de week evylopen en nog wat extra spinning ben ik die 20kg kwijtgeraaktquote:Op zondag 4 januari 2009 17:49 schreef BlaatschaaP het volgende:
Maar is 3 keer per week Evy-hardlopen dan wel genoeg om zo'n buikje weg te krijgen?.
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben zo vastberaden, het moet wel.. toch? toch?
Ik wil een keer in bikini lopen zonder mn buik in te hoeven houden en gewoon me niet druk hoeven maken om hoe ik zit of sta of lig, omdat ik gewoon SLANK ben, en niet elke vetrol moet verbergen of camoufleren
Zoals: Vingeren is geen neuken?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou hier zóveel op willen zeggen hè!!!!
OP lezen?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Wanneer zet iemand mij in het lijstje
Nee grapje, je mag heus wel blijvenquote:Op zondag 4 januari 2009 17:51 schreef Oksel het volgende:
Voor een BMI van < 25 moet ik 80kg wegen! Dat is superstrak! Dan zit er bij mij echt geen grammetje vet meer aan.. dat word een half jaar niet zondigen qua eten en drinken. Dat is voor mij echt te licht.
*mufasa-hoofd bestaand uit wolken*quote:Op zondag 4 januari 2009 17:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben zo vastberaden, het moet wel.. toch? toch?
Ik wil een keer in bikini lopen zonder mn buik in te hoeven houden en gewoon me niet druk hoeven maken om hoe ik zit of sta of lig, omdat ik gewoon SLANK ben, en niet elke vetrol moet verbergen of camoufleren
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*mufasa-hoofd bestaand uit wolken*
Just remember, slank zijn is OOK een state-of-mind!![]()
Rememberrrrrrrrrrr.....
*mufasa-hoofd verwijnt*
Heb je je dan niet in je lengte vergist bij het invullen?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:51 schreef Oksel het volgende:
Voor een BMI van < 25 moet ik 80kg wegen! Dat is superstrak! Dan zit er bij mij echt geen grammetje vet meer aan.. dat word een half jaar niet zondigen qua eten en drinken. Dat is voor mij echt te licht.
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*mufasa-hoofd bestaand uit wolken*
Just remember, slank zijn is OOK een state-of-mind!![]()
Rememberrrrrrrrrrr.....
*mufasa-hoofd verwijnt*
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:54 schreef P.F het volgende:
Ja hoor als jij een BMI van 28 hebt dan laat ik SHE mijn schoen opeten
Ga je weer vroeg naar bed ja?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:49 schreef conleche het volgende:
Ik ga vanavond xtra vroeg naar bed om alles te kunnen bijlezen.......Daar kan ik nu niet aan beginnen.
Oh je bent een man!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:53 schreef Oksel het volgende:
En foto's die recent zijn waar ik helemaal op sta heb ik niet echt..
Alleen deze, van 21 december. Maar deze is niet echt eerlijk.
[ afbeelding ]
Ik zal zo mijn camera even legen, staat vast wel wat op.
Doe mij dan maar de She foto'squote:Op zondag 4 januari 2009 17:54 schreef Oksel het volgende:
Of zal ik voor jullie allen naakt poseren? Net als SHE gaat doen?
En ik.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga je weer vroeg naar bed ja?
Wat knap van je! Dat zou ik ook eens moeten doen!
Ik heb vannacht 9 uur geslapen en ik voelde me vandaag direct veel beter en heb echt tonnen werk verzet!!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga je weer vroeg naar bed ja?
Wat knap van je! Dat zou ik ook eens moeten doen!
Uhm, ja, je bent verbaasd?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:55 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh je bent een man!
*ik kom ook even binnenvallen*
Geniet er vanquote:Op zondag 4 januari 2009 17:55 schreef conleche het volgende:
Ik wil niet onbescheiden zijn, maar mijn buik is op het moment echt mooi slank!! Vooral als ik 's ochtends net opsta!!
Heuj.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Geniet er van!
Guido Wijers: Het is je gegunt!! (!!)
Hij is wel leuk op zich.quote:
Ik zie hem nu met die schele kop in een andrelon reclame ofzoquote:Op zondag 4 januari 2009 17:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Geniet er van!
ik vind 'm écht niet grappigquote:Op zondag 4 januari 2009 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij is wel leuk op zich.
Of hij was leuk iig. Jaren geleden wel eens wat van hem gezien.
Ja, maar ik had je naam hier verder nog niet zien staan, en ging er automatisch vanuit dat je vrouw wasquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Geniet er van!
BMI houdt geen rekening met eventuele massa bestaand uit spieren, en die hebben mannen vaak meer dan vrouwenquote:Op zondag 4 januari 2009 17:55 schreef Oksel het volgende:
Ik weeg echt 90,7kg en ben rond de 1m80, misschien 3 cm langer.
Jup. Hij kijkt een beetje scheel als hij typt.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:59 schreef conleche het volgende:
[..]
O ja?? Doet die Guido dat met een T?? Dat verbaast me niets. Wát een domme meneer!!
Ik heb stukjes gezien van zijn oudejaarsconference en me bescheurd toen hij Balkenende nadeed, die zijn vrouw oraal ging plezierenquote:
ik kan er niet echt om lachen, echt nietquote:
die kan ik ook niet hebben......quote:Op zondag 4 januari 2009 18:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Jochem Meijer (of hoe je het ook schrijft) de leukste.
Kaas is schijnbaar erg slechtquote:Op zondag 4 januari 2009 18:04 schreef Oksel het volgende:
Veel mensen hoor ik over pindakaas. Waarom?
Maar jij vindt Marc Marie geweldig en die vind ik dan weer matigquote:Op zondag 4 januari 2009 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kan er niet echt om lachen, echt niet
Nog een goede tip: loop in de supermarkt niet door de paden, loop alleen langs de wand. Daar vind je de meeste nuttige en gezonde producten.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik las laatst in een artikel hierover: 'Eet niets wat je (over)grootmoeder niet zou herkennen als eten'. Vond ik wel een goede!
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar jij vindt Marc Marie geweldig en die vind ik dan weer matig.
Het gaat nooit wat worden tussen ons tweeën.
Hij is zo cutequote:Op zondag 4 januari 2009 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die kan ik ook niet hebben......
Omdat SHE zegt dat dat goed voor je is en hup! iedereen aan de pindakaas. Zo werkt dat hierquote:Op zondag 4 januari 2009 18:04 schreef Oksel het volgende:
Ja, zoals bij ons in de Plus: de hele linkerwand bezaaid met frisdrank en chipsquote:Op zondag 4 januari 2009 18:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Nog een goede tip: loop in de supermarkt niet door de paden, loop alleen langs de wand. Daar vind je de meeste nuttige en gezonde producten.
Volgens mij zitten er goede vetten in pindakaas en er zit ook best veel eiwit in, goede voedingsstoffen dus, hoewel het wel redelijk hoog in Kcal/vet zit..quote:Op zondag 4 januari 2009 18:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Kaas is schijnbaar erg slecht. En pindakaas is (in mijn optiek) ook hartig en vooral ook lekker. En zeker niet slecht.
Mijn vriend zit naast me te lurken en die deed:quote:Op zondag 4 januari 2009 17:32 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
O ik heb een groente gevonden die ik lustromanesco
4 minuten koken
10 minuten wokken met olie
dan 3 eetlepels rode wijn, 2 eetlepels soja, 3 fijngesneden teentjes knoflook
omg
Of misschien omdat ik normaal altijd groente eet die alleen gekookt zijn en klaar
En mijn winkel heeft de hele achterwand met chips en nootjesquote:Op zondag 4 januari 2009 18:08 schreef Viking84 het volgende:
Ja, zoals bij ons in de Plus: de hele linkerwand bezaaid met frisdrank en chips.
Credits go to SHE:quote:Op zondag 4 januari 2009 18:04 schreef Oksel het volgende:
quote:Pindakaas is heer en meester van de essentiele vetzuren. En het woord zegt het al: vrij essentieel
Je mag het op volkorenbrood eten, op selderij, op jezelf smeren, of je partner. Als je het maar eet!.
Romanesco is het meest psychedelic stuk groente wat er bestaat!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn vriend zit naast me te lurken en die deed:![]()
Dus ik vroeg: vind jij het ook lekker?
Zegt ie: geen idee, maar het ziet er gaaf uit!![]()
Tevens hoi
Echt? Do tell!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:08 schreef P.F het volgende:
Jochem Meijer is naarr
want ik ging naar z'n show en ik was de hele show het mikpunt![]()
![]()
![]()
muisiee! poedeliewoopsie!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn vriend zit naast me te lurken en die deed:![]()
Dus ik vroeg: vind jij het ook lekker?
Zegt ie: geen idee, maar het ziet er gaaf uit!![]()
Tevens hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |