Het enkelvoud lasagna betekent slecht 1 lasagna-blad. Voor het gerecht heb je er meerdere nodig, dus heet dat lasagne, meervoud dus. Opgelost!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O kut.
Daar gaat m'n reputatie.
In Italië is het lasagna dus.
Aan jou had ik ook niet veel hè.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:08 schreef Muis006 het volgende:
En weer een nieuwe!
Vik, ik ben helemaal stil van je TT! Zeker lang op gebroed?
Dit..quote:Op zondag 4 januari 2009 11:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik ben 30 en het wordt er eigenlijk alleen maar leuker op...
Ja jij pakt steeds de lapoquote:Op zondag 4 januari 2009 12:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aan jou had ik ook niet veel hè.
"Awwww".
Volgende keer open jij maar een nieuwe.
Het is een TT die uitnodigt tot meditatie.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat een toevoeging die TT zeg!
*mooi*
Eenvoud siert de mens en zulks
Adieu!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:12 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga er vandoor, ik ga zo richting Eindhoven.
Adios!
hmmz...da's ook wel weer wat zwart/wit...altijd achteraf blij willen zijn met de beslissing die je gemaakt hebt, leidt tot wel een erg voorzichtig leven, denk ik....achteraf geen spijt hebben van je keuzes is een ander verhaal...quote:Op zondag 4 januari 2009 11:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Meer mensen zouden hun leven moeten leiden op zo'n manier dat ze niet alleen nu maar ook later nog blij kunnen zijn met de beslissingen die ze maken. (Daarom vind ik 'leven alsof het je laatste dag is' ook zo'n belachelijk motto.) Als je je gevoel, je hormonen en de stofjes in je hersenen achterna loopt, dan ben je gevangen in een soort eeuwig heden.
Daaaaaaaaagquote:Op zondag 4 januari 2009 12:12 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga er vandoor, ik ga zo richting Eindhoven.
Adios!
Zwahiel dacht dat ik 25 was; door mijn postgedragquote:Op zondag 4 januari 2009 11:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
YES.
Zie je wel Vik! Ik ben de peuter en niet de baby
Ja, over 1,5 uur ongeveerquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:20 schreef Claudia_x het volgende:
Is er ook iemand die wél gewoon zijn/haar leeftijd omarmt? Ik ben 28 en ik vind het prima.
Ouder worden vind ik op zichzelf nou niet echt grappig. Maar wat SHE hier zegt gaat in elk geval ook voor mij op. Ik weet niet of dat aan de leeftijd ligt, of aan de ervaringen des levens. Ik weet wel dat ik blij ben dat ik geen 25 meer ben. Ik maakte in de 6 jaar daar omheen neslissingen die ik nu nooit meer zo zou maken. Het jagen, het streven en het 'proberen te zijn of te hebben' is er zo goed als vanaf en daar worden mijn beslissingen en prioriteiten een stúk gezonder van!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:09 schreef SHE het volgende:
Het gejaagde gaat er af, het ongeduldige ook..eigenlijk neemt alles wat slecht is een beetje af en ben je beter in staat van je goede kanten te houden. ( en deze ook de aandacht te geven die het verdient )
Ben ik wel met je eens. Ik leef nu zoals ik wil leven en probeer het meeste er uit te halen. Omdat ik niet volkomen achterlijk ben en in m'n beslissingen mensen over het algemeen niet ontzettend veel pijn doe, zal ik ook nooit spijt hebben achteraf. Ik heb misschien wel dingen gedaan die ik nu anders zou doen, maar uiteindelijk gaat het er om wat je op dat moment dacht dat goed was. Daar kan ik voor 100% mee leven.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:12 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hmmz...da's ook wel weer wat zwart/wit...altijd achteraf blij willen zijn met de beslissing die je gemaakt hebt, leidt tot wel een erg voorzichtig leven, denk ik....achteraf geen spijt hebben van je keuzes is een ander verhaal...
en de leukste dingen komen soms voort uit het onverwachtse en het impulsieve...
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:51 schreef kwakveense het volgende:
en nu heb ik zin in fried breadgelukkig ga ik douchen en onder de douche kan je niet echt eten...
Thanksquote:
Ad.nlquote:- Mensen die zich ondanks waarschuwingen op dun ijs begeven en dan door het ijs zakken, moeten zelf de kosten van hun reddingsoperatie betalen. Dat vindt brandweercommandant Hans Zuidijk van Alphen aan den Rijn.
De brandweer is de laatste tijd veel mensen te hulp gekomen die uit een wak of van het ijs moesten worden gehaald. Zuidijk wil met de gemeente gaan praten over de kosten die komen kijken bij de winterse reddingsacties. De maatregel om zelf voor de kosten op te draaien, zou volgens Zuidijk wellicht ertoe kunnen leiden dat mensen niet het dunne ijs opgaan.
Volgens de zegsvrouw moet het voorstel worden gezien in de context van het skiën. ,,Daar zie je nu ook veel meer dat mensen buiten de pistes brokken maken. Dat gebeurt nu ook op het ijs.'' Zuidijk wil bekijken of er iets kan worden gedaan aan de kosten ,,als mensen willens en wetens iets doen waarvan ze weten dat het gevaarlijk is,'' aldus de woordvoerster.
Ik heb niet direct spijt van beslissingen, maar betreur ze wel. Had ik op sommige momenten het gevoel gehad dat ik anders had gekund, dan was mijn leven anders gelopen en had ik mezelf waarschijnlijk een hoop pijn en verdriet bespaard. Gelukkig ben je nooit te oud om te leren en dat leren heb ik dan ook braaf gedaan.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
Omdat ik niet volkomen achterlijk ben en in m'n beslissingen mensen over het algemeen niet ontzettend veel pijn doe, zal ik ook nooit spijt hebben achteraf. Ik heb misschien wel dingen gedaan die ik nu anders zou doen, maar uiteindelijk gaat het er om wat je op dat moment dacht dat goed was. Daar kan ik voor 100% mee leven.
Ja, zolang je geen andere mensen kwetst...en verantwoordelijkheid neemt voor de consequenties van je keuzes op je eigen leven, is er weinig reden om achteraf spijt te krijgen...quote:Op zondag 4 januari 2009 12:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens. Ik leef nu zoals ik wil leven en probeer het meeste er uit te halen. Omdat ik niet volkomen achterlijk ben en in m'n beslissingen mensen over het algemeen niet ontzettend veel pijn doe, zal ik ook nooit spijt hebben achteraf. Ik heb misschien wel dingen gedaan die ik nu anders zou doen, maar uiteindelijk gaat het er om wat je op dat moment dacht dat goed was. Daar kan ik voor 100% mee leven.
En om even door te gaan op hetzelfde voorbeeld als eerder. Ik heb er geen spijt van dat ik m'n vader uit m'n leven gegooid heb. Dat hij straks me niet weggeeft op m'n bruiloft en dat mijn kinderen hem nooit zullen kennen als opa is iets waar ik achter sta en altijd achter zal blijven staan.
Verder denken dan het heden staat niet gelijk aan verlamd worden door angst voor het onbekende.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:12 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hmmz...da's ook wel weer wat zwart/wit...altijd achteraf blij willen zijn met de beslissing die je gemaakt hebt, leidt tot wel een erg voorzichtig leven, denk ik....achteraf geen spijt hebben van je keuzes is een ander verhaal...
uiteraard, maar elke bewuste keuze heeft onvoorziene consequenties...dus je kan alleen maar je best doen, en er dan het beste van hopen...quote:Op zondag 4 januari 2009 12:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Verder denken dan het heden staat niet gelijk aan verlamd worden door angst voor het onbekende.
Ik stel me zo voor dat je die beslissing hebt genomen niet alleen op basis van frustratie en gekrenkte gevoelens in het heden, maar ook op basis van ervaringen uit het verleden en je verwachtingen voor de toekomst. Dat is natuurlijk uitstekend.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
En om even door te gaan op hetzelfde voorbeeld als eerder. Ik heb er geen spijt van dat ik m'n vader uit m'n leven gegooid heb. Dat hij straks me niet weggeeft op m'n bruiloft en dat mijn kinderen hem nooit zullen kennen als opa is iets waar ik achter sta en altijd achter zal blijven staan.
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat een onderwerp voor de zondagmiddag mensen...
[ afbeelding ]
Misschien moet je even je ik snap grapjes hoed opzetten PFquote:Op zondag 4 januari 2009 12:38 schreef P.F het volgende:
[..]Het is toch fijn dat iedereen hier even z'n ding kwijt kan, wanneer is dan het goede tijdstip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |