ja, ja en ja. alle olie is puur vet. Maar zoals je weet zijn er nuttige en zinloze vetten.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Lijnzaad is toch enorm vet? En lijnzaadolie puur vet? Ik neem aan dat je lijnzaad(olie) neemt voor glanzende vacht & vel?
He en zwarte rijst is toch eigenlijk geen rijst? En wat is die rode rijst voor spul? Waar kan men dat kopen?
Zeg haar dan maar in recente wetenschappelijke artikelen te kijken naar bewijs voor het tegendeel van haar mening. Als ze dat weigert omdat ze het zo nodig beter weet dan is ze een flutwetenschapper.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:33 schreef Merel het volgende:
Jaaaa dat weet ik inmiddels ook, maar als ik dat tegen haar zeg dan neemt ze dat toch niet van me aan want zij heeft MEDICIJNUH gestudeerd ja
Weet je wat jij moet doen neen? Gewoon zelf indisch leren koken van je tante, of wie er ook maar altijd die nasi's en lempers maakt bij jullie! En dan werpen de chicks zich vanzelf aan je voeten!quote:Op zondag 4 januari 2009 16:31 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb ook zin in nasi-goreng met een gebakken ei
Maar ik eet vanavond al nasi-rames volgens mij![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:34 schreef ElisaB het volgende:
Een bed dat kraakt
Je kunt op ons bed alles doen wat je wilt; het geeft geen krimp. Auping rulezzz big time
Jij hoort bij mijn soort jeugdquote:Op zondag 4 januari 2009 16:19 schreef Laureline het volgende:
Hè, ik krijg zin in nasi goreng met veel groente en lenteui erdoor van dat gepraat over rijst![]()
Die 'gezondere' soorten als rood en zwart trekken me dan weer niet zo, vanwege mijn bruine rijstjeugdtrauma (Jaja, ook ik had mijn e-nor-me portie leed & verdriet vroeger).
Ik kan helemaal niet Oosters koken, vind het wel heel lekker maar ik snap die ingrediënten niet, en recepten lijken altijd metéén zo superingewikkeld! Bestaan er zulke recepten voor dummies?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:36 schreef Laureline het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen neen? Gewoon zelf indisch leren koken van je tante, of wie er ook maar altijd die nasi's en lempers maakt bij jullie! En dan werpen de chicks zich vanzelf aan je voeten!
Hehe ik durf niet aan mijn vader te vragen of hij mijn bed wil aandraaienquote:Op zondag 4 januari 2009 16:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb nooit last van een bed dat lawaai maakt, dat doe ik zelf welIk durf de buurvrouw niet meer onder ogen te komen
Dat kan jij ook heul goed zelf!quote:Op zondag 4 januari 2009 16:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe ik durf niet aan mijn vader te vragen of hij mijn bed wil aandraaien
Oe was een goeie PI daarbij!quote:Op zondag 4 januari 2009 16:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat kan jij ook heul goed zelf!
Ik heb hem zelf (alleen!!) in elkaar gezet moppiequote:Op zondag 4 januari 2009 16:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat kan jij ook heul goed zelf!
Ik maak alleen maar lekkere dingen zelfquote:Op zondag 4 januari 2009 16:36 schreef Laureline het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen neen? Gewoon zelf indisch leren koken van je tante, of wie er ook maar altijd die nasi's en lempers maakt bij jullie! En dan werpen de chicks zich vanzelf aan je voeten!
Gewoon een boemboe halen en wat bijkruidenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:37 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet Oosters koken, vind het wel heel lekker maar ik snap die ingrediënten niet, en recepten lijken altijd metéén zo superingewikkeld! Bestaan er zulke recepten voor dummies?
*klik*quote:
Zie je, begin je meteen al met moeilijke ingrediënten!quote:
Boemboe is gewoon kant en klare kruidenmixquote:Op zondag 4 januari 2009 16:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Zie je, begin je meteen al met moeilijke ingrediënten!
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb nooit last van een bed dat lawaai maakt, dat doe ik zelf welIk durf de buurvrouw niet meer onder ogen te komen
Hee, jij ben de eerste die weet wie Laureline is! Mijn ouders hadden vroeger een paar strips van Ravian in de kast staan, en toen ik studeerde kocht ik ze met mijn vriendje altijd op het Waterlooplein. Ik vind ze nog steeds geweldig, vol psychedelische beesten en planetenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij hoort bij mijn soort jeugd. Ik krijg trouwens ook steeds jeugdsentiment van jouw icoon Laureline [ afbeelding ]
Oh en Isa, ik snap dat er veel mensen zijn die verschillende dingen roepen, maar schoonzus kan niet zo goed tegen nieuwe inzichten die indruisen tegen wat zij al een tijd roeptquote:Op zondag 4 januari 2009 16:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeg haar dan maar in recente wetenschappelijke artikelen te kijken naar bewijs voor het tegendeel van haar mening. Als ze dat weigert omdat ze het zo nodig beter weet dan is ze een flutwetenschapper.
mooi hè?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
*klik*
Oh, Marc Marie
---- wacht even op dat het grappig wordt
-----
!!
* Isabeau heeft kippenvel
Perfect engels ook.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
*klik*
Oh, Marc Marie
-----
!!
Boemboe kan een drol nog maken.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Zie je, begin je meteen al met moeilijke ingrediënten!
'k Was in de war met de 'wilde' rijst (die ook zwart is).quote:
Oké deze vraag houd mij al jaren bezigquote:Op zondag 4 januari 2009 16:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
*klik*
Oh, Marc Marie
-----
!!
Ik meldde laatst nog dat ik van de PEP en de Eppo was. Daar stond Ravian ook in.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:46 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hee, jij ben de eerste die weet wie Laureline is! Mijn ouders hadden vroeger een paar strips van Ravian in de kast staan, en toen ik studeerde kocht ik ze met mijn vriendje altijd op het Waterlooplein. Ik vind ze nog steeds geweldig, vol psychedelische beesten en planeten![]()
Wat ook een leuk detail was, dat Ravian ongeveer de sukkeligste held was die je je voor kon stellen, en Laureline de enige met hersens in de strip, die dus de boel altijd moest redden
Haha, ik moest lachenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Oké deze vraag houd mij al jaren bezig
is hij nou wel of niet half man half vrouw en heet hij daarom marc marie?
en zo nee waarom heeft hij dan borsten en een jurk aan in dat filmpje?
Zeer mooiquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Oké deze vraag houd mij al jaren bezig
is hij nou wel of niet half man half vrouw en heet hij daarom marc marie?
en zo nee waarom heeft hij dan borsten en een jurk aan in dat filmpje?
Homeau issie dan weer wel.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
Marc Marie is gewoon een man
die 'jurk' is gewoon een kledingstuk voor z'n show
van wikipediaquote:
Oké hij is dus gay en heeft een hoge stem. Of zo.quote:Huijbregts valt op door zijn hoge, ietwat vrouwelijke stem. Hij heeft echter een geschoolde counter-tenor-zangstem, iets wat niet vaak voorkomt, zeker niet bij cabaretiers. Hij is sinds een aantal jaar getrouwd met Karim Talbi.
Nou ja ik heb dat altijd zo aangenomen omdat het meestal lijkt of hij borsten heeft en toen dacht ik o van daar heet hij marc marie omdat hij en man en vrouw is! Maar dat is er gewoon zo ingebleven of zoquote:Op zondag 4 januari 2009 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
Marc Marie is gewoon een man
die 'jurk' is gewoon een kledingstuk voor z'n show
Awww, niet huilen Vikje, helemaal niet nodig!quote:Op zondag 4 januari 2009 16:54 schreef Viking84 het volgende:
En nu wil ik van niemand horen: "Ik zou toch het bed van 160 x 200 nemen bladiebla", want ik heb net al bijna de ogen uit m'n kop gejankt, omdat ik niet kon beslissen.
Wat gaat de tijd toch snelquote:Op zondag 4 januari 2009 17:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn moeder bakt weer appelbeignets en oliebollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |