Het hád kunnen zijn dat een van ons het nog wist toch, katje?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wij zijn kwak toch niet? Zij is duidelijk niet online.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:57 schreef Laureline het volgende:
[..]
Mijn moeder is over de 60 en heeft een beter figuur dan ik![]()
En dan nog koketteren met "dat ze veel te dun wordt en dus een biertje moet drinken bij het eten." Oooo, zielig hoor.
Aan de ene kant wel aan de andere kant het is pas 9 uurquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Niet goed?
Helleuquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ze heeft nog wel prima benen.
Ooit had ze dit lijfje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja daarom en een kerel hier heeft die telefoon ookquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Het hád kunnen zijn dat een van ons het nog wist toch, katje?
Kwak heeft het laatst over haar telefoon gehad hier namelijk! En aangezien er hier een paar zitten met een eng goed geheugen....
welja....wrijf het maar inquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Abba, goed naar het plaatje in de OP kijken.
Dat is hoe het moet
Compromis, in bed tv kijken?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel aan de andere kant het is pas 9 uur
Btw SCHAATSEN
Hihi, okee!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mouse, de volgende lapo is voor jou. Ik ga op tijd naar bed.
Als dat zou kunnen. Helaas gaat dat dus nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Compromis, in bed tv kijken?
Ik heb helaas ook niet het haar figuur geërfd. Ja, van boven dan. Maar daaronder is het geen BB meer (waar zij vroeger zo voor door kon gaan, ook nog qua haar! AAAARHGH! Natural platinablond, en dik! En dan heb ik een askleurige zigzaggende bos sliertenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Doet jouw moeder dat ook? Mijne dus ook. Ik ben qua figuur waar zij een renpaard is, een trekpaard.
Ik heb gewoon pittige bovenbenen, flinke heupen, voorgevel.
Als ik vroeger met haar ging winkelen, zei ze vaak dingen als "pas jij daar wel in", en liet ze geen kans na om te laten zien dat zij wél in maatje 36 paste
Ja joh, dat sms'en vond ik ook klote.... vooral als je geniet van een drankjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:07 schreef Greys het volgende:
Heer G had ook een touchscreen telefoon. Twee maanden, toen was hij elke dag aan het godveren omdat hij steeds mis prikte (ik waarschuw jullie) en die heeft hij vanavond verkocht, stond nog geen half uur op Marktplaats
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Doet jouw moeder dat ook? Mijne dus ook. Ik ben qua figuur waar zij een renpaard is, een trekpaard.
Ik heb gewoon pittige bovenbenen, flinke heupen, voorgevel.
Als ik vroeger met haar ging winkelen, zei ze vaak dingen als "pas jij daar wel in", en liet ze geen kans na om te laten zien dat zij wél in maatje 36 paste
Whehe, ja ik dacht wel even:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
Vik, schrok jij ook zo toen MM zong?
Dacht jij ook dat het nep was?
Ik kan me nog stomdronken posts van jou herinneren een tijd geleden!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:09 schreef neen het volgende:
[..]
Ja joh, dat sms'en vond ik ook klote.... vooral als je geniet van een drankjeinternetten was opzich wel handig maar ook onzin. Gebruik hem nu alleen nog als navigatie
![]()
Misschien ook maar verkopen als dat zo snel gaaten het een "oke" bedrag oplevert
Daar moet je dus duidelijk iets aan veranderen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:08 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen. Helaas gaat dat dus niet
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb geen telefoon met touchscreen, want ik zou de hele dag bezig zijn de vingervlekken weg te poetsen, neuroot die ik ben.
Kan ik eindelijk m'n lief vertellen dat hij niet de enige is die dat probleem hadquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:07 schreef Greys het volgende:
Heer G had ook een touchscreen telefoon. Twee maanden, toen was hij elke dag aan het godveren omdat hij steeds mis prikte (ik waarschuw jullie) en die heeft hij vanavond verkocht, stond nog geen half uur op Marktplaats
Dat was ik niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik kan me nog stomdronken posts van jou herinneren een tijd geleden!Die waren al heel erg.... bijzonder, kan me dus een goede voorstelling maken van de sms'jes die je in zo'n toestand brouwde
Hahaha tja helaas lukt dat niet. Maar heb een ander idee ga op de bank TV kijken en dan zal ik jullie morgen wel weer zien!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Daar moet je dus duidelijk iets aan veranderen!
Dude!? Geen kusje?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hahaha tja helaas lukt dat niet. Maar heb een ander idee ga op de bank TV kijken en dan zal ik jullie morgen wel weer zien!
Dames trusten voor later vandaag
Heren
quote:
Deze is wel een typisch voorbeeldquote:Op zondag 2 november 2008 05:30 schreef mordradead het volgende:
[..]
kiody juist je moet in de zijknats bhoek beginnen aan de zijkants in e dhoek dus dan ben je onverslanaar
Je ziet toch dat dat 2 verschillende users zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:24 schreef Laureline het volgende:
[..]
[..]
Deze is wel een typisch voorbeeldWie weet waar het over gaat, gaat door voor de Zandstra's!
Maar dat is mordradead, niet neenquote:Op zondag 2 november 2008 05:17 schreef mordradead het volgende:
je moet ooka altijd een hoek en and de tegensoversteldge ohoek ehbben dan is de winst bijna gegegarndaeerd
Wel thuis en luier ze morgen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:26 schreef motorbloempje het volgende:
goedenavond! Even een terugleestvp voor morgen
Zit nu in de trein terug naarNijmegen
eindelijk!!!! Dus morgen tijdens mijn viervoudig niets doen maar eens rustig bijlezen!
truste aan een ieder die dit leest voordat hij/zij slapen gaat
Dat klinkt teleurgesteld.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:25 schreef conleche het volgende:
Ik vind gewone vla helemaal niet lekker
Oja! Maar jullie lijken ook zo op elkaar, ik vergis me elke keer weer.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:25 schreef neen het volgende:
[..]
Je ziet toch dat dat 2 verschillende users zijndie gast al een tijdje niet gezien trouwens.
In de post staat: is toch duidelijk
Je moet naar de hoek aan de zijkant, als je naar de zijkantshoek gaat dan ben je onverslaanbaar.
Let je even op het laatste woord? De werkwoordsspelling is daar goed toegepast!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:25 schreef Viking84 het volgende:
Of deze:
[..]
Maar dat is mordradead, niet neen.
Is dat die met die inloopkoelkast?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:28 schreef Adelante het volgende:
Die nieuwe Heineken commercial![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)eet_je_hart_uit.html
Doet me denken aan een cadeautjes-weggeef-show van Oprahquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:28 schreef Adelante het volgende:
Die nieuwe Heineken commercial![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)eet_je_hart_uit.html
quote:Op zondag 2 november 2008 05:03 schreef mordradead het volgende:
Ju8ist, die posts zo laat zijn niet meer zo makkelijekr als in hect echt serius niet ik was szo dus in de kroeg en deze post is dus niet verantwoord. Maarja het was wel oke maar goe doke dan dacht et wel ja sjonge jonge ze laatste keer.
Je lichaam is al helemaal slank afgesteld!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Tis toch vreemd dat ik die optimelmeuk lekkerder vind
jaaaaaaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
Lekker weer naar je huisje Mo!
Ondanks alles toch nog een beetje een leuke dag gehad?
En morgen lekker luieren in je eigen tempo!
Ja, ik vind er ook niet zoveel aan. Het weekendgevoel is ver te zoeken.quote:
Whehehe.quote:
Die heb ik vorig jaar in het Theater gezienquote:
Zei 'ie dat?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe.
Omdat ik veertig ben en homo kom ik alleen in aanmerking voor een zwaar beschadigd exemplaar.
Hamsteren!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Tis toch vreemd dat ik die optimelmeuk lekkerder vind
Is dat net zoiets ls die helikopterman?quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:48 schreef SHE het volgende:
Wat zijn er toch smerige aandachttreksters op deze wereld
BAH![]()
BAH
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:48 schreef SHE het volgende:
BAH![]()
BAH
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Whazzup Miss Churro Lady?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:48 schreef SHE het volgende:
BAH![]()
BAH
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Neehee, ik ben een film aan het kijken. En er is reclame nuquote:
linkje?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:48 schreef SHE het volgende:
BAH![]()
BAH
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Ik heb mij ooit zijdeling ingelaten met de pleegzorg. Er is een waanzinnig tekort aan pleegouders maar niettemin stelt men hooooge eisen aan pleegouders (gelukkig & stabiel hetero getrouwd met werk en ruimte en geld is wel het minimum).quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
Ja dat zei hij Vik.
Iets over een kinderwens en dat hij die nooit had en het nooit heeft hoeven uitleggen, tot Paul de Leeuw er twee had laten invliegen. Maar aangezien MM veertig is en homo komt hij alleen in aanmerking voor een zwaar beschadigd exemplaar met in het beste geval drie ogen
En nu net wassie ook leuk, Joke-Thea
Neeeeee!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:48 schreef Merel het volgende:
[..]
Is dat net zoiets ls die helikopterman?
Ik vind Titanic stiekem best leuk
Echt niet normaal hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb mij ooit zijdeling ingelaten met de pleegzorg. Er is een waanzinnig tekort aan pleegouders maar niettemin stelt men hooooge eisen aan pleegouders (gelukkig & stabiel hetero getrouwd met werk en ruimte en geld is wel het minimum).
Tenzij je de drieogigen afneemt. Er was een werkelijk geweldig homopaar dat jarenlang wel tien meervoudig gehandicapte kinderen opving. En in ruil ervoor kregen ze gezeik, controle en praats.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeee!
De krabmannen zijn de vissers, de woeste wilderlingen, in Deadliest Catch!
Krabvissen op de Beringsea. Gotta love them!
Om te kotsen, werkelijk!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb mij ooit zijdeling ingelaten met de pleegzorg. Er is een waanzinnig tekort aan pleegouders maar niettemin stelt men hooooge eisen aan pleegouders (gelukkig & stabiel hetero getrouwd met werk en ruimte en geld is wel het minimum).
Tenzij je de drieogigen afneemt. Er was een werkelijk geweldig homopaar dat jarenlang wel tien meervoudig gehandicapte kinderen opving. En in ruil ervoor kregen ze gezeik, controle en praats.
Ow. Ik hussel meestal 1 letter ergens verkeerd, ook in echtlevenquote:
Ja, nogal verdacht idd. Ik wil dat soort mensen altijd doodknuppelenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:51 schreef SHE het volgende:
langdurig ziek, diagnose onbekend
Was al een zeikwijf, maar nu heeft ze het echt afgedaan
Toevallig net nadat iemand in OUD echt een kindje verloren heeft.
Nee, alleen de users met een laag nummer. Modjes, fa's enzo hebben geen extra toegang.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:56 schreef Merel het volgende:
Kunnen modjes eigenlijk in OO?
Grappig detail, die is wel net zo aandachtsziek. Hoevaak dat al niet uitgemolken isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, dat is Bar_Mar toch? Die chick die vreemd was gegaan met een collega van haar man ofzo.
`quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, dat is Bar_Mar toch? Die chick die vreemd was gegaan met een collega van haar man ofzo.
Zonder je minder boos te willen maken: ik had het over de pleegzorg, niet over adoptiequote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt niet normaal hoor.
Er zijn zoveel kinderen die maar wat graag lieve ouders zouden willen hebben en dan denkt zo'n adoptiebureau nog te moeten eisen dat het een heterostel moet zijn. Walgelijk.
En dat terwijl er totaal geen bewijs is dat een homostel het minder goed zou doen.
Hier word ik echt loeigiftig van.
Ohquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Zonder je minder boos te willen maken: ik had het over de pleegzorg, niet over adoptie.
Ik kijk veel Housequote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:59 schreef SHE het volgende:
Verdacht?
Het is onzin! Een foetus van 18 wk is sowieso niet levensvatbaar, en dan zou die van haar OOK nog eens een uur buiten de baarmoeder in haar armen hebben geleefd?
En ze is al maaanden onder behandeling in diverse ziekenhuizen en niemand heeft haar zwangerschap opgemerkt? Ook niet na de talloze bloedonderzoeken?
Suuuuuuuuuurrrrrrrrrreeeee
Waarom zou ze zoiets zeggen als het niet waar is?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:59 schreef SHE het volgende:
Verdacht?
Het is onzin! Een foetus van 18 wk is sowieso niet levensvatbaar, en dan zou die van haar OOK nog eens een uur buiten de baarmoeder in haar armen hebben geleefd?
En ze is al maaanden onder behandeling in diverse ziekenhuizen en niemand heeft haar zwangerschap opgemerkt? Ook niet na de talloze bloedonderzoeken?
Suuuuuuuuuurrrrrrrrrreeeee
Dat was verder geheel en al terecht. Terecht dubbel boos: notabene bij pleegzorg doen ze dus hetzelfde gezeik; terwijl de nood daar hoger is dan in het adoptiecircus.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh.
Ik sla soms een beetje te snel op tilt.
Ha! maar in House zou het zeker niet hebben misstaan, dit verhaal!quote:
Ik begon ook meteen te briesen over adoptiequote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat was verder geheel en al terecht. Terecht dubbel boos: notabene bij pleegzorg doen ze dus hetzelfde gezeik; terwijl de nood daar hoger is dan in het adoptiecircus.
Die is niet blij. En inmiddels ook haar man niet meer heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
Ik geloof er ook weinig van, van MarMar
Maar Bar, dat is toch een heel ander verhaal?
Thijs was al een paar (?) jaartjes oud toen hij overleed!![]()
En dat kindje hebben mensen ook op een meeting gezien enzo, die bestond echt wel!
Dat van die collega en dat ze daar nu zwanger van is, dat heb ik dan weer gemist
Hoe vindt haar man dat?
Yep, Bar moeten we er niet bij halen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
En dat kindje hebben mensen ook op een meeting gezien enzo, die bestond echt wel!
Dat van die collega en dat ze daar nu zwanger van is, dat heb ik dan weer gemist
Hoe vindt haar man dat?
Dat klopt, maar ze is nooit te beroerd om het onderwerp weer even op te halen als ze aandacht wilquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
Hoe vindt haar man dat?
Ah oke.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ze is nooit te beroerd om het onderwerp weer even op te halen als ze aandacht wil.
Nee ze is met de collega hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
SHE, dat was zeker een mooi ventje!
Echt hartverscheurend vond ik dat toen.
Dus Bar is nu alleen en zwanger van haar collega?
Heftig!
Oh ja, dat twijfelde ik niet aan, maar resultaten uit het verleden.. Of is zwarte humor taboe in dit keurige-dames-gezelschap?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
Oh, die heeft er een vrij hilarisch topic over geopend, na het collegabatsen maar voor de zwangerschapquote:Dat van die collega en dat ze daar nu zwanger van is, dat heb ik dan weer gemist
Hoe vindt haar man dat?
Linkje?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:07 schreef sigme het volgende:
Oh, die heeft er een vrij hilarisch topic over geopend, na het collegabatsen maar voor de zwangerschap. Live life on the fok you know.
bedrogen door je partner en je collega (niet je partner)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Linkje?.
Arthur Japin, ik ben druk op Fok! vanavond
.
Bingoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
Ik snap van MarMar dan weer niet dat als je zoiets hebt meegemaakt èn je voelt je zo ziek, dat je dan uitgebreide discussies op Fok er over gaat zitten houden, ze gaat vrolijk verder in OUD in het engeltjestopic
Ja... dan lijkt het me meer een tijd voor bezinning met je partner en eventuele andere kindjes.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
Ik snap van MarMar dan weer niet dat als je zoiets hebt meegemaakt èn je voelt je zo ziek, dat je dan uitgebreide discussies op Fok er over gaat zitten houden, ze gaat vrolijk verder in OUD in het engeltjestopic
vergeet niet wat voor impact het heeft.quote:
Neehoor, daar geloven ze er ook geen zak van en alle topics zijn nu dichtquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
De enige die de waarheid weet is Mar.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
vergeet niet wat voor impact het heeft.
Mijn broer heeft zijn dochter verloren, daarna ging zijn vrouw onzettend in het geloof, hij niet en pas na 10 jaar zijn ze gescheiden.
Weet niet maar iedereen gaat er anders mee om... Niet te makkelijk oordelen, dood van een kind is het zwaarste wat iemand kan meemaken.
Ik heb die topics dan niet gelezen en weet niet wat er in staat maar ik heb een nare smaak over hoe het hier wordt gesteld.
Kom jij nou eerst maar eens met foto's van die taarten!quote:
Gelukkig, want zoiets hoort eigenlijk niet op internet uitgevochten te worden en al helemáál niet in een topic vol rouwende mensen die een kindje zijn verloren.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Neehoor, daar geloven ze er ook geen zak van en alle topics zijn nu dicht.
! goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom jij nou eerst maar eens met foto's van die taarten!
Dan praten wij weer verder!
Welkom in OUDquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig, want zoiets hoort eigenlijk niet op internet uitgevochten te worden en al helemáál niet in een topic vol rouwende mensen die een kindje zijn verloren.
Nodig:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Valt er met zelfrijzend bakmeel nog pannekoeken of zoiets te maken? Moet sinds plotseling voor 4 hongerige mensen morgen wat maken.
Ja halen is ook een optie maar ik mag graag mijzelf kwellen
Hehe, cakejes met een minirokjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:36 schreef Fruity het volgende:
Cakeje zien er best 'sexy' uit met die combinatie van het papiertje en de choco
Dankjequote:
Die heb ik bij HEMA gehaald!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
Je baksels zien er enorm lekker en mooi uit Muis!![]()
En inderdaad, die bakjes van die cakejes zijn echt schattig! :d
Het is gewoon zielig om ze op te etenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
En inderdaad, die bakjes van die cakejes zijn echt schattig! :d
Oeh, ga je kinky dingen doen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
* Greys bus slagroom uit de koelkast trekt..
Topperquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:36 schreef Fruity het volgende:
[..]
Nodig:
300 gram gezeefd zelfrijzend bakmeel
1 theelepel zout
1 ei (niet te klein) of 2 eieren
1 eetlepel slaolie
ongeveer 5 dl melk
boter of slaolie om in te bakken
kan volgens mij zelfs zonder ei
* Muis006 trekt trui uitquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
* Greys bus slagroom uit de koelkast trekt..
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
Mijn paashazen van chocolade waren ook altijd zonde om op te eten Vik.
Tot ze wit uitgeslagen waren en ik ze sowieso niet meer hoefde
Nee, maar dat geeft niet, want op zaterdag gelden andere regelsquote:
The power of Christ compells you! The power of Christ compells you! (x 10.000)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En noes: de aftakeling slaat toe, want ik typte 'kaarzen'![]()
.
Jeumig, jij kan echt goed dingen halen bij de HEMA!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die heb ik bij HEMA gehaald!
En dankjewel
kun je me even een seintje geven als er hoofden gaan tollen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
The power of Christ compells you! The power of Christ compells you! (x 10.000)
Dat hangt van de kwaliteit van de chocolade af. Vaak krijgt duurdere chocolade nog een extra behandeling om die uitslag tegen te gaan. Dat witte is namelijk de afname van de glanslaag: je ziet dan de 'haartjes' op de chocolade en dat geeft een witte gloed.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]Na hoeveel tijd slaat chocola überhaupt wit uit?
* Viking84 begint hysterisch te schudden en te schuimbekken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
The power of Christ compells you! The power of Christ compells you! (x 10.000)
Ja dankjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jeumig, jij kan echt goed dingen halen bij de HEMA!!
Ja, dat is ook een talent hè.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jeumig, jij kan echt goed dingen halen bij de HEMA!!
Mijn oven??quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dankje![]()
de cakejes komen uit mijn oven hoor!
Harige chocoladequote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat hangt van de kwaliteit van de chocolade af. Vaak krijgt duurdere chocolade nog een extra behandeling om die uitslag tegen te gaan. Dat witte is namelijk de afname van de glanslaag: je ziet dan de 'haartjes' op de chocolade en dat geeft een witte gloed.
Het is ook ff zoeken, je moet linksaf na de Woonkamer en dan meteen weer links! Hij zit in een flatje, net boven Koelkast.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mijn oven??
Hmm die hebben we hier geloof ik niet
O ja dat heb ik ook wel eens, maar niet vaak, want ik koop natuurlijk nooit baggerchocola.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat hangt van de kwaliteit van de chocolade af. Vaak krijgt duurdere chocolade nog een extra behandeling om die uitslag tegen te gaan. Dat witte is namelijk de afname van de glanslaag: je ziet dan de 'haartjes' op de chocolade en dat geeft een witte gloed.
Als je je eigen hoofd er even op gesoept had, had ik zo geloofd dat jij dat wasquote:
Graag gedaan, schone deerne!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja dat heb ik ook wel eens, maar niet vaak, want ik koop natuurlijk nooit baggerchocola.
Dank u zeer voor dit uiterst verhelderende antwoord.
* Viking84 opslaat in mentale geheugen.
Wát zet je recht?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Harige chocoladeDit is waarschijnlijk de beste informatie voor mijn dieet in tijden!
![]()
![]()
*zet Viking's heeft weer recht en gooit tak weg zodat demoon kan fetchen*
*demoon rent kwijlend uit Viking achter tak aan, al kwispelende*
All fixed now!
da's wel iets meer dan één spuitbus, volgens mij...quote:
Mooi.. want ik heb hongerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is ook ff zoeken, je moet linksaf na de Woonkamer en dan meteen weer links! Hij zit in een flatje, net boven Koelkast.
Hoezo? Zo gaat het elke avond hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:52 schreef Muis006 het volgende:
Je kan wel weer merken dat het zaterdag is!
Trusten!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mooi.. want ik heb honger
In plaats daarvan ga ik links, links, trap naar boven, tanden poetsen en het waterbed in
Doei mooie vrouwen (en mannen)
Het waterbed ín? Pas je wel op dat je niet verzuipt?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mooi.. want ik heb honger
In plaats daarvan ga ik links, links, trap naar boven, tanden poetsen en het waterbed in
Doei mooie vrouwen (en mannen)
Ja ohhh je ziet toch dat het zaterdag is of niet dan!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoezo? Zo gaat het elke avond hoor.
Maar na vanavond ben ik niet meer zo lollig, want dit is mijn laatste biertje voorlopig.
Komop Vik, nog eentje dan...... het is zaterdagquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoezo? Zo gaat het elke avond hoor.
Maar na vanavond ben ik niet meer zo lollig, want dit is mijn laatste biertje voorlopig.
Bier is op!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:54 schreef neen het volgende:
[..]
Komop Vik, nog eentje dan...... het is zaterdag
Hoofd dus! Bakkes, tronie, kop, porem, smoel, etcetera!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wát zet je recht?![]()
.
Maar fijn dat het gefixed is.
Hoofd schouders knie en teen knie en teen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hoofd dus! Bakkes, tronie, kop, porem, smoel, etcetera!Spelling hoezee!
Dan is het tijd om naar de stad te gaan! Lekker naar de Golden Arm toe! ofzoiets, hoe heet die tent nou preciesquote:
Je had gewoon zo'n haast met lollig doen dat de correcte spelling er even bij inschoot. Tsk tsk!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hoofd dus! Bakkes, tronie, kop, porem, smoel, etcetera!Spelling hoezee!
Ik ook!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer totally sexloos!
Ja, de Golden Arm is die pottentent. Maar ik regel m'n chickies doorgaans via 't web. Hier bijvoorbeeld, maar ik boek nog niet zoveel succesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:56 schreef neen het volgende:
[..]
Dan is het tijd om naar de stad te gaan! Lekker naar de Golden Arm toe! ofzoiets, hoe heet die tent nou precies![]()
Nutella plakt ook!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ook!
En slagroom plakt heel erg als je dat op je ARM doet (want zo weet ik het) en er dan aflikt. En dat is zoooo asexueel!
Je zou het slagroom er niet aflikken zeg maar?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer totally sexloos!
Ik wel, en dan oprotten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je zou het slagroom er niet aflikken zeg maar?
(ik ook niet hoor)
Die slagroombus van mij was bedoeld voor de appeltaart van Muis hoor!quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je zou het slagroom er niet aflikken zeg maar?
(ik ook niet hoor)
Iehhhhh doe jij NUTELLA op je ARM?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Nutella plakt ook!
Op je arm dan uiteraard!!![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die slagroombus van mij was bedoeld voor de appeltaart van Muis hoor!
Dat Vik en Muis er nu zo'n obscéén verhaal van maken!
A dirty mind is a joy foreverquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Do I make you horny?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:59 schreef conleche het volgende:
[..]
O je wou die appeltaart dan direct even handcuffen! Got it. Bang dat taartje wegvloog??
Er is weleens per ongeluk wat nutella op mijn arm gekomen jah.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Iehhhhh doe jij NUTELLA op je ARM?
Rrrrrrr!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Do I make you horny?
Do I make you randy?
Do I? Do I?
Arme Mark!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik bedenk me net dat ik de eerstvolgende die in mijn bed terecht komt ook eens ga versieren met slagroom.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik bedenk me net dat ik de eerstvolgende die in mijn bed terecht komt ook eens ga versieren met slagroom.
Brabo hèquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar in het Theater gezienzo mooi! En hij kan zo goed zingen.......
geweldig!
Marc Marie is
Spannend seksleven heb jij dan!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:03 schreef Tinkepink het volgende:slagroom. Heb ik ook op vandaag. En pinda's. En een ovenschotel met kaas. En kaasstengels. En chocolade. En koekjes. En ik heb er van genoten.
golden arm is leukquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:56 schreef neen het volgende:
[..]
Dan is het tijd om naar de stad te gaan! Lekker naar de Golden Arm toe! ofzoiets, hoe heet die tent nou precies![]()
Nou, die pinda's integreer ik niet in mijn sexleven hoorquote:
Wat was er te vieren?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:03 schreef Tinkepink het volgende:
slagroom. Heb ik ook op vandaag. En pinda's. En een ovenschotel met kaas. En kaasstengels. En chocolade. En koekjes. En ik heb er van genoten.
Ik was het ijs vergeten. Dat het ik ook nog op. En sushi. En mayo. En nog meer slagroom. En nog wat snoep.
En morgen weer normaal.
Dat is best leuk. Bodypainten met jam en pasta ookquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:01 schreef Viking84 het volgende:
Dat was in het kader van een goed begin van 2009 is het halve werk???quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:03 schreef Tinkepink het volgende:slagroom. Heb ik ook op vandaag. En pinda's. En een ovenschotel met kaas. En kaasstengels. En chocolade. En koekjes. En ik heb er van genoten.
Ik was het ijs vergeten. Dat het ik ook nog op. En sushi. En mayo. En nog meer slagroom. En nog wat snoep.
En morgen weer normaal.
Jam en pasta doe ik maar niet. Dat wordt zo'n kleverige zooiquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is best leuk. Bodypainten met jam en pasta ook
Ik ga niet bier drinken en doner eten hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
golden arm is leuk
veel plezier Neen
ik ben net weer thuis uit Grunn, was leuk...
nu op de bank met vriendlief
Eh..........quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat was er te vieren?
Maar als je het doet, doe het dan goed! Hoezee!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is best leuk. Bodypainten met jam en pasta ook
Zeker weten!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Eh..........
....... ik ben bijna 6 jaar moeder en pas (soms) in maatje 34! Goede reden toch?
MIJN look al like???quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:07 schreef neen het volgende:
[..]
Ik ga niet bier drinken en doner eten hoorik heb die kcals nou niet echt nodig
O JAik ging foto's van nieuwjaarsavond van die tent war ik was terugkijken en daar vond ik je look-a-like! di eheb ik die avond neit gezien
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jam en pasta doe ik maar niet. Dat wordt zo'n kleverige zooi.
tagliatelle? lasagna? spaghetti?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Pasta???
fantasie slaat op hol, maar d'r komt niks uit..........
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker weten!
Enneh... fish? Anyone?
[ afbeelding ]
Chocoladepastaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Pasta???
fantasie slaat op hol, maar d'r komt niks uit..........
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Chocoladepasta![]()
Spaghetti stimuleert mijn creativiteit ook niet zo om eerlijk te zijn.
Joah! Kijk hier maarquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
MIJN look al like???
heb ik die dan? benieuwd?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:13 schreef neen het volgende:
[..]
Joah! Kijk hier maar
Als je niet goed kijkt zie je niet dat ze lang haar heeft
niet eens?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ranzig doen met lasagna trekt me dan weer niet
honing? schenkstroop? ehmmm....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik dacht wel meteen aan chocopasta!
Maar ik vroeg dus of jullie nog tipzzz hebben. Kom op, don't make me ask again. Morgen schaam ik me kapot dat ik dat hier gevraagd heb
.
klikken, en dan refreshen...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Die foto deed het vanmiddag ook al niet
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik dacht wel meteen aan chocopasta!
Maar ik vroeg dus of jullie nog tipzzz hebben. Kom op, don't make me ask again. Morgen schaam ik me kapot dat ik dat hier gevraagd heb
.
Bij mij doet hij het gewoonquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind chocoladepast op mijn buik ook niet zo sexy eigenlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zag al tinkepink voor me met allemaal vlinderpastaatjes op d'r buik!!Ik vond het al helemaal niet sexy
heb geen rechten om die foto te bekijken.....ben wel erg benieuwd nuquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:13 schreef neen het volgende:
[..]
Joah! Kijk hier maar
Als je niet goed kijkt zie je niet dat ze lang haar heeft
Indeed!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:18 schreef conleche het volgende:
[..]
klikken en refreshen geeft nog steeds forbidden!!
Ja wat zij zegt neenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:15 schreef conleche het volgende:
[..]
oh bij mij niet...ik deed aanklikken, en dan de muiscursor erachter en enteren, en dat deed het primaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:18 schreef conleche het volgende:
[..]
klikken en refreshen geeft nog steeds forbidden!!
Teder de liefde bedrijven wordt met lasagne vanzelf wel ranzigquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
niet eens?en wat is er ranzig aan teder de liefde bedrijven?
daar heb je op zich een puntquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Teder de liefde bedrijven wordt met lasagne vanzelf wel ranzig
bij mij wel hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:19 schreef neen het volgende:
Mooi, dan sta ik ook niet voor lul omdat ze er niet op lijkt
* kaasplankje houd muis achter tft scherm en kliktquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
oh bij mij niet...ik deed aanklikken, en dan de muiscursor erachter en enteren, en dat deed het prima
Gewoon eerst A en dan die lasagne opeten. Is natuurlijk wel minder spannend.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Teder de liefde bedrijven wordt met lasagne vanzelf wel ranzig
Als je het omgekeerd doet, kan A. d'r waarschijnlijk niet meer bij...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:22 schreef Laureline het volgende:
[..]
Gewoon eerst A en dan die lasagne opeten. Is natuurlijk wel minder spannend.
Maar wel een stuk lekkerderquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:22 schreef Laureline het volgende:
[..]
Leeuwarden? daar heb ik me ook wel eens misdragenquote:
Hahaha, ok.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:25 schreef neen het volgende:
[..]
Kut, verkeerde foto gelinkten ja
wat een handifoto
deze dus
* Greys gaat even met Heer G overleggen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:22 schreef Laureline het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:25 schreef neen het volgende:
[..]
wat een handifoto
deze dus
tja weetnie hoor.. ze heeft idd ook donker haar en een bril... maar zie het zelf niet zo...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:25 schreef neen het volgende:
[..]
wat een handifoto
deze dus
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Leeuwarden? daar heb ik me ook wel eens misdragen
21quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Heel cute!! Wel jong!! Hou oud ben jij neen?
Nah, die vind ik dus echt niet op BJ lijken. Totaal andere neus, ogen, wenkbrauwen, bovenkant gezicht...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:25 schreef neen het volgende:
[..]
wat een handifoto
deze dus
Ik ook niet, om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
tja weetnie hoor.. ze heeft idd ook donker haar en een bril... maar zie het zelf niet zo...
en jij woont in Grunn?
het is een vrouw met een bril en donker haar..en ogen, een neus en een mond enzo...maar verderquote:
Maar ze heeft wel, zwart haar, bril, ketting om en haar hoofd schuin op de foto. dat laatste deed het hem voor mijquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:28 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nah, die vind ik dus echt niet op BJ lijken. Totaal andere neus, ogen, wenkbrouwen, bovenkant gezicht...
Nodig je ons nu uit?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
Oh wat een ordinaire bende is het geworden in het OUD modtopic!
Over dat MarMar gebeuren. Het hek is van de dam hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |