slaap lekker!quote:
nee hoor....dat kan ik alquote:Op zondag 4 januari 2009 00:05 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nah, ik ben zo'n saaie tut die het bij 1tje houdt. Maar ik dacht jij toch
Geef me liever gelijk, dat streelt mijn ego tenminstequote:Op zondag 4 januari 2009 00:03 schreef kaasplankje het volgende:
nog ff over die fotovergelijking van jou Neen, de ogen zijn hetzelfde maar cerder trekt 't op niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
Ze mag wel even een nieuwe kledingadviseur (of hoe noem je zo iemand ook alweer?) in de arm nemen.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:09 schreef mspoez het volgende:
Nou dag slaperds! Ik doe nog even leuke foto hier ... jongste vond het écht niet spannend hoor in de Tower of terror ...Ahhhhhhhhhhh! Die vond het echt eng ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
ben niet aan het kijken, maar wat draagt ze dan? en het flateert dr zeker niet??quote:Op zondag 4 januari 2009 00:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze mag wel even een nieuwe kledingadviseur (of hoe noem je zo iemand ook alweer?) in de arm nemen.
Ze draagt een wit, aansluitend t-shirt en een witte wijde rok.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ben niet aan het kijken, maar wat draagt ze dan? en het flateert dr zeker niet??
Dat doet Brigitte Kaandorp beter danquote:
ow ja das een herhaling... is jammer, want ze kan dr best lekker uitzien als zr dr moeite voor doetquote:Op zondag 4 januari 2009 00:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze draagt een wit, aansluitend t-shirt en een witte wijde rok.
En nee, flatteert idd niet.
Nou, als ze zo woest op mij af zou komen stormen op d'r knieën zou ik d'r ook niet van me af duwen hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 00:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ow ja das een herhaling... is jammer, want ze kan dr best lekker uitzien als zr dr moeite voor doet
En terechtquote:Op zondag 4 januari 2009 00:18 schreef Greys het volgende:
Heer G heeft gezapt naar Hyacinth op België
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, als ze zo woest op mij af zou komen stormen op d'r knieën zou ik d'r ook niet van me af duwen hoor.
Tis toch al afgelopenquote:Op zondag 4 januari 2009 00:18 schreef Greys het volgende:
Heer G heeft gezapt naar Hyacinth op België
Ik word over 2,5 week 25 en ik ben nog piepjong! 27 is maar 2 jaar ouder dan dat, dus dat is ook jong.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
kan me dr iets bij voorstellen
entja dan ben je al 27 hoor
en dat ben ik over een dikke week ook.....
daar is vriendlief ook aan het kijkenquote:
quote:Toch is het niet eerlijk: het duurt maanden voor je Blub kwijt bent, en maar een paar dagen om hem weer terug te krijgen!
35 is ook keijong hoor, schat!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:21 schreef Greys het volgende:
En 35 is maar tien jaar ouder!
Pieper dan piep!
*Piep!*
ik vind 27 wel oud klinken....quote:Op zondag 4 januari 2009 00:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik word over 2,5 week 25 en ik ben nog piepjong! 27 is maar 2 jaar ouder dan dat, dus dat is ook jong.
Ok?.
Ik heb veel ervaring met flirten met dertigersquote:Op zondag 4 januari 2009 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Je schuift nóg verder naar boven op het lijstje!
en ik doe nog veul meer met mijn dertiger whahaaaaquote:Op zondag 4 januari 2009 00:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb veel ervaring met flirten met dertigers.
"quote:Op zondag 4 januari 2009 00:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en ik doe nog veul meer met mijn dertiger whahaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |