quote:Op zondag 4 januari 2009 14:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bwaa, geloof mij, zo voelde ik me vroeger ook hoor!Ik ging ook nooit naar een vertrouwenspersoon oids, 'want die zag me aankomen!"
Er waren toch veel ergere dingen? Nee, mijn verhaal is in GEEN opzicht erger dan dat van jou. Klopt, ik heb een kutjeugd gehad. Jij zo te horen ook. De factoren waren anders, maar dat zorgt niet dat het een zwaarder weegt dan het ander. Neemt ook niet weg dat we nu allebei in een betere fase zitten trouwens, met veel meer "
" en "
", dus yay!
Nope. Helaas. M'n vriendin heeft problemen met d'r Engelse test..quote:
Haha, idd Maria, het is wel fijn om erover te praten, maar je voelt je direkt zo'n aandachtstrekker! Wat dan weer niet echt het beoogde doel was...quote:Op zondag 4 januari 2009 14:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hehe klopt Moblo, daarom zei ik idd dat ik het hetzelfde zagSoms voel ik me dan een aansteller, gewoon omdat ik het erover heb al
Ik bedoel, tis niet dat ik met een bord om mn nek wil lopen met "zie hier, ik heb kutterige dingen meegemaakt, zie mij!
", maar zo voelt het dan soms wel als ik er over begin
Ohwell. Tis gewoon vaag allemaal.
En Phaidra: gek he, dat mensen tot zoveel meer in staat zijn dan je zou denken!
Oh dat verhaal heb ik in kaaskoppen in het buitenland gelezen. Nu kan je direct wat beter plaatsenquote:Op zondag 4 januari 2009 14:59 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nope. Helaas. M'n vriendin heeft problemen met d'r Engelse test..Hou maar op. Ik heb wel gisteren mijn vakantie Florida geboekt, en ga volgend dit jaar 4 maanden naar Finland. Oh, en nog 10 dagen op tenniskamp (met m'n vriendin, die is tennislerares) in Croatie. Genoeg leuke dingen dus
Ho! Vinden mensen je een aandachtshoer of dènk jij dat mensen dat vinden?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, mensen vinden mij ook wel eens een aandachtshoer omdat ik het wel eens ter sprake breng..
Herkenbaar +1quote:Op zondag 4 januari 2009 14:59 schreef Phaidra het volgende:
En ik verbaas me er nog over, wat ik toen allemaal op 1 dag kon doen. Nu doe ik minstens de helft minder en krijg ik zelfs dat niet af!!Die motivatie van toen, die wil ik nu ook wel weer, maar zonder de negatieve gevolgen zeg maar.
Dat zijn geen vriendenquote:Op zondag 4 januari 2009 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, vroeger wel..
dan praatte ik over mn gevoelens en problemen met 'vrienden' en alsik dan 's zei
"Nah, voel me eigenlijk wel lekker de laatste tijd!"
dan kreeg ik te horen
-Nou ja, houd maar op met je gezeur, want straks voel je je toch weer klote, dus nou ja, geniet ervan zolang het duurt! -
Dan moet het soms ook een kick naar sex hebbenquote:
En morgen is het een schopje naar F&F en de dag daarna CUL en daarna K&W.quote:
Héél makkelijkquote:Op zondag 4 januari 2009 15:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En morgen is het een schopje naar F&F en de dag daarna CUL en daarna K&W.
Het hele forum is verenigd in dit ene topic. Makkelijk toch?
quote:By collecting leaves I found this incredible leaf of cherry tree, brewed by the wind and time it took the shape of the Vatican City, the Holy See.
Incredible evidence, and will of God to open our eyes of poor mortals .
ja, daarom stond 't nu ook tussen aanhalingstekens...quote:Op zondag 4 januari 2009 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zijn geen vrienden![]()
Volgens mij gunnen die mensen je gewoon een kutgevoel, ook als ik hoor wat ze nu nog schrijven op internet (van je theatergroep). Sommige mensen zien anderen graag in ellende zodat ze zichzelf een stuk beter voelenMaar dat zijn geen vrienden.
Pas na half twaalf!quote:Op zondag 4 januari 2009 15:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan moet het soms ook een kick naar sex hebben
Waarom veranderen data telkens in die skype dingen? Heul irri...quote:Op zondag 4 januari 2009 15:07 schreef zwahiel het volgende:
hmmm... Even wat gegevens vergelijken...
06-06-2006 - 97,0 kg buikomvang: 108,0 cm
24-06-2007 - 77,7 kg buikomvang: 92,0 cm borstomvang: 94,0 cm
9-11-2007 - 78,9 kg buikomvang: 93,5 cm bovenbeenomvang: 54,0 cm onderbeen: 40,0 cm borst: 96,0 cm
06-12-2007 - 74,4 kg buikomvang: 87,5 cm bovenbeenomvang: 48,0 cm onderbeen: 37,0 cm borst: 91,0 cm
25-01-2008 - 72,8 kg (verder niet ingevuld)
17-11-2008 - 82,0 kg (verder niet ingevuld)
04-01-2009 - 82,1 kg buikomvang: 99,0 cm bovenbeenomvang: 48,0 cm onderbeen: 38,0 cm borst: 98,0 cm
Zonde dat in januari 2008 niet alles ingevuld heb eigenlijk...
Valt me nog mee dat mijn bovenbeen even dik is als toen ik 74,4 woog nu alleen mijn borstomvang moet echt minder net als mijn buik! Moet toch 13 cm af!
Wel raar nu 82,1 want ik zwoor dat ik lichter was, althans zo voel ik me wel
Op naar de 72 ~ 75 kg
geen idee, nog ff mijn start gewicht erbij gezet, best wel veel af eigenlijk, nu nog de rest eraf die er af was!quote:Op zondag 4 januari 2009 15:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waarom veranderen data telkens in die skype dingen? Heul irri...
Er was een tijd geleden toch ook een tosti met het gezicht van Jezus erop? Snel kijken Vik!quote:Op zondag 4 januari 2009 15:06 schreef Viking84 het volgende:
Iemand nog belang bij een wonderlijk boomblad in de vorm van Vaticaanstad? http://cgi.ebay.fr/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=320329302027&ssPageName=STRK
[..].
*doet Greys oordopjes in* Tadaa! En nu lamballen met de geit!quote:Op zondag 4 januari 2009 15:14 schreef Greys het volgende:
Ik wil het helemaal niet, maar ik word gedwongen door een of ander irritant kutstemmetje
/klaagzang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |