Inderdaad, Sinterklaas is pas over een maand!quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:00 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben echt nog niet in de mood voor kerstnummers
Pijnboompitten gegeten?quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:12 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb al sinds donderdag een bittere smaak in mijn mond.Ik heb geen geelzucht, want mijn ogen / huid zijn niet geel.
Je bent toch niet zwanger he!quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:12 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb al sinds donderdag een bittere smaak in mijn mond.Ik heb geen geelzucht, want mijn ogen / huid zijn niet geel.
Die kans is nihil. Is het een bijwerking van zwangerschap dan?quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je bent toch niet zwanger he!
Mereltje!quote:
Niet heel recent.quote:
Gewoon druk geweestquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:15 schreef Viking84 het volgende:
Mereltje!.
Ja, ik heb 2 keer gevraagd waar jij uithing![]()
.
Ik heb zoiets weleens gelezen/gehoord ja!quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die kans is nihil. Is het een bijwerking van zwangerschap dan?
Ik ga er maar even niet van uit.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb zoiets weleens gelezen/gehoord ja!
Jup, verse idd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:36 schreef ColdFeet het volgende:
BE, met een potje van Patak is dat makkelijk heHad je verse spinazie gebruikt? Ik vind dat qua 'mondgevoel' wel significant lekkerder dan de diepvriesvariant!
Last van je keel toevallig? Ik heb het wel vaker, als er een keelontsteking aan het ontwikkelen is. Zelfs water is dan bitter.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:12 schreef Isegrim het volgende:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:23 schreef Isegrim het volgende:
Dat kun je net zo goed niet doen. Wát een stomme film is dat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |