OooOooo Vertel!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:08 schreef P.F het volgende:
Jochem Meijer is naarr
want ik ging naar z'n show en ik was de hele show het mikpunt![]()
![]()
![]()
Hoe deed je vriend kuikentje dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn vriend zit naast me te lurken en die deed:![]()
Dus ik vroeg: vind jij het ook lekker?
Zegt ie: geen idee, maar het ziet er gaaf uit!![]()
Tevens hoi
Niet helemaal waar Isa! Voordat SHE hier ook maar een voet had binnengezet, aten velen van ons vrij vaak pindakaas. (ik vooral met sambal en komkommer!!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat SHE zegt dat dat goed voor je is en hup! iedereen aan de pindakaas. Zo werkt dat hier
(nou geef ik SHE groot gelijk, maar dat het dan ineens heel hip is vind ik dan weer grappig)
Ik hou trouwens ook niet van die Guido Wijers. Harrie Jekkers is 1000 maal leuker
Enjoy it while it lasts.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe deed je vriend kuikentje dan?
En hoi, welkom in mijn naamtopic
.
Ik zal het ook eens gaan proberen dan!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:10 schreef P.F het volgende:
[..]
muisiee! poedeliewoopsie!
space groenten + drank
beter tref je het niet!
because I'm worth itquote:Op zondag 4 januari 2009 18:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Niet helemaal waar Isa! Voordat SHE hier ook maar een voet had binnengezet, aten velen van ons vrij vaak pindakaas. (ik vooral met sambal en komkommer!!)
Je maakt wel weer een naamtopic voor me toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Enjoy it while it lasts.
Hij zit alweer bijna vol![]()
SuperMouse
Vertel nog eens een verhaaltje a la je wekker danquote:Op zondag 4 januari 2009 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je maakt wel weer een naamtopic voor me toch?.
Nou ik was te laat maar dat moet best kunnen want ik heb er toch tenslotte voor betaaldquote:

Oh, dat lijkt me zo kutquote:Op zondag 4 januari 2009 18:08 schreef P.F het volgende:
Jochem Meijer is naarr
want ik ging naar z'n show en ik was de hele show het mikpunt![]()
![]()
![]()
Neequote:Op zondag 4 januari 2009 18:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
Niemand die het antwoord weet op m'n sportvraagje?
Wat was je vraag dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ik was te laat maar dat moet best kunnen want ik heb er toch tenslotte voor betaald [ afbeelding ]
En ik moest 10 minuten wachten in een kamertje, mocht ik naar binnen.. WERD IK NATGESPOTEN door die aap met een super sokerdude! En ik was te laat omdat ik chagrijnig was en om mezelf op te vrolijken mijn haar ging stijlen
Je raad het al... Pudel haar!
Vervolgens zat ik natuurlijk op rij 2, zoals altijd (op rij 1 heb je te weinig beenruimte..) zit ik ook nog PRECIES op de plek van de persoon die de rest van de show in de zeik zou worden genomen compleet met special effect
Hij zo de hele tijd... hahaha je bent echt ...... nee hoor en dan.... [stilte] WEL
Zei hij: Hahaha je bent echt een enorme hoerHaha nee hoor [stilte] HELE zaal.. WEL
!!!
Srslyik had beter niet kunnen gaan
!
Vleeswaren ongezond? ik dacht altijd dat ik heel gezond deed met kipfilet op mijn brood...quote:Op zondag 4 januari 2009 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind broodbeleg altijd heel moeilijk kiezen. Kaas is te vet en 30+ kaas is niet te eten. Vleeswaren vind ik ongezond, eet ik dus heel weinig. Jam, stroop, hagelslag etc is eigenlijk gewoon suiker op je brood. Maar pindakaas is ècht gezond èn lekker!ben al mijn hele leven pindakaasfan.
Kipfiletquote:Op zondag 4 januari 2009 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind broodbeleg altijd heel moeilijk kiezen. Kaas is te vet en 30+ kaas is niet te eten. Vleeswaren vind ik ongezond, eet ik dus heel weinig. Jam, stroop, hagelslag etc is eigenlijk gewoon suiker op je brood. Maar pindakaas is ècht gezond èn lekker!ben al mijn hele leven pindakaasfan.
Die van Heinz in ieder geval wel, meen ik!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kipfilet
Is sandwhichspread oke trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |