nee hoor! leeuwarden is tof! de enige plaats in nederland met een hotel waar ik niet meer mag komenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:31 schreef neen het volgende:
Jullie maken mij gewoon belachelijkis het omdat ik een bril heb
Look! Al likesquote:
Vooral die ketting doet het hem natuurlijk!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:29 schreef neen het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel, zwart haar, bril, ketting om en haar hoofd schuin op de foto. dat laatste deed het hem voor mij
Foto!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:33 schreef Muis006 het volgende:
Ik lijk op niemand behalve mijn schattige zelf!
Zullen wij dat even bepalen voor jou?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:33 schreef Muis006 het volgende:
Ik lijk op niemand behalve mijn schattige zelf!
Oh!quote:
lief doen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:33 schreef conleche het volgende:
neen, ik vind je de cuteste met bril die ik ken!!
JA dooooeeeei die heb ik allang eens geplaatst en Co en Greys vinden mij schattig!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zullen wij dat even bepalen voor jou?
Oftewel: FOTOOOOOOOOOOOWWWW'S (inclusief apostrof, jeweetz)
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:33 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nee hoor! leeuwarden is tof! de enige plaats in nederland met een hotel waar ik niet meer mag komen![]()
Smeuïge verhalen willen wequote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:33 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nee hoor! leeuwarden is tof! de enige plaats in nederland met een hotel waar ik niet meer mag komen![]()
Doet Vik nou net alsof ze niet weet hoe je er uit ziet?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
JA dooooeeeei die heb ik allang eens geplaatst en Co en Greys vinden mij schattig!
Jaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Doet Vik nou net alsof ze niet weet hoe je er uit ziet?
Ehm, ik heb een graad gehaald in de schattigheidsleer. Co en Greys nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
JA dooooeeeei die heb ik allang eens geplaatst en Co en Greys vinden mij schattig!
en je wil andere mensen de kans ontzeggen jou ook schattig te vinden? wat egoistisch...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:
Ik weet het niet meerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Doet Vik nou net alsof ze niet weet hoe je er uit ziet?
Had je maar eerder een harem op moeten komen eisen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
en je wil andere mensen de kans ontzeggen jou ook schattig te vinden? wat egoistisch...
Nee, zij zijn de enigenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:34 schreef Laureline het volgende:
[..]
Vooral die ketting doet het hem natuurlijk!Ik loop in de stad ook altijd blindelings achter iedere man van 2 meter aan. Want ze lijken ook allemaal zo op elkaar!
Maar iets anders, vanwege je goede voornemens: hebben die jongens boven en naast je niet nog een leuk nichtje of zusje?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:37 schreef conleche het volgende:
Muis is idd schattig.
*Co knikt bevestigend!
die hebben hier al zooooo vaak gestaanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:37 schreef DonPerignon het volgende:
Waar posten de ex-dikkertjes niet een voor en na foto
Dat hebben ze allemaal al lang gedaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:37 schreef DonPerignon het volgende:
Waar posten de ex-dikkertjes niet een voor en na foto
Dat zou wel een gave naam voor je kind zijn, Lasagna!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat McAbba in dat hotel de liefde heeft bedreven met lasagna.
quote:
Limoni ja, zo ga je een kind toch niet noemen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat zou wel een gave naam voor je kind zijn, Lasagna!
Misschien moet Jochem Myjer zijn tweede kind zo noemen, dan heb je Lasagna en Limoni
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:41 schreef conleche het volgende:
De vraag is waar ze de foto's niet posten. Laat me daar eens lang en diep over nadenken.....
Stadhouderlijk hof?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
ik zat een paar jaar terug met een stel collega's ivm een project voor een grote energiemaatschappij een paar weken daar in een zeer fraai hotel...en omdat het onze laatste week was, hadden we extra grote kamers gekregen...ik had de bruidssuite!briljante kamer...90m2 met enorm hemelbed en 4 persoonsbubbelbad met spiegels en pilaren enzo!
hoe dan ook...beetje gefeest op onze laatste avond...paar lokale vrouwelijke collega's wilden de kamers wel zien...dus om 4 uur 's nachts met 8 man de jaccuzi gaan testen met een paar flessen champagne erbij![]()
kennelijk hadden de andere gasten geklaagd...
Ik doe mee!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:41 schreef conleche het volgende:
De vraag is waar ze de foto's niet posten. Laat me daar eens lang en diep over nadenken.....
ook dikke prima natuurlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:39 schreef neen het volgende:
En BJ, ik woon niet in Groningen hoor maar in de capital of Fryslan!
Huh? Niets gezien hoor! En ik lees geloof ik alles altijd netjes bij!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
als ik de tijd kon terugdraaien...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Had je maar eerder een harem op moeten komen eisen!
Sultan van likmevestje
yup! wel een mooi hotelquote:
Ik heb ze ook na een poos weer weggehaaldquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:42 schreef Laureline het volgende:
[..]
Huh? Niets gezien hoor! En ik lees geloof ik alles altijd netjes bij!
Jajajajaja, maar wat deed je nu met die lasagne?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
ik zat een paar jaar terug met een stel collega's ivm een project voor een grote energiemaatschappij een paar weken daar in een zeer fraai hotel...en omdat het onze laatste week was, hadden we extra grote kamers gekregen...ik had de bruidssuite!briljante kamer...90m2 met enorm hemelbed en 4 persoonsbubbelbad met spiegels en pilaren enzo!
hoe dan ook...beetje gefeest op onze laatste avond...paar lokale vrouwelijke collega's wilden de kamers wel zien...dus om 4 uur 's nachts met 8 man de jaccuzi gaan testen met een paar flessen champagne erbij![]()
kennelijk hadden de andere gasten geklaagd...
Ik denk van nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat McAbba in dat hotel de liefde heeft bedreven met lasagna.
opgegeten, natuurlijk....wat doe jij met lasagne?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:44 schreef Laureline het volgende:
[..]
Jajajajaja, maar wat deed je nu met die lasagne?
Moet ik toch minder gaan werken of sociaal doenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb ze ook na een poos weer weggehaalddus als je daarna bijleest zie je ze inderdaad niet meer.
Preciesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:46 schreef Laureline het volgende:
[..]
Moet ik toch minder gaan werken of sociaal doen
in de jacuzzi? niet zo heel veel...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:46 schreef Greys het volgende:
Is het nou lasagna of lasagne?
Ik twijfelde net al! En nu weet ik het niet meer!
Details willen we Abba, details.
What happened in tha jacuzzi!
En dat was een collega?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
in de jacuzzi? niet zo heel veel...
maar daarna kon ik één van die arme meisjes natuurlijk moeilijk halfdronken de straat op sturen, midden in de nacht, terwijl ik dat hele grote bed voor mezelf alleen had...![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
opgegeten, natuurlijk....wat doe jij met lasagne?
Blijven over:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:18 schreef Laureline het volgende:
Erotisch doen met voedsel, daar ben ik dus echt allergisch voor
Volgens mij is het 'lasagne', dus dat kun je als richtlijn aannemenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:46 schreef Greys het volgende:
Is het nou lasagna of lasagne?
Ik twijfelde net al! En nu weet ik het niet meer!
Details willen we Abba, details.
What happened in tha jacuzzi!
onvoorstelbaar hoe snel dat hele verhaal daarna door het hele bedrijf gingquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat was een collega?
Oh wacht, lokale collega. Oh well, dan maakt het niet zoveel uit
Oe, ik had laatst nep-parmezaanse kaas van de markt, een soort superoude boerenbrokkelkaas. Niet doen! Het leek wel wasabi/mosterd, zo scherp! M'n hele risotto naar de Here! Maar echte isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:48 schreef Muis006 het volgende:
Ik eet morgen lekker fusilli con sugo di pomodoro.
Met een berg parmigiano reggiano erover!
En dat verbaast je??quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
onvoorstelbaar hoe snel dat hele verhaal daarna door het hele bedrijf ging
Jij bent geen abbadon, jij bent de barmhartige samaritaan!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
in de jacuzzi? niet zo heel veel...
maar daarna kon ik één van die arme meisjes natuurlijk moeilijk halfdronken de straat op sturen, midden in de nacht, terwijl ik dat hele grote bed voor mezelf alleen had...![]()
toen wel, ja...quote:
Ja neppe parmezaan is ranzig! Daar moet je niet mee aankomen in Italiequote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:52 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oe, ik had laatst nep-parmezaanse kaas van de markt, een soort superoude boerenbrokkelkaas. Niet doen! Het leek wel wasabi/mosterd, zo scherp! M'n hele risotto naar de Here! Maar echte is
voor jou persoonlijk of in het topic?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik geloof dat 23:30 wat vroeg begon heute abend
Luister eens, wijsneus.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:53 schreef Adelante het volgende:
Lasagna (singular, pronounced [laˈzaɲa] in Italian; plural lasagne pronounced [laˈzaɲe])
Lasagna dus
Can You Feel It icm met smiliequote:
Over mijn privéleven geen uitspraken, maar hier in het topic is het al een tijdje half 12!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
voor jou persoonlijk of in het topic?
echt, ik dacht juist dat het daar lasagna wasquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Luister eens, wijsneus.
In het Italiaans is het 'lasagne', in het Nederlands 'lasagne'.
I rest case.
dank je voor je begrip...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:53 schreef neen het volgende:
[..]
Jij bent geen abbadon, jij bent de barmhartige samaritaan!
Ja, ik vind een naamsverandering wel op z'n plaats hier. Een leuke aartsengel ofzo.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:53 schreef neen het volgende:
[..]
Jij bent geen abbadon, jij bent de barmhartige samaritaan!
O kut.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
echt, ik dacht juist dat het daar lasagna was
druk baasje, zo te lezenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:50 schreef Laureline het volgende:
Blijven over:
- bestellen
- opeten
- maken (zoals Claudia ook het meeste eten maakt, that is)
- weggooien
- invriezen
- morsen
- fotograferen
- vergiftigen
- portretteren
- over dichten
- lanceren
- begraven
Dat laatstequote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:56 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dank je voor je begrip...![]()
hoe wist je dat het het stadhouderlijk hof was, trouwens? of zijn er gewoon geen andere boeiende hotels in leeuwarden?
ik mag hopen dat dat een grapje isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:57 schreef neen het volgende:
Maar eigenlijk stond het de volgende dag in de lokale krant, dat soort dingen gaan snel in dit dorp.
Ach man, als je iets hebt met een collega, weet de rest het meestal nog sneller dan dat je het zelf in de gaten hebt!quote:
nee, dank je...ik ben niet zo'n ochtendmens...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:56 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, ik vind een naamsverandering wel op z'n plaats hier. Een leuke aartsengel ofzo.
Wat denk je van Abuzohar? Of Abdiel? Abariel? Abasdarhon? De laatste is de "supreme ruler of the 5th hour of the night" lees ik net. Nounou.
ik was jong en naief...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Ach man, als je iets hebt met een collega, weet de rest het meestal nog sneller dan dat je het zelf in de gaten hebt!
Daarom, niet aan beginnen of je moet toe zijn aan een andere baan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Ach man, als je iets hebt met een collega, weet de rest het meestal nog sneller dan dat je het zelf in de gaten hebt!
Welnee manquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:58 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik mag hopen dat dat een grapje is
Deze moet je nemen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:58 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nee, dank je...ik ben niet zo'n ochtendmens...
dan is het goedquote:
heb je dat nodig dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:01 schreef Laureline het volgende:
[..]
Deze moet je nemen!
Acheliah: "Causes lust/passion in others for you"!
het was in Leeuwarden, en daarna ben ik daar niet meer geweest...was niet echt een probleem dusquote:Op zondag 4 januari 2009 00:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daarom, niet aan beginnen of je moet toe zijn aan een andere baan.
slaap lekker!quote:
nee hoor....dat kan ik alquote:Op zondag 4 januari 2009 00:05 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nah, ik ben zo'n saaie tut die het bij 1tje houdt. Maar ik dacht jij toch
Geef me liever gelijk, dat streelt mijn ego tenminstequote:Op zondag 4 januari 2009 00:03 schreef kaasplankje het volgende:
nog ff over die fotovergelijking van jou Neen, de ogen zijn hetzelfde maar cerder trekt 't op niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
Ze mag wel even een nieuwe kledingadviseur (of hoe noem je zo iemand ook alweer?) in de arm nemen.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:09 schreef mspoez het volgende:
Nou dag slaperds! Ik doe nog even leuke foto hier ... jongste vond het écht niet spannend hoor in de Tower of terror ...Ahhhhhhhhhhh! Die vond het echt eng ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
ben niet aan het kijken, maar wat draagt ze dan? en het flateert dr zeker niet??quote:Op zondag 4 januari 2009 00:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze mag wel even een nieuwe kledingadviseur (of hoe noem je zo iemand ook alweer?) in de arm nemen.
Ze draagt een wit, aansluitend t-shirt en een witte wijde rok.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ben niet aan het kijken, maar wat draagt ze dan? en het flateert dr zeker niet??
Dat doet Brigitte Kaandorp beter danquote:
ow ja das een herhaling... is jammer, want ze kan dr best lekker uitzien als zr dr moeite voor doetquote:Op zondag 4 januari 2009 00:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze draagt een wit, aansluitend t-shirt en een witte wijde rok.
En nee, flatteert idd niet.
Nou, als ze zo woest op mij af zou komen stormen op d'r knieën zou ik d'r ook niet van me af duwen hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 00:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ow ja das een herhaling... is jammer, want ze kan dr best lekker uitzien als zr dr moeite voor doet
En terechtquote:Op zondag 4 januari 2009 00:18 schreef Greys het volgende:
Heer G heeft gezapt naar Hyacinth op België
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, als ze zo woest op mij af zou komen stormen op d'r knieën zou ik d'r ook niet van me af duwen hoor.
Tis toch al afgelopenquote:Op zondag 4 januari 2009 00:18 schreef Greys het volgende:
Heer G heeft gezapt naar Hyacinth op België
Ik word over 2,5 week 25 en ik ben nog piepjong! 27 is maar 2 jaar ouder dan dat, dus dat is ook jong.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
kan me dr iets bij voorstellen
entja dan ben je al 27 hoor
en dat ben ik over een dikke week ook.....
daar is vriendlief ook aan het kijkenquote:
quote:Toch is het niet eerlijk: het duurt maanden voor je Blub kwijt bent, en maar een paar dagen om hem weer terug te krijgen!
35 is ook keijong hoor, schat!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:21 schreef Greys het volgende:
En 35 is maar tien jaar ouder!
Pieper dan piep!
*Piep!*
ik vind 27 wel oud klinken....quote:Op zondag 4 januari 2009 00:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik word over 2,5 week 25 en ik ben nog piepjong! 27 is maar 2 jaar ouder dan dat, dus dat is ook jong.
Ok?.
Ik heb veel ervaring met flirten met dertigersquote:Op zondag 4 januari 2009 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Je schuift nóg verder naar boven op het lijstje!
en ik doe nog veul meer met mijn dertiger whahaaaaquote:Op zondag 4 januari 2009 00:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb veel ervaring met flirten met dertigers.
"quote:Op zondag 4 januari 2009 00:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en ik doe nog veul meer met mijn dertiger whahaaaa
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb veel ervaring met flirten met dertigers.
Pruhsies!quote:
Oh my.....quote:Op zondag 4 januari 2009 00:28 schreef loveli het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/v(...)ch_als_tiener__.html
[ afbeelding ]
gedeelde smart is halve smart MBquote:
Ik ben al bijna 10 jaar 26!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:31 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Arm ejij..
Ik ben al bijna 4 jaar 26.
Gemma Glitter en de roltraprentest!!!!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:28 schreef loveli het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/v(...)ch_als_tiener__.html
[ afbeelding ]
26 al?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben al bijna 10 jaar 26!
En het bevalt nog steeds prrrrima!
Weer een plekje hoger op je lijstje?quote:
In dat geval was dit mijn 2e 26e verjaardag! Klinkt goed!quote:Op zondag 4 januari 2009 @ 00:31 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Arm ejij..
Ik ben al bijna 4 jaar 26.
* zwahiel geniet nog van een heerlijke FreshFM liveset...quote:
Heb je msn?quote:Op zondag 4 januari 2009 04:59 schreef zwahiel het volgende:
[..]
* zwahiel geniet nog van een heerlijke FreshFM liveset...
zaterdag toch? Of heeft ze ons gefopt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op zondag 4 januari 2009 09:52 schreef Merel het volgende:
Goftedomme stomme feromonen, endorfine, dopamine, oxytocine en al die andere stofjes die me helemaal gek maken!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de volgende keer via de telefoon proberen?
Net op TED.com nog een leuke presentatie gezien over de chemische en anatomische kant van verliefdheid en liefdesverdriet. Was best de moeite waardDe hersengebieden die bij verliefdheid heel erg actief zijn worden nòg actiever als iemand waar je van houdt je verlaat
Hoe wreed van de natuur.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Dat kan niet, ik heb er namelijk ook al de bijbehorende handgebaren en afwisselend boze en lieve blikken bij geoefend, anders is het effect weg!quote:Op zondag 4 januari 2009 09:56 schreef Isabeau het volgende:de volgende keer via de telefoon proberen?
Webcam onder invloed van flink wat Prozac dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 10:01 schreef Merel het volgende:
Dat kan niet, ik heb er namelijk ook al de bijbehorende handgebaren en afwisselend boze en lieve blikken bij geoefend, anders is het effect weg!
quote:Op zondag 4 januari 2009 10:01 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik heb er namelijk ook al de bijbehorende handgebaren en afwisselend boze en lieve blikken bij geoefend, anders is het effect weg!
Da's een beetje een lullige volgordequote:Op zondag 4 januari 2009 10:22 schreef Tinkepink het volgende:
Balen Merel. Misschien eerst sexen en dan de waarheid zeggen?
quote:Op zondag 4 januari 2009 09:52 schreef Merel het volgende:
Goftedomme stomme feromonen, endorfine, dopamine, oxytocine en al die andere stofjes die me helemaal gek maken!![]()
![]()
![]()
ik dacht dat je de laatste tijd wel tevreden was met de situatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's wrong?
Maar brengt die zooi je hoofd op hol, of breng je zelf je hoofd op hol waardoor die zooi ontstaat?quote:Op zondag 4 januari 2009 10:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Webcam onder invloed van flink wat Prozac dan?(antidepressiva hebben een remmend effect op die zooi in je lijf die je hoofd op hol brengt)
Ja klopt maar dan moet je er gewoon nog ff een paar valiums bijnemen ofzoquote:Op zondag 4 januari 2009 10:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar brengt die zooi je hoofd op hol, of breng je zelf je hoofd op hol waardoor die zooi ontstaat?
Dat wordt teruglezen dus, alle 30 oidquote:Op zondag 4 januari 2009 09:39 schreef Isabeau het volgende:
Oh jee, Chic, welkom terug, maar een samenvatting van alles wat er hier is gebeurd is een beetje veel
Er was leuk nieuws en vervelend nieuws en er waren sappige roddels. Dat is wel zo'n beetje de samenvatting.
De kerstcadeautjes waren heel erg leuk, alleen hebben 2 (?) mensen hun cadeautje nog niet. Eén pakje was nog onderweg, dus dat zou eventueel aangekomen kunnen zijn. Ik lees ook niet allesSoms gaat het me echt veel te snel. Cinnamongirl had mij aardappel/peenscrubhandschoentjes gestuurd. Nog niet gebruikt, want in de hectiek van de afgelopen weken nog niet echt gekookt met aardappels of iets anders waar je ze voor kon gebruiken. Ik had iemand een boek gestuurd, maar die heeft sinds 16 december niets meer van zich laten horen. Misschien vond ze het geen leuk boek
Oliebollen genoeg gehad, niet ziek geworden(als uitzondering, want volgens mij zijn er best veel slank-dames ziek geweest de afgelopen 2 weken
Alleen dan niet van de oliebollen neem ik aan.)
Succes met opruimen!
Het is de combinatiequote:Op zondag 4 januari 2009 10:34 schreef Claudia_x het volgende:
Maar brengt die zooi je hoofd op hol, of breng je zelf je hoofd op hol waardoor die zooi ontstaat?
Lijstje voor vandaag:
Ik zal wel raar in elkaar zitten, want ik voel me absoluut niet geregeerd door mijn lichaam. Ik wil helemaal niet met iemand naar bed die ik niet heel leuk vind, en heel leuk vinden wordt bij mij vooral bepaald door mijn hoofd.quote:Op zondag 4 januari 2009 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is de combinatieDoor bijv. met iemand seks te hebben maak je ook weer meer oxytocine aan en ga je ook weer meer van diegene houden
Maar je kan bij liefde op het eerste gezicht al een enorme cascade van die stofjes krijgen die effect op bepaalde hersendelen hebben. Adrenaline bijv. zorgt voor dat vreemde krampende gevoel in je buik, de bekende vlinders/kriebels.
Nee hoor, volgens mij zijn er aardig wat mensen een beetje ongevoelig voor al die chemische stofjesquote:Op zondag 4 januari 2009 10:40 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zal wel raar in elkaar zitten, want ik voel me absoluut niet geregeerd door mijn lichaam. Ik wil helemaal niet met iemand naar bed die ik niet heel leuk vind, en heel leuk vinden wordt bij mij vooral bepaald door mijn hoofd.
Tja, ik denk dat je jezelf voor de gek houdt. Als hij je de liefsteleukstegeweldigste zou vinden dan zou hij wel een relatie met je willen. In plaats daarvan ben je bereid genoegen te nemen niet met wat hij werkelijk vindt maar uitsluitend met het idee dat hij jou geeft. Het is niet echt. Maar het is natuurlijk heel moeilijk om ermee te kappen. Ik heb makkelijk praten.quote:Op zondag 4 januari 2009 10:36 schreef Merel het volgende:
Zeg doe allemaal eens niet van die kritische vragen stellen!
Ik vind de manier waarop we met elkaar omgaan prima, ik hoef geen ouders te ontmoeten en dagjes naar de dierentuin, we hoeven geen "echte" relatie te hebben. Maar ik wil wel iets vaker merken dat ik de liefsteleukstegeweldigste ben en hij mag het niet vanzelfsprekend vinden dat ik bij 'm blijf. En als hij daar geen zin in heeft, dán stop ik ermee. Als ik mezelf uit z'n armen los kan rukken that is
Hmm sluiten zijn ideeën dan niet aan op die van jou ofzo?quote:Op zondag 4 januari 2009 10:36 schreef Merel het volgende:
Zeg doe allemaal eens niet van die kritische vragen stellen!
Ik vind de manier waarop we met elkaar omgaan prima, ik hoef geen ouders te ontmoeten en dagjes naar de dierentuin, we hoeven geen "echte" relatie te hebben. Maar ik wil wel iets vaker merken dat ik de liefsteleukstegeweldigste ben en hij mag het niet vanzelfsprekend vinden dat ik bij 'm blijf. En als hij daar geen zin in heeft, dán stop ik ermee. Als ik mezelf uit z'n armen los kan rukken that is
dat is wel een beetje tegenstrijdig idd, aan de ene kant de liefsteleukstegeweldigste gevonden worden maar er mag ook niets van verwacht worden?quote:Op zondag 4 januari 2009 10:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat je jezelf voor de gek houdt. Als hij je de liefsteleukstegeweldigste zou vinden dan zou hij wel een relatie met je willen. In plaats daarvan ben je bereid genoegen te nemen niet met wat hij werkelijk vindt maar uitsluitend met het idee dat hij jou geeft. Het is niet echt. Maar het is natuurlijk heel moeilijk om ermee te kappen. Ik heb makkelijk praten.![]()
Hoe gaat het eigenlijk met Vik? Is zij al over haar ludduvuddu heen?
Is daar dan al meer over bekend? Ligt daar ook iets biomedisch aan ten grondslag, of zit dat bijvoorbeeld in ijzeren wil en discipline?quote:Op zondag 4 januari 2009 10:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens mij zijn er aardig wat mensen een beetje ongevoelig voor al die chemische stofjes
Nee hoor. Zoiets als wat merel beschrijft ken ik ook niet. Herken sws veel (song) teksten, liefdesscenes etc. ook nooit zo. Ben denk ik te nuchter ofzo.quote:Op zondag 4 januari 2009 10:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zal wel raar in elkaar zitten, want ik voel me absoluut niet geregeerd door mijn lichaam. Ik wil helemaal niet met iemand naar bed die ik niet heel leuk vind, en heel leuk vinden wordt bij mij vooral bepaald door mijn hoofd.
Ja, ik wou even iets grappigs zeggen, geen hele discussie naar aanleiding van de 2 zinnen uitleg die ik verder geef!quote:
Dit soort situaties zijn zelden zo ingewikkeld als je denkt dat ze zijnquote:Op zondag 4 januari 2009 10:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja, ik wou even iets grappigs zeggen, geen hele discussie naar aanleiding van de 2 zinnen uitleg die ik verder geef!Is m'n eigen schuld hoor, als ik weinig uitleg geef oordelen mensen op basis van gebrekkige info (dat gebeurt nu dus), maar ik wil ook niet te veel uitleggen want dan wordt 't te ingewikkeld en te herkenbaar. Dus ik zal er zelf ook over ophouden
In theorie zijn dat soort situaties heel eenvoudig, maar in de praktijk komen er allemaal emoties bij kijken waar je niet op zit te wachten en dan krijg je dus gezeik. Ik kan erover mee pratenquote:Op zondag 4 januari 2009 11:09 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Dit soort situaties zijn zelden zo ingewikkeld als je denkt dat ze zijn
+1quote:Op zondag 4 januari 2009 11:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In theorie zijn dat soort situaties heel eenvoudig, maar in de praktijk komen er allemaal emoties bij kijken waar je niet op zit te wachten en dan krijg je dus gezeik. Ik kan erover mee praten.
Ik, Isabeau en Aventura kunnen het ook!! TT gefixed!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
owwww en te snel getypt die TT... roept SHE voor hulp
zodra er al te veel emoties bij komen kijken wordt het sowieso tijd de McSex situatie te heroverwegen...quote:Op zondag 4 januari 2009 11:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In theorie zijn dat soort situaties heel eenvoudig, maar in de praktijk komen er allemaal emoties bij kijken waar je niet op zit te wachten en dan krijg je dus gezeik. Ik kan erover mee praten.
Ik weet het antwoord!! mag ik het zeggen?!quote:Op zondag 4 januari 2009 11:18 schreef TJDoornbos het volgende:
wie van de dames voelt zich geroepen ontbijt naar rotterdam te brengen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
Ik ben 30 en het wordt er eigenlijk alleen maar leuker op...quote:Op zondag 4 januari 2009 11:20 schreef Claudia_x het volgende:
Is er ook iemand die wél gewoon zijn/haar leeftijd omarmt? Ik ben 28 en ik vind het prima.
Ik heb er ook geen moeite mee om 23 te zijn hoor.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:20 schreef Claudia_x het volgende:
Is er ook iemand die wél gewoon zijn/haar leeftijd omarmt? Ik ben 28 en ik vind het prima.
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord!! mag ik het zeggen?!
Meer dan dat antwoord verwachte ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:24 schreef kwakveense het volgende:
dingen die elkaar ook lekker tegenspreken enzo.
Waar komen dat soort gedachten toch vandaan? Je hebt een prima opleiding en baan, je hebt je eerste vriendje en flirt gehad, je bent net verhuisd. Alle prognoses zijn prima. En waarom zou je jezelf gek maken met ideeën over waar je op een bepaald moment in je leven moet zijn? Life is what happens to you while you're busy making other plans.quote:heb op zich geen moeite met 26, of 30 of wa dan ook, maar ik heb geen zin om straks 30 en nog steeds partnerloos, in een mini huurwoning met een kutbaantje te zijn...ofzo...
haast waarvoor? dingen komen als ze komen...je er druk over maken doet daar niet noodzakelijk heel veel aan...en al helemaal niet op je 26e, als er echt geen enkele reden voor is...quote:Op zondag 4 januari 2009 11:25 schreef kwakveense het volgende:
misschien dus meer een uiting van algehele ontevredenheid en "haast" ofzo. kweenie
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:35 schreef Abbadon het volgende:
wat is toch die neiging om je druk te maken om wat je niet hebt, en wat je wel zou willen....om dan vervolgens over een paar jaar terug te kijken en te denken dat het jammer was dat je toch niet meer genoten hebt..
Hey Coquote:
Woehahahahahaquote:Op zondag 4 januari 2009 11:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Was je van plan binnen te komen kwak? Want dan moet ik even snel op gaan ruimen
hahaha, je hoeft toch niet op te ruimen voor kwakkie? ne, maar ik denk dat ik eigenlijk meteen weer terug moet want heb vanavodn weer repetitie en heb vanochtend lopen internetten ipv partyzooi opruimenquote:Op zondag 4 januari 2009 11:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Was je van plan binnen te komen kwak? Want dan moet ik even snel op gaan ruimen
Feli MoBloquote:Op zondag 4 januari 2009 11:38 schreef motorbloempje het volgende:[FOK!userreview] Motorbloempje bij Traffic Control offroad en slippen!
enwant heb net op de weegschaal gestaan en ik ben NIET AANGEKOMEN
ik herhaal: IK BEN NIET AANGEKOMEN
67,9kg nog steeds dus kan met een mooi gewicht het nieuwe jaar in en op naar de 60
naais!
Meerdere bommen zelfs!quote:Op zondag 4 januari 2009 11:44 schreef TJDoornbos het volgende:
Net als hier bij jou ook bom gevallen DML?
da's niet echt een oplossing he?quote:Op zondag 4 januari 2009 11:42 schreef kwakveense het volgende:
gefeliciteerd moblo!!!
@ tink en abba en claudia: jullie hebben gelijk hoor! ik wil t ook helemaal niet zo doen en ik werk er hard aan om dat soort gedachten minder te hebben enzo. is allemaal onderdeel van het master-restructuring plan.
Ik win!!quote:Op zondag 4 januari 2009 11:44 schreef TJDoornbos het volgende:
Net als hier bij jou ook bom gevallen DML?
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
da's niet echt een oplossing he?het probleem is dat je allemaal beelden in je hoofd hebt van je toekomst, en er achter komt dat het leven nu eenmaal niet zo loopt...en dat los je niet op door die beelden te veranderen naar een ander masterplan dat 'm in de praktijk waarschijnlijk ook niet zal gaan worden
![]()
accepteren dat je je leven niet in de hand hebt, en het meeste maken van die dingen die je wel in de hand hebt...da's het geheim![]()
[/Goeroe-modus]
een hele prestatie!quote:
ahquote:
en sowieso is het onzin om te denken dat er één soort leven is dat je gelukkig maakt...het zijn niet je omstandigheden, maar wat je ermee doet en hoe je ernaar kijkt....geluk is een kwestie van perspectief, vermoed ik...quote:Op zondag 4 januari 2009 11:50 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Veel mensen vergelijken zichzelf ook teveel met anderen: o, mijn vrienden en vriendinnen hebben een goede baan, zijn getrouwd en hebben kinderen en als ik dat niet ook allemaal heb, heb ik gefaald!
Maar je moet gewoon kijken naar wat je zelf wilt: waar heb jij nou eigenlijk behoefte aan? Grote kans dat al die dingen die jouw vrienden gelukkig maken jou helemaal niet gelukkig maken.
noem het dan geen masterplan...da's een beetje in tegenspraak met LOSLATENquote:Op zondag 4 januari 2009 11:50 schreef kwakveense het volgende:
@ abba, dat is het master restructuring plan![]()
LOSLATEN is het woord dat ik mezelf aan t leren ben. dus geeen nieuwe grote plannen maken, behalve dan elke dag een eetplan, en een doorlopend financieel plan.
kwak haalt zichzelf door de mangel dit jaar.
Dan zijn de mijne te braaf zeker. Die laten de bende gewoon met rust. Vergroten de bende alleen met kattenbak korrels door het hele huis.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah
Het grote voordeel van katten: wij moeten alles dezelfde avond/nacht nog opruimen, anders is 't 10 keer zo erg als we wakker worden
dus het is een fijne stok achter de deur!
Nu even ontbijten![]()
Dat durf ik te betwijfelenquote:
ja ja...en schattig enzo....we know...quote:
kniesoor.... enzo...quote:Op zondag 4 januari 2009 11:53 schreef Abbadon het volgende:
[..]
noem het dan geen masterplan...da's een beetje in tegenspraak met LOSLATEN![]()
Hahaha, dat is zo'n beetje hoe ik me mijn leven voorstelquote:Op zondag 4 januari 2009 11:51 schreef Tinkepink het volgende:
Zal ik voor de grap eens vertellen hoe ik, toen ik een jaar of 25 was, had verwacht te leven op mijn 35e kwak?
Ik had gedacht single te zijn, zeker zonder kinderen met een woning in Amsterdam ofzo. Ik zou een goede baan in de journalistiek hebben, veel uitgaan, veel reizen, films en musea bezoeken en een onafhankelijk ongebonden leven leiden.
En kijk nu eensHet leven is echt niet te plannen.
You know itquote:Op zondag 4 januari 2009 11:53 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja ja...en schattig enzo....we know...
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:50 schreef kwakveense het volgende:
@ abba, dat is het master restructuring plan![]()
LOSLATEN is het woord dat ik mezelf aan t leren ben. dus geeen nieuwe grote plannen maken, behalve dan elke dag een eetplan, en een doorlopend financieel plan.
kwak haalt zichzelf door de mangel dit jaar.
Zoals ik op MSN al zei: jij bent de Slankbaby en vanaf heden ga je onder die naam door het levenquote:
yupquote:
nee, juist nietquote:
Meer mensen zouden hun leven moeten leiden op zo'n manier dat ze niet alleen nu maar ook later nog blij kunnen zijn met de beslissingen die ze maken. (Daarom vind ik 'leven alsof het je laatste dag is' ook zo'n belachelijk motto.) Als je je gevoel, je hormonen en de stofjes in je hersenen achterna loopt, dan ben je gevangen in een soort eeuwig heden.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:45 schreef mspoez het volgende:
Ik vind 37 prima, ben ook niet bang om 40 te worden ofzo, maar wat ik wel soms heb is dat ik denk, ik wou dat ik weer 28 was, dan zou ik dingen anders doen. Ja nú al! Maar dat komt misschien ook door het afgelopen jaar. Kan ook.
quote:
YES.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:58 schreef Chicolate het volgende:
Ik werd laatst 17 of 18 geschat. Voor alle duidelijkheid: ik ben 19 en tot een paar maanden geleden kwam men meestal met 14 oid aanzetten
. Zit in een proces van volwassen worden, te beginnen met 'normale' kleren aantrekken en mn kamer opruimen. Heb de voor-foto's al, nu de 'na' nog. Gaat wel een dagje overheen.
En bedankt, mij een baby noemenquote:Op zondag 4 januari 2009 11:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
YES.
Zie je wel Vik! Ik ben de peuter en niet de baby
Nee? Wie dan wel?quote:Op zondag 4 januari 2009 12:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En bedankt, mij een baby noemen. Ik ben hier niet eens de jongste meer
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |