Doe mij dan maar de She foto'squote:Op zondag 4 januari 2009 17:54 schreef Oksel het volgende:
Of zal ik voor jullie allen naakt poseren? Net als SHE gaat doen?
En ik.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga je weer vroeg naar bed ja?
Wat knap van je! Dat zou ik ook eens moeten doen!
Ik heb vannacht 9 uur geslapen en ik voelde me vandaag direct veel beter en heb echt tonnen werk verzet!!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga je weer vroeg naar bed ja?
Wat knap van je! Dat zou ik ook eens moeten doen!
Uhm, ja, je bent verbaasd?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:55 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh je bent een man!
*ik kom ook even binnenvallen*
Geniet er vanquote:Op zondag 4 januari 2009 17:55 schreef conleche het volgende:
Ik wil niet onbescheiden zijn, maar mijn buik is op het moment echt mooi slank!! Vooral als ik 's ochtends net opsta!!
Heuj.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Geniet er van!
Guido Wijers: Het is je gegunt!! (!!)
Hij is wel leuk op zich.quote:
Ik zie hem nu met die schele kop in een andrelon reclame ofzoquote:Op zondag 4 januari 2009 17:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Geniet er van!
ik vind 'm écht niet grappigquote:Op zondag 4 januari 2009 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij is wel leuk op zich.
Of hij was leuk iig. Jaren geleden wel eens wat van hem gezien.
Ja, maar ik had je naam hier verder nog niet zien staan, en ging er automatisch vanuit dat je vrouw wasquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Geniet er van!
BMI houdt geen rekening met eventuele massa bestaand uit spieren, en die hebben mannen vaak meer dan vrouwenquote:Op zondag 4 januari 2009 17:55 schreef Oksel het volgende:
Ik weeg echt 90,7kg en ben rond de 1m80, misschien 3 cm langer.
Jup. Hij kijkt een beetje scheel als hij typt.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:59 schreef conleche het volgende:
[..]
O ja?? Doet die Guido dat met een T?? Dat verbaast me niets. Wát een domme meneer!!
Ik heb stukjes gezien van zijn oudejaarsconference en me bescheurd toen hij Balkenende nadeed, die zijn vrouw oraal ging plezierenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |