Bweuh. Ik weet wel waar de uitdrukking 'iemand versieren' vandaan komtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hihihi. Gepwnd!.
Maar nu zeg jij natuurlijk: "Maar dat hoef ik ook heul niet te weten, want ik heb geen Nederlands gestudeerd."
Nu mag Conleche het zeggen.
Haha. Très bien!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:37 schreef conleche het volgende:
Ik stond op springen:
Van Kooten en de Bie!!!!!
En dat leer je wel tijdens je studie?quote:
Ging jij niet je computer uitzetten?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:41 schreef ColdFeet het volgende:
BTW: diepviesspinazie smaakt prima, maar het voelt gewoon als snot met stukjes in je mond. Ja
Ja maar toen ging ik even een PM beantwoorden en toen besloot ik dat ik geen zin had om nog helemaal iets te gaan lezen omdat ik over 10 minuten weggaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ging jij niet je computer uitzetten?
Ik hou van dit soort gedichtjesquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:33 schreef SHE het volgende:
Terwijl je je laatste adem uitblaast
spuug ik op je ziel
cynisch nonchalant, nu zo fragiel
lachend staar ik
naar je subliem karkas
niets meer over, van dat wat ooit was
slaap zacht mijn lief, ik kus de vliegen op je wonden
vergeef me mijn haat, en ik vergeef je je zonden
En nee..het is niet dat ik je straf
maar van mijn vriendje blijf je af!
Gelijk heb je. Wij zijn veel leuker dan welk leesvoer dan ook.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar toen ging ik even een PM beantwoorden en toen besloot ik dat ik geen zin had om nog helemaal iets te gaan lezen omdat ik over 10 minuten wegga
oudere jongerequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:44 schreef conleche het volgende:
Er zijn echt ook heel veel uitdrukkingen in de Nederlandse taal die van hen komen. Ik heb ze nu niet allemaal paraat, maar "krasse knarren" is er eentje en " stoned als een garnaal" ......
Nee, dat weet ik zelf ook nog maar netquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dat leer je wel tijdens je studie?
Pffrrrtttquote:Mind you: ik keek vroeger nooit TVNog steeds niet, trouwens
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:44 schreef Chicolate het volgende:
Twee uur luisteren naar iemand die een presentatie houdt over hoe je moet presenteren, op vrijdagmiddag van 3 tot 5 is waanzin ... en ik kon die vrouw niet uitstaan, vond haar stem en manier van presenteren irritant.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja hoor, heb je haar weer![]()
(ik zat al op je te wachten
).
nee, dat zijn empanadasquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of zijn dat enchilada's? Er is in ieder geval een variant van gevulde tortilla's waarbij je het ding inclusief vulling frituurt. Heel Erg Lekker
Klinkt goedquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoi![]()
borrelen was nét iets te gezellig, met als resultaat dat ik in ieder geval ben ingedronken voor het feestje van vanavond
Wat zoetquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben er ook weer! Op de terugweg nog even bij m'n zus (en zwager, en twee nichtjes) langsgegaan. M'n oudste nichtje (net 3) heeft tijden door m'n haar zitten strelen: "Mooooie haartjes, tanke Tienke!"
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik heb een rel gemist, zie ik. Ik heb gelukkig met niemand moeite, ik hoop ook niemand met mij. Anders hoor ik 't graag..
Vrouwen rulen de wereld en met alle last op onze schouders voelen we ons wel een kut... Accepteren, gevoel afschudden en proberen weer blanco in te stappen...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:11 schreef Miss_S het volgende:
Toch veel plezier gewenst MoBlo
Ik voel me weer even kutwaarom ben ik ook een vrouw..
Ja.....je hebt wel gelijk, vrouw zijn is ook wel erg stoerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vrouwen rulen de wereld en met alle last op onze schouders voelen we ons wel een kut... Accepteren, gevoel afschudden en proberen weer blanco in te stappen...
Snap je?
Ik ben alleen het type dat overal het negatieve in zoekt dus dat zorgt er soms voor dat ik me meer kut voel dan nodigquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmm, dat klinkt wel vaag inderdaad.
Als ik me kut voel dan ga ik compleet wat anders doen, lekker even douchen of sporten of zoiets, iets waar ik dan op dat moment geen zin in heb en ontzettend tegen op zie. Maar als ik dat dan wel doe dan voel ik me weer beter.
En dat gebeurd nogal eens...
Volgens mij ben jij wel aardig zelf verzekerd, gebruik dat, komt goed
Moet je je handen uit je broek halen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:11 schreef Miss_S het volgende:
Ik voel me weer even kutwaarom ben ik ook een vrouw..
Jij bent zeker een manquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:47 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Moet je je handen uit je broek halen.![]()
sorry, inkopper
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 @ 21:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijkt 't nog ok met je poes, MB?
Ik ook niet. En wat ging ik studeren: film- en televisiewetenschapquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dat leer je wel tijdens je studie?
Mind you: ik keek vroeger nooit TVNog steeds niet, trouwens
quote:
Inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |