Om te kotsen, werkelijk!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb mij ooit zijdeling ingelaten met de pleegzorg. Er is een waanzinnig tekort aan pleegouders maar niettemin stelt men hooooge eisen aan pleegouders (gelukkig & stabiel hetero getrouwd met werk en ruimte en geld is wel het minimum).
Tenzij je de drieogigen afneemt. Er was een werkelijk geweldig homopaar dat jarenlang wel tien meervoudig gehandicapte kinderen opving. En in ruil ervoor kregen ze gezeik, controle en praats.
Ow. Ik hussel meestal 1 letter ergens verkeerd, ook in echtlevenquote:
Ja, nogal verdacht idd. Ik wil dat soort mensen altijd doodknuppelenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:51 schreef SHE het volgende:
langdurig ziek, diagnose onbekend
Was al een zeikwijf, maar nu heeft ze het echt afgedaan
Toevallig net nadat iemand in OUD echt een kindje verloren heeft.
Nee, alleen de users met een laag nummer. Modjes, fa's enzo hebben geen extra toegang.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:56 schreef Merel het volgende:
Kunnen modjes eigenlijk in OO?
Grappig detail, die is wel net zo aandachtsziek. Hoevaak dat al niet uitgemolken isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, dat is Bar_Mar toch? Die chick die vreemd was gegaan met een collega van haar man ofzo.
`quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, dat is Bar_Mar toch? Die chick die vreemd was gegaan met een collega van haar man ofzo.
Zonder je minder boos te willen maken: ik had het over de pleegzorg, niet over adoptiequote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt niet normaal hoor.
Er zijn zoveel kinderen die maar wat graag lieve ouders zouden willen hebben en dan denkt zo'n adoptiebureau nog te moeten eisen dat het een heterostel moet zijn. Walgelijk.
En dat terwijl er totaal geen bewijs is dat een homostel het minder goed zou doen.
Hier word ik echt loeigiftig van.
Ohquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Zonder je minder boos te willen maken: ik had het over de pleegzorg, niet over adoptie.
Ik kijk veel Housequote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:59 schreef SHE het volgende:
Verdacht?
Het is onzin! Een foetus van 18 wk is sowieso niet levensvatbaar, en dan zou die van haar OOK nog eens een uur buiten de baarmoeder in haar armen hebben geleefd?
En ze is al maaanden onder behandeling in diverse ziekenhuizen en niemand heeft haar zwangerschap opgemerkt? Ook niet na de talloze bloedonderzoeken?
Suuuuuuuuuurrrrrrrrrreeeee
Waarom zou ze zoiets zeggen als het niet waar is?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:59 schreef SHE het volgende:
Verdacht?
Het is onzin! Een foetus van 18 wk is sowieso niet levensvatbaar, en dan zou die van haar OOK nog eens een uur buiten de baarmoeder in haar armen hebben geleefd?
En ze is al maaanden onder behandeling in diverse ziekenhuizen en niemand heeft haar zwangerschap opgemerkt? Ook niet na de talloze bloedonderzoeken?
Suuuuuuuuuurrrrrrrrrreeeee
Dat was verder geheel en al terecht. Terecht dubbel boos: notabene bij pleegzorg doen ze dus hetzelfde gezeik; terwijl de nood daar hoger is dan in het adoptiecircus.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh.
Ik sla soms een beetje te snel op tilt.
Ha! maar in House zou het zeker niet hebben misstaan, dit verhaal!quote:
Ik begon ook meteen te briesen over adoptiequote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat was verder geheel en al terecht. Terecht dubbel boos: notabene bij pleegzorg doen ze dus hetzelfde gezeik; terwijl de nood daar hoger is dan in het adoptiecircus.
Die is niet blij. En inmiddels ook haar man niet meer heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
Ik geloof er ook weinig van, van MarMar
Maar Bar, dat is toch een heel ander verhaal?
Thijs was al een paar (?) jaartjes oud toen hij overleed!![]()
En dat kindje hebben mensen ook op een meeting gezien enzo, die bestond echt wel!
Dat van die collega en dat ze daar nu zwanger van is, dat heb ik dan weer gemist
Hoe vindt haar man dat?
Yep, Bar moeten we er niet bij halen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
En dat kindje hebben mensen ook op een meeting gezien enzo, die bestond echt wel!
Dat van die collega en dat ze daar nu zwanger van is, dat heb ik dan weer gemist
Hoe vindt haar man dat?
Dat klopt, maar ze is nooit te beroerd om het onderwerp weer even op te halen als ze aandacht wilquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
Hoe vindt haar man dat?
Ah oke.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ze is nooit te beroerd om het onderwerp weer even op te halen als ze aandacht wil.
Nee ze is met de collega hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
SHE, dat was zeker een mooi ventje!
Echt hartverscheurend vond ik dat toen.
Dus Bar is nu alleen en zwanger van haar collega?
Heftig!
Oh ja, dat twijfelde ik niet aan, maar resultaten uit het verleden.. Of is zwarte humor taboe in dit keurige-dames-gezelschap?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
Oh, die heeft er een vrij hilarisch topic over geopend, na het collegabatsen maar voor de zwangerschapquote:Dat van die collega en dat ze daar nu zwanger van is, dat heb ik dan weer gemist
Hoe vindt haar man dat?
Linkje?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:07 schreef sigme het volgende:
Oh, die heeft er een vrij hilarisch topic over geopend, na het collegabatsen maar voor de zwangerschap. Live life on the fok you know.
bedrogen door je partner en je collega (niet je partner)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Linkje?.
Arthur Japin, ik ben druk op Fok! vanavond
.
Bingoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
Ik snap van MarMar dan weer niet dat als je zoiets hebt meegemaakt èn je voelt je zo ziek, dat je dan uitgebreide discussies op Fok er over gaat zitten houden, ze gaat vrolijk verder in OUD in het engeltjestopic
Ja... dan lijkt het me meer een tijd voor bezinning met je partner en eventuele andere kindjes.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
Ik snap van MarMar dan weer niet dat als je zoiets hebt meegemaakt èn je voelt je zo ziek, dat je dan uitgebreide discussies op Fok er over gaat zitten houden, ze gaat vrolijk verder in OUD in het engeltjestopic
vergeet niet wat voor impact het heeft.quote:
Neehoor, daar geloven ze er ook geen zak van en alle topics zijn nu dichtquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
De enige die de waarheid weet is Mar.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
vergeet niet wat voor impact het heeft.
Mijn broer heeft zijn dochter verloren, daarna ging zijn vrouw onzettend in het geloof, hij niet en pas na 10 jaar zijn ze gescheiden.
Weet niet maar iedereen gaat er anders mee om... Niet te makkelijk oordelen, dood van een kind is het zwaarste wat iemand kan meemaken.
Ik heb die topics dan niet gelezen en weet niet wat er in staat maar ik heb een nare smaak over hoe het hier wordt gesteld.
Kom jij nou eerst maar eens met foto's van die taarten!quote:
Gelukkig, want zoiets hoort eigenlijk niet op internet uitgevochten te worden en al helemáál niet in een topic vol rouwende mensen die een kindje zijn verloren.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Neehoor, daar geloven ze er ook geen zak van en alle topics zijn nu dicht.
! goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom jij nou eerst maar eens met foto's van die taarten!
Dan praten wij weer verder!
Welkom in OUDquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig, want zoiets hoort eigenlijk niet op internet uitgevochten te worden en al helemáál niet in een topic vol rouwende mensen die een kindje zijn verloren.
Nodig:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Valt er met zelfrijzend bakmeel nog pannekoeken of zoiets te maken? Moet sinds plotseling voor 4 hongerige mensen morgen wat maken.
Ja halen is ook een optie maar ik mag graag mijzelf kwellen
Hehe, cakejes met een minirokjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:36 schreef Fruity het volgende:
Cakeje zien er best 'sexy' uit met die combinatie van het papiertje en de choco
Dankjequote:
Die heb ik bij HEMA gehaald!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
Je baksels zien er enorm lekker en mooi uit Muis!![]()
En inderdaad, die bakjes van die cakejes zijn echt schattig! :d
Het is gewoon zielig om ze op te etenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
En inderdaad, die bakjes van die cakejes zijn echt schattig! :d
Oeh, ga je kinky dingen doen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
* Greys bus slagroom uit de koelkast trekt..
Topperquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:36 schreef Fruity het volgende:
[..]
Nodig:
300 gram gezeefd zelfrijzend bakmeel
1 theelepel zout
1 ei (niet te klein) of 2 eieren
1 eetlepel slaolie
ongeveer 5 dl melk
boter of slaolie om in te bakken
kan volgens mij zelfs zonder ei
* Muis006 trekt trui uitquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
* Greys bus slagroom uit de koelkast trekt..
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
Mijn paashazen van chocolade waren ook altijd zonde om op te eten Vik.
Tot ze wit uitgeslagen waren en ik ze sowieso niet meer hoefde
Nee, maar dat geeft niet, want op zaterdag gelden andere regelsquote:
The power of Christ compells you! The power of Christ compells you! (x 10.000)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En noes: de aftakeling slaat toe, want ik typte 'kaarzen'![]()
.
Jeumig, jij kan echt goed dingen halen bij de HEMA!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die heb ik bij HEMA gehaald!
En dankjewel
kun je me even een seintje geven als er hoofden gaan tollen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
The power of Christ compells you! The power of Christ compells you! (x 10.000)
Dat hangt van de kwaliteit van de chocolade af. Vaak krijgt duurdere chocolade nog een extra behandeling om die uitslag tegen te gaan. Dat witte is namelijk de afname van de glanslaag: je ziet dan de 'haartjes' op de chocolade en dat geeft een witte gloed.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]Na hoeveel tijd slaat chocola überhaupt wit uit?
* Viking84 begint hysterisch te schudden en te schuimbekken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
The power of Christ compells you! The power of Christ compells you! (x 10.000)
Ja dankjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jeumig, jij kan echt goed dingen halen bij de HEMA!!
Ja, dat is ook een talent hè.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jeumig, jij kan echt goed dingen halen bij de HEMA!!
Mijn oven??quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dankje![]()
de cakejes komen uit mijn oven hoor!
Harige chocoladequote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat hangt van de kwaliteit van de chocolade af. Vaak krijgt duurdere chocolade nog een extra behandeling om die uitslag tegen te gaan. Dat witte is namelijk de afname van de glanslaag: je ziet dan de 'haartjes' op de chocolade en dat geeft een witte gloed.
Het is ook ff zoeken, je moet linksaf na de Woonkamer en dan meteen weer links! Hij zit in een flatje, net boven Koelkast.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mijn oven??
Hmm die hebben we hier geloof ik niet
O ja dat heb ik ook wel eens, maar niet vaak, want ik koop natuurlijk nooit baggerchocola.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat hangt van de kwaliteit van de chocolade af. Vaak krijgt duurdere chocolade nog een extra behandeling om die uitslag tegen te gaan. Dat witte is namelijk de afname van de glanslaag: je ziet dan de 'haartjes' op de chocolade en dat geeft een witte gloed.
Als je je eigen hoofd er even op gesoept had, had ik zo geloofd dat jij dat wasquote:
Graag gedaan, schone deerne!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja dat heb ik ook wel eens, maar niet vaak, want ik koop natuurlijk nooit baggerchocola.
Dank u zeer voor dit uiterst verhelderende antwoord.
* Viking84 opslaat in mentale geheugen.
Wát zet je recht?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Harige chocoladeDit is waarschijnlijk de beste informatie voor mijn dieet in tijden!
![]()
![]()
*zet Viking's heeft weer recht en gooit tak weg zodat demoon kan fetchen*
*demoon rent kwijlend uit Viking achter tak aan, al kwispelende*
All fixed now!
da's wel iets meer dan één spuitbus, volgens mij...quote:
Mooi.. want ik heb hongerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is ook ff zoeken, je moet linksaf na de Woonkamer en dan meteen weer links! Hij zit in een flatje, net boven Koelkast.
Hoezo? Zo gaat het elke avond hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:52 schreef Muis006 het volgende:
Je kan wel weer merken dat het zaterdag is!
Trusten!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mooi.. want ik heb honger
In plaats daarvan ga ik links, links, trap naar boven, tanden poetsen en het waterbed in
Doei mooie vrouwen (en mannen)
Het waterbed ín? Pas je wel op dat je niet verzuipt?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mooi.. want ik heb honger
In plaats daarvan ga ik links, links, trap naar boven, tanden poetsen en het waterbed in
Doei mooie vrouwen (en mannen)
Ja ohhh je ziet toch dat het zaterdag is of niet dan!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoezo? Zo gaat het elke avond hoor.
Maar na vanavond ben ik niet meer zo lollig, want dit is mijn laatste biertje voorlopig.
Komop Vik, nog eentje dan...... het is zaterdagquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoezo? Zo gaat het elke avond hoor.
Maar na vanavond ben ik niet meer zo lollig, want dit is mijn laatste biertje voorlopig.
Bier is op!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:54 schreef neen het volgende:
[..]
Komop Vik, nog eentje dan...... het is zaterdag
Hoofd dus! Bakkes, tronie, kop, porem, smoel, etcetera!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wát zet je recht?![]()
.
Maar fijn dat het gefixed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |