De kerstperiode is nog niet voorbij, het is nog geen driekoningen geweest!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:06 schreef Viking84 het volgende:
Co en Greys: gaan jullie ook nog eens terug naar jullie oude ava's of laten jullie deze tot maart staan?.
Driekoningenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:07 schreef Merel het volgende:
[..]
De kerstperiode is nog niet voorbij, het is nog geen driekoningen geweest!
Die zijn nu onderweg uit het oosten, ze komen dinsdag pas aan, dan kan je de kerstspullen toch nog niet weghalen, dan zijn ze voor niks onderweg!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:08 schreef Viking84 het volgende:
Driekoningen.
Zeker weer zo'n katholieke feestdag?
Ja, maar da's ook een beetje de datum tot wanneer je je kerstboom mag laten staan en mensen een gelukkig nieuwjaar mag wensen volgensmijquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Driekoningen.
Ik wil morgen schaatsen maar bleiswijk is dus ook geen optie meer?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:46 schreef Laureline het volgende:
[..]
Woon jij daar? Ik dacht altijd in Rotterdam, vanwege de kapsalonnetjes![]()
Maar het ijs is fantastisch, beter dan eergisteren toen ik er was. Niet meer kloenk-kloenk-kloenk, en veel minder gekraak. Je hebt een soort krabbelbaantje bij de Lange Vaart, en dat bredere water daarachter, waar ook veel bootjes liggen, met allemaal molens, daar schaatsen wij. De molenaar verkocht vandaag zelfgemaakte erwtensoep vanuit de molen![]()
Morgen schijnt het weer te dooien helaas
bijna elke dag is een katholieke feestdagquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Driekoningen.
Nee een babietje had ik in mijn jas gestopt!! Deze had een zeer eigen willetje!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:08 schreef Greys het volgende:
Vik! Je hebt gelijk! Ik ga de oude weer even terugtoveren zo! Thanks!
Co, oh gelukkig, ik dacht dat het echt een babietje was, dat poesje!
Kaas, ik ook niet!
Is dat nu nog te doen dan met die dooi? De vliet had ik nog niet aan gedacht trouwens.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb ook zin om te schaatsen. Ik heb nog oude Zandstra noren liggen bij mijn ouders, die al 15 jaar niet meer zijn aangeraakt. Hier in Voorburg kan het ws. langs de Vliet (ik woon hier nog niet lang dus ik weet nog geen goede schaatsplekken) en anders ga ik wat meer naar 't Noorden: het Groene Hart is mooi schaatsen i.i.g. geval: de Braassem, Ter Aar.
Brabantquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:08 schreef conleche het volgende:
Waar woon jij dan Elisa?
Klopt. Elke dag is wel de naamdag van eoa heiligequote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:09 schreef Abbadon het volgende:
[..]
bijna elke dag is een katholieke feestdag
Het kokhals gedeelte of?quote:
Ik heb hier appeltaart staan voor als je wil?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
Is die oven nou nog niet warm?
Ik heb trekkkkkkkkkkkkk!
Foei!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
grapje, ik heb geeneens schaatsen geloof ik!
driekoningen daarentegen...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt. Elke dag is wel de naamdag van eoa heilige. Maar dat heeft niks met kerst te maken verder
.
Je bent een schat hoor, maar deze was niet echt zielig!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Brabant
Maar ElisaB heeft een autoen een kattenmandje
En ElisaB kan niet tegen zielige poesjes
Ohhhhhhhhhhhh! En ik heb slagroom!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb hier appeltaart staan voor als je wil?
maar.....maar.....ijs is koud en hard enzoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
Foei!![]()
Ik vind dat iedere hollander schaatsen moet hebben. En iedereen op inburgeringscursus ook meteen wat lessen op noren, en dan het ijs op!
Daar word je groot en sterk vanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
maar.....maar.....ijs is koud en hard enzo
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb hier appeltaart staan voor als je wil?
Ohh dus hij is aangekomen, gelukkig!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhh! En ik heb slagroom!![]()
Ik zag je sms pas heel laat vannacht trouwens toen ik naar bed ging!
Foto's van je taarten he, strakkies!
ik ben al groot en sterk genoeg, thank you very muchquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Over zielige poesjes gesproken...
Heb je je voorraad al gecheckt Elies?
* Greys ligt hier in een deuk om haar eigen grapje
Dan moet je geen noren nemen maar kunst of ijshockey schaatsen zou beter moeten gaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb trouwens zwakke enkels en dan is schaatsen echt een drama. Mijn enkels klappen altijd naar binnen en dat voelt niet fijn tijdens het schaatsen.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
maar.....maar.....ijs is koud en hard enzo
Ja, maar je moet het wel onderhouden he. Voor je het weet ben je oud en verschrompeldquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ben al groot en sterk genoeg, thank you very much
Ik heb dus wel (hoge) skates en daarmee heb ik hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dan moet je geen noren nemen maar kunst of ijshockey schaatsen zou beter moeten gaan.
Maar soms vind ik mezelf zo lollig en dan kan ik er niets aan doen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:18 schreef Viking84 het volgende:
[..].
+1 ontzettend fout.
En ook fout dat je lacht om je eigen grappen. Doet m'n broer ook altijd. Als we vroeger Sinterklaas vierden lachte hij het hardst om z'n eigen gedichten. Hij: ":'(![]()
![]()
". Wij: "
"
.
Elke dag dat je niet schaatst rondjes draaien met je voet, dan train je zequote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb dus wel (hoge) skates en daarmee heb ik hetzelfde probleem.
Kan ze heel strak vaststrikken en de klemmetjes heel strak zetten, maar toch blijf ik door m'n enkels gaan.
Dat is waarquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar soms vind ik mezelf zo lollig en dan kan ik er niets aan doen!![]()
Jij vond hem ook heus wel een beetje leuk
ik lach ook altijd heel hard om mijn eigen grapjes hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was goed hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Kind van je moeder hèquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
ik lach ook altijd heel hard om mijn eigen grapjes hoor![]()
![]()
Ik heb/had ook de ellendigste enkels en doorgezaktste voeten van mijn hele balletklasje vroeger! Maar met schaatsen doe ik het wonder boven wonder toch best. Kijk maar eens naar al die kleine gastjes op het ijs, die racen keihard met helemaal doorgezwikte enkeltjes op die noren.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb trouwens zwakke enkels en dan is schaatsen echt een drama. Mijn enkels klappen altijd naar binnen en dat voelt niet fijn tijdens het schaatsen.
echt niet...ik ben een jonge godquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar je moet het wel onderhouden he. Voor je het weet ben je oud en verschrompeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |