Inderdaad, Sinterklaas is pas over een maand!quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:00 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben echt nog niet in de mood voor kerstnummers
Pijnboompitten gegeten?quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:12 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb al sinds donderdag een bittere smaak in mijn mond.Ik heb geen geelzucht, want mijn ogen / huid zijn niet geel.
Je bent toch niet zwanger he!quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:12 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb al sinds donderdag een bittere smaak in mijn mond.Ik heb geen geelzucht, want mijn ogen / huid zijn niet geel.
Die kans is nihil. Is het een bijwerking van zwangerschap dan?quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je bent toch niet zwanger he!
Mereltje!quote:
Niet heel recent.quote:
Gewoon druk geweestquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:15 schreef Viking84 het volgende:
Mereltje!.
Ja, ik heb 2 keer gevraagd waar jij uithing![]()
.
Ik heb zoiets weleens gelezen/gehoord ja!quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die kans is nihil. Is het een bijwerking van zwangerschap dan?
Ik ga er maar even niet van uit.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb zoiets weleens gelezen/gehoord ja!
Jup, verse idd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:36 schreef ColdFeet het volgende:
BE, met een potje van Patak is dat makkelijk heHad je verse spinazie gebruikt? Ik vind dat qua 'mondgevoel' wel significant lekkerder dan de diepvriesvariant!
Last van je keel toevallig? Ik heb het wel vaker, als er een keelontsteking aan het ontwikkelen is. Zelfs water is dan bitter.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:12 schreef Isegrim het volgende:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:23 schreef Isegrim het volgende:
Dat kun je net zo goed niet doen. Wát een stomme film is dat...
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Mark vond hem tof, dus ik ben benieuwd. Smaken verschillen tenslotte
.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:20 schreef Viking84 het volgende:
Boerenkool staat op het vuur![]()
![]()
. Vanavond ga ik The Big Lebowski zien
. Voor de eerste keer
.
100 X 0 = 0quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:06 schreef vamperotica het volgende:
Voerde net per ongeluk 100 glazen cola zero in...En hij bleef 0 calorieën aangeven
quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:06 schreef vamperotica het volgende:
Klopt die calorieteller van het voedignscentrum eenbeetje?
Voerde net per ongeluk 100 glazen cola zero in...En hij bleef 0 calorieën aangeven
Volgens mij komt er zaterdags echt geen kut op TV. Ik wil met een pizza in bed liggen om afleveringen van SFU te kijken Of eigenlijk nog liever Gooische vrouwen. Maar die heb ik nog niet.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:07 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb vandaag helemaaaal geen zin in eten. Komt er nog wat op tv vanavond? Hier liggen we allemaal in bed (behalve mijn wederhelft, die moet nog de hele avond werken
. ) en buiten regent het keihard. Daar moet ik van genieten, in plaats van vroeg te gaan slapen
.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier staat een grote pan Boeuf Bourguignon te sudderen. Die heb ik om ongeveer 13:00 vanmiddag opgezet. Vind het altijd weer magisch om die omslag te zien naar soep met stukken naar een dikkere massa waarin alles wat meer overloopt en het vlees uit elkaar valt. En het huis ruikt heerlijk!
Volgende week ga ik een variant maken waarin o.a. een flesje Leffe dubbel zit en Bastognekoeken
Het recept staat in de vorige Allerhande.
Oooh! Die lijkt me ook héérlijk. Die gaat bij mijn recepten!quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Hier Draadjesvlees met paprika
Ook een sudder/stoofpot. Helaas geen spannende naam.![]()
Maar het ruikt wel lekker en idd zie je de boel veranderen na een paar uur sudderen en doen...
Ben benieuwd hoe het smaakt ook.
Die gaat ook bij mijn recepten.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:36 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Oooh! Die lijkt me ook héérlijk. Die gaat bij mijn recepten!
Je wordt in het recept wel érg bij het handje genomen![]()
Maar op zich is dat wel goed. De meeste recepten gaan ervanuit dat je basic cookingskillz bezit.
Maar bijv. mijn pa dacht dat 'een uitje fruiten' betekent dat je een uitje snippert
quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:15 schreef k_i_m het volgende:
En. Walter
. natuurlijk
[ afbeelding ]
Smokey, my friend, you are entering a world of pain
Ik ook nietquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:07 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb vandaag helemaaaal geen zin in eten. Komt er nog wat op tv vanavond? Hier liggen we allemaal in bed (behalve mijn wederhelft, die moet nog de hele avond werken
. ) en buiten regent het keihard. Daar moet ik van genieten, in plaats van vroeg te gaan slapen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |