Heb het op de vorige blz getyptquote:Op zondag 4 januari 2009 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
mag ik een linkje of een samenvatting over Bink?ik heb 't gemist
Ja, soms ben ik een beetje raar dus denk dat dat grotendeels terug te leiden isquote:Op zondag 4 januari 2009 14:18 schreef Isabeau het volgende:
MariaEtc, wat een akelige jeugd heb jij gehad, kan me voorstellen dat je daar ook zo de sporen van draagt, maar goed, ook dat vormt wie je nu bent.
fijn dat 't nu weer wat beter gaatquote:Op zondag 4 januari 2009 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Die was een paar dagen geleden meer dood dan levend
's Nachts er bijna tussenuit gepiept, reageerde nergens meer op.
DA heeft foto's gemaakt en vond hart en lever vergroot, voor nu pijnstillers en antibiotica en woensdag een echo van het hartje en de lever
Ehm...tja...nou...dus..........quote:Op zondag 4 januari 2009 14:18 schreef Isabeau het volgende:
Mijn lijstje van vandaag:
O: glas vers bosbessensap
O2: kaaspannenkoek
T: -
L: -
T: -
D: 4-schaft (aardappel, appel, wortel, bruine bonen en spek)
Ik rook wel ietsje meer, menthol en gewone door elkaarquote:Op zondag 4 januari 2009 14:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben gestopt met roken per 1 januari.
Zelf vind ik het niet moeilijk, ik rookte toch maar 10 sigaretten per week ofzo. Vaak nog minder. Ik heb er ook alleen maar trek in als ik ergens ben waar het leuk is en er alcohol is.
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Ehm...tja...nou...dus..........
DOE NORMAAAAAAAAAAAAAAAL!
Ja! Ik moet er rekening mee houden dat het natuurlijk niet een piepjong hondje meer is (12,5 jaar) maar zo'n kruising kleintje kan meestal best nog wel een paar jaar ouder worden en ik kan Bink helemaal niet missenquote:Op zondag 4 januari 2009 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
fijn dat 't nu weer wat beter gaat
Works like a charm!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kijk elke morgen een pagina op icanhascheezburger.com en je begint de dag met een lach
een ziek huisdier is zó naar.. ze kunnen niet zéggen wat er aan dehand is, je kunt alleen maar gissen of ze pijn hebben en als je het wel ziet weet je vaak niet waar of waaromquote:Op zondag 4 januari 2009 14:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Ik moet er rekening mee houden dat het natuurlijk niet een piepjong hondje meer is (12,5 jaar) maar zo'n kruising kleintje kan meestal best nog wel een paar jaar ouder worden en ik kan Bink helemaal niet missen
Duimen dus dat er woensdag uit de echo komt dat het allemaal te behandelen is
Dan moet je een keer naar een Slankmeet komen. De rokende vrouwen daar zijn allesbehalve lelijkquote:Op zondag 4 januari 2009 14:32 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vind rokende vrouwen zo godsgruwelijk.. lelijk. Echt een ontzettende afknapper, en ik val niet eens op vrouwen
.
Die zijn er altijd, overbodige toevoeging.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:32 schreef Phaidra het volgende:
En er blijven natuurlijk mensen die veel ergere dingen hebben meegemaakt.
welkom!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:31 schreef Oksel het volgende:
Ik heb geen zin in speciale dieeten, nootjes, frutseltjes, repen, drankjes, etc. etc. Ik denk (hoop) dat niet nodig te hebben.
Het moment dat ze niet roken, zijn ze vast heel mooi hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 14:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan moet je een keer naar een Slankmeet komen. De rokende vrouwen daar zijn allesbehalve lelijk.
En roken is idd een afknapper, want het stinkt en zoenen met een rokende vrouw is vies.
nou ja, ik voel het als ik verhalen als die van Maria hoor altijd zo alsof ik geen recht van zeuren hebquote:Op zondag 4 januari 2009 14:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Die zijn er altijd, overbodige toevoeging.
Nou kijk, ik wilde vandaag eh...nou ja, niet zoveel eten. Behalve dan die verse bosbessensap. De hele dagquote:Op zondag 4 januari 2009 14:28 schreef SHE het volgende:
Ehm...tja...nou...dus..........
DOE NORMAAAAAAAAAAAAAAAL!
O dat bedoel je. Mja, ik vind het er op zich wel sexeh uitzien, somsquote:Op zondag 4 januari 2009 14:35 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Het moment dat ze niet roken, zijn ze vast heel mooi hoor. Maar een vrouw met een sigaret in haar hand/mond. BAH! Ik kan er niet over uit, zo smerig vind ik het er uit zien
.
Werkt het al, dames?
Hehe ik kwam ook een beetje laat binnenvallen met mijn verhaal, Phaidra! Het gaat hier ook best rap, natuurlijkquote:Op zondag 4 januari 2009 14:35 schreef Phaidra het volgende:
en toen ging de discussie alweer heel ergens anders over... Ach ja..
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O dat bedoel je. Mja, ik vind het er op zich wel sexeh uitzien, soms.
Wat ik wel a-sexy vind is vrouwen die bier drinken. Vrouwen horen wijn te drinken.
Zegt zij die de laatste dagen rosébiertjes achterover heeft geklokt. Maar dat telt niet echt mee hè
.
Het helpt me wel om te relativeren, op momenten dat ik 'zwelg' in zelfmedelijden. Natuurlijk is een ouder missen niet leuk, maar ik heb verder echt een leuk leven en mensen om me heen die van me houden. Het is niet de bedoeling dat je je hele leven blijft treuren. En hey, iedereen verliest vroeg of laat een ouder (nou ja, de meeste dan)quote:Op zondag 4 januari 2009 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, ik voel het als ik verhalen als die van Maria hoor altijd zo alsof ik geen recht van zeuren heb
zo van 'ja, ik heb ouders die nog gezond zijn, van elkaar en mij houden, idem zusje, wat zeik ik eigenlijk?'
Ach. Van puntje vier heb ik ook last en een en drie (al val ik dan weer op vrouwen) ook.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:24 schreef kwakveense het volgende:
ik denk dat het komt omdat ik
1. allemaal jongere vrienden heb (tussen de 20 en 23)
2. zo langzamerhand het gevoel krijg dat ik nooit meer voor mn dertigste een kindje kan krijgen, ook al wilde ik dat altijd heel graag - nu wil ik t misschien niet eens meer, maar toch speelt t idee nog ofzo?
3. op jongere mannen val- die allemaal dus in een jongere levensfase zitten, terwijl ik diep van binnen me wel steeds meer naar mn leeftijd wil gaan gedragen
4. ik nog helemaal niet volwassen en verstandig en student-af wil zijn.
dingen die elkaar ook lekker tegenspreken enzo.
heb op zich geen moeite met 26, of 30 of wa dan ook, maar ik heb geen zin om straks 30 en nog steeds partnerloos, in een mini huurwoning met een kutbaantje te zijn...ofzo...
Dat heb ik als ik naar mijn moeder kijkquote:Op zondag 4 januari 2009 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, ik voel het als ik verhalen als die van Maria hoor altijd zo alsof ik geen recht van zeuren heb
zo van 'ja, ik heb ouders die nog gezond zijn, van elkaar en mij houden, idem zusje, wat zeik ik eigenlijk?'
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:32 schreef Phaidra het volgende:
Jeetje, veel van jullie hebben het niet makkelijk gehad (of nog steeds niet)... Het is wat veel om overal op in te gaan, maar hulde voor iedereen die er uit gekomen is! En ook al zit je nog niet goed in je vel, ik vind dat iedereen goed bezig is. Jullie kunnen iig goed omschrijven wat er mist of wat er dwarszit. Dat is volgens mij de belangrijkste stap voor verandering! Go girls / boys!!
Hier ook wel het nodige meegemaakt. Nergens echt bijhoren op de middelbare school vond ik niet leuk. Echt gepest werd ik niet, maar ik had wel altijd het idee dat er over me geroddeld werd zodra ik klasgenoten zag fluisteren en lachen ofzo... Zal wel meegevallen zijn, maar toch. De laatste 2 jaar voelde ik me beter op mijn plek en had ik meer vrienden. Iedereen wilde opeens wél naast me zitten als er een repetitie gemaakt moest worden, daar was ik wel goed voor... Ik was waarschijnlijk ook gewoon te braaf. Ik word ook té graag aardig gevonden, iets dat ik wel probeer te veranderen. Het is gewoon niet realistisch. Toen ik naar de uni ging, paste ik opeens wel in de groep. Wat een fijne ervaring was dat, zeg! Wat dezelfde interesses al niet met een groep kunnen doen!
En op mijn 16e overleed mijn vader, na zeker een jaar in het ziekenhuis gelegen te hebben. Hij had een zeldzame ziekte, komt 1 op de miljoen keer voor. Als het eerder was ontdekt, had hij nog kunnen leven. Dat is iets waar ik wel een tijdje mee heb geworsteld, maar nu heb ik er meer vrede mee. Dokters zijn ook maar mensen. Wat ik nog wel steeds moeilijk vind, is de manier waarop hij gestorven is. Op het laatst was hij al eigenlijk geen mens meer. Alleen nog maar machines, zelfs een speciaal bed omdat hij enorme doorligwonden had. Beademing, allerlei infusen, enz. Bah. En je hield toch hoop, tegen beter weten in, en de klap was echt hard toen hij toch overleed. Maar ik ben zo trots op hem, hoe hij tot het laatst heeft gevochten, het was duidelijk dat hij nog niet wilde sterven.![]()
![]()
Maar goed, het is nu ruim 8 jaar later, en het blijft natuurlijk verdrietig, maar het heeft mij, mijn moeder en zussen wel dichter bij elkaar gebracht. Ik heb geleerd wat wilskracht is en dat het leven waardevol is. En er blijven natuurlijk mensen die veel ergere dingen hebben meegemaakt.
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou kijk, ik wilde vandaag eh...nou ja, niet zoveel eten. Behalve dan die verse bosbessensap. De hele dagMaar dat was om 6 uur vanmorgen en om half 9 kreeg ik honger (joh) en ik heb niets in huis. Maar wel bloem, melk & eieren en nog 1 plak kaas en dus besloot ik een pannenkoek te maken. Geen stroop in huis, dus dat scheelt.
En nu heb ik al een tijdje geen zin in eten. Heb alleen nog spekjes in de koelkast (dat spul is bijna onbeperkt houdbaar) en die wil ik wel opmaken. Wortel is er altijd (konijn in da house), aardappel heb ik ook nog en ook nog wel een blik bruine bonen. En fruit. Dus dan kan ik 4-schaft maken, maar dat doe ik waarschijnlijk toch niet![]()
En Maria een
Bwaa, geloof mij, zo voelde ik me vroeger ook hoor!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar niet op je 16e terwijl je net aan het ontdekken bent wie je zelf nu eigenlijk bent. Dat lijkt me hartverscheurend en dat verdriet hoef je ook helemaal niet te relativerenquote:Op zondag 4 januari 2009 14:39 schreef Phaidra het volgende:
Het helpt me wel om te relativeren, op momenten dat ik 'zwelg' in zelfmedelijden. Natuurlijk is een ouder missen niet leuk, maar ik heb verder echt een leuk leven en mensen om me heen die van me houden. Het is niet de bedoeling dat je je hele leven blijft treuren. En hey, iedereen verliest vroeg of laat een ouder (nou ja, de meeste dan)
JAWEL!!! *stampvoet* Ik ging alleen bosbessensap en thee en water drinken!! En een appeltje en zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |