Wohoo voor HE!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:03 schreef SHE het volgende:
Eetlijstje:
O: proteine reep + uur wandelen
T: niks
L: bak rode rijst met kip smoor
D: gebakken rode rijst met omelet/prei/lente-ui stukjes
T: glas vit C 1000mg + zink + B complex
Voor meneer heerlijke kippenvleugeltjes van de BBQ, met low fat wedges en salade.
HE is zijn mini buikje bijna kwijt!
Beetje jammer dat het loeder gisteren met een leeg zakje mama mia's terug kwam van het boodschappen doen. Naar eigen zeggen ' omdat ie zo lang moest wachten bij de kassa '![]()
Eigenlijk moet ik hem daar nog voor straffen.
Mijn zus was ook altijd de lieveling in de familie en die had het altijd zo druk met het pleasen van anderen dat ze er uiteindelijk aan onderdoor is gegaan. Nu kiest ze vaker voor zichzelf en dat is heel goed, al wil ik soms de oude zus die altijd voor me klaarstond terugquote:Op zondag 4 januari 2009 14:02 schreef Greys het volgende:
Ben momenteel wel erg tevreden met waar ik sta in het leven. Oke, ik heb geen flitsende carrière en verdien geen bakken met geld, maar er zouden er best veel met me willen ruilen qua soort baan en ik denk dat ik het na 10 jaar soms wel eens als 'te vanzelfsprekend' neem. Er zijn mensen die vinden dat ik maar een saai leven heb verder en anderen zoeken juist dát.
Het enige dat ik echt nog zou moeten leren is om niet constant bezig te zijn met 'wat anderen van me vinden' en of die anderen me dan wel lief en aardig vinden. Dat kost veel energie en dat wat meer loslaten, dat vind ik reuze moeilijk. Ben altijd bezig met het pleasen van anderen en nu moet IK maar eens de belangrijkste worden. Maar dat valt nog niet mee
Had je dat HE dieet al ergens gepost, want ik zocht de link in de OP maar kon hem niet vinden?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:03 schreef SHE het volgende:
Eetlijstje:
O: proteine reep + uur wandelen
L: bak rode rijst met kip smoor
D: gebakken rode rijst met omelet/prei/lente-ui stukjes
T: glas vit C 1000mg + zink + B complex
Voor meneer heerlijke kippenvleugeltjes van de BBQ, met low fat wedges en salade.
HE is zijn mini buikje bijna kwijt!
Beetje jammer dat het loeder gisteren met een leeg zakje mama mia's terug kwam van het boodschappen doen. Naar eigen zeggen ' omdat ie zo lang moest wachten bij de kassa '![]()
Eigenlijk moet ik hem daar nog voor straffen.
hmmz....ik heb nooit ook maar enige serieuze poging ondernomen te zijn wie mijn omgeving wilde dat ik was, geloof ikquote:Op zondag 4 januari 2009 14:00 schreef Laureline het volgende:
Leestip voor de lezers die weer eens wat willen lezen: Barend Wels van Theo Thijssen. Beschrijft precies de overgang van diegene zijn die je omgeving (en jouw lijstje) wil dat je bent, en diegene worden die je van nature bent.
buikje komt van bierquote:Op zondag 4 januari 2009 14:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Wohoo voor HE!
Mijn hewil aankomen maar hij heeft al een beetje een buikje
(hij weegt 71 @ 1,87 oid) dus ik zeg liever mager en getraind dan zwaar toch. Maar hij is liever iets te zwaar omdat hij altijd vrij licht is geweest en nu eindelijk 70+ is
![]()
Of zou het buikje komen van ongezond eten en is hij nog steeds aan de lichte kant
Ik geloof dat ik opzich ook in aanmerking kom voor knuffels enzo maar heb niet zo'n zin alles te vertellen dus als je het niet erg vindt wil ik alleen de knuffelsquote:Op zondag 4 januari 2009 14:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jeutje wat een verhalen hiero!(nee greys, niet de pijpsmiley
) *deelt at random knuffels en aaien uit* Er is hier wel een ploeg sterke mensen zeg, als je ziet wat jullie allemaal voor je kiezen hebben gehad
Hij heeft ook een beetje vet bij zijn rug.. En hij drinkt denk ik wel iedere dag 1-2 biertjes of meer... Maar daar stopt ie sowieso niet mee..quote:
Done!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik opzich ook in aanmerking kom voor knuffels enzo maar heb niet zo'n zin alles te vertellen dus als je het niet erg vindt wil ik alleen de knuffels
Nee, zal 'm vanavond ff in Wiki knallen.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Had je dat HE dieet al ergens gepost, want ik zocht de link in de OP maar kon hem niet vinden?
Dank!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, zal 'm vanavond ff in Wiki knallen.
Ja, dat staat er een beetje zwart/wit. Het gaat hierbij meer over doen wat er van je verwacht wordt. Door je omgeving, maar ook door jouzelf.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hmmz....ik heb nooit ook maar enige serieuze poging ondernomen te zijn wie mijn omgeving wilde dat ik was, geloof ik
Hm.. En is daar van af te komen door veel te trainen? Hij fitnesst nu 4 keer per week? Ik krijg hem alleen niet aan de cardio want hij ziet het nut niet in van rennen en fietsen etc. Hij neemt in het dagelijks leven ook altijddd de tram of de lift want waarom fietsen als het niet nodig isquote:
Aardappeltjes kort voorkoken, in wedges snijden ( alles met schil er nog aan )quote:
Thanks! Bakpapier heb ik, dus dat komt goed!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Aardappeltjes kort voorkoken, in wedges snijden ( alles met schil er nog aan )
Dan in een grote bak met flink paprikapoeder, cajunkruiden , half theelepeltje geperste knof, zout en evt vegeta.
Goed omscheppen met je handen.
Dan in de oven, op de plaat. Zonder vet dus. Evt bakpapier gebruiken.
Yaaaaaayquote:Op zondag 4 januari 2009 14:14 schreef Greys het volgende:
En nu met het hondje wandelen (gaat goed met het hondje!)
Die was een paar dagen geleden meer dood dan levendquote:
Gewoon op m'n telefoon hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
PF! Ik lees terug en zie dat jij ook een pil alarm hebt![]()
![]()
ik had er vroeger in tijden van totale chaos ook eenherkenning! Iedereen vond me altijd maar raar
ik had 'm ook op mn telefoonquote:Op zondag 4 januari 2009 14:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Gewoon op m'n telefoon hoorMaar het werkt nog niet super..
Uit de kerstuitverkoop van de AH en in de vriezer gestoptquote:Op zondag 4 januari 2009 14:18 schreef Isabeau het volgende:
DizzyMissLizzy, kerstboomkipstukjes?Zo, dat klinkt heel erg fabriekerig. En waar haal je al die grappige plaatjes vandaan?
Die had ze weer buiten gezet dacht ik.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:20 schreef Isabeau het volgende:
Hey conleche, is dat aangelopen poesje nog daar of heb je die al buiten gezet?
*klik*!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Uit de kerstuitverkoop van de AH en in de vriezer gestopt![]()
Het zijn gewoon kipnuggets in de vorm van kerstbomen.
www.icanhascheezburger.com
Kloptquote:Op zondag 4 januari 2009 14:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die had ze weer buiten gezet dacht ik.
Boerenkool zonder augurk is geen echte boerenkool.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |