Die kan ik ook, maar op het ijs, denk ik dat bepaalde meisjes-delen dan kans op kou vatten hebben!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
Oh ja, die Patty! Ik had toch wel bewondering voor die spagaat!
Hee dat heb ik ook!! Samen gaanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:12 schreef Merel het volgende:
Ik denk dat ik Helicopter Man een beetje eng vindt! Net als skiën dus.
Ik zou ook niet weten met wie ik op wintersport moest trouwens. Iedereen in mijn omgeving is óf een halve pro óf ziet het totaal niet zitten. Ik wil niet in m'n eentje stuntelen!
meteen alweer een oordeel klaar....zo jammerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:46 schreef Laureline het volgende:
[..]
Of met Abbadon, die kan er ook geen klap van lees ik net!
Dat heb ik je op msn al lang gezegd joh. Je moet aankomen en SHE kan je wel vertellen hoe.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:48 schreef TJDoornbos het volgende:
DizMizLiz je vroeg vanmorgen wel naar mn stats maar heb er niks op gehoord..................Tell it
Nou, dan wacht ik wel op het filmpjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
meteen alweer een oordeel klaar....zo jammer
Ze is uit 1955.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:47 schreef Laureline het volgende:
Maar hoe oud is Patty dan eigenlijk?
geloof me nou maar gewoon...da's veel beter voor onze verstandhoudingquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nou, dan wacht ik wel op het filmpje
quote:
Owjah sow volgens mij is het bedtijd voor mij hahahaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat heb ik je op msn al lang gezegd joh. Je moet aankomen en SHE kan je wel vertellen hoe.
Ik ben 30, zonder uitroeptekenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kon ook niet skieën. Het eerste jaar (ik was 28!)
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Wij hebben dus een grote vijver in belgie en op een dag had ik er de muziek bij opgezet en een kort rokske aangetrokken en ging ik op mijn nieuwe schaatsen dansen.(ik heb het over eind jaren 90 hè, dus way before de meuk op TV) Anyway de mister heeft me stiekem gefilmd en laten we het zo zeggen: waar ik dacht dat ik een gracieus elfje was, leek ik meer op.........zoekt een adequate vergelijking..........weet ff niemand te verzinnen, maar in ieder geval: not a pretty sight
No can doquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
geloof me nou maar gewoon...da's veel beter voor onze verstandhouding
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Owjah sow volgens mij is het bedtijd voor mij hahaha
Check; dan ben ik gerustgesteld!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:14 schreef conleche het volgende:
Je bent een schat hoor, maar deze was niet echt zielig!!
jammer...quote:
Ik was deze smilie vergetenquote:
Als je wel kan schaatsen komt het nog goed met jequote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:53 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben 20 en ik kan niet skieen en ik ga het ook niet proberen!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:52 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik ben 30, zonder uitroepteken![]()
ik weet trouwens niet waarom ze het de kleuterweide noemen, want alle kleuters daar deden het veel beter
Ik ben het serieus kwijt!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik was deze smilie vergeten![]()
Is dat filmpje nog ergens te zien?![]()
*gaat verder film kijken*
Schaatsen heb ik echt heel lang niet meer gedaan!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als je wel kan schaatsen komt het nog goed met je
MightyMouse noemen ze datquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Schaatsen heb ik echt heel lang niet meer gedaan!
Mijn moeder is over de 60 en heeft een beter figuur dan ikquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Mijn ma past met 54 jaar nog in maatje 36/38 en heeft een meisjesachtig figuur. Middelbare vrouwen worden toch wel heul vaak appelvormig; het vet verdwijnt van hun benen en heupen en hoopt zich op buik, taille en borsten op. Dat lijkt mij vreselijk!!! Ik hoop dat ik mijn moeders genen heb geërfd wat dat betreft.
Waarom schaatsen als je kan vliegen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
MightyMouse noemen ze dat
Dat verleer je niet!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Schaatsen heb ik echt heel lang niet meer gedaan!
Omdatquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarom schaatsen als je kan vliegen?
ik verdenk ze er ook sterk van...en maar schattig doen, de ettertjes...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:56 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Ik hoorde die flexibele mormeltjes ook altijd schateren als ze weer eens keihard voorbij kwamen slalommen, en ik denk dat dat plezier aan ons gestuntel ontleend was....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |