abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 januari 2009 @ 14:44:45 #1
163650 Greys
pi_64645810

Het vorige deel: Slank # 433 - ...

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:
schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

En vergeet niet : SHE is always RIGHT!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64645834
Even een tvp!
En een fipo!
En ik heb nog geen nieuwe *wanneer gaan we elkaar weer zien afspraak gemaakt* dat maakt mij zenuwachtig. Gek hè (En dan maak ik een grapje, de 29e na onze tentamens!) Hihi, en ik hield niet van plannen!
pi_64645857
TijdVoorPatat
pi_64645875
Ik heb overigens een erg leuke en gelukkige jeugd gehad waar ik heel gelukkig mee ben en waar ik nog gelukkiger mee word als ik al die nare verhalen van sommigen hier lees

xknipx uit vorige topic.

En Greys, belcompany's luisteren zelden
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64645899
En verder is het leven gewoon horror. En dat iedereen doodgaat is helemaal onverteerbaar. En mensen zijn slecht en niet in staat tot enig goeds en alle streven is ijdel.

Dat gezegd hebbende is het wel verdomde fijn te leven. Zeker in deze bizar luxe tijd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_64645923
Jezus wat gaat dit topic snel.
pi_64645960
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:47 schreef Oksel het volgende:
Welkom
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 4 januari 2009 @ 14:48:24 #8
236335 neen
schone schijn
pi_64645961
het lijkt niet wat het is
pi_64645966
Maareh, iedereen bedankt voor de welkom enzo.

Samenvatting mijn post:

Geen drank, veel bewegen. Probleem is dat ik nu al weet dat mijn benen stevig gaan groeien door het vele lopen en fietsen.. dat is niet echt een afvaltip zegmaar.
pi_64646031
ehehehe
  zondag 4 januari 2009 @ 14:50:30 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64646043
Eens met TT. En ik heb ook best een gelukkige jeugd gehad, ondanks gezeik met gehoor .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 4 januari 2009 @ 14:51:01 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64646065
quote:
.

Zit je al in Australië btw?
Niet meer actief op Fok!
pi_64646099
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Bwaa, geloof mij, zo voelde ik me vroeger ook hoor! Ik ging ook nooit naar een vertrouwenspersoon oids, 'want die zag me aankomen!" Er waren toch veel ergere dingen? Nee, mijn verhaal is in GEEN opzicht erger dan dat van jou. Klopt, ik heb een kutjeugd gehad. Jij zo te horen ook. De factoren waren anders, maar dat zorgt niet dat het een zwaarder weegt dan het ander. Neemt ook niet weg dat we nu allebei in een betere fase zitten trouwens, met veel meer " " en " ", dus yay!
het klopt ook wel wat je zegt, maar het is soms zo moeilijk wat je wel moet relativeren en wat niet
Ja doei.
pi_64646113
Hee Oksel, welkom!

En verder wilde ik net nog in het vorige topic posten: Dank jullie voor het medeleven, ik word er helemaal emo van
Het was ook zwaar, maar op dat moment zie je dat helemaal niet. Je gaat gewoon door, alleen als extra iedere dag langs het ziekenhuis. Pas achteraf denk je: hoe hou je het vol?? In die laatste week ging ik zelfs nog naar wiskunde, want we waren bezig met een PO, die telde voor het eindexamen en je moest aanwezig zijn. Uiteindelijk maar een 5 voor gekregen, maar na mijn eindexamen zei mijn lerares wel dat ze daar achteraf spijt van had. En dat zij dat wilde toegeven, was heel wat (die lerares was nogal een moeilijk en dominant persoon, niet iemand die fouten graag toegeeft).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_64646153
quote:
nee, jij bent langzaam
Ja doei.
  zondag 4 januari 2009 @ 14:53:31 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64646171
* Viking84 ruikt tostielucht.
Must resist! .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 4 januari 2009 @ 14:54:49 #17
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64646241
ik heb ook best een ok-jeugd gehad, met wat hobbels en bobbels... maja das niet anders, so be it, das geweest..
ik probeer nu gewoon te genieten van mijn leventje zoals die is

en bleeegghhh multitrauma, schedel en hersenletsel is niet echt tof omschreven....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_64646266
tvp
  zondag 4 januari 2009 @ 14:55:39 #19
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64646275
Hehe klopt Moblo, daarom zei ik idd dat ik het hetzelfde zag Soms voel ik me dan een aansteller, gewoon omdat ik het erover heb al Ik bedoel, tis niet dat ik met een bord om mn nek wil lopen met "zie hier, ik heb kutterige dingen meegemaakt, zie mij! ", maar zo voelt het dan soms wel als ik er over begin Ohwell. Tis gewoon vaag allemaal.

En Phaidra: gek he, dat mensen tot zoveel meer in staat zijn dan je zou denken!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_64646354
nou ja, mensen vinden mij ook wel eens een aandachtshoer omdat ik het wel eens ter sprake breng..

en bij mijn soort verleden is het dan juist fijn om te horen dat je 'echt heel leuk bent en dat men het zich niet voor kan stellen' en daarnaast vind ik het fijn om er over te praten, zoals ik eerder al zei, om dingen op een rijtje te krijgen en ook met ervaringsdeskundigen praten helpt gewoon een hoop om alles een plekje te geven
Ja doei.
pi_64646382
  zondag 4 januari 2009 @ 14:59:17 #22
58560 Oksel
Gezellig.
pi_64646457
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Zit je al in Australië btw?
Nope. Helaas. M'n vriendin heeft problemen met d'r Engelse test.. Hou maar op. Ik heb wel gisteren mijn vakantie Florida geboekt, en ga volgend dit jaar 4 maanden naar Finland. Oh, en nog 10 dagen op tenniskamp (met m'n vriendin, die is tennislerares) in Croatie. Genoeg leuke dingen dus
pi_64646479
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hehe klopt Moblo, daarom zei ik idd dat ik het hetzelfde zag Soms voel ik me dan een aansteller, gewoon omdat ik het erover heb al Ik bedoel, tis niet dat ik met een bord om mn nek wil lopen met "zie hier, ik heb kutterige dingen meegemaakt, zie mij! ", maar zo voelt het dan soms wel als ik er over begin Ohwell. Tis gewoon vaag allemaal.

En Phaidra: gek he, dat mensen tot zoveel meer in staat zijn dan je zou denken!
Haha, idd Maria, het is wel fijn om erover te praten, maar je voelt je direkt zo'n aandachtstrekker! Wat dan weer niet echt het beoogde doel was...

En ik verbaas me er nog over, wat ik toen allemaal op 1 dag kon doen. Nu doe ik minstens de helft minder en krijg ik zelfs dat niet af!! Die motivatie van toen, die wil ik nu ook wel weer, maar zonder de negatieve gevolgen zeg maar.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_64646505
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:59 schreef Oksel het volgende:

[..]

Nope. Helaas. M'n vriendin heeft problemen met d'r Engelse test.. Hou maar op. Ik heb wel gisteren mijn vakantie Florida geboekt, en ga volgend dit jaar 4 maanden naar Finland. Oh, en nog 10 dagen op tenniskamp (met m'n vriendin, die is tennislerares) in Croatie. Genoeg leuke dingen dus
Oh dat verhaal heb ik in kaaskoppen in het buitenland gelezen. Nu kan je direct wat beter plaatsen
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_64646522

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')