ik ben 37quote:Op zondag 27 juli 2008 08:49 schreef Manu82 het volgende:
Toekomstige ex?
En werk jij ook op dat bedrijf?
En hoe oud ben je?
Voor op de bedrijfsborrel:quote:Op zondag 27 juli 2008 10:43 schreef Re het volgende:
altijd leuk is van die anekdotes vertellen over je soon to be ex in de buurt van je je collega.... beetje zelfvertrouwen kweken bij hem
ik heb hem ondertussen al laten weten wat voor vlees hij in de kuip heeft wat dat betreft , de keuze is aan hem of ie er wat mee doet.quote:Op zondag 27 juli 2008 10:43 schreef Re het volgende:
altijd leuk is van die anekdotes vertellen over je soon to be ex in de buurt van je je collega.... beetje zelfvertrouwen kweken bij hem
Of na een paar maanden zeggen dat je AIDS hebtquote:Op zondag 27 juli 2008 10:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voor op de bedrijfsborrel:
"Ja, haha. Ik ben blij dat ik van die vieze smerige slet afben. Ik heb nu een vriendin van 21, die tenminste niet vreemd is gegaan met tientallen mannen."
mja wel een beetje realistisch blijven he...quote:Op zondag 27 juli 2008 11:02 schreef bluuf het volgende:
[..]
Of na een paar maanden zeggen dat je AIDS hebt
Dat werkt het bestequote:Op zondag 27 juli 2008 11:02 schreef bluuf het volgende:
[..]
Of na een paar maanden zeggen dat je AIDS hebt
Erboven proberen te staan, troost vinden in het feit dat hij er nu aan vast zit, nog meer slechte verhalen over je ex vertellen. Als dat allemaal nog niet helpt, gewoon een krachtige hoek.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:11 schreef Le_Saboteur het volgende:
* Le_Saboteur is het helemaal eens met de gedachte van cheqy
als ze zouden besluiten om toch met elkaar verder te gaandan is het (denk ik) gedoemd te mislukken om dezelfde redene.
maar voorlopig zit ik wel met de ellende en heb ik nog geen idee wat ik nu met die collega aan moet als ik weer eens met hem samen zou moeten werken.
klopt helemaal , en eerlijk gezegt hoe meer ik er over nadenk hoe liever ik er vanaf benquote:Op zondag 27 juli 2008 21:27 schreef SHE het volgende:
Was jij niet die man van Bar_Mar ....
zo vreemd danquote:
DAt is nogal een zwaktebod; het komt rancuneus over omdat jij nu niet de meest objectieve partij bent om over je (toekomstige) ex te oordelen.quote:Op zondag 27 juli 2008 08:48 schreef Le_Saboteur het volgende:
[...]
nu moet ik even vertellen dat mijn toekomstige ex een kleine historie heeft wat betreft leugens en bedrog.
helemaal mee eens , alleen helaas niet minder waar.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:56 schreef mgerben het volgende:
[..]
DAt is nogal een zwaktebod; het komt rancuneus over omdat jij nu niet de meest objectieve partij bent om over je (toekomstige) ex te oordelen.
Houd de eer aan jezelf en vermoei jezelf niet met onwelkome boodschappen in de hoop dat je later je 'gelijk' krijgt.
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:45 schreef Le_Saboteur het volgende:
[..]
helemaal mee eens , alleen helaas niet minder waar.
en daar wilde ik het maar bij laten denk ik, aangezien ik nog geen gelijksoortige ervaringen tegengekomen ben hier
Dit dus.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:20 schreef YPPY het volgende:
Zou je dit nu wel doen, online? Hoe k*t het ook is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |