abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64639223
quote:
Op zondag 4 januari 2009 10:22 schreef Tinkepink het volgende:
Balen Merel. Misschien eerst sexen en dan de waarheid zeggen?
Da's een beetje een lullige volgorde
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 4 januari 2009 @ 10:30:47 #202
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64639244
quote:
Op zondag 4 januari 2009 09:52 schreef Merel het volgende:
Goftedomme stomme feromonen, endorfine, dopamine, oxytocine en al die andere stofjes die me helemaal gek maken!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik dacht dat je de laatste tijd wel tevreden was met de situatie? What's wrong?
pi_64639286
quote:
Op zondag 4 januari 2009 10:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Webcam onder invloed van flink wat Prozac dan? (antidepressiva hebben een remmend effect op die zooi in je lijf die je hoofd op hol brengt)
Maar brengt die zooi je hoofd op hol, of breng je zelf je hoofd op hol waardoor die zooi ontstaat?

Lijstje voor vandaag:

O: 2 geroosterde volkoren boterhammen met 2 gekookte eitjes
T: bakje magere yoghurt met een klein scheutje sinaasappelsap en wat frambozen
L: 2 volkoren boterhammen pindakaas
T: appel
T: amandelen
D: erwtensoep (zonder aardappelen en met een klein stukje magere worst mijn lief is vergeten worst te kopen; oh well, da's maar beter ook)

Gisteravond heb ik te veel cashewnoten en hazelnoten gegeten. Beetje dom.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 4 januari 2009 @ 10:36:17 #204
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64639304
quote:
Op zondag 4 januari 2009 10:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Maar brengt die zooi je hoofd op hol, of breng je zelf je hoofd op hol waardoor die zooi ontstaat?

Ja klopt maar dan moet je er gewoon nog ff een paar valiums bijnemen ofzo
  zondag 4 januari 2009 @ 10:36:39 #205
331 Merel
Be here now.
pi_64639309
Zeg doe allemaal eens niet van die kritische vragen stellen!

Ik vind de manier waarop we met elkaar omgaan prima, ik hoef geen ouders te ontmoeten en dagjes naar de dierentuin, we hoeven geen "echte" relatie te hebben. Maar ik wil wel iets vaker merken dat ik de liefsteleukstegeweldigste ben en hij mag het niet vanzelfsprekend vinden dat ik bij 'm blijf. En als hij daar geen zin in heeft, dán stop ik ermee. Als ik mezelf uit z'n armen los kan rukken that is
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_64639315
quote:
Op zondag 4 januari 2009 09:39 schreef Isabeau het volgende:
Oh jee, Chic, welkom terug, maar een samenvatting van alles wat er hier is gebeurd is een beetje veel
Er was leuk nieuws en vervelend nieuws en er waren sappige roddels. Dat is wel zo'n beetje de samenvatting.

De kerstcadeautjes waren heel erg leuk, alleen hebben 2 (?) mensen hun cadeautje nog niet. Eén pakje was nog onderweg, dus dat zou eventueel aangekomen kunnen zijn. Ik lees ook niet alles Soms gaat het me echt veel te snel. Cinnamongirl had mij aardappel/peenscrubhandschoentjes gestuurd. Nog niet gebruikt, want in de hectiek van de afgelopen weken nog niet echt gekookt met aardappels of iets anders waar je ze voor kon gebruiken. Ik had iemand een boek gestuurd, maar die heeft sinds 16 december niets meer van zich laten horen. Misschien vond ze het geen leuk boek

Oliebollen genoeg gehad, niet ziek geworden (als uitzondering, want volgens mij zijn er best veel slank-dames ziek geweest de afgelopen 2 weken Alleen dan niet van de oliebollen neem ik aan.)

Succes met opruimen!
Dat wordt teruglezen dus, alle 30 oid . Ik word alleen maar nieuwsgieriger nu .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_64639318
quote:
Op zondag 4 januari 2009 10:34 schreef Claudia_x het volgende:

Lijstje voor vandaag:

Het is de combinatie Door bijv. met iemand seks te hebben maak je ook weer meer oxytocine aan en ga je ook weer meer van diegene houden Maar je kan bij liefde op het eerste gezicht al een enorme cascade van die stofjes krijgen die effect op bepaalde hersendelen hebben. Adrenaline bijv. zorgt voor dat vreemde krampende gevoel in je buik, de bekende vlinders/kriebels.

En je gaat brood met pindakaas eten
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 4 januari 2009 @ 10:39:53 #208
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64639343
Goodmorning meisjes en jongetjes. Iedereen een fijne nacht gehad, lees ik wel, vooral PF en Zwahiel

Ik ga straks naar de sportschool, les Kickfun proberen, kent iemand dat?
Prrrrr
pi_64639350
quote:
Op zondag 4 januari 2009 10:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is de combinatie Door bijv. met iemand seks te hebben maak je ook weer meer oxytocine aan en ga je ook weer meer van diegene houden Maar je kan bij liefde op het eerste gezicht al een enorme cascade van die stofjes krijgen die effect op bepaalde hersendelen hebben. Adrenaline bijv. zorgt voor dat vreemde krampende gevoel in je buik, de bekende vlinders/kriebels.
Ik zal wel raar in elkaar zitten, want ik voel me absoluut niet geregeerd door mijn lichaam. Ik wil helemaal niet met iemand naar bed die ik niet heel leuk vind, en heel leuk vinden wordt bij mij vooral bepaald door mijn hoofd.
pi_64639370
quote:
Op zondag 4 januari 2009 10:40 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zal wel raar in elkaar zitten, want ik voel me absoluut niet geregeerd door mijn lichaam. Ik wil helemaal niet met iemand naar bed die ik niet heel leuk vind, en heel leuk vinden wordt bij mij vooral bepaald door mijn hoofd.
Nee hoor, volgens mij zijn er aardig wat mensen een beetje ongevoelig voor al die chemische stofjes
  zondag 4 januari 2009 @ 10:42:55 #211
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64639382
moggu! Heerlijk uit eten geweest gister (Royal Mandarin, exclusieve chinese keuken). Wijnarrangementje erbij... Knip vond het minder leuk, maar zo af en toe mag het.
pi_64639409
quote:
Op zondag 4 januari 2009 10:36 schreef Merel het volgende:

Ik vind de manier waarop we met elkaar omgaan prima, ik hoef geen ouders te ontmoeten en dagjes naar de dierentuin, we hoeven geen "echte" relatie te hebben. Maar ik wil wel iets vaker merken dat ik de liefsteleukstegeweldigste ben en hij mag het niet vanzelfsprekend vinden dat ik bij 'm blijf. En als hij daar geen zin in heeft, dán stop ik ermee. Als ik mezelf uit z'n armen los kan rukken that is
Tja, ik denk dat je jezelf voor de gek houdt. Als hij je de liefsteleukstegeweldigste zou vinden dan zou hij wel een relatie met je willen. In plaats daarvan ben je bereid genoegen te nemen niet met wat hij werkelijk vindt maar uitsluitend met het idee dat hij jou geeft. Het is niet echt. Maar het is natuurlijk heel moeilijk om ermee te kappen. Ik heb makkelijk praten.

Hoe gaat het eigenlijk met Vik? Is zij al over haar ludduvuddu heen?
  zondag 4 januari 2009 @ 10:46:52 #213
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64639425
quote:
Op zondag 4 januari 2009 10:36 schreef Merel het volgende:

Hmm sluiten zijn ideeën dan niet aan op die van jou ofzo?
pi_64639428
Ja doei.
  zondag 4 januari 2009 @ 10:49:02 #215
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64639456
quote:
Op zondag 4 januari 2009 10:46 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Tja, ik denk dat je jezelf voor de gek houdt. Als hij je de liefsteleukstegeweldigste zou vinden dan zou hij wel een relatie met je willen. In plaats daarvan ben je bereid genoegen te nemen niet met wat hij werkelijk vindt maar uitsluitend met het idee dat hij jou geeft. Het is niet echt. Maar het is natuurlijk heel moeilijk om ermee te kappen. Ik heb makkelijk praten.

Hoe gaat het eigenlijk met Vik? Is zij al over haar ludduvuddu heen?
dat is wel een beetje tegenstrijdig idd, aan de ene kant de liefsteleukstegeweldigste gevonden worden maar er mag ook niets van verwacht worden?
pi_64639469
quote:
Op zondag 4 januari 2009 10:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee hoor, volgens mij zijn er aardig wat mensen een beetje ongevoelig voor al die chemische stofjes
Is daar dan al meer over bekend? Ligt daar ook iets biomedisch aan ten grondslag, of zit dat bijvoorbeeld in ijzeren wil en discipline?

Ik stel me zo voor dat je de manier waarop je wilt leven in zo'n hoge mate kunt internaliseren dat je lijf zich daarop instelt. Dat geldt bij mij bijvoorbeeld ook voor eten. Ik vind het heel moeilijk om weerstand te bieden aan chocolade, maar als ik een tijdje gezond eet omdat ik dat belangrijk vind dan gaat het op een gegeven moment vanzelf.
  zondag 4 januari 2009 @ 10:50:57 #217
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64639485
quote:
Op zondag 4 januari 2009 10:40 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nee hoor. Zoiets als wat merel beschrijft ken ik ook niet. Herken sws veel (song) teksten, liefdesscenes etc. ook nooit zo. Ben denk ik te nuchter ofzo.
  zondag 4 januari 2009 @ 10:52:55 #218
331 Merel
Be here now.
pi_64639510
Zeg kunnen we erover ophouden?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 4 januari 2009 @ 10:54:29 #219
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64639536
quote:
Op zondag 4 januari 2009 10:52 schreef Merel het volgende:
Zeg kunnen we erover ophouden?
je begint er zelf over
pi_64639544
Over jou of over verliefdheidsgevoelens?
  zondag 4 januari 2009 @ 10:56:09 #221
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_64639561
* TJDoornbos is uit zn coma ontwaakt
pi_64639580
eigen bedje is zoooooooo heerlijk

Ja doei.
  zondag 4 januari 2009 @ 10:58:32 #223
331 Merel
Be here now.
pi_64639594
quote:
Op zondag 4 januari 2009 10:54 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

je begint er zelf over
Ja, ik wou even iets grappigs zeggen, geen hele discussie naar aanleiding van de 2 zinnen uitleg die ik verder geef! Is m'n eigen schuld hoor, als ik weinig uitleg geef oordelen mensen op basis van gebrekkige info (dat gebeurt nu dus), maar ik wil ook niet te veel uitleggen want dan wordt 't te ingewikkeld en te herkenbaar. Dus ik zal er zelf ook over ophouden
  zondag 4 januari 2009 @ 11:02:57 #224
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64639653
Goedemorgen!

geen spierpijn!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64639723
Chico!! WB!! Lekker geboard?
  zondag 4 januari 2009 @ 11:09:04 #226
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64639731
quote:
Op zondag 4 januari 2009 10:58 schreef Merel het volgende:

[..]

Ja, ik wou even iets grappigs zeggen, geen hele discussie naar aanleiding van de 2 zinnen uitleg die ik verder geef! Is m'n eigen schuld hoor, als ik weinig uitleg geef oordelen mensen op basis van gebrekkige info (dat gebeurt nu dus), maar ik wil ook niet te veel uitleggen want dan wordt 't te ingewikkeld en te herkenbaar. Dus ik zal er zelf ook over ophouden
Dit soort situaties zijn zelden zo ingewikkeld als je denkt dat ze zijn
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 4 januari 2009 @ 11:14:18 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64639790
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:09 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Dit soort situaties zijn zelden zo ingewikkeld als je denkt dat ze zijn
In theorie zijn dat soort situaties heel eenvoudig, maar in de praktijk komen er allemaal emoties bij kijken waar je niet op zit te wachten en dan krijg je dus gezeik. Ik kan erover mee praten .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 4 januari 2009 @ 11:15:24 #228
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64639809
voor merel!

ik ben dus typsich zo iemand die volledig geleid wordt door haar hormonen en de chemische stofjes. ik heb géén overmaat aan wilskracht en ben ongedisciplineerd. maar goed, working on it...

zwahiel! ja sorry, ik was gisteravond nog mn feestje aan t vieren. t was heel erg gezellig. maar ik word maandag pas echt 26 (ik vind 26 helemaal niet leuk maar ik zal hier maar niet roepen dat t te oud voelt...)

en nu moet ik de terignzooi opruimen hier, en aankleden want zo fijn het keyboard bij DML ophalen en dan kan ik vanmiddag nog lekker even zingen!

(oh en hier in de regio heeft iid aleen ziggo bbc...t gaat erom dat de bbc geen nieuwe contracten meer afsluit, met nieuwe aanbieders. alleen de oude aanbieders van kabel tv, die zijn gefuseerd of hernoemd, die hebben nog contracten lopen, dus nog bbc. als die contracten aflopen verdwijnt bbc ook daar van de kabel....)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 4 januari 2009 @ 11:15:26 #229
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64639811
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

In theorie zijn dat soort situaties heel eenvoudig, maar in de praktijk komen er allemaal emoties bij kijken waar je niet op zit te wachten en dan krijg je dus gezeik. Ik kan erover mee praten .
+1
pi_64639833
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 23:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
owwww en te snel getypt die TT... roept SHE voor hulp
Ik, Isabeau en Aventura kunnen het ook!! TT gefixed!
  zondag 4 januari 2009 @ 11:18:05 #231
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64639858
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

zodra er al te veel emoties bij komen kijken wordt het sowieso tijd de McSex situatie te heroverwegen...
  zondag 4 januari 2009 @ 11:18:33 #232
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_64639866
wie van de dames voelt zich geroepen ontbijt naar rotterdam te brengen?
  zondag 4 januari 2009 @ 11:19:45 #233
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64639889
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:18 schreef TJDoornbos het volgende:
wie van de dames voelt zich geroepen ontbijt naar rotterdam te brengen?
Ik weet het antwoord!! mag ik het zeggen?!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_64639895
Is er ook iemand die wél gewoon zijn/haar leeftijd omarmt? Ik ben 28 en ik vind het prima.
  zondag 4 januari 2009 @ 11:21:47 #235
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64639920
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:20 schreef Claudia_x het volgende:
Is er ook iemand die wél gewoon zijn/haar leeftijd omarmt? Ik ben 28 en ik vind het prima.
Ik ben 30 en het wordt er eigenlijk alleen maar leuker op...
pi_64639954
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb er ook geen moeite mee om 23 te zijn hoor.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 4 januari 2009 @ 11:24:24 #237
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64639956
ik denk dat het komt omdat ik
1. allemaal jongere vrienden heb (tussen de 20 en 23)
2. zo langzamerhand het gevoel krijg dat ik nooit meer voor mn dertigste een kindje kan krijgen, ook al wilde ik dat altijd heel graag - nu wil ik t misschien niet eens meer, maar toch speelt t idee nog ofzo?
3. op jongere mannen val - die allemaal dus in een jongere levensfase zitten, terwijl ik diep van binnen me wel steeds meer naar mn leeftijd wil gaan gedragen
4. ik nog helemaal niet volwassen en verstandig en student-af wil zijn.

dingen die elkaar ook lekker tegenspreken enzo.

heb op zich geen moeite met 26, of 30 of wa dan ook, maar ik heb geen zin om straks 30 en nog steeds partnerloos, in een mini huurwoning met een kutbaantje te zijn...ofzo...
  zondag 4 januari 2009 @ 11:25:21 #238
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64639965
misschien dus meer een uiting van algehele ontevredenheid en "haast" ofzo. kweenie
  zondag 4 januari 2009 @ 11:26:29 #239
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_64639988
23 Rulezzzzzzzzzzzzz
  zondag 4 januari 2009 @ 11:27:09 #240
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_64639995
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:19 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ik weet het antwoord!! mag ik het zeggen?!
SPOILER
Meer dan dat antwoord verwachte ik niet
pi_64640052
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:24 schreef kwakveense het volgende:

dingen die elkaar ook lekker tegenspreken enzo.
!
quote:
heb op zich geen moeite met 26, of 30 of wa dan ook, maar ik heb geen zin om straks 30 en nog steeds partnerloos, in een mini huurwoning met een kutbaantje te zijn...ofzo...
Waar komen dat soort gedachten toch vandaan? Je hebt een prima opleiding en baan, je hebt je eerste vriendje en flirt gehad, je bent net verhuisd. Alle prognoses zijn prima. En waarom zou je jezelf gek maken met ideeën over waar je op een bepaald moment in je leven moet zijn? Life is what happens to you while you're busy making other plans.
  zondag 4 januari 2009 @ 11:30:51 #242
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64640056
Waarom die "haast" om oud te worden kwak? Hoe jij je voelt is tegenwoordig toch eerder de standaard dan de uitzondering? Soms heb ik het gevoel dat het eerder een uitzondering is als je op je 35e bent getrouwd, kinderen en een koopwoning hebt. Alsof je je leven vergooit ofzo
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 4 januari 2009 @ 11:35:19 #243
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64640133
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:25 schreef kwakveense het volgende:
misschien dus meer een uiting van algehele ontevredenheid en "haast" ofzo. kweenie
haast waarvoor? dingen komen als ze komen...je er druk over maken doet daar niet noodzakelijk heel veel aan...en al helemaal niet op je 26e, als er echt geen enkele reden voor is...

wat is toch die neiging om je druk te maken om wat je niet hebt, en wat je wel zou willen....om dan vervolgens over een paar jaar terug te kijken en te denken dat het jammer was dat je toch niet meer genoten hebt..
pi_64640158
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:35 schreef Abbadon het volgende:

wat is toch die neiging om je druk te maken om wat je niet hebt, en wat je wel zou willen....om dan vervolgens over een paar jaar terug te kijken en te denken dat het jammer was dat je toch niet meer genoten hebt..
pi_64640191
[FOK!userreview] Motorbloempje bij Traffic Control offroad en slippen!

en want heb net op de weegschaal gestaan en ik ben NIET AANGEKOMEN

ik herhaal: IK BEN NIET AANGEKOMEN

67,9kg nog steeds dus kan met een mooi gewicht het nieuwe jaar in en op naar de 60

naais!
Ja doei.
pi_64640224
Was je van plan binnen te komen kwak? Want dan moet ik even snel op gaan ruimen
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 4 januari 2009 @ 11:41:14 #247
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64640235
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:36 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

pi_64640245
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:08 schreef conleche het volgende:
Chico!! WB!! Lekker geboard?
Hey Co . De sneeuw was deze week niet echt super, wat ijsplaten, en dus durfde ik bijna niets . Een dag was er verse sneeuw, dat was super . Ben toen ook offpiste gegaan, heerlijk hard de hele dag ... geweldig. Maar zodra de sneeuw bagger werd, werd ik bang en ging het klote . En ik had bijna iedere dag wel iets van materiaalpech, en heimwee. Kon beter, maar die ene dag, die maakte zoveel goed .

En kijk even naar je PM . Als er niets is aangekomen, ga ik bol.com aanklagen ofzo ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 4 januari 2009 @ 11:42:00 #249
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64640254
gefeliciteerd moblo!!!

@ tink en abba en claudia: jullie hebben gelijk hoor! ik wil t ook helemaal niet zo doen en ik werk er hard aan om dat soort gedachten minder te hebben enzo. is allemaal onderdeel van het master-restructuring plan.

ik denk dat t komt omdat ik niet zo goed tegen "het onbekende" kan, en als er iets onbekend is is t wel de toekomst, in deze levensfase. ik wil altijd erg graag ver van tevoren weten hoe alles zal gaan en dat kan nu eenmaal niet.

ondetussen geniet ik trouwens wel hoor! ik woon fijn, ik doe leuke dingen, ik ben blijer dan ik in jaren geweest ben.... alleen voor t eerst aan de andere kant van 25 komen is een beetje moeilijk idee ofzo.

is volgende week als ik er aan gewend ben en t een paar keer heb ingevuld wel weer over
  zondag 4 januari 2009 @ 11:42:45 #250
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_64640267
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Was je van plan binnen te komen kwak? Want dan moet ik even snel op gaan ruimen
Woehahahahaha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: