Ja nou ik zei dus ... blablablabla.... en toen zei Viking, dat is een van de Slankgirls, je weet wel... bla blblabla, en toen zei ik... blabla... en ja nou, IK vond hem leuk!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]Vertel jij je grapjes op Fok! ook aan heer G.?
Dat doe ik ook tegen Mark. En als hij dan niet lacht, dan zeg ik: "Ach, je moet het hele topic ook gevolgd hebben om het te kunnen snappen".
nietusquote:
Tinaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Die had ik vroeger ook.
Want in de Tina hadden ze die ook![]()
maar kerststallen zijn zo...zo kerstig...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:30 schreef Merel het volgende:
[..]
Kerststallen zijn tofIk moet mezelf bedwingen om ze niet te gaan sparen, want wat moet een mens met 20 kerststallen? Maar er zijn zoooooveel mooie!
Dat wilde ik net zeggenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
De eerste minuut van MM vind ik nog niet zo leuk
Dit had zo mijn post kunnen zijn. Behalve die Eppo dan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:32 schreef Greys het volgende:
Ik las eerst de Okki, Eppo en Taptoe.
En daarna de Donald Duck.
Daarna kwam Noortje idd en de Tina èn de Penny, want ik was een paardenmeisje
MM in zijn ééntje is niet grappig....totaal niet zelfs...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen.
Maar ik geef hem een kwartiertje. JJ van der Wal kreeg vorig jaar 20 minuten voor ik wegzapte.
Die kregen wij op school, de Eppo!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dit had zo mijn post kunnen zijn. Behalve die Eppo dan.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]Vertel jij je grapjes op Fok! ook aan heer G.?
Dat doe ik ook tegen Mark. En als hij dan niet lacht, dan zeg ik: "Ach, je moet het hele topic ook gevolgd hebben om het te kunnen snappen".
Wij hebben dus een grote vijver in belgie en op een dag had ik er de muziek bij opgezet en een kort rokske aangetrokken en ging ik op mijn nieuwe schaatsen dansen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als je witte hebt kan je je er wel leuk bij kleden enzo. En rondjes draaien endezo
Sinds Sterren op het Ijs is dat toch juist überhip! Moet je wel kunstjes en sprongen doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:27 schreef conleche het volgende:
Ik heb kunstschaatsen, dat is zeker niet hip.
Hm, morgen misschien nog niet, maar de komende week schijnt 't weer flink te gaan vriezen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Is dat nu nog te doen dan met die dooi? De vliet had ik nog niet aan gedacht trouwens.
* Dizzy-Miss-Lizzy zet het op het lijstje voor morgen..
Of zo:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
Co, leek je misschien een beetje op een schaatsende Arend Langenberg in rokje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |