awwquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:23 schreef motorbloempje het volgende:
soms ben ik ook net een vrouw he
Niet helemaal fit dus, en alleen maar spa rood gedronken. Wachten met weggaan tot na overhandiging cadeau. Rene zegt op een gegeven moment: nou, nog 1 biertjeen mompelde eerder ook zoiets dat hij samen met me naar huis zou rijden, fijn
Ga ik weg, dus ik moreel etisch verantwoord gevraagd offie nie liever wilde blijven.... stomwant nu ben ik alleen ziekig thuis en baal ik dat hij niet gewoon toch meekwam en me warm zou houden in bed
maar verder was het wel leuk
quote:Op zaterdag 1 november 2008 08:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, dat schijnt nogal mee te vallen, want niemand reageert.
Viking.Je loog tegen mij.
Vrouwenquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:49 schreef Miss_S het volgende:
Ik ben trouwens dan wel zo'n bitch die dat ook zou voorstellen aan mijn vriend, maar als ie dan ook echt zou blijven had ie een groot probleem
Oh, ik ben ook zo hoor, maar ik kan me heel goed voorstellen dat mannen soms stapelgek worden van onsquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]we zijn niet zo moeilijk te begrijpen, toch?
Dat zekerquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, ik ben ook zo hoor, maar ik kan me heel goed voorstellen dat mannen soms stapelgek worden van ons.
Haha, nee, van mij mag ie dan wel blijven, hoor. Ga ik lekker alleen naar huis.quote:Op zaterdag 1 november 2008 08:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
awwhopelijk heb je een beetje lekker geslapen
Ik ben trouwens dan wel zo'n bitch die dat ook zou voorstellen aan mijn vriend, maar als ie dan ook echt zou blijven had ie een groot probleem
Ik ben meer van het samen uit samen thuis, en dan vooral als ik het niet naar mijn zin hebquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Haha, nee, van mij mag ie dan wel blijven, hoor. Ga ik lekker alleen naar huis.
En andersom gebeurt het ook wel, als ik het naar mijn zin heb ergens en hij minder, dan gaat hij lekker weg. Ik vermaak me wel!
Bij ons is het zelfs bijna standaard, dat ik eerder naar huis ga! Gisteren nog: ben toch gaan eten, maar was erg moe, was best gezellig hoor, maar ook omdat ik vandaag moet werken ben ik toch om een uur of 12 naar huis gefietst. Dan ga ik toch niet vragen offie meegaat? Ik denk daar niet eens aan. Ik probeer me te herinneren of het met leeftijd te maken heeft, dat ik misschien moeilijker deed toen ik jonger was, maar dat weet ik niet eens meer zeg! Ik geloof het niet....quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Haha, nee, van mij mag ie dan wel blijven, hoor. Ga ik lekker alleen naar huis.
En andersom gebeurt het ook wel, als ik het naar mijn zin heb ergens en hij minder, dan gaat hij lekker weg. Ik vermaak me wel!
Ah dat is handig! Ik wil altijd groente en fruit op het moment dat het seizoen ervoor al voorbij isquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:55 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb bij het samenstellen van mijn lijst trouwens gebruik gemaakt van een groentekalender zodat er vrijwel alleen maar seizoensgroenten worden gebruikt en ik de beste en voordeligste producten kan krijgen.
Ik zit dat soort dingen ook echt zo te lezen -->quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij ons is het zelfs bijna standaard, dat ik eerder naar huis ga! Gisteren nog: ben toch gaan eten, maar was erg moe, was best gezellig hoor, maar ook omdat ik vandaag moet werken ben ik toch om een uur of 12 naar huis gefietst. Dan ga ik toch niet vragen offie meegaat? Ik denk daar niet eens aan. Ik probeer me te herinneren of het met leeftijd te maken heeft, dat ik misschien moeilijker deed toen ik jonger was, maar dat weet ik niet eens meer zeg! Ik geloof het niet....
Ook mijn grote ergernis, hier in Amsterdam heeft AH een monopolie. Ze hebben in mijn filiaal echt niks.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:24 schreef Laureline het volgende:
En ja, je bent er een paar uur mee kwijt, maar het scheelt ons de hele week ergernis op de groente-afdeling van de AH (Wij hebben zo'n mini AH waar ze echt niets hebben. Ze zijn nu sinds 1 jaar geleden 2 x zo groot, hebben de parterre ernaast erbij gekocht, en nu hebben ze 2 x zo weinig).
Nee ik bedoelde jou niet Mobloquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
wat is er mis mee als ik graag had gewild dat hij meefietste omdat ik niet helemaal lekker was?
sorry, maar als je mij daarom 'onvolwassen en benepen' vindt, dan doe ik even
Ik zorg er ook altijd voor dat hij uiteindelijk denkt dat het zijn idee isquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Leuk, die groentekalender, Isegrim! Ga ik ook eens bekijken. Veel plezier met shoppen, Ewelina.
En Miss-S, wat valt er nog meer onder 'geen gemakkelijk vriendinnetje zijn'? Kijk wel uit, hoor!
Mannen kunnen over 't algemeen niet tegen 'zeuren'.
Dat betekent natuurlijk niet dat je over je heen moet laten lopen....het beste is dat je hem het idéé geeft van dat hij vrij is in zijn doen en laten![]()
In mijn relatie ís mijn vriend ook helemaal vrij, maar ben ík degene die bijv. alleen op vakantie met vriendinnen ga. Hij heeft er geen behoefte aan!
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Miss_s, waarom verbaast me dat niets dat jij geen gemakkelijk vriendinnetje bent?
maar diep van binnen ben je vast heel lief voor hem![]()
Wel dusquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:31 schreef ColdFeet het volgende:
Viking! Je sig! Dat meen je toch niet?
Omdat het IMHO een vreselijke verkrachting is van een mooi klassiek kerstlied. Die uitspraakquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel dus. Vanwaar de verrassing?
Ik vind hem schitterend!quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omdat het IMHO een vreselijke verkrachting is van een mooi klassiek kerstlied. Die uitspraakDie zalverige stem
O, ik woon juist in een extreme kakbuurt, maar het lijkt hier qua voorzieningen wel een derde wereldland. Geen pinautomaten op loopafstand, één mini-AH voor dit hele gedeelte van de wijkquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ook mijn grote ergernis, hier in Amsterdam heeft AH een monopolie. Ze hebben in mijn filiaal echt niks.
Ik fietste laatst om naar de Vomar (cheapass supermarkt die zich in een welgesteldere buurt dan de mijne bevindt) en toen had ik het idee dat ik me in het Walhalla bevond, wat een keuze...Waarom komen er in de kansenbuurten (zoals waar ik woon) dure Appies, en in de kakbuurten Aldi's etc.? Ik zal het nooit begrijpen.
Ik heb geen idee hoe het wel uitgesproken zou moeten worden (ben geen gymnasiast, remember?), dus ik weet niet beterquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:57 schreef ColdFeet het volgende:
Noem mij een nazi: ik vind zo'n Amerikaansige uitspraak van Latijnse tekst echt een gruwel
Inderdaad, Sinterklaas is pas over een maand!quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:00 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben echt nog niet in de mood voor kerstnummers
Pijnboompitten gegeten?quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:12 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb al sinds donderdag een bittere smaak in mijn mond.Ik heb geen geelzucht, want mijn ogen / huid zijn niet geel.
Je bent toch niet zwanger he!quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:12 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb al sinds donderdag een bittere smaak in mijn mond.Ik heb geen geelzucht, want mijn ogen / huid zijn niet geel.
Die kans is nihil. Is het een bijwerking van zwangerschap dan?quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je bent toch niet zwanger he!
Mereltje!quote:
Niet heel recent.quote:
Gewoon druk geweestquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:15 schreef Viking84 het volgende:
Mereltje!.
Ja, ik heb 2 keer gevraagd waar jij uithing![]()
.
Ik heb zoiets weleens gelezen/gehoord ja!quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die kans is nihil. Is het een bijwerking van zwangerschap dan?
Ik ga er maar even niet van uit.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb zoiets weleens gelezen/gehoord ja!
Jup, verse idd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:36 schreef ColdFeet het volgende:
BE, met een potje van Patak is dat makkelijk heHad je verse spinazie gebruikt? Ik vind dat qua 'mondgevoel' wel significant lekkerder dan de diepvriesvariant!
Last van je keel toevallig? Ik heb het wel vaker, als er een keelontsteking aan het ontwikkelen is. Zelfs water is dan bitter.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:12 schreef Isegrim het volgende:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:23 schreef Isegrim het volgende:
Dat kun je net zo goed niet doen. Wát een stomme film is dat...
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Mark vond hem tof, dus ik ben benieuwd. Smaken verschillen tenslotte
.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:20 schreef Viking84 het volgende:
Boerenkool staat op het vuur![]()
![]()
. Vanavond ga ik The Big Lebowski zien
. Voor de eerste keer
.
100 X 0 = 0quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:06 schreef vamperotica het volgende:
Voerde net per ongeluk 100 glazen cola zero in...En hij bleef 0 calorieën aangeven
quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:06 schreef vamperotica het volgende:
Klopt die calorieteller van het voedignscentrum eenbeetje?
Voerde net per ongeluk 100 glazen cola zero in...En hij bleef 0 calorieën aangeven
Volgens mij komt er zaterdags echt geen kut op TV. Ik wil met een pizza in bed liggen om afleveringen van SFU te kijken Of eigenlijk nog liever Gooische vrouwen. Maar die heb ik nog niet.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:07 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb vandaag helemaaaal geen zin in eten. Komt er nog wat op tv vanavond? Hier liggen we allemaal in bed (behalve mijn wederhelft, die moet nog de hele avond werken
. ) en buiten regent het keihard. Daar moet ik van genieten, in plaats van vroeg te gaan slapen
.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier staat een grote pan Boeuf Bourguignon te sudderen. Die heb ik om ongeveer 13:00 vanmiddag opgezet. Vind het altijd weer magisch om die omslag te zien naar soep met stukken naar een dikkere massa waarin alles wat meer overloopt en het vlees uit elkaar valt. En het huis ruikt heerlijk!
Volgende week ga ik een variant maken waarin o.a. een flesje Leffe dubbel zit en Bastognekoeken
Het recept staat in de vorige Allerhande.
Oooh! Die lijkt me ook héérlijk. Die gaat bij mijn recepten!quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Hier Draadjesvlees met paprika
Ook een sudder/stoofpot. Helaas geen spannende naam.![]()
Maar het ruikt wel lekker en idd zie je de boel veranderen na een paar uur sudderen en doen...
Ben benieuwd hoe het smaakt ook.
Die gaat ook bij mijn recepten.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:36 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Oooh! Die lijkt me ook héérlijk. Die gaat bij mijn recepten!
Je wordt in het recept wel érg bij het handje genomen![]()
Maar op zich is dat wel goed. De meeste recepten gaan ervanuit dat je basic cookingskillz bezit.
Maar bijv. mijn pa dacht dat 'een uitje fruiten' betekent dat je een uitje snippert
quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:15 schreef k_i_m het volgende:
En. Walter
. natuurlijk
[ afbeelding ]
Smokey, my friend, you are entering a world of pain
Ik ook nietquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:07 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb vandaag helemaaaal geen zin in eten. Komt er nog wat op tv vanavond? Hier liggen we allemaal in bed (behalve mijn wederhelft, die moet nog de hele avond werken
. ) en buiten regent het keihard. Daar moet ik van genieten, in plaats van vroeg te gaan slapen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |