Ja rijst schimmelt niet zo snel maar bacteriën komen er galore in geloof ikquote:Op zondag 4 januari 2009 17:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met gekookte rijst zou ik maximaal 1 dag later in acht nemen!
Je vriend?quote:
Nee m'n vader (moeder en broertje)quote:
Ach die maandquote:Op zondag 4 januari 2009 15:43 schreef kwakveense het volgende:
ik ben al een half uur weer thuis, maar heb heel lang over bijlezen gedaan
[..]
dizzy is ook heel tof! en heel slank!!!
[..]ik is van 83...5 januari 83... maar ik had best een serenade willen horen!!
verder...ehhh... ik ben mega brak en nu al vergeten wat ik allemaal gelezen heb.voor alle mensen met nare ervaringen....
herkennen jullie dat, dat je soms in een periode ongemerkt zo verandert, dat je je achteraf niet meer kan herinneren hoe je daarvoor ook alweer was?
82/83 is toch de jaren 90quote:Op zondag 4 januari 2009 17:27 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Ach die maand
82 / 83 is 't zelfde, zoals dat nummer gaat: Respect if you are born in the eighties![]()
Al die mensen uit de jaren 90 da's niks!
Zow weer net terug uit de sportschool, even wat te eten ritselen en dan druk aan de studie.
O, maar dit moet je absoluut onthouden! Dat kan je vast een keer tegen ze gebruikenquote:Op zondag 4 januari 2009 17:27 schreef P.F het volgende:
"Als het beneden ligt
dan is het voor gezamenlijk gebruik. Dus stop met zeuren"
Ik las laatst in een artikel hierover: 'Eet niets wat je (over)grootmoeder niet zou herkennen als eten'. Vond ik wel een goede!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* probeer een beetje bij de basis te blijven van het eten, alles wat uit fabrieken komt met veel ingrediënten moet je niet zo vaak eten
Lieverd...dat werkt zo met ééuwen, niet met decaden.quote:
had ik vandaag al gezegd dat je me soms verbaast?quote:
Ik ben de grootste misbruiker van andermans spullenquote:Op zondag 4 januari 2009 17:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O, maar dit moet je absoluut onthouden! Dat kan je vast een keer tegen ze gebruiken
Aaah, dat was dus de misvatting, ik wist dat hij ergens op was gebaseerdquote:Op zondag 4 januari 2009 17:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lieverd...dat werkt zo met ééuwen, niet met decaden.
Nou ja, die van mij zou broccoli niet eens herkennenquote:Op zondag 4 januari 2009 17:29 schreef Phaidra het volgende:
Ik las laatst in een artikel hierover: 'Eet niets wat je (over)grootmoeder niet zou herkennen als eten'. Vond ik wel een goede!
Schatje ben je tochquote:Op zondag 4 januari 2009 17:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
K ga wel op je nek zitten alst moet
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, die van mij zou broccoli niet eens herkennendus toen ik dat las dacht ik: hmpf!
Maar ik begrijp de strekking wel en op zich is het een goed streven
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:30 schreef P.F het volgende:
Aaah, dat was dus de misvatting, ik wist dat hij ergens op was gebaseerd!
Ja okeeee, er zijn natuurlijk uitzonderingenquote:Op zondag 4 januari 2009 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, die van mij zou broccoli niet eens herkennendus toen ik dat las dacht ik: hmpf!
Maar ik begrijp de strekking wel en op zich is het een goed streven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |