Wij hebben UPC digitale TV en wel met BBC? Of hebben wij dan weer zo'n uitgebreid pakket misschienquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:59 schreef kwakveense het volgende:
go merel!! met je kleine loeigeile joggingbroeken!
ik ben idd maandag jarig ja, en ik heb digitale tv (alles in 1) van ziggo. puur omdat ziggo de enige is die nog BBC aanbiedt. Ik kan niet zonder BBC. punt.
nu komt er weer visite (dit was t gaatje tussen ouders en vriendinnetjes vandaar....)
kussies!!!
BBC1,2,3,4 en prime. Ik gok zo dat we wel het uitgebreidste pakket hebben dan? M'n lief kennende wel, ik wil het ook niet weten want ik vind stiekem al die zenders wel leukquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:21 schreef neen het volgende:
Is het alleen BBC 1 die je hebt? Of ook 2/3/4/news etc.
uitgebreid pakketquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:23 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
BBC1,2,3,4 en prime. Ik gok zo dat we wel het uitgebreidste pakket hebben dan? M'n lief kennende wel, ik wil het ook niet weten want ik vind stiekem al die zenders wel leuk.
Edit - oh volgens mij ook BBC news idd. En van die vage zenders als Fashion TV, E!, ConsumentenTV. Maar ook de leuke themakanalen, HollandDoc, GeschiedenisTV, dat soort dingen, ik kan daar echt schandalig in blijven hangen, documentaires.
Was het katje er nog?quote:
Eerst sparen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:30 schreef kaasplankje het volgende:
En, heb je nog een artworkje aangschaft?
We hebben hem/haar weer op straat gezet.quote:
Echt? Waarom dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:41 schreef MuadDib het volgende:
We hebben hem/haar weer op straat gezet.
Misschien moet je hem even in ijskoud water hangenquote:
Hij hing in Liejannuh's arm. En hij mocht sowieso niet blijven van conleche.quote:
heb ik al gedaanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:49 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Misschien moet je hem even in ijskoud water hangen
En wat als ie geen huis heeft?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
Dat was op aanraden van Amivedi zei Co net op Skype, Vik.
Zodat ie naar huis kon lopen.
Ja, dat vroeg ik me dus ook al afquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |