Da's een beetje een lullige volgordequote:Op zondag 4 januari 2009 10:22 schreef Tinkepink het volgende:
Balen Merel. Misschien eerst sexen en dan de waarheid zeggen?
quote:Op zondag 4 januari 2009 09:52 schreef Merel het volgende:
Goftedomme stomme feromonen, endorfine, dopamine, oxytocine en al die andere stofjes die me helemaal gek maken!![]()
![]()
![]()
ik dacht dat je de laatste tijd wel tevreden was met de situatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's wrong?
Maar brengt die zooi je hoofd op hol, of breng je zelf je hoofd op hol waardoor die zooi ontstaat?quote:Op zondag 4 januari 2009 10:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Webcam onder invloed van flink wat Prozac dan?(antidepressiva hebben een remmend effect op die zooi in je lijf die je hoofd op hol brengt)
Ja klopt maar dan moet je er gewoon nog ff een paar valiums bijnemen ofzoquote:Op zondag 4 januari 2009 10:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar brengt die zooi je hoofd op hol, of breng je zelf je hoofd op hol waardoor die zooi ontstaat?
Dat wordt teruglezen dus, alle 30 oidquote:Op zondag 4 januari 2009 09:39 schreef Isabeau het volgende:
Oh jee, Chic, welkom terug, maar een samenvatting van alles wat er hier is gebeurd is een beetje veel
Er was leuk nieuws en vervelend nieuws en er waren sappige roddels. Dat is wel zo'n beetje de samenvatting.
De kerstcadeautjes waren heel erg leuk, alleen hebben 2 (?) mensen hun cadeautje nog niet. Eén pakje was nog onderweg, dus dat zou eventueel aangekomen kunnen zijn. Ik lees ook niet allesSoms gaat het me echt veel te snel. Cinnamongirl had mij aardappel/peenscrubhandschoentjes gestuurd. Nog niet gebruikt, want in de hectiek van de afgelopen weken nog niet echt gekookt met aardappels of iets anders waar je ze voor kon gebruiken. Ik had iemand een boek gestuurd, maar die heeft sinds 16 december niets meer van zich laten horen. Misschien vond ze het geen leuk boek
Oliebollen genoeg gehad, niet ziek geworden(als uitzondering, want volgens mij zijn er best veel slank-dames ziek geweest de afgelopen 2 weken
Alleen dan niet van de oliebollen neem ik aan.)
Succes met opruimen!
Het is de combinatiequote:Op zondag 4 januari 2009 10:34 schreef Claudia_x het volgende:
Maar brengt die zooi je hoofd op hol, of breng je zelf je hoofd op hol waardoor die zooi ontstaat?
Lijstje voor vandaag:
Ik zal wel raar in elkaar zitten, want ik voel me absoluut niet geregeerd door mijn lichaam. Ik wil helemaal niet met iemand naar bed die ik niet heel leuk vind, en heel leuk vinden wordt bij mij vooral bepaald door mijn hoofd.quote:Op zondag 4 januari 2009 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is de combinatieDoor bijv. met iemand seks te hebben maak je ook weer meer oxytocine aan en ga je ook weer meer van diegene houden
Maar je kan bij liefde op het eerste gezicht al een enorme cascade van die stofjes krijgen die effect op bepaalde hersendelen hebben. Adrenaline bijv. zorgt voor dat vreemde krampende gevoel in je buik, de bekende vlinders/kriebels.
Nee hoor, volgens mij zijn er aardig wat mensen een beetje ongevoelig voor al die chemische stofjesquote:Op zondag 4 januari 2009 10:40 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zal wel raar in elkaar zitten, want ik voel me absoluut niet geregeerd door mijn lichaam. Ik wil helemaal niet met iemand naar bed die ik niet heel leuk vind, en heel leuk vinden wordt bij mij vooral bepaald door mijn hoofd.
Tja, ik denk dat je jezelf voor de gek houdt. Als hij je de liefsteleukstegeweldigste zou vinden dan zou hij wel een relatie met je willen. In plaats daarvan ben je bereid genoegen te nemen niet met wat hij werkelijk vindt maar uitsluitend met het idee dat hij jou geeft. Het is niet echt. Maar het is natuurlijk heel moeilijk om ermee te kappen. Ik heb makkelijk praten.quote:Op zondag 4 januari 2009 10:36 schreef Merel het volgende:
Zeg doe allemaal eens niet van die kritische vragen stellen!
Ik vind de manier waarop we met elkaar omgaan prima, ik hoef geen ouders te ontmoeten en dagjes naar de dierentuin, we hoeven geen "echte" relatie te hebben. Maar ik wil wel iets vaker merken dat ik de liefsteleukstegeweldigste ben en hij mag het niet vanzelfsprekend vinden dat ik bij 'm blijf. En als hij daar geen zin in heeft, dán stop ik ermee. Als ik mezelf uit z'n armen los kan rukken that is
Hmm sluiten zijn ideeën dan niet aan op die van jou ofzo?quote:Op zondag 4 januari 2009 10:36 schreef Merel het volgende:
Zeg doe allemaal eens niet van die kritische vragen stellen!
Ik vind de manier waarop we met elkaar omgaan prima, ik hoef geen ouders te ontmoeten en dagjes naar de dierentuin, we hoeven geen "echte" relatie te hebben. Maar ik wil wel iets vaker merken dat ik de liefsteleukstegeweldigste ben en hij mag het niet vanzelfsprekend vinden dat ik bij 'm blijf. En als hij daar geen zin in heeft, dán stop ik ermee. Als ik mezelf uit z'n armen los kan rukken that is
dat is wel een beetje tegenstrijdig idd, aan de ene kant de liefsteleukstegeweldigste gevonden worden maar er mag ook niets van verwacht worden?quote:Op zondag 4 januari 2009 10:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat je jezelf voor de gek houdt. Als hij je de liefsteleukstegeweldigste zou vinden dan zou hij wel een relatie met je willen. In plaats daarvan ben je bereid genoegen te nemen niet met wat hij werkelijk vindt maar uitsluitend met het idee dat hij jou geeft. Het is niet echt. Maar het is natuurlijk heel moeilijk om ermee te kappen. Ik heb makkelijk praten.![]()
Hoe gaat het eigenlijk met Vik? Is zij al over haar ludduvuddu heen?
Is daar dan al meer over bekend? Ligt daar ook iets biomedisch aan ten grondslag, of zit dat bijvoorbeeld in ijzeren wil en discipline?quote:Op zondag 4 januari 2009 10:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens mij zijn er aardig wat mensen een beetje ongevoelig voor al die chemische stofjes
Nee hoor. Zoiets als wat merel beschrijft ken ik ook niet. Herken sws veel (song) teksten, liefdesscenes etc. ook nooit zo. Ben denk ik te nuchter ofzo.quote:Op zondag 4 januari 2009 10:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zal wel raar in elkaar zitten, want ik voel me absoluut niet geregeerd door mijn lichaam. Ik wil helemaal niet met iemand naar bed die ik niet heel leuk vind, en heel leuk vinden wordt bij mij vooral bepaald door mijn hoofd.
Ja, ik wou even iets grappigs zeggen, geen hele discussie naar aanleiding van de 2 zinnen uitleg die ik verder geef!quote:
Dit soort situaties zijn zelden zo ingewikkeld als je denkt dat ze zijnquote:Op zondag 4 januari 2009 10:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja, ik wou even iets grappigs zeggen, geen hele discussie naar aanleiding van de 2 zinnen uitleg die ik verder geef!Is m'n eigen schuld hoor, als ik weinig uitleg geef oordelen mensen op basis van gebrekkige info (dat gebeurt nu dus), maar ik wil ook niet te veel uitleggen want dan wordt 't te ingewikkeld en te herkenbaar. Dus ik zal er zelf ook over ophouden
In theorie zijn dat soort situaties heel eenvoudig, maar in de praktijk komen er allemaal emoties bij kijken waar je niet op zit te wachten en dan krijg je dus gezeik. Ik kan erover mee pratenquote:Op zondag 4 januari 2009 11:09 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Dit soort situaties zijn zelden zo ingewikkeld als je denkt dat ze zijn
+1quote:Op zondag 4 januari 2009 11:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In theorie zijn dat soort situaties heel eenvoudig, maar in de praktijk komen er allemaal emoties bij kijken waar je niet op zit te wachten en dan krijg je dus gezeik. Ik kan erover mee praten.
Ik, Isabeau en Aventura kunnen het ook!! TT gefixed!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
owwww en te snel getypt die TT... roept SHE voor hulp
zodra er al te veel emoties bij komen kijken wordt het sowieso tijd de McSex situatie te heroverwegen...quote:Op zondag 4 januari 2009 11:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In theorie zijn dat soort situaties heel eenvoudig, maar in de praktijk komen er allemaal emoties bij kijken waar je niet op zit te wachten en dan krijg je dus gezeik. Ik kan erover mee praten.
Ik weet het antwoord!! mag ik het zeggen?!quote:Op zondag 4 januari 2009 11:18 schreef TJDoornbos het volgende:
wie van de dames voelt zich geroepen ontbijt naar rotterdam te brengen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
Ik ben 30 en het wordt er eigenlijk alleen maar leuker op...quote:Op zondag 4 januari 2009 11:20 schreef Claudia_x het volgende:
Is er ook iemand die wél gewoon zijn/haar leeftijd omarmt? Ik ben 28 en ik vind het prima.
Ik heb er ook geen moeite mee om 23 te zijn hoor.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:20 schreef Claudia_x het volgende:
Is er ook iemand die wél gewoon zijn/haar leeftijd omarmt? Ik ben 28 en ik vind het prima.
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord!! mag ik het zeggen?!
Meer dan dat antwoord verwachte ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:24 schreef kwakveense het volgende:
dingen die elkaar ook lekker tegenspreken enzo.
Waar komen dat soort gedachten toch vandaan? Je hebt een prima opleiding en baan, je hebt je eerste vriendje en flirt gehad, je bent net verhuisd. Alle prognoses zijn prima. En waarom zou je jezelf gek maken met ideeën over waar je op een bepaald moment in je leven moet zijn? Life is what happens to you while you're busy making other plans.quote:heb op zich geen moeite met 26, of 30 of wa dan ook, maar ik heb geen zin om straks 30 en nog steeds partnerloos, in een mini huurwoning met een kutbaantje te zijn...ofzo...
haast waarvoor? dingen komen als ze komen...je er druk over maken doet daar niet noodzakelijk heel veel aan...en al helemaal niet op je 26e, als er echt geen enkele reden voor is...quote:Op zondag 4 januari 2009 11:25 schreef kwakveense het volgende:
misschien dus meer een uiting van algehele ontevredenheid en "haast" ofzo. kweenie
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:35 schreef Abbadon het volgende:
wat is toch die neiging om je druk te maken om wat je niet hebt, en wat je wel zou willen....om dan vervolgens over een paar jaar terug te kijken en te denken dat het jammer was dat je toch niet meer genoten hebt..
Hey Coquote:
Woehahahahahaquote:Op zondag 4 januari 2009 11:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Was je van plan binnen te komen kwak? Want dan moet ik even snel op gaan ruimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |