Ik postte een poosje terug foto's van een gerecht dat ik had gemaakt en iedereen vond dat het op kots leek.quote:
Welke Gooische vrouwen? Hier alles aanwezig behalve dit seizoen dan.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij komt er zaterdags echt geen kut op TV. Ik wil met een pizza in bed liggen om afleveringen van SFU te kijken Of eigenlijk nog liever Gooische vrouwen. Maar die heb ik nog niet.
Mijn lijstje valt qua gezondheid en cal. niet zo heel erg mee, ik schat nu al zo'n 1000 cal en dan moet de avond nog beginnen. Nou ja soit. Ik ga eerst de meneer even bellen wat zijn plannen zijn. Het regent en ik denk dat hij net zo weinig zin heeft om naar mij te fietsen, als ik naar hem
Hahahahaha, krijg je dan van die eindeloze discussies wie naar wie moet fietsen, of fietst er helemaal niemand en blijven jullie waar je zitten?quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga eerst de meneer even bellen wat zijn plannen zijn. Het regent en ik denk dat hij net zo weinig zin heeft om naar mij te fietsen, als ik naar hem
Ik neem met liefde een bordje van je over.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:14 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehe... Nou, ehm... dit ook.![]()
Maar het is wel lekker.
Volgende keer neem ik alleen sukadelappen ipv rundvlees en dan mag het nog iets langer sudderen, of het vuur ietsje hoger ofzo.
Oh, en mss iets minder. Het is echt een megapan vol!
Ik ga het wel invriezen, maar als ik het goed heb zijn paprika's niet echt tof als je ze ontdooit. Nou ja, we zien wel.
Ik zag van de week bij boulevard dat het nieuwe seizoen nu al op dvd te koop is en ik heb er nog niks van gezien!!quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Welke Gooische vrouwen? Hier alles aanwezig behalve dit seizoen dan.
Ik bedenk me ineens dat ik 2 seizoenen voetbalvrouwen heb. En om het af te maken heb ik ook nog
[ afbeelding ]
Als ik die nou opvreet, hoef ik morgen ook niks meer te eten.
We zijn d'r zonder discussies uitgekomen: hij eet daar met z'n broertje en ik hier en dan fietst hij daarna naar hier om te slapen en ik weet nu al dat hij om een uur of 12 gaat bellen dat hij toch maar daar blijft pitten. Zo grappig dat je na al die jaren precies weet hoe iemand in elkaar steektquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hahahahaha, krijg je dan van die eindeloze discussies wie naar wie moet fietsen, of fietst er helemaal niemand en blijven jullie waar je zitten?.
Nou eigenlijk wel, maar hij is eigenlijk liever in z'n atelier en ik in mijn oude huisje vandaar......quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:20 schreef Viking84 het volgende:
Woont Co niet samen met d'r mister?
"Het kind".
quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:26 schreef vamperotica het volgende:
Oke... Ik geef het toe.... Die opmerking valt niet meer te redden...
...en hebben jullie dan ook nog een derde huis waarin jullie soms samenwonen?quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel, maar hij is eigenlijk liever in z'n atelier en ik in mijn oude huisje vandaar......
Valt erg mee, niet volledig onzin geloof ik, maar je kunt het dacht ik wel gewoon opwarmen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:24 schreef Laureline het volgende:
Ons kind ligt nu te buikpijnen na het zoveelste kinderpartijtje. Zal wel weer allerlei troep door elkaar hebben gemunchd. Wel jammer, want op de tafel staat nog het bord gezonde broccolisoep. Maar dat mag je niet meer opwarmen, toch? (nitraat/nitriet) Of was dat nou ook een fabel inmiddels?
Ja in Belgiequote:Op zaterdag 1 november 2008 19:25 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
...en hebben jullie dan ook nog een derde huis waarin jullie soms samenwonen?
Dat roep ik wel vaker hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:21 schreef Isegrim het volgende:
Ja, dat klonk mij ook al zo raar in de oren 'het kind'.
Aaahw wat schattigquote:
Hebben ze jou bij het cb dan niet verteld dat je die moet vijlen?quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:55 schreef k_i_m het volgende:
Schattig? Schattig?. Ik heb daar wel twee vlijmscherpe tandjes in mijn wang staan heur!
.
Welnee, ik sla ze d'r zelf wel uit johquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hebben ze jou bij het cb dan niet verteld dat je die moet vijlen?
Hier hetzelfde, behalve dat ík degene ben die niet aan fietsen doet.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:30 schreef Isegrim het volgende:
Geen fiets-jij-of-fiets-ik-discussies meegemaakt hier. Voordat we samenwoonden, woonden we drie uur met de trein uit elkaar en bovendien doetniet echt aan fietsen.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:33 schreef conleche het volgende:
Vitrage??
Ik weet nooit of ik dat nou als compliment op moet vattenquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij zijn ook heerlijk uit eten geweest.. We worden al herkend als we binnenkomen.
.
Echt he?? Een totaal nutteloze filmquote:
Alsof ik die jongen zelf gemaakt heb!quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:21 schreef conleche het volgende:
[..]
..............en ik weet nu al dat hij om een uur of 12 gaat bellen dat hij toch maar daar blijft pitten. Zo grappig dat je na al die jaren precies weet hoe iemand in elkaar steekt![]()
Maar stiekem vind ik het heerlijk, zo'n avondje alleen: ik kruip zo m'n bed in met de hond en ik kom er alleen maar uit om af en toe iets lekkers te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |