Was ik maar huisvrouw, dan zou ik tijd hebben om overdag naar verder weg gelegen supermarkten te gaan. Maar helaas ben ik een hardwerkende vrouw die alleen even onderweg naar huis of op zaterdag boodschapjes kan doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:48 schreef Homdeck het volgende:
een huisvrouw heeft het maar zwaar tegenwoordig
Zo gek is dat niet hoor...de rode paprika was ook 1,99 vandaag bij AH terwijl de groene en gele maar 0,98 euro waren. Daarom rijdt ik lekker een stuk verder voor de Jumbo (wel in de lease-auto natuurlijkquote:
Nee, de rode paprika's zijn 1,99 per 500 gram, dus ongeveer een euro per stuk. De groene en gele zijn per stuk verpakt en worden niet gewogen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:52 schreef ivetje het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet hoor...de rode paprika was ook 1,99 vandaag bij AH terwijl de groene en gele maar 0,98 euro waren. Daarom rijdt ik lekker een stuk verder voor de Jumbo (wel in de lease-auto natuurlijk)
De Jumbo is helaas te ver weg voor mij...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:52 schreef ivetje het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet hoor...de rode paprika was ook 1,99 vandaag bij AH terwijl de groene en gele maar 0,98 euro waren. Daarom rijdt ik lekker een stuk verder voor de Jumbo (wel in de lease-auto natuurlijk)
Ik woon bij Pompenburg. AH's op het station, aan de Meent, op de Goudse Rijweg en nu dus ook op het Eudokiaplein. Bas op de Goudsesingel, Super de Boer in een zijstraat van de Meent, Aldi op Eudokiaplein.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:58 schreef Dennis101 het volgende:
Waar in Rotterdam woon jij dan? Hier op Rotterdam zuid heb ik op loopafstand sowieso een Lidl, AH en Aldi en op fietsafstand nog een AH en nog een supermarkt waarvan ik niet weet welk dat is.
Edit; Ga ervan uit dat je in Rotterdam woont vanwege je ondertitel bij je naam.
De rode paprika zat ook per stuk verpakt hoor..en was ook 1,99 ofzo per stuk. Maar dat is bij jumbo ook soms, dat de rode een stuk duurder is dan de rest. Heel vreemd...daarom verbouw ik mijn eigen paprika'squote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:56 schreef Asile het volgende:
[..]
Nee, de rode paprika's zijn 1,99 per 500 gram, dus ongeveer een euro per stuk. De groene en gele zijn per stuk verpakt en worden niet gewogen.
Waarom weet ik dit?![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:07 schreef JohnDDD het volgende:
AH is één van de beste dingen in Nederland. Het maakt onderdeel uit van onze cultuur en ik mis het erg in het buitenland. AH zou van de staat moeten worden en er zou wettelijk geregeld moeten worden dat er op elke 400m een AH komt.
En zo is het.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:07 schreef JohnDDD het volgende:
AH is één van de beste dingen in Nederland. Het maakt onderdeel uit van onze cultuur en ik mis het erg in het buitenland. AH zou van de staat moeten worden en er zou wettelijk geregeld moeten worden dat er op elke 400m een AH komt.
Bizar. Ik koop ze altijd voor een stuk minder.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, soms zijn ze ¤ 1,89 per stuk.
AH is GRUWELIJK! Vol met mensen met hun kopje koffie en zo'n kop van "het is zo fijn bij de Albert Heijn"... Je kan nauwelijks lopen in die winkel, aanbiedingen die ik wil hebben zijn standaard op, en ze zijn nog eens gruwelijk duur ook!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:07 schreef JohnDDD het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |