abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64644848
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:20 schreef P.F het volgende:

[..]

Gewoon op m'n telefoon hoor Maar het werkt nog niet super..
ik had 'm ook op mn telefoon
Ja doei.
pi_64644863
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:18 schreef Isabeau het volgende:
DizzyMissLizzy, kerstboomkipstukjes? Zo, dat klinkt heel erg fabriekerig. En waar haal je al die grappige plaatjes vandaan?
Uit de kerstuitverkoop van de AH en in de vriezer gestopt
Het zijn gewoon kipnuggets in de vorm van kerstbomen.

www.icanhascheezburger.com
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_64644879
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:20 schreef Isabeau het volgende:
Hey conleche, is dat aangelopen poesje nog daar of heb je die al buiten gezet?
Die had ze weer buiten gezet dacht ik.
The way you rock'n'roll
pi_64644883
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Uit de kerstuitverkoop van de AH en in de vriezer gestopt
Het zijn gewoon kipnuggets in de vorm van kerstbomen.

www.icanhascheezburger.com
*klik*!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64644920
Fijn dat het met je hondje beter gaat, Greys!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64644931
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 januari 2009 @ 14:23:33 #257
163650 Greys
pi_64644933
Ben benieuwd hoe het met Kim en het stoppen met roken gaat!
Ik moet van mezelf ook stoppen met roken, maar ik zie er zo tegenop
Denk dat ik deze twee pakjes nog op maak
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 4 januari 2009 @ 14:24:06 #258
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_64644949
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Die had ze weer buiten gezet dacht ik.
Klopt
  zondag 4 januari 2009 @ 14:24:08 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64644951
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:16 schreef neen het volgende:
Met Augurk?
Boerenkool zonder augurk is geen echte boerenkool.

O fuck, volgens mij heb ik geen augurken.
Godverdomme.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 4 januari 2009 @ 14:24:44 #260
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64644975
hhhaaaahaa PF die is echt mooooooi

en blij voor blije Binkie

en ik heb mijn studiemap dr maar eens ff bijgepakt

trots op mezelf...
*nu nog beginnen haha*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_64644977
mag ik een linkje of een samenvatting over Bink? ik heb 't gemist
Ja doei.
pi_64644991
pi_64644995
Ik ben gestopt met roken per 1 januari.
Zelf vind ik het niet moeilijk, ik rookte toch maar 10 sigaretten per week ofzo. Vaak nog minder. Ik heb er ook alleen maar trek in als ik ergens ben waar het leuk is en er alcohol is.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 januari 2009 @ 14:26:53 #264
163650 Greys
pi_64645054
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
mag ik een linkje of een samenvatting over Bink? ik heb 't gemist
Heb het op de vorige blz getypt In het heel kort
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 4 januari 2009 @ 14:27:03 #265
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64645062
quote:

MariaEtc, wat een akelige jeugd heb jij gehad, kan me voorstellen dat je daar ook zo de sporen van draagt, maar goed, ook dat vormt wie je nu bent.

Ja, soms ben ik een beetje raar dus denk dat dat grotendeels terug te leiden is (ik kan bijvoorbeeld nog steeds niet goed tegen harde geluiden / geschreeuw af en toe best lastig), maar ik zie het idd ook zo! Narigheid vormt je meer dan andere dingen, vaak.
Ik had deze quote laatst al geplaatst maar vind hem in het kader van eerdere posts wel weer van toepassing en ik vind hem mooi : "The soul can have no rainbow if the eyes had no tears". Bada-boom-pish!

En Isa, ik begrijp dat je je af en toe kut voelt, maar volgens mij ben je iig een tof persoon en ik ben niet de enige die dat vind! (Geen loze vleierij, is da truth ) Je bent sterk genoeg om je leven te 'shapen' naar hoe jij hem wilt hebben, I'm sure!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_64645091
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Die was een paar dagen geleden meer dood dan levend
's Nachts er bijna tussenuit gepiept, reageerde nergens meer op.
DA heeft foto's gemaakt en vond hart en lever vergroot, voor nu pijnstillers en antibiotica en woensdag een echo van het hartje en de lever
fijn dat 't nu weer wat beter gaat
Ja doei.
pi_64645106
Kijk elke morgen een pagina op icanhascheezburger.com en je begint de dag met een lach
The way you rock'n'roll
  zondag 4 januari 2009 @ 14:28:25 #268
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64645121
quote:

Mijn lijstje van vandaag:

O: glas vers bosbessensap
O2: kaaspannenkoek
T: -
L: -
T: -
D: 4-schaft (aardappel, appel, wortel, bruine bonen en spek)
Ehm...tja...nou...dus..........
DOE NORMAAAAAAAAAAAAAAAL!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 januari 2009 @ 14:28:32 #269
163650 Greys
pi_64645129
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben gestopt met roken per 1 januari.
Zelf vind ik het niet moeilijk, ik rookte toch maar 10 sigaretten per week ofzo. Vaak nog minder. Ik heb er ook alleen maar trek in als ik ergens ben waar het leuk is en er alcohol is.
Ik rook wel ietsje meer, menthol en gewone door elkaar
Drinken doe ik dan weer zo goed als niet, dus die alcoholtrigger zal ik niet hebben.
Heel knap van je dat je gestopt bent! Ik had ook 1 januari gewoon aan moeten houden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64645180
Het eerste wat ik deed 1 januari 0:00 was een sigaret opsteken en nog een en nog een en nog een. En ik rook niet!

quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:28 schreef SHE het volgende:

[..]

Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 januari 2009 @ 14:30:34 #271
163650 Greys
pi_64645208
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

fijn dat 't nu weer wat beter gaat
Ja! Ik moet er rekening mee houden dat het natuurlijk niet een piepjong hondje meer is (12,5 jaar) maar zo'n kruising kleintje kan meestal best nog wel een paar jaar ouder worden en ik kan Bink helemaal niet missen
Duimen dus dat er woensdag uit de echo komt dat het allemaal te behandelen is
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 4 januari 2009 @ 14:31:29 #272
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64645238
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kijk elke morgen een pagina op icanhascheezburger.com en je begint de dag met een lach
Works like a charm!

zondag 4 januari 2009 @ 14:31:57 #273
58560 Oksel
Gezellig.
pi_64645266
Ik ben de afgelopen maanden zeker 5kg aangekomen. Afstuderen, hoop veranderingen in mijn leven, feestdagen, drank, eten, tijdgebrek..

Anyway; ik ben gestopt met drinken (dronk gemiddeld > 3-5 glazen drank per dagen), op een enkel glas rode wijn na, sowieso geen bier meer.. en hardloop 4/5 keer per week. Als het racefietsseizoen weer begint ga ik weer op de fiets. Verder geen franse kaas meer, geen tussendoortjes op fruit na. Qua eten verander ik niets; kook altijd redelijk gezond.. ik probeer alleen de porties normaal te houden, dus niet een 2e keer opscheppen.

Ik heb geen zin in speciale dieeten, nootjes, frutseltjes, repen, drankjes, etc. etc. Ik denk (hoop) dat niet nodig te hebben.

Anyway, heb dit schema gemaakt:

Begin gewicht 90,7kg (bij 1m82), ik wil naar 84 toe in 5 maanden.

Mijn vriendin, die hetzelfde leefpatroon heeft gevolgd is trouwens geen gram aangekomen, en heeft zonder veel training nog steeds een prachtige strakke, platte, gespierde buik..
  zondag 4 januari 2009 @ 14:32:02 #274
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64645271
Ik vind rokende vrouwen zo godsgruwelijk.. lelijk . Echt een ontzettende afknapper, en ik val niet eens op vrouwen .
pi_64645286
Jeetje, veel van jullie hebben het niet makkelijk gehad (of nog steeds niet)... Het is wat veel om overal op in te gaan, maar hulde voor iedereen die er uit gekomen is! En ook al zit je nog niet goed in je vel, ik vind dat iedereen goed bezig is. Jullie kunnen iig goed omschrijven wat er mist of wat er dwarszit. Dat is volgens mij de belangrijkste stap voor verandering! Go girls / boys!!

Hier ook wel het nodige meegemaakt. Nergens echt bijhoren op de middelbare school vond ik niet leuk. Echt gepest werd ik niet, maar ik had wel altijd het idee dat er over me geroddeld werd zodra ik klasgenoten zag fluisteren en lachen ofzo... Zal wel meegevallen zijn, maar toch. De laatste 2 jaar voelde ik me beter op mijn plek en had ik meer vrienden. Iedereen wilde opeens wél naast me zitten als er een repetitie gemaakt moest worden, daar was ik wel goed voor... Ik was waarschijnlijk ook gewoon te braaf. Ik word ook té graag aardig gevonden, iets dat ik wel probeer te veranderen. Het is gewoon niet realistisch. Toen ik naar de uni ging, paste ik opeens wel in de groep. Wat een fijne ervaring was dat, zeg! Wat dezelfde interesses al niet met een groep kunnen doen!

En op mijn 16e overleed mijn vader, na zeker een jaar in het ziekenhuis gelegen te hebben. Hij had een zeldzame ziekte, komt 1 op de miljoen keer voor. Als het eerder was ontdekt, had hij nog kunnen leven. Dat is iets waar ik wel een tijdje mee heb geworsteld, maar nu heb ik er meer vrede mee. Dokters zijn ook maar mensen. Wat ik nog wel steeds moeilijk vind, is de manier waarop hij gestorven is. Op het laatst was hij al eigenlijk geen mens meer. Alleen nog maar machines, zelfs een speciaal bed omdat hij enorme doorligwonden had. Beademing, allerlei infusen, enz. Bah. En je hield toch hoop, tegen beter weten in, en de klap was echt hard toen hij toch overleed. Maar ik ben zo trots op hem, hoe hij tot het laatst heeft gevochten, het was duidelijk dat hij nog niet wilde sterven.

Maar goed, het is nu ruim 8 jaar later, en het blijft natuurlijk verdrietig, maar het heeft mij, mijn moeder en zussen wel dichter bij elkaar gebracht. Ik heb geleerd wat wilskracht is en dat het leven waardevol is. En er blijven natuurlijk mensen die veel ergere dingen hebben meegemaakt.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_64645328
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja! Ik moet er rekening mee houden dat het natuurlijk niet een piepjong hondje meer is (12,5 jaar) maar zo'n kruising kleintje kan meestal best nog wel een paar jaar ouder worden en ik kan Bink helemaal niet missen
Duimen dus dat er woensdag uit de echo komt dat het allemaal te behandelen is
een ziek huisdier is zó naar.. ze kunnen niet zéggen wat er aan dehand is, je kunt alleen maar gissen of ze pijn hebben en als je het wel ziet weet je vaak niet waar of waarom

je voelt je dan zó ontzettend machteloos
Ja doei.
  zondag 4 januari 2009 @ 14:33:17 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64645329
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:32 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vind rokende vrouwen zo godsgruwelijk.. lelijk . Echt een ontzettende afknapper, en ik val niet eens op vrouwen .
Dan moet je een keer naar een Slankmeet komen. De rokende vrouwen daar zijn allesbehalve lelijk .
En roken is idd een afknapper, want het stinkt en zoenen met een rokende vrouw is vies .
Niet meer actief op Fok!
pi_64645406
en toen ging de discussie alweer heel ergens anders over... Ach ja..

Lijstje voor vandaag:
O: glas verse jus gemengd met yoghurt
L: 1 boterham met houmous, 1 met kipkerriesalade, stuk komkommer
T: mandarijn, vitalinea
D: ovenschotel met prei en saucijsjes (en vast nog meer, maar mijn meneer maakt het)
T: verjaardag, dus vast wel wat slechte hapjes
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_64645407
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:32 schreef Phaidra het volgende:
En er blijven natuurlijk mensen die veel ergere dingen hebben meegemaakt.
Die zijn er altijd, overbodige toevoeging.
pi_64645408
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:31 schreef Oksel het volgende:

Ik heb geen zin in speciale dieeten, nootjes, frutseltjes, repen, drankjes, etc. etc. Ik denk (hoop) dat niet nodig te hebben.

welkom!

En bovenstaande hoeft ook echt niet hoor ben zonder bovenstaande ook 20 kg kwijtgeraakt sinds 1 januari 2008 en et is er nog steeds af en gaat nog steeds naar beneden

Gewoon gezond en regelmatig eten en bewegen brengt je al een heel eind op de goede weg!

Succes!
Ja doei.
  zondag 4 januari 2009 @ 14:35:10 #281
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64645411
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dan moet je een keer naar een Slankmeet komen. De rokende vrouwen daar zijn allesbehalve lelijk .
En roken is idd een afknapper, want het stinkt en zoenen met een rokende vrouw is vies .
Het moment dat ze niet roken, zijn ze vast heel mooi hoor . Maar een vrouw met een sigaret in haar hand/mond. BAH! Ik kan er niet over uit, zo smerig vind ik het er uit zien .

Werkt het al, dames?
pi_64645434
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:35 schreef P.F het volgende:

[..]

Die zijn er altijd, overbodige toevoeging.
nou ja, ik voel het als ik verhalen als die van Maria hoor altijd zo alsof ik geen recht van zeuren heb

zo van 'ja, ik heb ouders die nog gezond zijn, van elkaar en mij houden, idem zusje, wat zeik ik eigenlijk?'

Ja doei.
pi_64645446
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:28 schreef SHE het volgende:

Nou kijk, ik wilde vandaag eh...nou ja, niet zoveel eten. Behalve dan die verse bosbessensap. De hele dag Maar dat was om 6 uur vanmorgen en om half 9 kreeg ik honger (joh) en ik heb niets in huis. Maar wel bloem, melk & eieren en nog 1 plak kaas en dus besloot ik een pannenkoek te maken. Geen stroop in huis, dus dat scheelt.
En nu heb ik al een tijdje geen zin in eten. Heb alleen nog spekjes in de koelkast (dat spul is bijna onbeperkt houdbaar) en die wil ik wel opmaken. Wortel is er altijd (konijn in da house), aardappel heb ik ook nog en ook nog wel een blik bruine bonen. En fruit. Dus dan kan ik 4-schaft maken, maar dat doe ik waarschijnlijk toch niet

En Maria een
  zondag 4 januari 2009 @ 14:36:38 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64645456
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:35 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Het moment dat ze niet roken, zijn ze vast heel mooi hoor . Maar een vrouw met een sigaret in haar hand/mond. BAH! Ik kan er niet over uit, zo smerig vind ik het er uit zien .

Werkt het al, dames?
O dat bedoel je. Mja, ik vind het er op zich wel sexeh uitzien, soms .
Wat ik wel a-sexy vind is vrouwen die bier drinken . Vrouwen horen wijn te drinken.

Zegt zij die de laatste dagen rosébiertjes achterover heeft geklokt . Maar dat telt niet echt mee hè .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 4 januari 2009 @ 14:37:51 #285
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64645504
Als je zo gaat berederen, zouden we allemaal ontzettend gelukkig moeten zijn. Want die arme kindjes in Afrika zonder eten en ouders . En die mensen in de concentratiekampen die hun ouders of kinderen voor hun ogen dood zagen gaan . Allemaal te zielig voor woorden en nooit goed te praten of te relativeren.. Maar het is niet jouw leven. Alsof jij jouw leed kan vergelijken met dat van een ander.. Sommige mensen maken gewoon ontzettende kutdingen mee en of dat nou gepest worden is, mishandeling of verlating, het doet pijn. Dat is niet te vergelijken.
  zondag 4 januari 2009 @ 14:38:07 #286
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64645510
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:35 schreef Phaidra het volgende:
en toen ging de discussie alweer heel ergens anders over... Ach ja..

Hehe ik kwam ook een beetje laat binnenvallen met mijn verhaal, Phaidra! Het gaat hier ook best rap, natuurlijk Iig: een dikke MWAH voor jou! Goed dat je er vrede mee kan hebben- het zal zo te horen zwaar genoeg geweest zijn.

En welkom / succes oksel!
  zondag 4 januari 2009 @ 14:38:49 #287
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_64645538
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

O dat bedoel je. Mja, ik vind het er op zich wel sexeh uitzien, soms .
Wat ik wel a-sexy vind is vrouwen die bier drinken . Vrouwen horen wijn te drinken.

Zegt zij die de laatste dagen rosébiertjes achterover heeft geklokt . Maar dat telt niet echt mee hè .
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 januari 2009 @ 14:38:56 #288
163650 Greys
pi_64645545
Phaidra, wat vreselijk van je paps

Blaat, het helpt al een beetje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64645557
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nou ja, ik voel het als ik verhalen als die van Maria hoor altijd zo alsof ik geen recht van zeuren heb

zo van 'ja, ik heb ouders die nog gezond zijn, van elkaar en mij houden, idem zusje, wat zeik ik eigenlijk?'

Het helpt me wel om te relativeren, op momenten dat ik 'zwelg' in zelfmedelijden. Natuurlijk is een ouder missen niet leuk, maar ik heb verder echt een leuk leven en mensen om me heen die van me houden. Het is niet de bedoeling dat je je hele leven blijft treuren. En hey, iedereen verliest vroeg of laat een ouder (nou ja, de meeste dan)
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 4 januari 2009 @ 14:39:21 #290
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64645566
En weer boven water...

Als ik zo naar de lege flessen kijk zou ik zweren dat hier gisteren met meer dan vier personen waren
Wel leuk, eerste filmavondje van Filmhuis zwahiel. Die beamert die ik op Fok! gekocht heb ooit is toch een gouden investering geweest (zeker omdat ie maar 60 euro was ) No Country For Old Men gekeken. Prima! Moet nog wel even mijn bioscoopstoelen vast maken aan de grond, want op zo'n eettafelstoel zitten is ook niet alles als je film kijkt.

@Isabeau, geen probleem, kwam 'm zelf ook tegen die link naar Youp. Dacht al dat ie interessant zou zijn voor meerdere omdat ik niet kon vinden bij Uitzendinggemist.
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:24 schreef kwakveense het volgende:
ik denk dat het komt omdat ik
1. allemaal jongere vrienden heb (tussen de 20 en 23)
2. zo langzamerhand het gevoel krijg dat ik nooit meer voor mn dertigste een kindje kan krijgen, ook al wilde ik dat altijd heel graag - nu wil ik t misschien niet eens meer, maar toch speelt t idee nog ofzo?
3. op jongere mannen val - die allemaal dus in een jongere levensfase zitten, terwijl ik diep van binnen me wel steeds meer naar mn leeftijd wil gaan gedragen
4. ik nog helemaal niet volwassen en verstandig en student-af wil zijn.

dingen die elkaar ook lekker tegenspreken enzo.

heb op zich geen moeite met 26, of 30 of wa dan ook, maar ik heb geen zin om straks 30 en nog steeds partnerloos, in een mini huurwoning met een kutbaantje te zijn...ofzo...
Ach. Van puntje vier heb ik ook last en een en drie (al val ik dan weer op vrouwen) ook.
Mijn vrienden zijn ook allemaal jonger, heb je als later beginnende student en vrienden van vroeger heb ik praktisch niets mee omdat die of allemaal werken en way to serious zijn of al samenwonen enzo. Ik was een van drie mensen uit mijn vroegere clubje wat is gaan studeren. De rest heeft alleen maar MBO gedaan en werkt al tig jaren. Nu heb ik niets tegen MBO (heb d'r zelf ook 2 gedaan) maar als je gaat studeren ontstaat er wel een soort van verschil in denken en inzicht. Die mensen hebben het nooit begrepen dat ik naar Chili ging om daar te gaan wonen, ze snappen ook niet dat ik naar Antwerpen verkaste voor min studie (dat laatste doe ik zelf ook niet echt snappen zo regelmatig maar toch). Ze begrijpen nog steeds niet waarom ik verhuisd ben naar Utrecht, want in het dorp waar we vandaan komen is toch ook alles...
Ben d'r een beetje vanaf gegroeid en heb er echt niets meer mee, ik spreek ze nog wel met vastelaovend en dan is 't wel gezellig, maar daarmee is ook alles gezegd.

Veel vrienden van nu zijn juist studenten die zitten in het zelfde 'schuitje' en hebben meer raakvlak met wat je bezig houd. Maar dat betekend in mijn geval dat ze automatisch jonger zijn.

En Kwak, let's face is 1982 is gewoon een goed jaar!
Wou vannacht nog lang zal ze leven zingen in mijn dronken bui
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_64645570
Een tijdje geleden heeft iemand me een interview afgenomen. Het heet ‘De vrouw die weigerde iets te worden’

Ik ben 36, en redelijk geworden wat ik voor ogen had.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 januari 2009 @ 14:39:26 #292
163650 Greys
pi_64645572
Welkom oksel!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64645578
quote:

Dat heb ik als ik naar mijn moeder kijk Wat zeik ik nou helemaal? En dat terwijl ik nog niet eens met die situatie heb leren omgaan.
pi_64645589
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:32 schreef Phaidra het volgende:
Jeetje, veel van jullie hebben het niet makkelijk gehad (of nog steeds niet)... Het is wat veel om overal op in te gaan, maar hulde voor iedereen die er uit gekomen is! En ook al zit je nog niet goed in je vel, ik vind dat iedereen goed bezig is. Jullie kunnen iig goed omschrijven wat er mist of wat er dwarszit. Dat is volgens mij de belangrijkste stap voor verandering! Go girls / boys!!

Hier ook wel het nodige meegemaakt. Nergens echt bijhoren op de middelbare school vond ik niet leuk. Echt gepest werd ik niet, maar ik had wel altijd het idee dat er over me geroddeld werd zodra ik klasgenoten zag fluisteren en lachen ofzo... Zal wel meegevallen zijn, maar toch. De laatste 2 jaar voelde ik me beter op mijn plek en had ik meer vrienden. Iedereen wilde opeens wél naast me zitten als er een repetitie gemaakt moest worden, daar was ik wel goed voor... Ik was waarschijnlijk ook gewoon te braaf. Ik word ook té graag aardig gevonden, iets dat ik wel probeer te veranderen. Het is gewoon niet realistisch. Toen ik naar de uni ging, paste ik opeens wel in de groep. Wat een fijne ervaring was dat, zeg! Wat dezelfde interesses al niet met een groep kunnen doen!

En op mijn 16e overleed mijn vader, na zeker een jaar in het ziekenhuis gelegen te hebben. Hij had een zeldzame ziekte, komt 1 op de miljoen keer voor. Als het eerder was ontdekt, had hij nog kunnen leven. Dat is iets waar ik wel een tijdje mee heb geworsteld, maar nu heb ik er meer vrede mee. Dokters zijn ook maar mensen. Wat ik nog wel steeds moeilijk vind, is de manier waarop hij gestorven is. Op het laatst was hij al eigenlijk geen mens meer. Alleen nog maar machines, zelfs een speciaal bed omdat hij enorme doorligwonden had. Beademing, allerlei infusen, enz. Bah. En je hield toch hoop, tegen beter weten in, en de klap was echt hard toen hij toch overleed. Maar ik ben zo trots op hem, hoe hij tot het laatst heeft gevochten, het was duidelijk dat hij nog niet wilde sterven.

Maar goed, het is nu ruim 8 jaar later, en het blijft natuurlijk verdrietig, maar het heeft mij, mijn moeder en zussen wel dichter bij elkaar gebracht. Ik heb geleerd wat wilskracht is en dat het leven waardevol is. En er blijven natuurlijk mensen die veel ergere dingen hebben meegemaakt.
jemig....
Ja doei.
  zondag 4 januari 2009 @ 14:40:00 #295
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64645599
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou kijk, ik wilde vandaag eh...nou ja, niet zoveel eten. Behalve dan die verse bosbessensap. De hele dag Maar dat was om 6 uur vanmorgen en om half 9 kreeg ik honger (joh) en ik heb niets in huis. Maar wel bloem, melk & eieren en nog 1 plak kaas en dus besloot ik een pannenkoek te maken. Geen stroop in huis, dus dat scheelt.
En nu heb ik al een tijdje geen zin in eten. Heb alleen nog spekjes in de koelkast (dat spul is bijna onbeperkt houdbaar) en die wil ik wel opmaken. Wortel is er altijd (konijn in da house), aardappel heb ik ook nog en ook nog wel een blik bruine bonen. En fruit. Dus dan kan ik 4-schaft maken, maar dat doe ik waarschijnlijk toch niet

En Maria een

Je had dus geen plan!
  zondag 4 januari 2009 @ 14:41:16 #296
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64645651
En verder heeft iedereen recht op zijn eigen verdriet.
  zondag 4 januari 2009 @ 14:41:35 #297
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64645670
quote:

[..]

Bwaa, geloof mij, zo voelde ik me vroeger ook hoor! Ik ging ook nooit naar een vertrouwenspersoon oids, 'want die zag me aankomen!" Er waren toch veel ergere dingen? Nee, mijn verhaal is in GEEN opzicht erger dan dat van jou. Klopt, ik heb een kutjeugd gehad. Jij zo te horen ook. De factoren waren anders, maar dat zorgt niet dat het een zwaarder weegt dan het ander. Neemt ook niet weg dat we nu allebei in een betere fase zitten trouwens, met veel meer " " en " ", dus yay!
pi_64645672
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:39 schreef Phaidra het volgende:

Het helpt me wel om te relativeren, op momenten dat ik 'zwelg' in zelfmedelijden. Natuurlijk is een ouder missen niet leuk, maar ik heb verder echt een leuk leven en mensen om me heen die van me houden. Het is niet de bedoeling dat je je hele leven blijft treuren. En hey, iedereen verliest vroeg of laat een ouder (nou ja, de meeste dan)
Ja, maar niet op je 16e terwijl je net aan het ontdekken bent wie je zelf nu eigenlijk bent. Dat lijkt me hartverscheurend en dat verdriet hoef je ook helemaal niet te relativeren
pi_64645727
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:40 schreef SHE het volgende:

Je had dus geen plan!
JAWEL!!! *stampvoet* Ik ging alleen bosbessensap en thee en water drinken!! En een appeltje en zo.

Het plan was alleen niet SMART
  zondag 4 januari 2009 @ 14:43:19 #300
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_64645749
SSSSSSSSSSSSHE Engel van het voedsel vertel me eens hoe kom je gezond 15 kg aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')