Die kan ik ook, maar op het ijs, denk ik dat bepaalde meisjes-delen dan kans op kou vatten hebben!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
Oh ja, die Patty! Ik had toch wel bewondering voor die spagaat!
Hee dat heb ik ook!! Samen gaanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:12 schreef Merel het volgende:
Ik denk dat ik Helicopter Man een beetje eng vindt! Net als skiën dus.
Ik zou ook niet weten met wie ik op wintersport moest trouwens. Iedereen in mijn omgeving is óf een halve pro óf ziet het totaal niet zitten. Ik wil niet in m'n eentje stuntelen!
meteen alweer een oordeel klaar....zo jammerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:46 schreef Laureline het volgende:
[..]
Of met Abbadon, die kan er ook geen klap van lees ik net!
Dat heb ik je op msn al lang gezegd joh. Je moet aankomen en SHE kan je wel vertellen hoe.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:48 schreef TJDoornbos het volgende:
DizMizLiz je vroeg vanmorgen wel naar mn stats maar heb er niks op gehoord..................Tell it
Nou, dan wacht ik wel op het filmpjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
meteen alweer een oordeel klaar....zo jammer
Ze is uit 1955.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:47 schreef Laureline het volgende:
Maar hoe oud is Patty dan eigenlijk?
geloof me nou maar gewoon...da's veel beter voor onze verstandhoudingquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nou, dan wacht ik wel op het filmpje
quote:
Owjah sow volgens mij is het bedtijd voor mij hahahaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat heb ik je op msn al lang gezegd joh. Je moet aankomen en SHE kan je wel vertellen hoe.
Ik ben 30, zonder uitroeptekenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kon ook niet skieën. Het eerste jaar (ik was 28!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |