quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:39 schreef SHE het volgende:
Co, tuurlijk mag jij 'm lenen.
Jij bent tof.
Mijn buuf is stom. En dom.
Want anders had je d'r een handje geholpen?quote:
Is niet, want ik ben ook geen lid.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:22 schreef Viking84 het volgende:
O wacht, ik weet het al. Als je onderdeel wilt uitmaken van de kliek moet je minimaal 30 jaar zijn. Code gekraakt.
Prachtig, ik word er helemaal stil van.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:33 schreef SHE het volgende:
' stervend kolere kadaver '
Arme ziel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:40 schreef MissBliss het volgende:
Ooooh, kreeg ik net even de schrik van mn leven
Nick Cave in je sig, had ik nog niet eens gezien.quote:
Essentieel in dit verhaal is natuurlijk over welke club we het hebben.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:51 schreef mordradead het volgende:
Tering, ik laat eens iemand anders kaarten regelen voor voetbal en natuurlijk doet die gast het niet. Wat doet die gast wel de hele dag? Nou, slapen, internetten, eten bestellen... geen studie of werk dus hij had met 5 minuten lopen wel even die kaarten kunnen halen deze week)
Ik ben not amused want nu kunnen we of er niet in of zitten we op kutplekken. Hij geeft mij maar mooi bier.
tvp
Zou eigenlijk wel moeten hequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Nick Cave in je sig, had ik nog niet eens gezien.
Met zo'n sig zal Viking je toch je "Latijns" wel vergeven.
Die burrito's zijn moeilijk lekker maar bevatten ook moeilijk veel calorieën.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:53 schreef Viking84 het volgende:
Mijn lijstje van vandaag:
O: Yoghurt met banaan
T: Appel
L: Twee bammetjes met een plak ham en een gebakken ei
T: Vitalinea
D: Drie burrito's (Wereldgerechten)
T: Eén of twee glaasjes rosé
Ik eet ze van tijd tot tijd en ze richten hier niet zoveel schade aan gelukkigquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die burrito's zijn moeilijk lekker maar bevatten ook moeilijk veel calorieën.
Ohquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Arme ziel.
Ik zou me ook rot schrikken.
Mijn huis zat een keer onder het bloed van een poezel die een kerstdinges (zo'n glimmend aluminiumfolie ding) had ingeslikt dat haar maagje had beschadigd.
Heb toen ook allerlei mensen in paniek lopen bellen om mij en poes naar de dierenarts te brengen.
Niet mijn moeder, want die woonde te ver weg en ik wist zeker dat poezel op sterven na dood was.
Viel mee, met een paar pilletjes ging het weer prima.
Wat flauw van je moederquote:Ik heb mijn moeder wel eens (midden in de nacht) gebeld om een spin te komen weghalen.
Kon ze niet waarderen.![]()
Ze wilde niet komen, dus ik heb de hele nacht op tafel gezeten.
Als je ze in de oven bakt (wat ik wel verwacht met wereldgerechten) valt de schade wel mee; vooral de gefrituurde variant is funestquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die burrito's zijn moeilijk lekker maar bevatten ook moeilijk veel calorieën.
Ik kan het zelf ook wel hebben maar het is niet SHE verantwoordquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik eet ze van tijd tot tijd en ze richten hier niet zoveel schade aan gelukkig.
Ja je doet ze in de oven maar vooral de saus met zure room is schadelijk had ik zelf het idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je ze in de oven bakt (wat ik wel verwacht met wereldgerechten) valt de schade wel mee; vooral de gefrituurde variant is funest
Gefrituurde burrito's?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je ze in de oven bakt (wat ik wel verwacht met wereldgerechten) valt de schade wel mee; vooral de gefrituurde variant is funest
Jouw ondertitel is iig geweldigquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:03 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zit trouwens al tijden na te denken over een goede sig. Maar ik vind dat dat het iets uber-intellectueels moet zijnEn ik kan niet kiezen wat.
Of zijn dat enchilada's? Er is in ieder geval een variant van gevulde tortilla's waarbij je het ding inclusief vulling frituurt. Heel Erg Lekkerquote:
Ik ben immuun voor SHEquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik kan het zelf ook wel hebben maar het is niet SHE verantwoord
Je moet mij niet vragen wat het verschil is tussen tortilla's, enchilada's en burrito'squote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of zijn dat enchilada's? Er is in ieder geval een variant van gevulde tortilla's waarbij je het ding inclusief vulling frituurt. Heel Erg Lekker
Ik dacht dat je hem zelf bedacht had!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:06 schreef ColdFeet het volgende:
Misschien moet ik inderdaad gewoon een leuk Toonder-citaat opzoeken. Bommel is geniaal
Ja, de rest zat er al bij. Doe ik de volgende keer. Nu inmiddels is het zo goed als klaar!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:43 schreef ColdFeet het volgende:
BE, laat het dan gewoon lekker pruttelen, zonder room, kikkererwten, spinazie of eieren. Als het droog gaat koken, beetje bouillon erbij.
Duhude, ben jij nou Neerlandica en ken je dat niet? Zowel de pluskukel als de minkukel is bedacht door Toonder; minkukel staat zelfs in de Van dale, maar pluskukel nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem zelf bedacht had!.
Nu vind ik hem meteen een stuk minder geniaal.
Ja, op de universiteit houden we ons niet bezig met Marten Toonder hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Duhude, ben jij nou Neerlandica en ken je dat niet? Zowel de pluskukel als de minkukel is bedacht door Toonder; minkukel staat zelfs in de Van dale, maar pluskukel niet
http://nl.wikipedia.org/wiki/Minkukel
ColdFeet! Met ener Z in het midden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:06 schreef ColdFeet het volgende:
Misschien moet ik inderdaad gewoon een leuk Toonder-citaat opzoeken. Bommel is geniaal
Weet je dat het bij mij 2 weken duurde voordat ik hem door hadquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Duhude, ben jij nou Neerlandica en ken je dat niet? Zowel de pluskukel als de minkukel is bedacht door Toonder; minkukel staat zelfs in de Van dale, maar pluskukel niet
http://nl.wikipedia.org/wiki/Minkukel
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, op de universiteit houden we ons niet bezig met Marten Toonder hoor. (Neerlandica is met een kleine letter trouwens
; ben ik het ook niet mee eens maar ja
).
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:17 schreef Laureline het volgende:
[..]
Weet je dat het bij mij 2 weken duurde voordat ik hem door had? Ik dacht eerst een soort Belgisch gevogelte ofzo. "Allee manneke, hedde gij dien' pluskukels nou alreeds gemarineerd?"
Wat tof!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:18 schreef ColdFeet het volgende:
Kommer en kwel en zieleknijper zijn bijvoorbeeld andere bekende uitdrukkingen van Toonder, evenals 'als je begrijpt wat ik bedoel', of 'een eenvoudige doch voedzame maaltijd'.
Ow fuck, volgens mij heb ik daar laatst nog wat over gelezen... Nee, ik weet het zo niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat tof!. Dat wist ik allemaal niet
![]()
.
Weet jij dan waar 'regelneef' vandaan komt?(en nee, anderen mogen daar geen antwoord op geven
. Ik ga battlen met CF
)
Hihihi. Gepwnd!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ow fuck, volgens mij heb ik daar laatst nog wat over gelezen... Nee, ik weet het zo niet.
'mondgevoel'quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:36 schreef ColdFeet het volgende:
BE, met een potje van Patak is dat makkelijk heHad je verse spinazie gebruikt? Ik vind dat qua 'mondgevoel' wel significant lekkerder dan de diepvriesvariant!
Bweuh. Ik weet wel waar de uitdrukking 'iemand versieren' vandaan komtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hihihi. Gepwnd!.
Maar nu zeg jij natuurlijk: "Maar dat hoef ik ook heul niet te weten, want ik heb geen Nederlands gestudeerd."
Nu mag Conleche het zeggen.
Haha. Très bien!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:37 schreef conleche het volgende:
Ik stond op springen:
Van Kooten en de Bie!!!!!
En dat leer je wel tijdens je studie?quote:
Ging jij niet je computer uitzetten?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:41 schreef ColdFeet het volgende:
BTW: diepviesspinazie smaakt prima, maar het voelt gewoon als snot met stukjes in je mond. Ja
Ja maar toen ging ik even een PM beantwoorden en toen besloot ik dat ik geen zin had om nog helemaal iets te gaan lezen omdat ik over 10 minuten weggaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ging jij niet je computer uitzetten?
Ik hou van dit soort gedichtjesquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:33 schreef SHE het volgende:
Terwijl je je laatste adem uitblaast
spuug ik op je ziel
cynisch nonchalant, nu zo fragiel
lachend staar ik
naar je subliem karkas
niets meer over, van dat wat ooit was
slaap zacht mijn lief, ik kus de vliegen op je wonden
vergeef me mijn haat, en ik vergeef je je zonden
En nee..het is niet dat ik je straf
maar van mijn vriendje blijf je af!
Gelijk heb je. Wij zijn veel leuker dan welk leesvoer dan ook.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar toen ging ik even een PM beantwoorden en toen besloot ik dat ik geen zin had om nog helemaal iets te gaan lezen omdat ik over 10 minuten wegga
oudere jongerequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:44 schreef conleche het volgende:
Er zijn echt ook heel veel uitdrukkingen in de Nederlandse taal die van hen komen. Ik heb ze nu niet allemaal paraat, maar "krasse knarren" is er eentje en " stoned als een garnaal" ......
Nee, dat weet ik zelf ook nog maar netquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dat leer je wel tijdens je studie?
Pffrrrtttquote:Mind you: ik keek vroeger nooit TVNog steeds niet, trouwens
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:44 schreef Chicolate het volgende:
Twee uur luisteren naar iemand die een presentatie houdt over hoe je moet presenteren, op vrijdagmiddag van 3 tot 5 is waanzin ... en ik kon die vrouw niet uitstaan, vond haar stem en manier van presenteren irritant.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja hoor, heb je haar weer![]()
(ik zat al op je te wachten
).
nee, dat zijn empanadasquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of zijn dat enchilada's? Er is in ieder geval een variant van gevulde tortilla's waarbij je het ding inclusief vulling frituurt. Heel Erg Lekker
Klinkt goedquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoi![]()
borrelen was nét iets te gezellig, met als resultaat dat ik in ieder geval ben ingedronken voor het feestje van vanavond
Wat zoetquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben er ook weer! Op de terugweg nog even bij m'n zus (en zwager, en twee nichtjes) langsgegaan. M'n oudste nichtje (net 3) heeft tijden door m'n haar zitten strelen: "Mooooie haartjes, tanke Tienke!"
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik heb een rel gemist, zie ik. Ik heb gelukkig met niemand moeite, ik hoop ook niemand met mij. Anders hoor ik 't graag..
Vrouwen rulen de wereld en met alle last op onze schouders voelen we ons wel een kut... Accepteren, gevoel afschudden en proberen weer blanco in te stappen...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:11 schreef Miss_S het volgende:
Toch veel plezier gewenst MoBlo
Ik voel me weer even kutwaarom ben ik ook een vrouw..
Ja.....je hebt wel gelijk, vrouw zijn is ook wel erg stoerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vrouwen rulen de wereld en met alle last op onze schouders voelen we ons wel een kut... Accepteren, gevoel afschudden en proberen weer blanco in te stappen...
Snap je?
Ik ben alleen het type dat overal het negatieve in zoekt dus dat zorgt er soms voor dat ik me meer kut voel dan nodigquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmm, dat klinkt wel vaag inderdaad.
Als ik me kut voel dan ga ik compleet wat anders doen, lekker even douchen of sporten of zoiets, iets waar ik dan op dat moment geen zin in heb en ontzettend tegen op zie. Maar als ik dat dan wel doe dan voel ik me weer beter.
En dat gebeurd nogal eens...
Volgens mij ben jij wel aardig zelf verzekerd, gebruik dat, komt goed
Moet je je handen uit je broek halen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:11 schreef Miss_S het volgende:
Ik voel me weer even kutwaarom ben ik ook een vrouw..
Jij bent zeker een manquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:47 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Moet je je handen uit je broek halen.![]()
sorry, inkopper
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 @ 21:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijkt 't nog ok met je poes, MB?
Ik ook niet. En wat ging ik studeren: film- en televisiewetenschapquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dat leer je wel tijdens je studie?
Mind you: ik keek vroeger nooit TVNog steeds niet, trouwens
quote:
Inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |