Dat klinkt teleurgesteld.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:25 schreef conleche het volgende:
Ik vind gewone vla helemaal niet lekker
Oja! Maar jullie lijken ook zo op elkaar, ik vergis me elke keer weer.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:25 schreef neen het volgende:
[..]
Je ziet toch dat dat 2 verschillende users zijndie gast al een tijdje niet gezien trouwens.
In de post staat: is toch duidelijk
Je moet naar de hoek aan de zijkant, als je naar de zijkantshoek gaat dan ben je onverslaanbaar.
Let je even op het laatste woord? De werkwoordsspelling is daar goed toegepast!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:25 schreef Viking84 het volgende:
Of deze:
[..]
Maar dat is mordradead, niet neen.
Is dat die met die inloopkoelkast?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:28 schreef Adelante het volgende:
Die nieuwe Heineken commercial![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)eet_je_hart_uit.html
Doet me denken aan een cadeautjes-weggeef-show van Oprahquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:28 schreef Adelante het volgende:
Die nieuwe Heineken commercial![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)eet_je_hart_uit.html
quote:Op zondag 2 november 2008 05:03 schreef mordradead het volgende:
Ju8ist, die posts zo laat zijn niet meer zo makkelijekr als in hect echt serius niet ik was szo dus in de kroeg en deze post is dus niet verantwoord. Maarja het was wel oke maar goe doke dan dacht et wel ja sjonge jonge ze laatste keer.
Je lichaam is al helemaal slank afgesteld!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Tis toch vreemd dat ik die optimelmeuk lekkerder vind
jaaaaaaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
Lekker weer naar je huisje Mo!
Ondanks alles toch nog een beetje een leuke dag gehad?
En morgen lekker luieren in je eigen tempo!
Ja, ik vind er ook niet zoveel aan. Het weekendgevoel is ver te zoeken.quote:
Whehehe.quote:
Die heb ik vorig jaar in het Theater gezienquote:
Zei 'ie dat?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe.
Omdat ik veertig ben en homo kom ik alleen in aanmerking voor een zwaar beschadigd exemplaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |