quote:Op zondag 4 januari 2009 00:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb veel ervaring met flirten met dertigers.
Pruhsies!quote:
Oh my.....quote:Op zondag 4 januari 2009 00:28 schreef loveli het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/v(...)ch_als_tiener__.html
[ afbeelding ]
gedeelde smart is halve smart MBquote:
Ik ben al bijna 10 jaar 26!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:31 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Arm ejij..
Ik ben al bijna 4 jaar 26.
Gemma Glitter en de roltraprentest!!!!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:28 schreef loveli het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/v(...)ch_als_tiener__.html
[ afbeelding ]
26 al?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben al bijna 10 jaar 26!
En het bevalt nog steeds prrrrima!
Weer een plekje hoger op je lijstje?quote:
In dat geval was dit mijn 2e 26e verjaardag! Klinkt goed!quote:Op zondag 4 januari 2009 @ 00:31 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Arm ejij..
Ik ben al bijna 4 jaar 26.
* zwahiel geniet nog van een heerlijke FreshFM liveset...quote:
Heb je msn?quote:Op zondag 4 januari 2009 04:59 schreef zwahiel het volgende:
[..]
* zwahiel geniet nog van een heerlijke FreshFM liveset...
zaterdag toch? Of heeft ze ons gefopt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op zondag 4 januari 2009 09:52 schreef Merel het volgende:
Goftedomme stomme feromonen, endorfine, dopamine, oxytocine en al die andere stofjes die me helemaal gek maken!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de volgende keer via de telefoon proberen?
Net op TED.com nog een leuke presentatie gezien over de chemische en anatomische kant van verliefdheid en liefdesverdriet. Was best de moeite waardDe hersengebieden die bij verliefdheid heel erg actief zijn worden nòg actiever als iemand waar je van houdt je verlaat
Hoe wreed van de natuur.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Dat kan niet, ik heb er namelijk ook al de bijbehorende handgebaren en afwisselend boze en lieve blikken bij geoefend, anders is het effect weg!quote:Op zondag 4 januari 2009 09:56 schreef Isabeau het volgende:de volgende keer via de telefoon proberen?
Webcam onder invloed van flink wat Prozac dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 10:01 schreef Merel het volgende:
Dat kan niet, ik heb er namelijk ook al de bijbehorende handgebaren en afwisselend boze en lieve blikken bij geoefend, anders is het effect weg!
quote:Op zondag 4 januari 2009 10:01 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik heb er namelijk ook al de bijbehorende handgebaren en afwisselend boze en lieve blikken bij geoefend, anders is het effect weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |