Hoofd schouders knie en teen knie en teen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hoofd dus! Bakkes, tronie, kop, porem, smoel, etcetera!Spelling hoezee!
Dan is het tijd om naar de stad te gaan! Lekker naar de Golden Arm toe! ofzoiets, hoe heet die tent nou preciesquote:
Je had gewoon zo'n haast met lollig doen dat de correcte spelling er even bij inschoot. Tsk tsk!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hoofd dus! Bakkes, tronie, kop, porem, smoel, etcetera!Spelling hoezee!
Ik ook!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer totally sexloos!
Ja, de Golden Arm is die pottentent. Maar ik regel m'n chickies doorgaans via 't web. Hier bijvoorbeeld, maar ik boek nog niet zoveel succesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:56 schreef neen het volgende:
[..]
Dan is het tijd om naar de stad te gaan! Lekker naar de Golden Arm toe! ofzoiets, hoe heet die tent nou precies![]()
Nutella plakt ook!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ook!
En slagroom plakt heel erg als je dat op je ARM doet (want zo weet ik het) en er dan aflikt. En dat is zoooo asexueel!
Je zou het slagroom er niet aflikken zeg maar?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer totally sexloos!
Ik wel, en dan oprotten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je zou het slagroom er niet aflikken zeg maar?
(ik ook niet hoor)
Die slagroombus van mij was bedoeld voor de appeltaart van Muis hoor!quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je zou het slagroom er niet aflikken zeg maar?
(ik ook niet hoor)
Iehhhhh doe jij NUTELLA op je ARM?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Nutella plakt ook!
Op je arm dan uiteraard!!![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die slagroombus van mij was bedoeld voor de appeltaart van Muis hoor!
Dat Vik en Muis er nu zo'n obscéén verhaal van maken!
A dirty mind is a joy foreverquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Do I make you horny?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:59 schreef conleche het volgende:
[..]
O je wou die appeltaart dan direct even handcuffen! Got it. Bang dat taartje wegvloog??
Er is weleens per ongeluk wat nutella op mijn arm gekomen jah.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Iehhhhh doe jij NUTELLA op je ARM?
Rrrrrrr!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Do I make you horny?
Do I make you randy?
Do I? Do I?
Arme Mark!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik bedenk me net dat ik de eerstvolgende die in mijn bed terecht komt ook eens ga versieren met slagroom.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik bedenk me net dat ik de eerstvolgende die in mijn bed terecht komt ook eens ga versieren met slagroom.
Brabo hèquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar in het Theater gezienzo mooi! En hij kan zo goed zingen.......
geweldig!
Marc Marie is
Spannend seksleven heb jij dan!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:03 schreef Tinkepink het volgende:slagroom. Heb ik ook op vandaag. En pinda's. En een ovenschotel met kaas. En kaasstengels. En chocolade. En koekjes. En ik heb er van genoten.
golden arm is leukquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:56 schreef neen het volgende:
[..]
Dan is het tijd om naar de stad te gaan! Lekker naar de Golden Arm toe! ofzoiets, hoe heet die tent nou precies![]()
Nou, die pinda's integreer ik niet in mijn sexleven hoorquote:
Wat was er te vieren?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:03 schreef Tinkepink het volgende:
slagroom. Heb ik ook op vandaag. En pinda's. En een ovenschotel met kaas. En kaasstengels. En chocolade. En koekjes. En ik heb er van genoten.
Ik was het ijs vergeten. Dat het ik ook nog op. En sushi. En mayo. En nog meer slagroom. En nog wat snoep.
En morgen weer normaal.
Dat is best leuk. Bodypainten met jam en pasta ookquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:01 schreef Viking84 het volgende:
Dat was in het kader van een goed begin van 2009 is het halve werk???quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:03 schreef Tinkepink het volgende:slagroom. Heb ik ook op vandaag. En pinda's. En een ovenschotel met kaas. En kaasstengels. En chocolade. En koekjes. En ik heb er van genoten.
Ik was het ijs vergeten. Dat het ik ook nog op. En sushi. En mayo. En nog meer slagroom. En nog wat snoep.
En morgen weer normaal.
Jam en pasta doe ik maar niet. Dat wordt zo'n kleverige zooiquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is best leuk. Bodypainten met jam en pasta ook
Ik ga niet bier drinken en doner eten hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
golden arm is leuk
veel plezier Neen
ik ben net weer thuis uit Grunn, was leuk...
nu op de bank met vriendlief
Eh..........quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat was er te vieren?
Maar als je het doet, doe het dan goed! Hoezee!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is best leuk. Bodypainten met jam en pasta ook
Zeker weten!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Eh..........
....... ik ben bijna 6 jaar moeder en pas (soms) in maatje 34! Goede reden toch?
MIJN look al like???quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:07 schreef neen het volgende:
[..]
Ik ga niet bier drinken en doner eten hoorik heb die kcals nou niet echt nodig
O JAik ging foto's van nieuwjaarsavond van die tent war ik was terugkijken en daar vond ik je look-a-like! di eheb ik die avond neit gezien
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jam en pasta doe ik maar niet. Dat wordt zo'n kleverige zooi.
tagliatelle? lasagna? spaghetti?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Pasta???
fantasie slaat op hol, maar d'r komt niks uit..........
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker weten!
Enneh... fish? Anyone?
[ afbeelding ]
Chocoladepastaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Pasta???
fantasie slaat op hol, maar d'r komt niks uit..........
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Chocoladepasta![]()
Spaghetti stimuleert mijn creativiteit ook niet zo om eerlijk te zijn.
Joah! Kijk hier maarquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
MIJN look al like???
heb ik die dan? benieuwd?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:13 schreef neen het volgende:
[..]
Joah! Kijk hier maar
Als je niet goed kijkt zie je niet dat ze lang haar heeft
niet eens?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ranzig doen met lasagna trekt me dan weer niet
honing? schenkstroop? ehmmm....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik dacht wel meteen aan chocopasta!
Maar ik vroeg dus of jullie nog tipzzz hebben. Kom op, don't make me ask again. Morgen schaam ik me kapot dat ik dat hier gevraagd heb
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |