Dit soort situaties zijn zelden zo ingewikkeld als je denkt dat ze zijnquote:Op zondag 4 januari 2009 10:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja, ik wou even iets grappigs zeggen, geen hele discussie naar aanleiding van de 2 zinnen uitleg die ik verder geef!Is m'n eigen schuld hoor, als ik weinig uitleg geef oordelen mensen op basis van gebrekkige info (dat gebeurt nu dus), maar ik wil ook niet te veel uitleggen want dan wordt 't te ingewikkeld en te herkenbaar. Dus ik zal er zelf ook over ophouden
In theorie zijn dat soort situaties heel eenvoudig, maar in de praktijk komen er allemaal emoties bij kijken waar je niet op zit te wachten en dan krijg je dus gezeik. Ik kan erover mee pratenquote:Op zondag 4 januari 2009 11:09 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Dit soort situaties zijn zelden zo ingewikkeld als je denkt dat ze zijn
+1quote:Op zondag 4 januari 2009 11:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In theorie zijn dat soort situaties heel eenvoudig, maar in de praktijk komen er allemaal emoties bij kijken waar je niet op zit te wachten en dan krijg je dus gezeik. Ik kan erover mee praten.
Ik, Isabeau en Aventura kunnen het ook!! TT gefixed!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
owwww en te snel getypt die TT... roept SHE voor hulp
zodra er al te veel emoties bij komen kijken wordt het sowieso tijd de McSex situatie te heroverwegen...quote:Op zondag 4 januari 2009 11:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In theorie zijn dat soort situaties heel eenvoudig, maar in de praktijk komen er allemaal emoties bij kijken waar je niet op zit te wachten en dan krijg je dus gezeik. Ik kan erover mee praten.
Ik weet het antwoord!! mag ik het zeggen?!quote:Op zondag 4 januari 2009 11:18 schreef TJDoornbos het volgende:
wie van de dames voelt zich geroepen ontbijt naar rotterdam te brengen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
Ik ben 30 en het wordt er eigenlijk alleen maar leuker op...quote:Op zondag 4 januari 2009 11:20 schreef Claudia_x het volgende:
Is er ook iemand die wél gewoon zijn/haar leeftijd omarmt? Ik ben 28 en ik vind het prima.
Ik heb er ook geen moeite mee om 23 te zijn hoor.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:20 schreef Claudia_x het volgende:
Is er ook iemand die wél gewoon zijn/haar leeftijd omarmt? Ik ben 28 en ik vind het prima.
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord!! mag ik het zeggen?!
Meer dan dat antwoord verwachte ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:24 schreef kwakveense het volgende:
dingen die elkaar ook lekker tegenspreken enzo.
Waar komen dat soort gedachten toch vandaan? Je hebt een prima opleiding en baan, je hebt je eerste vriendje en flirt gehad, je bent net verhuisd. Alle prognoses zijn prima. En waarom zou je jezelf gek maken met ideeën over waar je op een bepaald moment in je leven moet zijn? Life is what happens to you while you're busy making other plans.quote:heb op zich geen moeite met 26, of 30 of wa dan ook, maar ik heb geen zin om straks 30 en nog steeds partnerloos, in een mini huurwoning met een kutbaantje te zijn...ofzo...
haast waarvoor? dingen komen als ze komen...je er druk over maken doet daar niet noodzakelijk heel veel aan...en al helemaal niet op je 26e, als er echt geen enkele reden voor is...quote:Op zondag 4 januari 2009 11:25 schreef kwakveense het volgende:
misschien dus meer een uiting van algehele ontevredenheid en "haast" ofzo. kweenie
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:35 schreef Abbadon het volgende:
wat is toch die neiging om je druk te maken om wat je niet hebt, en wat je wel zou willen....om dan vervolgens over een paar jaar terug te kijken en te denken dat het jammer was dat je toch niet meer genoten hebt..
Hey Coquote:
Woehahahahahaquote:Op zondag 4 januari 2009 11:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Was je van plan binnen te komen kwak? Want dan moet ik even snel op gaan ruimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |