Hehe, cakejes met een minirokjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:36 schreef Fruity het volgende:
Cakeje zien er best 'sexy' uit met die combinatie van het papiertje en de choco
Dankjequote:
Die heb ik bij HEMA gehaald!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
Je baksels zien er enorm lekker en mooi uit Muis!![]()
En inderdaad, die bakjes van die cakejes zijn echt schattig! :d
Het is gewoon zielig om ze op te etenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
En inderdaad, die bakjes van die cakejes zijn echt schattig! :d
Oeh, ga je kinky dingen doen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
* Greys bus slagroom uit de koelkast trekt..
Topperquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:36 schreef Fruity het volgende:
[..]
Nodig:
300 gram gezeefd zelfrijzend bakmeel
1 theelepel zout
1 ei (niet te klein) of 2 eieren
1 eetlepel slaolie
ongeveer 5 dl melk
boter of slaolie om in te bakken
kan volgens mij zelfs zonder ei
* Muis006 trekt trui uitquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
* Greys bus slagroom uit de koelkast trekt..
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
Mijn paashazen van chocolade waren ook altijd zonde om op te eten Vik.
Tot ze wit uitgeslagen waren en ik ze sowieso niet meer hoefde
Nee, maar dat geeft niet, want op zaterdag gelden andere regelsquote:
The power of Christ compells you! The power of Christ compells you! (x 10.000)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En noes: de aftakeling slaat toe, want ik typte 'kaarzen'![]()
.
Jeumig, jij kan echt goed dingen halen bij de HEMA!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die heb ik bij HEMA gehaald!
En dankjewel
kun je me even een seintje geven als er hoofden gaan tollen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
The power of Christ compells you! The power of Christ compells you! (x 10.000)
Dat hangt van de kwaliteit van de chocolade af. Vaak krijgt duurdere chocolade nog een extra behandeling om die uitslag tegen te gaan. Dat witte is namelijk de afname van de glanslaag: je ziet dan de 'haartjes' op de chocolade en dat geeft een witte gloed.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]Na hoeveel tijd slaat chocola überhaupt wit uit?
* Viking84 begint hysterisch te schudden en te schuimbekken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
The power of Christ compells you! The power of Christ compells you! (x 10.000)
Ja dankjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jeumig, jij kan echt goed dingen halen bij de HEMA!!
Ja, dat is ook een talent hè.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jeumig, jij kan echt goed dingen halen bij de HEMA!!
Mijn oven??quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dankje![]()
de cakejes komen uit mijn oven hoor!
Harige chocoladequote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat hangt van de kwaliteit van de chocolade af. Vaak krijgt duurdere chocolade nog een extra behandeling om die uitslag tegen te gaan. Dat witte is namelijk de afname van de glanslaag: je ziet dan de 'haartjes' op de chocolade en dat geeft een witte gloed.
Het is ook ff zoeken, je moet linksaf na de Woonkamer en dan meteen weer links! Hij zit in een flatje, net boven Koelkast.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mijn oven??
Hmm die hebben we hier geloof ik niet
O ja dat heb ik ook wel eens, maar niet vaak, want ik koop natuurlijk nooit baggerchocola.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat hangt van de kwaliteit van de chocolade af. Vaak krijgt duurdere chocolade nog een extra behandeling om die uitslag tegen te gaan. Dat witte is namelijk de afname van de glanslaag: je ziet dan de 'haartjes' op de chocolade en dat geeft een witte gloed.
Als je je eigen hoofd er even op gesoept had, had ik zo geloofd dat jij dat wasquote:
Graag gedaan, schone deerne!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja dat heb ik ook wel eens, maar niet vaak, want ik koop natuurlijk nooit baggerchocola.
Dank u zeer voor dit uiterst verhelderende antwoord.
* Viking84 opslaat in mentale geheugen.
Wát zet je recht?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Harige chocoladeDit is waarschijnlijk de beste informatie voor mijn dieet in tijden!
![]()
![]()
*zet Viking's heeft weer recht en gooit tak weg zodat demoon kan fetchen*
*demoon rent kwijlend uit Viking achter tak aan, al kwispelende*
All fixed now!
da's wel iets meer dan één spuitbus, volgens mij...quote:
Mooi.. want ik heb hongerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is ook ff zoeken, je moet linksaf na de Woonkamer en dan meteen weer links! Hij zit in een flatje, net boven Koelkast.
Hoezo? Zo gaat het elke avond hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:52 schreef Muis006 het volgende:
Je kan wel weer merken dat het zaterdag is!
Trusten!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mooi.. want ik heb honger
In plaats daarvan ga ik links, links, trap naar boven, tanden poetsen en het waterbed in
Doei mooie vrouwen (en mannen)
Het waterbed ín? Pas je wel op dat je niet verzuipt?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mooi.. want ik heb honger
In plaats daarvan ga ik links, links, trap naar boven, tanden poetsen en het waterbed in
Doei mooie vrouwen (en mannen)
Ja ohhh je ziet toch dat het zaterdag is of niet dan!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoezo? Zo gaat het elke avond hoor.
Maar na vanavond ben ik niet meer zo lollig, want dit is mijn laatste biertje voorlopig.
Komop Vik, nog eentje dan...... het is zaterdagquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoezo? Zo gaat het elke avond hoor.
Maar na vanavond ben ik niet meer zo lollig, want dit is mijn laatste biertje voorlopig.
Bier is op!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:54 schreef neen het volgende:
[..]
Komop Vik, nog eentje dan...... het is zaterdag
Hoofd dus! Bakkes, tronie, kop, porem, smoel, etcetera!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wát zet je recht?![]()
.
Maar fijn dat het gefixed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |