klikken, en dan refreshen...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Die foto deed het vanmiddag ook al niet
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik dacht wel meteen aan chocopasta!
Maar ik vroeg dus of jullie nog tipzzz hebben. Kom op, don't make me ask again. Morgen schaam ik me kapot dat ik dat hier gevraagd heb
.
Bij mij doet hij het gewoonquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind chocoladepast op mijn buik ook niet zo sexy eigenlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zag al tinkepink voor me met allemaal vlinderpastaatjes op d'r buik!!Ik vond het al helemaal niet sexy
heb geen rechten om die foto te bekijken.....ben wel erg benieuwd nuquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:13 schreef neen het volgende:
[..]
Joah! Kijk hier maar
Als je niet goed kijkt zie je niet dat ze lang haar heeft
Indeed!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:18 schreef conleche het volgende:
[..]
klikken en refreshen geeft nog steeds forbidden!!
Ja wat zij zegt neenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:15 schreef conleche het volgende:
[..]
oh bij mij niet...ik deed aanklikken, en dan de muiscursor erachter en enteren, en dat deed het primaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:18 schreef conleche het volgende:
[..]
klikken en refreshen geeft nog steeds forbidden!!
Teder de liefde bedrijven wordt met lasagne vanzelf wel ranzigquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
niet eens?en wat is er ranzig aan teder de liefde bedrijven?
daar heb je op zich een puntquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Teder de liefde bedrijven wordt met lasagne vanzelf wel ranzig
bij mij wel hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:19 schreef neen het volgende:
Mooi, dan sta ik ook niet voor lul omdat ze er niet op lijkt
* kaasplankje houd muis achter tft scherm en kliktquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
oh bij mij niet...ik deed aanklikken, en dan de muiscursor erachter en enteren, en dat deed het prima
Gewoon eerst A en dan die lasagne opeten. Is natuurlijk wel minder spannend.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Teder de liefde bedrijven wordt met lasagne vanzelf wel ranzig
Als je het omgekeerd doet, kan A. d'r waarschijnlijk niet meer bij...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:22 schreef Laureline het volgende:
[..]
Gewoon eerst A en dan die lasagne opeten. Is natuurlijk wel minder spannend.
Maar wel een stuk lekkerderquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:22 schreef Laureline het volgende:
[..]
Leeuwarden? daar heb ik me ook wel eens misdragenquote:
Hahaha, ok.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:25 schreef neen het volgende:
[..]
Kut, verkeerde foto gelinkten ja
wat een handifoto
deze dus
* Greys gaat even met Heer G overleggen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:22 schreef Laureline het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:25 schreef neen het volgende:
[..]
wat een handifoto
deze dus
tja weetnie hoor.. ze heeft idd ook donker haar en een bril... maar zie het zelf niet zo...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:25 schreef neen het volgende:
[..]
wat een handifoto
deze dus
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Leeuwarden? daar heb ik me ook wel eens misdragen
21quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Heel cute!! Wel jong!! Hou oud ben jij neen?
Nah, die vind ik dus echt niet op BJ lijken. Totaal andere neus, ogen, wenkbrauwen, bovenkant gezicht...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:25 schreef neen het volgende:
[..]
wat een handifoto
deze dus
Ik ook niet, om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
tja weetnie hoor.. ze heeft idd ook donker haar en een bril... maar zie het zelf niet zo...
en jij woont in Grunn?
het is een vrouw met een bril en donker haar..en ogen, een neus en een mond enzo...maar verderquote:
Maar ze heeft wel, zwart haar, bril, ketting om en haar hoofd schuin op de foto. dat laatste deed het hem voor mijquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:28 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nah, die vind ik dus echt niet op BJ lijken. Totaal andere neus, ogen, wenkbrouwen, bovenkant gezicht...
Nodig je ons nu uit?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
Oh wat een ordinaire bende is het geworden in het OUD modtopic!
Over dat MarMar gebeuren. Het hek is van de dam hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |