nee hoor! leeuwarden is tof! de enige plaats in nederland met een hotel waar ik niet meer mag komenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:31 schreef neen het volgende:
Jullie maken mij gewoon belachelijkis het omdat ik een bril heb
Look! Al likesquote:
Vooral die ketting doet het hem natuurlijk!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:29 schreef neen het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel, zwart haar, bril, ketting om en haar hoofd schuin op de foto. dat laatste deed het hem voor mij
Foto!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:33 schreef Muis006 het volgende:
Ik lijk op niemand behalve mijn schattige zelf!
Zullen wij dat even bepalen voor jou?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:33 schreef Muis006 het volgende:
Ik lijk op niemand behalve mijn schattige zelf!
Oh!quote:
lief doen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:33 schreef conleche het volgende:
neen, ik vind je de cuteste met bril die ik ken!!
JA dooooeeeei die heb ik allang eens geplaatst en Co en Greys vinden mij schattig!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zullen wij dat even bepalen voor jou?
Oftewel: FOTOOOOOOOOOOOWWWW'S (inclusief apostrof, jeweetz)
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:33 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nee hoor! leeuwarden is tof! de enige plaats in nederland met een hotel waar ik niet meer mag komen![]()
Smeuïge verhalen willen wequote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:33 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nee hoor! leeuwarden is tof! de enige plaats in nederland met een hotel waar ik niet meer mag komen![]()
Doet Vik nou net alsof ze niet weet hoe je er uit ziet?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
JA dooooeeeei die heb ik allang eens geplaatst en Co en Greys vinden mij schattig!
Jaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Doet Vik nou net alsof ze niet weet hoe je er uit ziet?
Ehm, ik heb een graad gehaald in de schattigheidsleer. Co en Greys nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
JA dooooeeeei die heb ik allang eens geplaatst en Co en Greys vinden mij schattig!
en je wil andere mensen de kans ontzeggen jou ook schattig te vinden? wat egoistisch...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:
Ik weet het niet meerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Doet Vik nou net alsof ze niet weet hoe je er uit ziet?
Had je maar eerder een harem op moeten komen eisen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
en je wil andere mensen de kans ontzeggen jou ook schattig te vinden? wat egoistisch...
Nee, zij zijn de enigenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:34 schreef Laureline het volgende:
[..]
Vooral die ketting doet het hem natuurlijk!Ik loop in de stad ook altijd blindelings achter iedere man van 2 meter aan. Want ze lijken ook allemaal zo op elkaar!
Maar iets anders, vanwege je goede voornemens: hebben die jongens boven en naast je niet nog een leuk nichtje of zusje?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:37 schreef conleche het volgende:
Muis is idd schattig.
*Co knikt bevestigend!
die hebben hier al zooooo vaak gestaanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:37 schreef DonPerignon het volgende:
Waar posten de ex-dikkertjes niet een voor en na foto
Dat hebben ze allemaal al lang gedaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:37 schreef DonPerignon het volgende:
Waar posten de ex-dikkertjes niet een voor en na foto
Dat zou wel een gave naam voor je kind zijn, Lasagna!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat McAbba in dat hotel de liefde heeft bedreven met lasagna.
quote:
Limoni ja, zo ga je een kind toch niet noemen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat zou wel een gave naam voor je kind zijn, Lasagna!
Misschien moet Jochem Myjer zijn tweede kind zo noemen, dan heb je Lasagna en Limoni
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:41 schreef conleche het volgende:
De vraag is waar ze de foto's niet posten. Laat me daar eens lang en diep over nadenken.....
Stadhouderlijk hof?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
ik zat een paar jaar terug met een stel collega's ivm een project voor een grote energiemaatschappij een paar weken daar in een zeer fraai hotel...en omdat het onze laatste week was, hadden we extra grote kamers gekregen...ik had de bruidssuite!briljante kamer...90m2 met enorm hemelbed en 4 persoonsbubbelbad met spiegels en pilaren enzo!
hoe dan ook...beetje gefeest op onze laatste avond...paar lokale vrouwelijke collega's wilden de kamers wel zien...dus om 4 uur 's nachts met 8 man de jaccuzi gaan testen met een paar flessen champagne erbij![]()
kennelijk hadden de andere gasten geklaagd...
Ik doe mee!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:41 schreef conleche het volgende:
De vraag is waar ze de foto's niet posten. Laat me daar eens lang en diep over nadenken.....
ook dikke prima natuurlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:39 schreef neen het volgende:
En BJ, ik woon niet in Groningen hoor maar in de capital of Fryslan!
Huh? Niets gezien hoor! En ik lees geloof ik alles altijd netjes bij!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
als ik de tijd kon terugdraaien...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Had je maar eerder een harem op moeten komen eisen!
Sultan van likmevestje
yup! wel een mooi hotelquote:
Ik heb ze ook na een poos weer weggehaaldquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:42 schreef Laureline het volgende:
[..]
Huh? Niets gezien hoor! En ik lees geloof ik alles altijd netjes bij!
Jajajajaja, maar wat deed je nu met die lasagne?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
ik zat een paar jaar terug met een stel collega's ivm een project voor een grote energiemaatschappij een paar weken daar in een zeer fraai hotel...en omdat het onze laatste week was, hadden we extra grote kamers gekregen...ik had de bruidssuite!briljante kamer...90m2 met enorm hemelbed en 4 persoonsbubbelbad met spiegels en pilaren enzo!
hoe dan ook...beetje gefeest op onze laatste avond...paar lokale vrouwelijke collega's wilden de kamers wel zien...dus om 4 uur 's nachts met 8 man de jaccuzi gaan testen met een paar flessen champagne erbij![]()
kennelijk hadden de andere gasten geklaagd...
Ik denk van nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat McAbba in dat hotel de liefde heeft bedreven met lasagna.
opgegeten, natuurlijk....wat doe jij met lasagne?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:44 schreef Laureline het volgende:
[..]
Jajajajaja, maar wat deed je nu met die lasagne?
Moet ik toch minder gaan werken of sociaal doenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb ze ook na een poos weer weggehaalddus als je daarna bijleest zie je ze inderdaad niet meer.
Preciesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:46 schreef Laureline het volgende:
[..]
Moet ik toch minder gaan werken of sociaal doen
in de jacuzzi? niet zo heel veel...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:46 schreef Greys het volgende:
Is het nou lasagna of lasagne?
Ik twijfelde net al! En nu weet ik het niet meer!
Details willen we Abba, details.
What happened in tha jacuzzi!
En dat was een collega?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
in de jacuzzi? niet zo heel veel...
maar daarna kon ik één van die arme meisjes natuurlijk moeilijk halfdronken de straat op sturen, midden in de nacht, terwijl ik dat hele grote bed voor mezelf alleen had...![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
opgegeten, natuurlijk....wat doe jij met lasagne?
Blijven over:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:18 schreef Laureline het volgende:
Erotisch doen met voedsel, daar ben ik dus echt allergisch voor
Volgens mij is het 'lasagne', dus dat kun je als richtlijn aannemenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:46 schreef Greys het volgende:
Is het nou lasagna of lasagne?
Ik twijfelde net al! En nu weet ik het niet meer!
Details willen we Abba, details.
What happened in tha jacuzzi!
onvoorstelbaar hoe snel dat hele verhaal daarna door het hele bedrijf gingquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat was een collega?
Oh wacht, lokale collega. Oh well, dan maakt het niet zoveel uit
Oe, ik had laatst nep-parmezaanse kaas van de markt, een soort superoude boerenbrokkelkaas. Niet doen! Het leek wel wasabi/mosterd, zo scherp! M'n hele risotto naar de Here! Maar echte isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:48 schreef Muis006 het volgende:
Ik eet morgen lekker fusilli con sugo di pomodoro.
Met een berg parmigiano reggiano erover!
En dat verbaast je??quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
onvoorstelbaar hoe snel dat hele verhaal daarna door het hele bedrijf ging
Jij bent geen abbadon, jij bent de barmhartige samaritaan!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
in de jacuzzi? niet zo heel veel...
maar daarna kon ik één van die arme meisjes natuurlijk moeilijk halfdronken de straat op sturen, midden in de nacht, terwijl ik dat hele grote bed voor mezelf alleen had...![]()
toen wel, ja...quote:
Ja neppe parmezaan is ranzig! Daar moet je niet mee aankomen in Italiequote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:52 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oe, ik had laatst nep-parmezaanse kaas van de markt, een soort superoude boerenbrokkelkaas. Niet doen! Het leek wel wasabi/mosterd, zo scherp! M'n hele risotto naar de Here! Maar echte is
voor jou persoonlijk of in het topic?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik geloof dat 23:30 wat vroeg begon heute abend
Luister eens, wijsneus.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:53 schreef Adelante het volgende:
Lasagna (singular, pronounced [laˈzaɲa] in Italian; plural lasagne pronounced [laˈzaɲe])
Lasagna dus
Can You Feel It icm met smiliequote:
Over mijn privéleven geen uitspraken, maar hier in het topic is het al een tijdje half 12!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
voor jou persoonlijk of in het topic?
echt, ik dacht juist dat het daar lasagna wasquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Luister eens, wijsneus.
In het Italiaans is het 'lasagne', in het Nederlands 'lasagne'.
I rest case.
dank je voor je begrip...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:53 schreef neen het volgende:
[..]
Jij bent geen abbadon, jij bent de barmhartige samaritaan!
Ja, ik vind een naamsverandering wel op z'n plaats hier. Een leuke aartsengel ofzo.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:53 schreef neen het volgende:
[..]
Jij bent geen abbadon, jij bent de barmhartige samaritaan!
O kut.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
echt, ik dacht juist dat het daar lasagna was
druk baasje, zo te lezenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:50 schreef Laureline het volgende:
Blijven over:
- bestellen
- opeten
- maken (zoals Claudia ook het meeste eten maakt, that is)
- weggooien
- invriezen
- morsen
- fotograferen
- vergiftigen
- portretteren
- over dichten
- lanceren
- begraven
Dat laatstequote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:56 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dank je voor je begrip...![]()
hoe wist je dat het het stadhouderlijk hof was, trouwens? of zijn er gewoon geen andere boeiende hotels in leeuwarden?
ik mag hopen dat dat een grapje isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:57 schreef neen het volgende:
Maar eigenlijk stond het de volgende dag in de lokale krant, dat soort dingen gaan snel in dit dorp.
Ach man, als je iets hebt met een collega, weet de rest het meestal nog sneller dan dat je het zelf in de gaten hebt!quote:
nee, dank je...ik ben niet zo'n ochtendmens...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:56 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, ik vind een naamsverandering wel op z'n plaats hier. Een leuke aartsengel ofzo.
Wat denk je van Abuzohar? Of Abdiel? Abariel? Abasdarhon? De laatste is de "supreme ruler of the 5th hour of the night" lees ik net. Nounou.
ik was jong en naief...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Ach man, als je iets hebt met een collega, weet de rest het meestal nog sneller dan dat je het zelf in de gaten hebt!
Daarom, niet aan beginnen of je moet toe zijn aan een andere baan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Ach man, als je iets hebt met een collega, weet de rest het meestal nog sneller dan dat je het zelf in de gaten hebt!
Welnee manquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:58 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik mag hopen dat dat een grapje is
Deze moet je nemen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:58 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nee, dank je...ik ben niet zo'n ochtendmens...
dan is het goedquote:
heb je dat nodig dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:01 schreef Laureline het volgende:
[..]
Deze moet je nemen!
Acheliah: "Causes lust/passion in others for you"!
het was in Leeuwarden, en daarna ben ik daar niet meer geweest...was niet echt een probleem dusquote:Op zondag 4 januari 2009 00:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daarom, niet aan beginnen of je moet toe zijn aan een andere baan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |