abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62856043
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 20:39 schreef Isegrim het volgende:
Jullie missen mij, hoorde ik?
Nou, dat schijnt nogal mee te vallen, want niemand reageert.

Viking. Je loog tegen mij.
pi_62856179
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 01:23 schreef motorbloempje het volgende:
soms ben ik ook net een vrouw he

Niet helemaal fit dus, en alleen maar spa rood gedronken. Wachten met weggaan tot na overhandiging cadeau. Rene zegt op een gegeven moment: nou, nog 1 biertje en mompelde eerder ook zoiets dat hij samen met me naar huis zou rijden, fijn
Ga ik weg, dus ik moreel etisch verantwoord gevraagd offie nie liever wilde blijven.... stom want nu ben ik alleen ziekig thuis en baal ik dat hij niet gewoon toch meekwam en me warm zou houden in bed

maar verder was het wel leuk
aww hopelijk heb je een beetje lekker geslapen

Ik ben trouwens dan wel zo'n bitch die dat ook zou voorstellen aan mijn vriend, maar als ie dan ook echt zou blijven had ie een groot probleem
  zaterdag 1 november 2008 @ 09:04:46 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62856311
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 08:30 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Nou, dat schijnt nogal mee te vallen, want niemand reageert.

Viking. Je loog tegen mij.
Sorry .
Ik zag je posten in R'dam, dacht: 'Hey, die heb ik een paar dagen (?) niet in Slank gezien', dus ik wilde je even teruglokken.

Nu nog kijken of Merel ergens anders post, want die moet ook even teruggelokt worden. Waar hangt zij in godsnaam uit?

Goedemorgen . Brinta .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 1 november 2008 @ 09:05:22 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62856316
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 08:49 schreef Miss_S het volgende:
Ik ben trouwens dan wel zo'n bitch die dat ook zou voorstellen aan mijn vriend, maar als ie dan ook echt zou blijven had ie een groot probleem
Vrouwen .
Niet meer actief op Fok!
pi_62856341
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 09:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vrouwen .
we zijn niet zo moeilijk te begrijpen, toch?
  zaterdag 1 november 2008 @ 09:11:03 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62856358
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 09:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

we zijn niet zo moeilijk te begrijpen, toch?
Oh, ik ben ook zo hoor, maar ik kan me heel goed voorstellen dat mannen soms stapelgek worden van ons .
Niet meer actief op Fok!
pi_62856369
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 09:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh, ik ben ook zo hoor, maar ik kan me heel goed voorstellen dat mannen soms stapelgek worden van ons .
Dat zeker mijn vriendje heeft het gelukkig goed door dat hij op zulke momenten eigenlijk geen keuze heeft
  zaterdag 1 november 2008 @ 09:28:22 #108
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62856492
Fijn dat je het leuk gehad hebt, Kwak

Kim: dankjoe <3!

Motorbloempje: Heh, en dan zijn vriendjes vaak ook wel weer zo dat ze niet door die vraag heen prikken en doorhebben dat je eigenlijk wil dat ze mee naar huis gaan Hopelijk voel je je nu beter.

Oh en Viking! Dat gratin-ding was lekker! En dat vonden m'n zus en moeder ook Had het met deelblokjes spinazie gedaan zoals in het recept stond aangegeven, en het was geen snot/blubber/whatever geworden hoor! Gewoon lekker

Zo komen er twee vriendinnen langs Dus dan ben ik weder afk.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_62856535
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 08:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

aww hopelijk heb je een beetje lekker geslapen

Haha, nee, van mij mag ie dan wel blijven, hoor. Ga ik lekker alleen naar huis.
En andersom gebeurt het ook wel, als ik het naar mijn zin heb ergens en hij minder, dan gaat hij lekker weg. Ik vermaak me wel!
pi_62856562
Ik kan er al niet tegen als 'ie niet tegelijk met mij naar bed gaat. .

Ik ben een vreselijke vriendin, eigenlijk.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_62856598
Omdat ik met ingang van de komende week vrijwel alleen nog maar Albert Heijns in mijn buurt heb zitten (zie ook: Bijna-monopoliepositie AH, kan nergens anders meer heen ) heb ik besloten om maar weer boodschappen te doen op de markt e.d. Ik ga dus weekmenu's maken, zodat ik maar eens per week eet-boodschappen hoef te doen (op zaterdag, want dan is de markt).

Mijn weekmenu voor deze week:

zaterdag
coleslaw (salade van witte kool met ananas)
aardappeltjes uit de oven (alleen voor mijn vriend)
draadjesvlees

zondag
Portugese maaltijdsoep met boerenkool en chorizo
stokbrood met kruidenboter (alleen voor mijn vriend)

maandag Isegrim VvE-vergadering, eet buiten de deur

dinsdag
pompoen-maaltijdsoep
lamsbout uit de oven

woensdag
roerbakschotel broccoli met runderreepjes en amandelen

donderdag
gesmoorde witlof met tijm en honing
vlees (schnitzel?)

vrijdag
paddestoelenlasagne
gehaktbal

[ Bericht 1% gewijzigd door Isegrim op 01-11-2008 09:46:39 ]
pi_62856653
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 09:34 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

En andersom gebeurt het ook wel, als ik het naar mijn zin heb ergens en hij minder, dan gaat hij lekker weg. Ik vermaak me wel!
Ik ben meer van het samen uit samen thuis, en dan vooral als ik het niet naar mijn zin heb maarja zeg ook niet dat ik een makkelijk vriendinnetje ben
pi_62856703
Ik heb bij het samenstellen van mijn lijst trouwens gebruik gemaakt van een groentekalender zodat er vrijwel alleen maar seizoensgroenten worden gebruikt en ik de beste en voordeligste producten kan krijgen.
pi_62856817
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 09:34 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Bij ons is het zelfs bijna standaard, dat ik eerder naar huis ga! Gisteren nog: ben toch gaan eten, maar was erg moe, was best gezellig hoor, maar ook omdat ik vandaag moet werken ben ik toch om een uur of 12 naar huis gefietst. Dan ga ik toch niet vragen offie meegaat? Ik denk daar niet eens aan. Ik probeer me te herinneren of het met leeftijd te maken heeft, dat ik misschien moeilijker deed toen ik jonger was, maar dat weet ik niet eens meer zeg! Ik geloof het niet....
pi_62856833
Ik ben trouwens gewoon niet aangekomen tijdens mijn vakantie. Ik heb mezelf net gewogen en ik ben even zwaar als voor mijn vakantie.
pi_62856989
oh, ik eis ook niet daat hij meegat en wil ook wel dat hij blijft altijd maar omdat ik me gisteren niet lekker voelde had ik 't wel fijn gevonden

Als ik gewoon zelf geen zin meer heb of alleen moe ben dan zit ik er totaaaaaaaaaal niet mee als hij blijft maar was gewoon wat kranky omdat ik ziekig was en dan had ik 't stiekem wel fijn gevonden alsie nog lekker een glaasje melk voor me had ingeschonken en in had gestopt

maar verder moet hij 't zelf weten hoor, helemaal, wil hem niet belemmeren in zijn vrijheid en plezier
Ja doei.
pi_62857464
MoBlo, hopelijk voel je je nu beter?

Isegrim:

En ja, als ik me niet lekker voel dan gaat mijn mee naar huis. Maar dan moet en zal hij meegaan. Zelfde als hij zich niet lekker voelt, dan ga ik mee. Vaak is het bij ons wel samen uit, samen thuis. Soms niet, als ik het niet leuk vind dan ga ik wel eerder weg. Maar dan wil mijn toch nog heel vaak mee.

Mini hing net in de gordijnen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62857513
ja, denk dat de loempia ofzo niet goed is gevallen, maar na eentijdje toilet gisteren is 't weer wat geklaard

daarbij moet ik me wel goed/beter voelen, want straks naar mn mams (en paps) toe
Ja doei.
pi_62857584
Ik ga naar de IKEA, spulletjes uitzoeken voor in mijn nieuwe huisje
pi_62857908
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 09:55 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb bij het samenstellen van mijn lijst trouwens gebruik gemaakt van een groentekalender zodat er vrijwel alleen maar seizoensgroenten worden gebruikt en ik de beste en voordeligste producten kan krijgen.
Ah dat is handig! Ik wil altijd groente en fruit op het moment dat het seizoen ervoor al voorbij is . Zo zijn de komkommers nu niet echt smakelijk meer ...

@Ewelina: veel plezier. Leuk he, je huisje helemaal inrichten en indelen zoals jij het wil . Wat voor spullen ga je halen?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_62857943
Hoi Isegrim!
Wij gaan ook zo weer naar de markt, maar het 'weekmenu' weten we altijd pas achteraf. Het aanbod aan groenten en fruit wisselt zo ontzettend, en het is ook leuk om sommige buitenkansjes mee te pakken! Soms staat er ineens een groentenman die kratten vol zeekraal heeft, of mooie paddestoelen. Altijd als we met een lijst groenten erheen gingen, was een kwart er niet en veel mooie dingen wel die we niet op de lijst hadden (maar dan toch meenamen ).

Ik hoop straks in ieder geval op een mooi stuk pompoen, selderieknol , goedkope ananassen (laatst 3 voor 1 euro), fuji-appels en mooi rood fruit.

En ja, je bent er een paar uur mee kwijt, maar het scheelt ons de hele week ergernis op de groente-afdeling van de AH (Wij hebben zo'n mini AH waar ze echt niets hebben. Ze zijn nu sinds 1 jaar geleden 2 x zo groot, hebben de parterre ernaast erbij gekocht, en nu hebben ze 2 x zo weinig ).
pi_62857996
Ik wil iig een 2-persoons bed, wat rekjes, en misschien een nieuwe bank. Spullen als kasten en tafels hoef ik niet te kopen, die heb ik al Ok, misschien dan nog een kleine salontafel of een bijzettafeltje.

En eigenlijk wil ik ook een grotere boekenkast (de allergrootste expedit, ik heb nu de variant van 1.49m bij 1.49m). Ik moet mijn serie van De Geschiedenis van Amsterdam natuurlijk wel mooi uitstallen (inmiddels heb ik ook een 4e deel gekocht, ik had nog 4 boekenbonnen liggen). Maar daar heb ik nu even geen geld voor.
pi_62858235
Leuk, die groentekalender, Isegrim! Ga ik ook eens bekijken. Veel plezier met shoppen, Ewelina.
En Miss-S, wat valt er nog meer onder 'geen gemakkelijk vriendinnetje zijn'? Kijk wel uit, hoor!
Mannen kunnen over 't algemeen niet tegen 'zeuren'.
Dat betekent natuurlijk niet dat je over je heen moet laten lopen....het beste is dat je hem het idéé geeft van dat hij vrij is in zijn doen en laten
In mijn relatie ís mijn vriend ook helemaal vrij, maar ben ík degene die bijv. alleen op vakantie met vriendinnen ga. Hij heeft er geen behoefte aan!
@Conleche, ik geloof niet dat het met leeftijd te maken heeft, ik had ook een relatie van mijn 18e en 22e en toen was ik ook al zo. Lekker allebei je eigen ding doen.

Let wel, ik heb het niet over seksuele vrijheid, dat dan weer niet
  zaterdag 1 november 2008 @ 11:51:42 #124
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62858359
*hik* *hik* *hik* *hik*

Mijn vriend en ik zijn wel Zen samen Samen uit samen thuis, dat wel, maar we doen ook genoeg dingetjes alleen. We zijn dan ook al bijna 6 jaar samen eerste vriendje enzo!

Oh en Isegrim: welcome back! weekmenu looks good. Ik moet ook nog iets verzinnen voor morgen Vanavond ga ik met mn zus en wat vrienden naar een reunie van de middelbare school (edit: dus dan eet ik daar, dat was de logica van deze toevoeging )
  zaterdag 1 november 2008 @ 12:00:50 #125
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62858483
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 10:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Bij ons is het zelfs bijna standaard, dat ik eerder naar huis ga! Gisteren nog: ben toch gaan eten, maar was erg moe, was best gezellig hoor, maar ook omdat ik vandaag moet werken ben ik toch om een uur of 12 naar huis gefietst. Dan ga ik toch niet vragen offie meegaat? Ik denk daar niet eens aan. Ik probeer me te herinneren of het met leeftijd te maken heeft, dat ik misschien moeilijker deed toen ik jonger was, maar dat weet ik niet eens meer zeg! Ik geloof het niet....
Ik zit dat soort dingen ook echt zo te lezen --> .

Ik vind dat soort gedrag echt enorm onvolwassen en benepen.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 1 november 2008 @ 12:03:30 #126
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_62858520
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:24 schreef Laureline het volgende:

En ja, je bent er een paar uur mee kwijt, maar het scheelt ons de hele week ergernis op de groente-afdeling van de AH (Wij hebben zo'n mini AH waar ze echt niets hebben. Ze zijn nu sinds 1 jaar geleden 2 x zo groot, hebben de parterre ernaast erbij gekocht, en nu hebben ze 2 x zo weinig ).
Ook mijn grote ergernis, hier in Amsterdam heeft AH een monopolie. Ze hebben in mijn filiaal echt niks.
Ik fietste laatst om naar de Vomar (cheapass supermarkt die zich in een welgesteldere buurt dan de mijne bevindt) en toen had ik het idee dat ik me in het Walhalla bevond, wat een keuze...Waarom komen er in de kansenbuurten (zoals waar ik woon) dure Appies, en in de kakbuurten Aldi's etc.? Ik zal het nooit begrijpen.
pi_62858528
wat is er mis mee als ik graag had gewild dat hij meefietste omdat ik niet helemaal lekker was?

sorry, maar als je mij daarom 'onvolwassen en benepen' vindt, dan doe ik even
Ja doei.
  zaterdag 1 november 2008 @ 12:05:16 #128
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62858543
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
wat is er mis mee als ik graag had gewild dat hij meefietste omdat ik niet helemaal lekker was?

sorry, maar als je mij daarom 'onvolwassen en benepen' vindt, dan doe ik even
Nee ik bedoelde jou niet Moblo .

Als je niet lekker bent dan snap ik het helemaal. Ik heb het over "in het algemeen" .

Het gedrag van ;

"Jij mag gerust wel blijven hoor " en dan kwaad worden als diegene dat ook daadwerkelijk doet .
  zaterdag 1 november 2008 @ 12:06:05 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62858554
Ik denk dat het eerder ging om de mensen die willen dat vriendlief altijd, sowieso mee naar huis gaat, zelfs als ie eigenlijk nog niet wil en je je idd gewoon goed voelt Van jou begrijp ik het iig volkomen!
(Edit: hoe zeg je dat, spuit dinges Vivi had al weer geantwoord )

Oh en mijn vriend is geen uitgaansdier, en ik ook niet echt, dus meestal houden we het gewoon tegelijk voor gezien
  zaterdag 1 november 2008 @ 12:06:54 #130
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62858566
Wat zij zegt dus .
pi_62858579
hmkay...

nou ja, als de man zelf elke keer braaf meegaat moet hij het helemaal zelf weten, dat wel, ook als hij denkt dat dat van hem verwacht wordt: hij mag ook een eigen mening ontwikkelen

maar ik vind eisen dat het samen uit-samen thuis is op een avondje weg (in je eigen stad, dus fietsbaar) wel wat overdreven ja Ik wil echt nóóit zo worden al vind ik het stiekem wel FIJNER als we samen naar huis gaan maargoed, ik wil 'm niet beklemmen ofzo... dus zet ik me er overheen
Ja doei.
  zaterdag 1 november 2008 @ 12:09:55 #132
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62858611
goedemorgen

@Ise, wat fijn dat je op gewicht bent gebleven, ondanks vakantie

@MoBlo, voel je je nu wat beter? en vind het wel heel lief dat je vriendlief voorstelde om te blijven

@Miss_s, waarom verbaast me dat niets dat jij geen gemakkelijk vriendinnetje bent ?
maar diep van binnen ben je vast heel lief voor hem

@Ewelina, mooooooie vloer! zou ik ook zo kunnen uitkiezen.

ik heb de brinta ook weer op met twee appeltje erin erg jammie....

vanmiddag lekker weer volleyballen! zin in!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_62858932
Viking! Je sig! Dat meen je toch niet?
pi_62858949
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Leuk, die groentekalender, Isegrim! Ga ik ook eens bekijken. Veel plezier met shoppen, Ewelina.
En Miss-S, wat valt er nog meer onder 'geen gemakkelijk vriendinnetje zijn'? Kijk wel uit, hoor!
Mannen kunnen over 't algemeen niet tegen 'zeuren'.
Dat betekent natuurlijk niet dat je over je heen moet laten lopen....het beste is dat je hem het idéé geeft van dat hij vrij is in zijn doen en laten
In mijn relatie ís mijn vriend ook helemaal vrij, maar ben ík degene die bijv. alleen op vakantie met vriendinnen ga. Hij heeft er geen behoefte aan!

Ik zorg er ook altijd voor dat hij uiteindelijk denkt dat het zijn idee is
Maar nee, ik heb een heel lief vriendje. Hij kan tegen veel gezeur en wil mij vooral gelukkig zien, dus dan moet ik soms zelf maar boos worden op mezelf (en hem) dat hij niet altijd naar mij hoeft te luisteren

Zoals vandaag......wou niet zelf rijden naar een feestje, dus regelt hij dat dat niet hoeft. Maar betekent wel dat ik hem pas op het feest zelf zie en dat vond ik dus weer helemaal niet goed Hij doet zijn best en dan is het nog niet goed. Maar ik heb een paar kutdagen gehad en nog niet de kans gehad om hem te spreken dus wou hem gewoon heel even voor mezelf hebben anders kunnen we pas vannacht een keer praten.
pi_62858980
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 12:09 schreef Beessie-Jen het volgende:

@Miss_s, waarom verbaast me dat niets dat jij geen gemakkelijk vriendinnetje bent ?
maar diep van binnen ben je vast heel lief voor hem
Ongetwijfeld
  zaterdag 1 november 2008 @ 12:48:00 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62859222
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 12:31 schreef ColdFeet het volgende:
Viking! Je sig! Dat meen je toch niet?
Wel dus . Vanwaar de verrassing?
Niet meer actief op Fok!
pi_62859291
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 12:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wel dus . Vanwaar de verrassing?
Omdat het IMHO een vreselijke verkrachting is van een mooi klassiek kerstlied. Die uitspraak Die zalverige stem
  zaterdag 1 november 2008 @ 12:53:15 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62859305
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 12:51 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Omdat het IMHO een vreselijke verkrachting is van een mooi klassiek kerstlied. Die uitspraak Die zalverige stem
Ik vind hem schitterend! .
Niet meer actief op Fok!
pi_62859374
Noem mij een nazi: ik vind zo'n Amerikaansige uitspraak van Latijnse tekst echt een gruwel
pi_62859446
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 12:03 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ook mijn grote ergernis, hier in Amsterdam heeft AH een monopolie. Ze hebben in mijn filiaal echt niks.
Ik fietste laatst om naar de Vomar (cheapass supermarkt die zich in een welgesteldere buurt dan de mijne bevindt) en toen had ik het idee dat ik me in het Walhalla bevond, wat een keuze...Waarom komen er in de kansenbuurten (zoals waar ik woon) dure Appies, en in de kakbuurten Aldi's etc.? Ik zal het nooit begrijpen.
O, ik woon juist in een extreme kakbuurt, maar het lijkt hier qua voorzieningen wel een derde wereldland. Geen pinautomaten op loopafstand, één mini-AH voor dit hele gedeelte van de wijk Ze gaan er zeker vanuit dat iedereen hier de SUV ergens anders vollaadt met boodschappen, of de bezorgservice belt. *ping!*
Wij doen dan meestal met de auto naar de Dirk in een nieuwbouwwijk de basic-boodschappen, en groente en fruit op de markt.

Wat ik wel prettig vind aan de AH zijn de openingstijden: iedere dag tot 22.00, en zondag (korter) ook open. Maar met onze gristelijke premier staan die zondagsopeningen van de hele stad ook weer onder vuur geloof ik
  zaterdag 1 november 2008 @ 13:06:27 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62859509
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 12:57 schreef ColdFeet het volgende:
Noem mij een nazi: ik vind zo'n Amerikaansige uitspraak van Latijnse tekst echt een gruwel
Ik heb geen idee hoe het wel uitgesproken zou moeten worden (ben geen gymnasiast, remember?), dus ik weet niet beter . En Enya is Iers .
Niet meer actief op Fok!
pi_62859574
Hier geen relaaaasie dus nooit een dergelijk probleem. En ook nooit gehad: alles wat op indammen persoonlijk vrijheid lijkt ben ik allergisch voor. Zelfs toen ik nog latte was het: ik zie je wel in jouw huis vanavond, veel plezier nog!

Vanmorgen om half 10 naar de sportschool. Dat was een beetje te vroeg.
pi_62859727
Voor Viking en ColdFeet:

Mijn ultieme kerstplaat

Ik draai echt altijd dit soort foute plaatjes tijdens kerstboom optuigen met mini

Letten jullie ook even goed op de uitspraak
  zaterdag 1 november 2008 @ 13:28:37 #144
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62859869
Ik luister alleen kerstliedjes gezongen door Nat King Cole

Zijn duits is zoo sexy
Ik ga zo douchen en op naar R'dam, vanavond voor Fok! naar FullonFerry in Ahoy.
Lekker een kamer in het Art hotel geboekt, met uitslaap tot 17.00 , dus ik ga heeeerlijk ontspannen.
In mijn eentje, want HE moet naar Oma ( die is ernstig achteruit aan het gaan )
Eigenlijk had ik Co willen bezoeken in A'dam op de art fair, maar die kaartjes die ze me had gegeven hebben mijn ouders ingepikt

Die gaan Co hopelijk wel ff gedag zeggen.

Heerlijk zo'n weekend voor mezelf
pi_62860015
Ik vind dit altijd zo'n leuk kerstnummer:

Origineel van Eartha Kitt is natuurlijk ook de bom.
pi_62860118
Dit is mijn kerstliedje: David Bowie met Bing Crosby (begint bij 1:45 ongeveer)

David Bowie
  zaterdag 1 november 2008 @ 13:52:33 #147
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62860307
Gaaf SHE Wat trek je aan?
pi_62860318
Ik begrijp trouwens dat het toch niet uit is tussen SHE en haar HE?
  zaterdag 1 november 2008 @ 13:54:06 #149
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62860334
Oh, en dit is wel een kerstig nummer voor mij

Best erg....

[ Bericht 18% gewijzigd door Vivi op 01-11-2008 14:03:07 ]
pi_62860409
Ik ben dol op ultiem foute kerstnummers.
  zaterdag 1 november 2008 @ 13:58:46 #151
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62860428
Co! Die kende ik nog niet (wel het liedje uiteraard).

Mooi .
  zaterdag 1 november 2008 @ 14:00:20 #152
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62860458
Ik ben echt nog niet in de mood voor kerstnummers
The Power of Love van Frankie Goes To Hollywood vind ik wel een mooi kerstnummer, hoewel het niet echt kerstig klinkt of een kerstige tekst heeft, maar het wordt alleen met kerst gedraaid, dus het zal wel een kerstnummer zijn

En hier in de buurt ook alleen maar AH's. Nu 3 en de 4e is onderweg
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_62860603
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:00 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben echt nog niet in de mood voor kerstnummers
Inderdaad, Sinterklaas is pas over een maand!
pi_62860735
Ik heb al sinds donderdag een bittere smaak in mijn mond. Ik heb geen geelzucht, want mijn ogen / huid zijn niet geel.
  zaterdag 1 november 2008 @ 14:13:04 #155
331 Merel
Be here now.
pi_62860748

Heb ik nog wat gemist verder?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 1 november 2008 @ 14:13:39 #156
331 Merel
Be here now.
pi_62860765
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:12 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb al sinds donderdag een bittere smaak in mijn mond. Ik heb geen geelzucht, want mijn ogen / huid zijn niet geel.
Pijnboompitten gegeten?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62860778
quote:
Je bent toch niet zwanger he!
pi_62860793
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:14 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Je bent toch niet zwanger he!
Die kans is nihil. Is het een bijwerking van zwangerschap dan?
  zaterdag 1 november 2008 @ 14:15:40 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62860800
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:13 schreef Merel het volgende:

Heb ik nog wat gemist verder?
Mereltje! .
Ja, ik heb 2 keer gevraagd waar jij uithing .
Niet meer actief op Fok!
pi_62860820
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:13 schreef Merel het volgende:

[..]

Pijnboompitten gegeten?
Niet heel recent.

Ik heb het sinds ons bezoek aan de Spanjaard. Misschien was het de varkenspens, heb ik een enge ziekte ervan gekregen.
  zaterdag 1 november 2008 @ 14:18:02 #161
331 Merel
Be here now.
pi_62860850
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:15 schreef Viking84 het volgende:

Mereltje! .
Ja, ik heb 2 keer gevraagd waar jij uithing .
Gewoon druk geweest
  zaterdag 1 november 2008 @ 14:19:33 #162
331 Merel
Be here now.
pi_62860868
pi_62860908
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:15 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Die kans is nihil. Is het een bijwerking van zwangerschap dan?
Ik heb zoiets weleens gelezen/gehoord ja!
pi_62860930
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:21 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik heb zoiets weleens gelezen/gehoord ja!
Ik ga er maar even niet van uit. Maar ik heb nog wel een testje liggen. Heb ik altijd in huis voor als de zwangerschapsangst toeslaat.
pi_62860946
Ik ga nu maar eens beginnen aan de enorme berg wasgoed.
  zaterdag 1 november 2008 @ 14:37:47 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62861189
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 19:36 schreef ColdFeet het volgende:
BE, met een potje van Patak is dat makkelijk he Had je verse spinazie gebruikt? Ik vind dat qua 'mondgevoel' wel significant lekkerder dan de diepvriesvariant!
Jup, verse idd.
pi_62861395
Er hangen allemaal kerstkleren in de winkels . En enige kerstliedjes die ik leuk vind zijn van Bert en Ernie. Kan die hele cd zo meezingen .
quote:
Last van je keel toevallig? Ik heb het wel vaker, als er een keelontsteking aan het ontwikkelen is. Zelfs water is dan bitter.
pi_62861533
Nee, verder helemaal geen keelpijn ofzo en het is ook vooral wanneer ik iets eet.
  zaterdag 1 november 2008 @ 14:57:20 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62861579
Latijn is stom .
Eerst maar even boodschappen doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_62861710
Aaah, koekiemonster

Mijn lievelingsnummer van hem is die Barry White cover waar hij dan zijn koekie heel sexy toezingt wat hij er allemaal mee gaat doen :

"Ik ga je happen, happen, happen
Ik wil je knappen, knappen, knappen
Ik wil je soppen, soppen, soppen
Ik kan niet stoppen stoppen stoppen...

Die staat niet op Youtube geloof ik
  zaterdag 1 november 2008 @ 16:20:50 #172
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62863177
Boerenkool staat op het vuur . Vanavond ga ik The Big Lebowski zien . Voor de eerste keer .
Niet meer actief op Fok!
pi_62863240
Dat kun je net zo goed niet doen. Wát een stomme film is dat...
  zaterdag 1 november 2008 @ 16:25:44 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62863299
Taco vlucht de hele tijd weg voor mij, want ik ging net op z'n pootje staan .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 1 november 2008 @ 16:26:22 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62863316
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 16:23 schreef Isegrim het volgende:
Dat kun je net zo goed niet doen. Wát een stomme film is dat...
. Mark vond hem tof, dus ik ben benieuwd. Smaken verschillen tenslotte .
Niet meer actief op Fok!
pi_62863568
Vief...Hoe gaat het er nu mee?
Met jezelf en je mama?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62863934
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 16:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

. Mark vond hem tof, dus ik ben benieuwd. Smaken verschillen tenslotte .
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
  zaterdag 1 november 2008 @ 17:09:31 #178
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62864142
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 16:20 schreef Viking84 het volgende:
Boerenkool staat op het vuur . Vanavond ga ik The Big Lebowski zien . Voor de eerste keer .

That rug really tied the room together
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 1 november 2008 @ 17:15:39 #179
14746 k_i_m
pi_62864283
En . Walter . natuurlijk

Smokey, my friend, you are entering a world of pain
In my life
Why do I smile
pi_62864903
M'n vriend had vroeger de bijnaam The Dude. Oh jee. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_62865264
Ik heb vandaag zin om eens lekker onverantwoord te eten. Tot nog toe lijstje:

O: gekookt eitje, halve runderbraadworst met ketchup.
T: stuk ontbijtkoek met roomboter
L: 2 wasa crackers met roomboter en serranoham
T: 2 wasa crackers met 30+ kaas
T: wodka met andere helft runderbraadworst en ketchup

Lijk wel onverzadigbaar vandaag
pi_62865420
Klopt die calorieteller van het voedignscentrum eenbeetje?
Voerde net per ongeluk 100 glazen cola zero in...En hij bleef 0 calorieën aangeven

Ik vind het trouwens wel meevallen met je lijstje Co! Of zijn het veel calorieën?
  zaterdag 1 november 2008 @ 18:07:50 #183
14746 k_i_m
pi_62865450
Ik heb vandaag helemaaaal geen zin in eten . Komt er nog wat op tv vanavond? Hier liggen we allemaal in bed (behalve mijn wederhelft, die moet nog de hele avond werken . ) en buiten regent het keihard. Daar moet ik van genieten, in plaats van vroeg te gaan slapen .
In my life
Why do I smile
pi_62865473
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 18:06 schreef vamperotica het volgende:

Voerde net per ongeluk 100 glazen cola zero in...En hij bleef 0 calorieën aangeven
100 X 0 = 0
pi_62865572
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 18:06 schreef vamperotica het volgende:
Klopt die calorieteller van het voedignscentrum eenbeetje?

Ik lach je niet uit, maar toe.
pi_62865620
Hier staat een grote pan Boeuf Bourguignon te sudderen. Die heb ik om ongeveer 13:00 vanmiddag opgezet. Vind het altijd weer magisch om die omslag te zien naar soep met stukken naar een dikkere massa waarin alles wat meer overloopt en het vlees uit elkaar valt. En het huis ruikt heerlijk!

Volgende week ga ik een variant maken waarin o.a. een flesje Leffe dubbel zit en Bastognekoeken
Het recept staat in de vorige Allerhande.
pi_62865661
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 18:07 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb vandaag helemaaaal geen zin in eten . Komt er nog wat op tv vanavond? Hier liggen we allemaal in bed (behalve mijn wederhelft, die moet nog de hele avond werken . ) en buiten regent het keihard. Daar moet ik van genieten, in plaats van vroeg te gaan slapen .
Volgens mij komt er zaterdags echt geen kut op TV. Ik wil met een pizza in bed liggen om afleveringen van SFU te kijken Of eigenlijk nog liever Gooische vrouwen. Maar die heb ik nog niet.

Mijn lijstje valt qua gezondheid en cal. niet zo heel erg mee, ik schat nu al zo'n 1000 cal en dan moet de avond nog beginnen. Nou ja soit. Ik ga eerst de meneer even bellen wat zijn plannen zijn. Het regent en ik denk dat hij net zo weinig zin heeft om naar mij te fietsen, als ik naar hem
  zaterdag 1 november 2008 @ 18:17:38 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62865691
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 18:08 schreef computergirl het volgende:

[..]

100 X 0 = 0
.
Niet meer actief op Fok!
pi_62865727
* vamperotica loopt naar de koelkast en pakt de fles....

Per 250 ml 0,8 kcal zegt ie....
pi_62865729
Lijstje van vandaag:

O: gebakken eitje met een boterham en een banaan
L: bruin pistoletje met heel veel zalm en een klein beetje dillesaus
T: Stukje Snelle Jelle ontbijtkoek
D: pasta bolognese

En die ga ik zo maken. staat de uien al te snijden.

Verder niks gekocht vandaag; wel ideetjes opgedaan. Ik wil het MALM bed in de 180 x 200, en dan nog een paar stellingkasten voor in mijn bergkast maar dan moet ik eerst de exacte maten opmeten
  zaterdag 1 november 2008 @ 18:25:29 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62865855
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 18:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier staat een grote pan Boeuf Bourguignon te sudderen. Die heb ik om ongeveer 13:00 vanmiddag opgezet. Vind het altijd weer magisch om die omslag te zien naar soep met stukken naar een dikkere massa waarin alles wat meer overloopt en het vlees uit elkaar valt. En het huis ruikt heerlijk!

Volgende week ga ik een variant maken waarin o.a. een flesje Leffe dubbel zit en Bastognekoeken
Het recept staat in de vorige Allerhande.

Hier Draadjesvlees met paprika
Ook een sudder/stoofpot. Helaas geen spannende naam.
Maar het ruikt wel lekker en idd zie je de boel veranderen na een paar uur sudderen en doen...
Ben benieuwd hoe het smaakt ook.

[ Bericht 6% gewijzigd door BE op 01-11-2008 18:34:10 ]
pi_62865875
Ik weet ook weld at het heul weinig is...Maar stel dt je er sloooten van opdrinkt enzo...

Oke... Ik geef het toe.... Die opmerking valt niet meer te redden...
pi_62866054
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 18:25 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hier Draadjesvlees met paprika
Ook een sudder/stoofpot. Helaas geen spannende naam.
Maar het ruikt wel lekker en idd zie je de boel veranderen na een paar uur sudderen en doen...
Ben benieuwd hoe het smaakt ook.
Oooh! Die lijkt me ook héérlijk. Die gaat bij mijn recepten!
Je wordt in het recept wel érg bij het handje genomen
Maar op zich is dat wel goed. De meeste recepten gaan ervanuit dat je basic cookingskillz bezit.
Maar bijv. mijn pa dacht dat 'een uitje fruiten' betekent dat je een uitje snippert
pi_62866057
O: yoghurt met gojimuesli
L: drie gebakken eieren
D: draadjesvlees met coleslaw en aardappeltjes uit de oven (misschien dat ik er een paar neem voor de smaak)
  zaterdag 1 november 2008 @ 18:38:47 #195
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62866085
tvp. Heerlijk relaxed weekend met de duitser. k heb hem gemist!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_62866118
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 18:36 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Oooh! Die lijkt me ook héérlijk. Die gaat bij mijn recepten!
Je wordt in het recept wel érg bij het handje genomen
Maar op zich is dat wel goed. De meeste recepten gaan ervanuit dat je basic cookingskillz bezit.
Maar bijv. mijn pa dacht dat 'een uitje fruiten' betekent dat je een uitje snippert
Die gaat ook bij mijn recepten. Zoals jullie weten ben ik dol op dingen die er na bereiding uitzien alsof ze net door iemand zijn uitgespuugd.
  zaterdag 1 november 2008 @ 18:48:47 #197
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62866263
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 17:15 schreef k_i_m het volgende:
En . Walter . natuurlijk

[ afbeelding ]

Smokey, my friend, you are entering a world of pain
"Do you see what happens Larry? Do you see what happens? When you fuck a stranger in the ass"
Bernie en ik zijn tof.
  zaterdag 1 november 2008 @ 18:53:03 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62866345
Ise!

Cinna, het is idd wel een beetje heel erg jip en janneke (maar voor mij is dat niet eens echt gek Kooknoob enzo. )
Ik vond hem in OUD waar Jarno hem aanprees nadat we allemaal onze lof over SHE's basis-saus hadden geuit. Deze site schijnt ook zo'n soort saus te hebben staan ergens.

De resultaten na even tussendoor proefwerk zijn lijken vooralsnog gunstig. Nu nog even de tagliatelle koken en dan smullen maar!

En ik heb na CF's tip gisteren over maizenapapjes, de boel nu gelijk wel even dikker gemaakt. Vind ik lekkerder als je het als saus gebruikt.
pi_62866397
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 18:07 schreef k_i_m het volgende:
Ik ook niet . Ben moe en misselijk. En de kwark die ik at blijkt nu ook nog eens 3 dagen over datum te zijn ... heb zelfs al een paar uur geslapen overdag, zo beroerd. En ik zou nog wel naar mn vriendje gaan . Ik mis hem echt, maar nu geen energie om naar hem toe te fietsen.
  zaterdag 1 november 2008 @ 19:01:08 #200
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62866505
Damn, ik zou voor Kim nog wat vragen aan m'n zusje.... dat moet ik dit weekend maar even doen
Bernie en ik zijn tof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')