Die zingt best primaquote:
Supersnel!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat gaat de tijd toch snel
(en ik heb twee bedden)
dank! Zie nu dat het idd nu begintquote:Op zondag 4 januari 2009 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dakar??? NU AL??
Komt toch kwart voor 6???
Dat is een leuke site! Nu krijg ik ook zin in die Thaise jasmijnrijst. Alleen die Italiaanse rijst met extra glansmiddel (how italian!quote:Op zondag 4 januari 2009 16:54 schreef sigme het volgende:
Hier een mooie lijst met rijstsoorten en wat commentaar erbij.
Nee ik deed f5 in MyAT en zag dat ie op 299 stond.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:05 schreef Merel het volgende:
DML, zat je nou te wachten totdat je die lapo kon maken? Muis en jij hebben er wel patent op hè
Nee hoor ook alleen voor de 15e. Wilde je gaan dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:06 schreef TJDoornbos het volgende:
DizMizLiz kun je ook alleen voor 15 feb kaartjes kopen of is het een wkend pakket?
whihihihiquote:
Ga jij eens een fatsoenlijke maaltijd leren koken om je toekomstige geliefde mee te imponeren!quote:
hmmz....niet mijn smaakquote:
ligt aan het kostenplaatjequote:Op zondag 4 januari 2009 17:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee hoor ook alleen voor de 15e. Wilde je gaan dan?
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dit is hoe het moet mensen...
[ afbeelding ]
Uh huhquote:Op zondag 4 januari 2009 17:12 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hmmz....niet mijn smaak![]()
zeg, heb ik nu in een paar uur een heel topic gemist?
okequote:Op zondag 4 januari 2009 17:11 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ga jij eens een fatsoenlijke maaltijd leren koken om je toekomstige geliefde mee te imponeren!
Maar serieus, zowel mijn ex als mijn man hebben mij veroverd op de concurrentie door hun kookkunsten
Dus als jij nou leert koken, heb je voor het eind van het jaar een vriendin. En dat weet ik, want alle indo's zijn helderziend
kans is groot!!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:12 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hmmz....niet mijn smaak![]()
zeg, heb ik nu in een paar uur een heel topic gemist?
Je mag mee rijden? Kaartje is ¤22,50 en klein beetje voor de benzine? Een kopje ertwensoep nog voor twee euro en meer heb je niet nodigquote:
oh, het nummer is prachtig...maar hoe MM het doet, neequote:Op zondag 4 januari 2009 17:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Uh huh![]()
Welcome to the women side of the world
Dat laatste, doh!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
oh, het nummer is prachtig...maar hoe MM het doet, nee![]()
of heb je het gewoon over het bovenmatig kletsen?
johquote:
Eentje? Ik moet die van mezelf ook nog aanschaffen dus geen probleem. Is wel een staanplaats trouwens!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:16 schreef TJDoornbos het volgende:
Kan jij kaartje kopen, heb geen account daar
iets eten ligt zeker te veel voor de hand?quote:
Ik zou het niet doen, maximaal 4 dagen in de koelkast is wel de limiet. Schijnt ook best bacteriegevoelig te zijn, gekookte rijst. Invriezen kan wel weer maanden, voor de volgende keer dan!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:13 schreef Tinkepink het volgende:Ik heb een blonde-vraag: er staat hier nog een bakje gekookte rijst van vorige week. De schimmel staat er niet op en het stinkt ook niet. Is de rijst dan nog eetbaar?
Of anders geformuleerd: hoe lang kan je gekookte rijst bewaren?
K ga wel op je nek zitten alst moetquote:Op zondag 4 januari 2009 17:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Eentje? Ik moet die van mezelf ook nog aanschaffen dus geen probleem. Is wel een staanplaats trouwens!
Ik wil het altijd graag weten als ik ongelijk hebquote:Op zondag 4 januari 2009 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en Isa, ik snap dat er veel mensen zijn die verschillende dingen roepen, maar schoonzus kan niet zo goed tegen nieuwe inzichten die indruisen tegen wat zij al een tijd roeptDa's meer de irritatiefactor
En lezen doet ze niet dus dat is ook de remedie niet
Met gekookte rijst zou ik maximaal 1 dag later in acht nemen!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:19 schreef Laureline het volgende:
Ik zou het niet doen, maximaal 4 dagen in de koelkast is wel de limiet. Schijnt ook best bacteriegevoelig te zijn, gekookte rijst. Invriezen kan wel weer maanden, voor de volgende keer dan!
Ik denk dat je er wel van gaat afvallen (de komende dagen.... op de wc).quote:Op zondag 4 januari 2009 17:13 schreef Tinkepink het volgende:Ik heb een blonde-vraag: er staat hier nog een bakje gekookte rijst van vorige week. De schimmel staat er niet op en het stinkt ook niet. Is de rijst dan nog eetbaar?
Of anders geformuleerd: hoe lang kan je gekookte rijst bewaren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |