Wij hebben UPC digitale TV en wel met BBC? Of hebben wij dan weer zo'n uitgebreid pakket misschienquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:59 schreef kwakveense het volgende:
go merel!! met je kleine loeigeile joggingbroeken!
ik ben idd maandag jarig ja, en ik heb digitale tv (alles in 1) van ziggo. puur omdat ziggo de enige is die nog BBC aanbiedt. Ik kan niet zonder BBC. punt.
nu komt er weer visite (dit was t gaatje tussen ouders en vriendinnetjes vandaar....)
kussies!!!
BBC1,2,3,4 en prime. Ik gok zo dat we wel het uitgebreidste pakket hebben dan? M'n lief kennende wel, ik wil het ook niet weten want ik vind stiekem al die zenders wel leukquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:21 schreef neen het volgende:
Is het alleen BBC 1 die je hebt? Of ook 2/3/4/news etc.
uitgebreid pakketquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:23 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
BBC1,2,3,4 en prime. Ik gok zo dat we wel het uitgebreidste pakket hebben dan? M'n lief kennende wel, ik wil het ook niet weten want ik vind stiekem al die zenders wel leuk.
Edit - oh volgens mij ook BBC news idd. En van die vage zenders als Fashion TV, E!, ConsumentenTV. Maar ook de leuke themakanalen, HollandDoc, GeschiedenisTV, dat soort dingen, ik kan daar echt schandalig in blijven hangen, documentaires.
Was het katje er nog?quote:
Eerst sparen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:30 schreef kaasplankje het volgende:
En, heb je nog een artworkje aangschaft?
We hebben hem/haar weer op straat gezet.quote:
Echt? Waarom dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:41 schreef MuadDib het volgende:
We hebben hem/haar weer op straat gezet.
Misschien moet je hem even in ijskoud water hangenquote:
Hij hing in Liejannuh's arm. En hij mocht sowieso niet blijven van conleche.quote:
heb ik al gedaanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:49 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Misschien moet je hem even in ijskoud water hangen
En wat als ie geen huis heeft?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
Dat was op aanraden van Amivedi zei Co net op Skype, Vik.
Zodat ie naar huis kon lopen.
Ja, dat vroeg ik me dus ook al afquote:
Liever brood dan wat wij hebben gegeten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:22 schreef conleche het volgende:
Poesie komt goed. Moet nu eerst in bad en koken. Anders eet ik vanavond weeeer brood!!
En nou moeten wij natuurlijk vragen: Wat dan??quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Liever brood dan wat wij hebben gegeten.![]()
Hoeft niet per se hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:29 schreef Merel het volgende:
[..]
En nou moeten wij natuurlijk vragen: Wat dan??
Dan nietquote:
Woon jij daar? Ik dacht altijd in Rotterdam, vanwege de kapsalonnetjesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
Lau, je hebt gewoon in Bleiswijk geschaatst! Wat leuk!
Ik had helemaal niet het idee dat het ijs hier zo goed is!
morgen met zn alle bij jou verzamelen en dan gaan schaatsenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
Lau, je hebt gewoon in Bleiswijk geschaatst! Wat leuk!
Ik had helemaal niet het idee dat het ijs hier zo goed is!
Een of andere stamppot met aardappelen, spruitjes en stukjes ham. Te smerig voor woorden, zat ook na 2 happen te kokhalzen aan tafelquote:
een spontane snertmeet!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
morgen met zn alle bij jou verzamelen en dan gaan schaatsen
Klinkt goedquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Een of andere stamppot met aardappelen, spruitjes en stukjes ham. Te smerig voor woorden, zat ook na 2 happen te kokhalzen aan tafel![]()
![]()
Gelukkig wist ik dat het eten niet geweldig ging worden en had ik al een frietje op.
ElisaB dusquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:02 schreef conleche het volgende:
Als hij morgen nu weer bij me is, dan bel ik de dierenambulance.
Ik denk tussen een half jaar en 9 maanden, zoiets.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:05 schreef Greys het volgende:
Was hij erg jong denk je Co?
Maar ik denk dat dit wel het beste is ja, wat je kon doen zo.
grapje, ik heb geeneens schaatsen geloof ik!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk, als ik thuis was, was ik er bij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |