quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:23 schreef Remake het volgende:
http://itunes-express.web.officelive.com/playstation.aspx
binnen 15 minuten je code binnen.
Ja, tenminste mijn gratis kerstkostuums werkte gewoon op mijn EU account.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Ik kan wanneer ik straks DLC uit de US Store haal het ook gewoon vanaf mijn EU account afspelen/openen toch? Zou graag die bazen Snake DLC van LBP willen hebben.
Besteld via play.com?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:48 schreef robbolo het volgende:
Sinds vandaag Bioshock, en ik heb al 2 keer van broek moeten wisselen, wat een creepy game
Heb de PAL versie dus dat gaat dus niet werken merk ik. Met die cards kan ik niks uit de EU store halen neem ik aan? Of worden de dollars automatisch omgezet naar euro's?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:04 schreef Remake het volgende:
DLC is regionaal gebonden, dus heb je een US LBP, dan werkt het.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:09 schreef Remake het volgende:
Als je een USA code in de EU store gebruikt word de code opgeheven.
Daar zeg je me wat ja...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:51 schreef robbolo het volgende:
Die psn cards kan je alleen bestellen met creditcard toch?
Wat een bangerik!quote:
Waarom hebben in alle nieuwe shooters die gasten allemaal een of meerdere verlichte LCD's op hun rug of zo zitten, in gears ook al, nu zie ik het hier weer....... " Please shoot me in the back"quote:
Goede vraag voor de Killzone fanweek.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:57 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Waarom hebben in alle nieuwe shooters die gasten allemaal een of meerdere verlichte LCD's op hun rug of zo zitten, in gears ook al, nu zie ik het hier weer....... " Please shoot me in the back"
Jep. Maar jij hebt de EU versie van LBP toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Ik kan wanneer ik straks DLC uit de US Store haal het ook gewoon vanaf mijn EU account afspelen/openen toch? Zou graag die bazen Snake DLC van LBP willen hebben.
Ja?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:03 schreef Kremers het volgende:
[..]
Jep. Maar jij hebt de EU versie van LBP toch?
Nou ja, dan werkt de DLC dus waarschijnlijk nietquote:
Maar dat risico is er toch niet? Heb nergens gelezen dat het niet mag, of ze er uberhaupt op kunnen checken, of zullen gaan checken. En met Paypal duurt t weer 5 tot 6 dagen voor t geld erop staat, en kost t de volle mep. En ik heb helemaal geen geduldquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:27 schreef Kremers het volgende:
Als je paypal hebt, kun je die psn kaarten kopenDenk niet dat mensen het risico willen lopen hun US account kwijt te raken.
Holy shit!!quote:
Duurt niet zo lang, gewoon bestellen met een lege paypall, wordt automatisch van je bank afgeschreven maar je hebt wel meteen betaaldquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:42 schreef robbolo het volgende:
[..]
Maar dat risico is er toch niet? Heb nergens gelezen dat het niet mag, of ze er uberhaupt op kunnen checken, of zullen gaan checken. En met Paypal duurt t weer 5 tot 6 dagen voor t geld erop staat, en kost t de volle mep. En ik heb helemaal geen geduld
Ja, maar die gasten zijn ook niet achterlijk natuurlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:26 schreef SuperFruitig het volgende:
20 dolares voor 19 euroWTF, 20 dolares IS 14 euro
Precies, en dan hoef je ook niet steeds te zoeken naar iemand die wil delen als er een nieuw spel uitkomt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Duurt niet zo lang, gewoon bestellen met een lege paypall, wordt automatisch van je bank afgeschreven maar je hebt wel meteen betaald
Ik zou dat uiteraard zonder winst doen, barmhartigheidsmens als ikzelfe benquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:09 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ja, maar die gasten zijn ook niet achterlijk natuurlijkZij willen ook winst maken, of dacht je dat ze die kaarten uit pure barmhartigheid verkochten
Maar nog steeds kost het dan minimaal het dubbele van wat ik zou betalen als ik share. Het enige voordeel is dat ik dan niet hoef te wachten inderdaad.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:09 schreef Kremers het volgende:
Precies, en dan hoef je ook niet steeds te zoeken naar iemand die wil delen als er een nieuw spel uitkomt.
moet je de op de mute knop of de volume knop van je tv drukkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Mijn Playstation 3 heeft geen geluid meer
Nog erger, op me oude hd-tv werkt het wel op die miniquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:11 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
moet je de op de mute knop of de volume knop van je tv drukken
Geluid via je TVquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nog erger, op me oude hd-tv werkt het wel op die mini![]()
kut wat is er met me 107 cm full hd tv aan de hand
Een 42" Full HD scherm hebben, een PS3 en dan je geluid via de boxen van je tv laten lopen == royal sadness.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:17 schreef RedemptioN het volgende:
origineel in de winkel maar kopen de volgende keer dan?
Precies logitech z5500quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Een 42" Full HD scherm hebben, een PS3 en dan je geluid via de boxen van je tv laten lopen == royal sadness.
quote:
Kan ook met een gewone kabel als je pc zoeen hippe reverse-de-kabel feature heeft (de meeste hebben dit wel tegenwoordigquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:54 schreef RedemptioN het volgende:
normal kan je tussen twee pcs (dus ik denk ook een pc en ps3) een verbinding leggen met een crossnetwerk kabel, dus geen standaard kabel, ik heb het echter nooit geprobeerd dus of het werkt ^^
tweede weet ik sowieso niet ^^
Tversity weer gebruiken en je HDD buffer grootte verkleinen van 8gig naar 2?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:09 schreef Agiath het volgende:
Streamen gaat niet zo goed bij mij meer laatste tijd.
Het hapert gewoon altijd, ik doe het nu via WMP omdat tversity teveel ruimte innam![]()
Nog tips?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:23 schreef Remake het volgende:
http://itunes-express.web.officelive.com/playstation.aspx
binnen 15 minuten je code binnen.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:16 schreef Remake het volgende:
Scrol eens omlaag en lees de grote rode letters![]()
quote:Expect delays in receipt of your codes between the hours of 14:00 GMT - 22:00 GMT on Sunday, January 4, 2009. Codes may not be delivered within the usual 15 minutes.
Sorry for the inconvenience.
quote:geschreven Op zaterdag 3 januari 2009 18:16
Het heeft ook zin om na te denken...quote:between the hours of 14:00 GMT - 22:00 GMT on Sunday, January 4, 2009.
In nederland wel jahquote:
Weak, ik wist al dat het zoiets zou zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:36 schreef Remake het volgende:
Oooooh jullie dachten dat Abraham Saavedra nu in amerika zit, okey
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:45 schreef delano.888 het volgende:
-Weet iemand hoe ik een netwerkverbinding leg tussen mijn PS3 en PC, via een kabel, ik heb GEEN internet. Ik heb het eerder draadloos gedaan vrij simpel allebei op hetzellfde netwerk en streamen maar, nu wil ik tussen de 2 apparaten via een kabel hetzelfde bereiken, heb al een hoop geprobeerd, weet iemand het??
-Weet iemand hoe ik een dualschock3 op mijn pc werkend krjg, liefst draadloos (PC heeft bluetooth) en anders toch maar met draad...
Uhuh, ik quote het nog even om meer reacties op te roepen op de nieuwe pagina, aangezien ik het nog niet opgelost heb he..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:49 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
daar hebben ik en superfruitig al op gereageerd...
Wat dacht je van je TCP/IP settings gelijk te zetten (zodat je PS3 en je PC in dezelfde ip range hangen) Waarschijnlijk is dat t probleemquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Uhuh, ik quote het nog even om meer reacties op te roepen op de nieuwe pagina, aangezien ik het nog niet opgelost heb he..
Probeer eens http://ps3mediaserver.blogspot.com/quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:09 schreef Agiath het volgende:
Streamen gaat niet zo goed bij mij meer laatste tijd.
Het hapert gewoon altijd, ik doe het nu via WMP omdat tversity teveel ruimte innam![]()
Nog tips?
Uhhh, hoe?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat dacht je van je TCP/IP settings gelijk te zetten (zodat je PS3 en je PC in dezelfde ip range hangen) Waarschijnlijk is dat t probleem
PC: start, settings, network connections, local area connection -> properties, TCP/IP -> properties,quote:
Ah super dankje, kan het nu niet uitproberen maar ga morgen aan de slag, thanx!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
PC: start, settings, network connections, local area connection -> properties, TCP/IP -> properties,
use the following IP adress: 192.168.1.1
subnetmask: 255.255.255.0
default gateway: 192.168.1.255
PS3: (uit mn hoofd dit): network connections, wired, manual settings,
ip: 192.168.1.2
subnetmask: 255.255.255.0
default gateway: 192.168.1.255
en anders: google.com
wat zegt budgetgaming.nl?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:31 schreef Remake het volgende:
Weet iemand trouwens nog een shop goedkoper als cdwow.nl?
IKquote:Op zondag 4 januari 2009 10:52 schreef Remake het volgende:
Heel lullig maar ik kan Lumines met nog 1 persoon/playstation delen, dan zit ik namelijk op de 5 users, wie wilt?
I AM GODquote:Op zondag 4 januari 2009 11:08 schreef Remake het volgende:
Heb naast jou PM van 2 anderen, ich kan nicht kiezen
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:28 schreef Remake het volgende:
Welke PSN games heb je al SF?
Want op dat account kun je naast lumines ook socom, superstardust, streetfighter, rayman 2, ratchet & clank, The Last Guy, en Wipeout downloaden.
Probleem is dat het account op nog maar 1 ps3 kan, en als jij de meeste daarvan al heb is het zonde natuurlijk voor een ander.
3e in rij?quote:Op zondag 4 januari 2009 11:40 schreef morm het volgende:
lol... SF is de derde in rij, maar krijgt voorrang...
Werkt echt super. En sneller als tversity. Streamt iso's, dvd (ifo/vob), wmv, mkv, alles! P3MS > Tversity!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:11 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Probeer eens http://ps3mediaserver.blogspot.com/
Nieuw progje bestaat nog niet zo lang.
Blijkt 'beter' te zijn dan tversity
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:46 schreef Remake het volgende:
Lumines is gegaan naar rob samen met de andere psn games
Ziet er goed uit, ik ga het even proberenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:11 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Probeer eens http://ps3mediaserver.blogspot.com/
Nieuw progje bestaat nog niet zo lang.
Blijkt 'beter' te zijn dan tversity
wat de fok manquote:Op zondag 4 januari 2009 12:46 schreef Remake het volgende:
BS is bazend (heb t 3x uitgespeeld) 1e playthrough is idd pittig, maar daarna is het echt een breeze (als je eenmaal weet hoe je die BD moet aanpakken etcquote:Op zondag 4 januari 2009 13:10 schreef Agiath het volgende:
Bioshock binnenWat een vet spel
![]()
Wel moeilijk zeg, ik ga altijd 5x dood als ik tegen zo'n big daddy moet vechten
Heb 3x wat bestelt, steeds binnen 6 dagen binnenquote:Op zondag 4 januari 2009 13:05 schreef RedemptioN het volgende:
cd-wow duurt altijd 3 jaar, daar koop ik ook dus nooit meer wat
Zo moelijk is quoten toch ook nietquote:Op zondag 4 januari 2009 14:19 schreef Remake het volgende:
[quote]Op zondag 4 januari 2009 14:09 schreef .Pas het volgende:
Heeft iemand een link naar een quick start guide voor het afspelen van video bestanden op de PS3?
Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
ps3 media serverquote:Op zondag 4 januari 2009 14:29 schreef .Pas het volgende:
lol, nee zo moeilijk is het niet.
Maar hoe zit het met ondertitels? Speelt hij alle formaten af? Kortom, waar moet ik op letten..
Had je die nieuwe games van demoacount al?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:31 schreef Beach het volgende:
Wie heeft er nog wat leuke psn games voor mij trouwens?
Nee, als je streamt (en je mediaplayer speelt ondertiteling af) wel.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:29 schreef .Pas het volgende:
lol, nee zo moeilijk is het niet.
Maar hoe zit het met ondertitels? Speelt hij alle formaten af? Kortom, waar moet ik op letten..
Nope.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:32 schreef Remake het volgende:
[..]
Had je die nieuwe games van demoacount al?
ps3 media serverquote:Op zondag 4 januari 2009 14:40 schreef .Pas het volgende:
Ok.
Met welke programma's kan ik streamen?
Het liefst voor de mac.
Waarom wil iedereen altijd zo moelijk doen met dit of tversity, ik heb het altijd met WMP gedaan, wat is daar mis mee?quote:
Ja ik heb het nu meer even op medium gezet, daarna kan ik het altijd nog op hard halen.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:19 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
BS is bazend (heb t 3x uitgespeeld) 1e playthrough is idd pittig, maar daarna is het echt een breeze (als je eenmaal weet hoe je die BD moet aanpakken etc)
3e playthrough alleen de wrench gebruikt ism plasmidsBeste combi evah
Nou ik heb net ff dat ps3 media server geïnstalleerd en het werkt veel beter. Misschien heb jij wel het nieuwste van het nieuwste kwa pc, dus een goeie CPU, maar voor wat oudere pc's werkt dit programma veel effectieverquote:Op zondag 4 januari 2009 14:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen altijd zo moelijk doen met dit of tversity, ik heb het altijd met WMP gedaan, wat is daar mis mee?
Nieteens, dual core (2x) 1,5 ghz das niet echt super, maar het loopt perfecto.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:57 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nou ik heb net ff dat ps3 media server geïnstalleerd en het werkt veel beter. Misschien heb jij wel het nieuwste van het nieuwste kwa pc, dus een goeie CPU, maar voor wat oudere pc's werkt dit programma veel effectiever.
Net ff optimaal gedaan voor HD streaming, zo even kijken of het werkt
Oke.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nieteens, dual core (2x) 1,5 ghz das niet echt super, maar het loopt perfecto.
Naja, liep, KUTburen die er achter zijn gekomen dat ik hun internet misbruikte
Voor de meest eenvoudige mac applicatie kan je hier terecht:quote:Op zondag 4 januari 2009 14:40 schreef .Pas het volgende:
Ok.
Met welke programma's kan ik streamen?
Het liefst voor de mac.
Op een mac?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen altijd zo moelijk doen met dit of tversity, ik heb het altijd met WMP gedaan, wat is daar mis mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Bedankt, ik ga het eens uitzoeken!quote:Op zondag 4 januari 2009 16:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Voor de meest eenvoudige mac applicatie kan je hier terecht:
http://www.nullriver.com/products/medialink
Het programma heeft een trial-mode, maar werkt gewoon door, alleen na een half uur is browsen wat moeilijker vanwege de afgeschermde folder-namen.
Als je wat avontuurlijker bent in gesteld, kan je kijken naar PMS, (Playstation Media Server).
Zelf heb ik er nog niet mee gestoeid aangezien Medialink voor mij voldoende is.
Het enige waar je mee op moet letten is dat de PS3 nogal kieskeurig is qua ondersteunde formaten. En dan kan PMS handiger zijn aangezien deze incompatible formaten om kan zetten (transcoden). Alleen dat vergt gewoon meer instel en uitzoek werk.
Succes!
PMS valt bij nader inzien qua configuratie wel mee...quote:
hier?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:18 schreef KraZj het volgende:
Hoe kon je ook alweer zon signature creator krijgen voor je trophies?
Geen firefox gebruiken, die site werkt daar maar brak meequote:Op zondag 4 januari 2009 19:26 schreef KraZj het volgende:
Het werkt dus niet echt bij mij..., heb het al eerder geprobeerd...
Dit is mijn id..maar niet mijn nickname, dat klopt toch? Wil graag pimpen met mn tropies
[ link | afbeelding ]
PS3 Trophies
Kutfail weer... weetje waarbij dat wel kan namelijkquote:Op zondag 4 januari 2009 20:49 schreef Mindstate het volgende:
Nee, kan sowieso nog niet automatisch geloof ik.
Wii?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Kutfail weer... weetje waarbij dat wel kan namelijk
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:48 schreef Gamer_V het volgende:
Is het de bedoeling dat die automatisch je trophies van het PSN afhaalt? Addendum: blijkbaar niet. maar zoiets bestond wel Want dat lijkt niet echt te werken. trouwens. In IE doet ie het niet, in firefox wel hier.
Oh en dat leaderboard dat er bij staat http://www.playfire.com/a/ps3-trophy-leaderboard
Das gewoon een kwestie van add trophy: click * 10000 oid etc voilaquote:Op zondag 4 januari 2009 21:00 schreef robbolo het volgende:
[..]
En volgens mij hebben die bovenste paar gasten van alle spellen, alle trophies. Hebben allen precies dezelfde score
Prolly de hele top 1000quote:Op zondag 4 januari 2009 21:02 schreef Gamer_V het volgende:
Vandaar ":')"
De echte vraag is, hoeveel liegen er dat ze barsten?
Hahaha, zijn er echt mensen die op zo een manier stoer gaan doen?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:01 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Das gewoon een kwestie van add trophy: click * 10000 oid etc voila
?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow nou gaatie quasi vragen stellen over zn vers aangekochtte PSN games met mijn inloggegevens
Je bent gewoon teveel verwend met de makkelijke games van tegenwoordig, geloof me...quote:Op zondag 4 januari 2009 21:23 schreef robbolo het volgende:
Hebben ze street fighter belachelijk veel moeilijker gemaakt of ligt t aan mij?
Ik heb de orginele ook gespeeld, en ik weet bijna zeker dat ze echt een stuk moeilijker zijn. Ik kom amper voorbij de eerste mannetje, terwijl ie op makkelijk staat. Die combo's die die gasten maken kwam je pas tegen als je de moeilijkheidsgraad op 5 deed.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je bent gewoon teveel verwend met de makkelijke games van tegenwoordig, geloof me...
quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:46 schreef Remake het volgende:
de leaderboard op www.ps3trophies.co.uk wordt gecontroleerd en klopt.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:02 schreef Gamer_V het volgende:
Vandaar ":')"
De echte vraag is, hoeveel liegen er dat ze barsten?
Wel ziek dan die nummer 1, 14 platinumquote:Op maandag 5 januari 2009 02:11 schreef merino het volgende:
[..]
de leaderboard op www.ps3trophies.co.uk wordt gecontroleerd en klopt.
Je kan dat zelf overigens ook doen als je de psnid hebt vandegene die je wilt controleren.
Kwestie van leeg bericht naar die persoon sturen en dan in je outbox naar die user gaan en profile/trophy's opzoeken.
Duur kabeltje...quote:Op maandag 5 januari 2009 12:34 schreef Dylanesque het volgende:
Ik heb al het één en ander opgezocht, maar de enige conclusie die ik kan trekken is dat het niet makkelijk is om m'n PS3 op een computermonitor (dus met gewone VGA-ingang) aan te sluiten. De 360 heeft daar een aparte kabel voor, en de PS3 niet omdat dat signaal niet analoog is ofzo, dat gaat me technisch de pet al te boven. Eigenlijk is mijn vraag dus of er iemand weet welke kabel, switch, ducktape, snoertjes, wat dan ook, ik nodig heb om met mijn PS3 op een monitor te kunnen spelen. Bedankt alvast
Oefquote:Op maandag 5 januari 2009 12:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
Duur kabeltje...
http://www.thegametrain.c(...)vga-cable-p-487.html
Vertel.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:25 schreef Mrakz0r het volgende:
OMG Heavy Rain! Lijkt me maar een matig projectje..
lol!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:25 schreef Mrakz0r het volgende:
Film heeft maar 1 verhaal hé?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:43 schreef Rock-shocker het volgende:
2000 pagina's aan script. De gemiddelde film heeft ongeveer 200 pagina's nodig. Dat betekent dat het ofwel ontzettend kut is omdat er gewoon teveel gebeurt, of dat het domweg fantastisch is aangepakt.
Ik moet het nog maar zien...
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:25 schreef Mrakz0r het volgende:
Ah, okay. Ik had me er nog niet echt in verdieptquote:Op maandag 5 januari 2009 15:14 schreef Fallen het volgende:
[..]
Film heeft maar 1 verhaal hé?
Heavy Rain is een open verhaal, meerdere scenario's denkbaar, verschillende manieren van dingen oplossen.... nouja, je snapt het nu wel natuurlijk...
Can't wait.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:40 schreef Kingside het volgende:
KIILLLLLLLLZZOOONNNNNEEEEEEEEEEEE 2
Kan je niet veel gemakkelijker een 22" monitor halen voor een 180 euro met en dvi en vga aansluiting. Kan je ook meteen alles aangesloten latenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ziet iemand een reden om het niet met deze te proberen? http://www.consolepro.nl/(...)r-wii-ps3-p-175.html
Viel inderdaad wel wat tegen, het duurde een eeuwigheid voordat je iemand dood had. Dat vindt ik altijd zo irritant in shooters.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:00 schreef motherflocker het volgende:
Vond Killzone 1 niet zo geweldig hoor, dus wil eerst zien of 2 wel de meoite waard is.
en het is allemaal nog waar ook....quote:Op maandag 5 januari 2009 18:48 schreef Gamer_V het volgende:
Xbox 360 is nog steeds kut.
Jorienvdherik was even hier en haat puppies.
LBP vermoordt kleine kinderen.
Da's gelukkig niet meer zo in KZ2quote:Op maandag 5 januari 2009 16:41 schreef Agiath het volgende:
[..]
Viel inderdaad wel wat tegen, het duurde een eeuwigheid voordat je iemand dood had. Dat vindt ik altijd zo irritant in shooters.![]()
Het enige dat me tegenstaat in COD4 is het feit dat full-auto zo goed werkt bij assault rifles, terwijl geen enkele serieuze legermacht dat vaak gebruikt. Dat vind ik beter gedaan bij games als RB6V en KZ2. Burst fire en single shot is een stuk realistischerquote:Bij COD4 en 5 is het gewoon bats boem dood, zoals het hoort.
Misschien een idee om hier een apart topic over te makenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:19 schreef Mindstate het volgende:
Hier ook WipEout HD in de aanbieding + Linger in Shadows, Rock band export key en een zooi nummers (30$ aan nummers ong). Wie heeft er ook nog een leuk account?
Een paar geweren zijn full auto, zoals m4 en AK.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:23 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Da's gelukkig niet meer zo in KZ2
[..]
Het enige dat me tegenstaat in COD4 is het feit dat full-auto zo goed werkt bij assault rifles, terwijl geen enkele serieuze legermacht dat vaak gebruikt. Dat vind ik beter gedaan bij games als RB6V en KZ2. Burst fire en single shot is een stuk realistischer
LBP does what now? En de rest spreekt voor zich.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:48 schreef Gamer_V het volgende:
Xbox 360 is nog steeds kut.
Jorienvdherik was even hier en haat puppies.
LBP vermoordt kleine kinderen.
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:58 schreef Agiath het volgende:
[..]
Misschien een idee om hier een apart topic over te maken
Zat er ook aan te denkenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
[PS3] Het grote PSS ruil-topic
gelijk maar eentje aangemaakt
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:27 schreef Gamer_V het volgende:
Voor het eerst seks gehad
Topic van de maand!
Sproeien werkt inderdaad niet, da's waar. Toch blijft full auto onrealistisch accuraat en dat vind ik vrij zondequote:Op maandag 5 januari 2009 19:59 schreef Agiath het volgende:
[..]
Een paar geweren zijn full auto, zoals m4 en AK.
Maar als je daarmee gaat sproeien wordt het ook al snel onaccuraat
Inderdaad. Niet zo snel als in CoD bijvoorbeeld, maar dat past juist wel een beetje binnen het superhuman idee van de Helghast natuurlijk. Gelukkig is het niet meer zoals in deel 1, dat je twee magazijnen leegpompt in een bad guy en dat hij nog niet neer isquote:Maar goed om te horen dat de bad guys wat sneller doodgaan in KZ2
Ik heb in tijden niet meer zo hard gelachen om een topic op Fokquote:Op maandag 5 januari 2009 21:27 schreef Gamer_V het volgende:
Topic van de maand!
Die wil ik wel ass kickenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:01 schreef Remake het volgende:
StreetFighter Super HD, Release 2012
[ afbeelding ]
opvolger van die game is dan waarschijnlijk Street Fighter HPquote:Op maandag 5 januari 2009 23:01 schreef Remake het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:27 schreef Gamer_V het volgende:
Topic van de maand!
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:01 schreef Remake het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Was dat nou een "Happy accident" ?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:27 schreef Agiath het volgende:
Vanavond toch maar even gamekings kijken,
Wat? Kan je het niet hebben dat iemand daar plezier aan beleeft?quote:
Niet dat ik het normaal kijk ofzo.quote:
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:27 schreef Agiath het volgende:
[..]
Niet dat ik het normaal kijk ofzo.
Maar die gasten zitten, vooral bij deze nederlandse productie, toch dicht op de feiten. Daarom
Om de liedjes van Rock Band 1 naar deel 2 te migreren ging via een migratie ding, geen problemen met regio's.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:29 schreef merino het volgende:
dat van regio's had je kunnen weten. AC/DC werkt vast net als DLC en dat is ook allemaal regio gebonden...
Lachen verhaalquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:27 schreef Wessiej het volgende:
I've been fucked right up the ass
AC/DC pakket binnen, wil die op mijn normale rock band 2 account neer plempen, werkt niet door regio's, wist ik niet van te voren.
Bellen naar Sony, verwijst mij door naar EA, (ze zeggen eerst, Rock Star, is dat niet van acitvision, sad) en afsluiten met houdoe ook echt.
En dat mens bij EA gaf mij de tip om naar www.insidegamer.nl en gamefaqs.com te gaan, JA WAT MOET IK DAAR MEE.
Kusje dag, 30 euro dag.
Dan heb jij nog nooit dit soort speakers gehoortquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:41 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
![]()
dat zijn pc boxen :p, infinity primus hcs + onkyo sr606 <3![]()
ik heb alleen geen full hd tv, maar ja dat komt nog wel ^^
Haha, ik wist niet hoe ik je kon inviten dus had een party game opgezet voor max 6 spelers. Opzich wel tof maar die ene gast die met Cammy speelde was wel gruwelijk goed. Heb 'm wel eindelijk verslagen met Vega toen hij Dhalsim koos (mijn geluk). Daarna heb ik weinig meer verloren ^^.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:46 schreef robbolo het volgende:
Damn, word online geslacht bij SF2Mrakz0r, speel je t al lang ofzo?
Ik zag t inderdaad, jij was de enige die m uiteindelijk had verslagen volgens mijquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:33 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Haha, ik wist niet hoe ik je kon inviten dus had een party game opgezet voor max 6 spelers. Opzich wel tof maar die ene gast die met Cammy speelde was wel gruwelijk goed. Heb 'm wel eindelijk verslagen met Vega toen hij Dhalsim koos (mijn geluk). Daarna heb ik weinig meer verloren ^^.
Volgende keer ff rustig 1 on 1 doen dan hoef je ook niet te spectaten.
Dat verklaard een hoopquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:31 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik speel dagelijks met mijn huisgenoot, die heeft nooit echt streetfighter gespeeld. Toch zie ik dat hij snel vorderingen maakt. Gewoon blijven spelen tot SF4 uitkomt. Misschien vanavond maar weer ff paar potjes online doen.
Niets dan lof.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:57 schreef Athlon_2o0o het volgende:
En, wat vond GK van Killzone2? Ik kan zelf niet kijken, want het internet is rete-traag hier.
Geen 1UP Show en 1UP Yours meer...quote:Media business website paidcontent.org posted a story this morning with the headline "Ziff Davis sells 1UP digital network to Hearst, shutters EGM" but has since removed the piece from its website. The original content of the text is still visible using an RSS reader, and it stated,
Looking to conserve its resources for its PC Mag Digital business, Ziff Davis Media has sold off the 1UP Digital Network, its collection of video game sites, to Hearst Corp., which will fold it into the UGO Entertainment division, the companies said. In conjunction with the sale, the related print mag Electronic Gaming Monthly will publish its last issue this month. Terms of the deal were not disclosed.
Geen bullshit artikelen over hoeveel beter de AI van Halo 3 Final Releasecode is dan de pre-alphaversie van Killzone 2quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geen 1UP Show en 1UP Yours meer...
jamaar...dat was toch ook zo!quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Geen bullshit artikelen over hoeveel beter de AI van Halo 3 Final Releasecode is dan de pre-alphaversie van Killzone 2
idd. Geen serieuse iets diepergaande interviews met gamesmensen maar weer terug naar de kinderboekenjournalistiek en onderbroekenlol in gameslandquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Geen bullshit artikelen over hoeveel beter de AI van Halo 3 Final Releasecode is dan de pre-alphaversie van Killzone 2
EGM / 1Up serieus en diepgaand?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
idd. Geen serieuse iets diepergaande interviews met gamesmensen maar weer terug naar de kinderboekenjournalistiek en onderbroekenlol in gamesland
ZOMG NOWAI!quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:27 schreef Sjotime het volgende:
Yakuza 3 PS3 Limited Edition!
[ afbeelding ]
"Vet?"quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:57 schreef Athlon_2o0o het volgende:
En, wat vond GK van Killzone2? Ik kan zelf niet kijken, want het internet is rete-traag hier.
Ik las het. Trieste dag. Daar gaat mijn "weekend confirm".quote:
Flikker op klapmongool!quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:16 schreef SocialDisorder het volgende:
EGM / 1Up serieus en diepgaand?
Yahtzee is nog serieuzer dan die clowns.
Ken die site niet!quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ZOMG NOWAI!
Speciale Yakuza 3-editie van de PlayStation 3
Hij zou willen dat het internetafvalputje waar hij redactielid van is 1% van het niveau van 1Up had.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij zou willen dat het internetafvalputje waar hij redactielid van is 1% van het niveau van 1Up had.
Nee hoor, ik veel liever in het (sinds jouw vertrek) gezellige "internetafvalputje" dan bij die wegwerpredactieleden van 1Up.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij zou willen dat het internetafvalputje waar hij redactielid van is 1% van het niveau van 1Up had.
Ja, toen de pageviews en de lollige nieuwsberichten belangrijker werden dan de content was de lol er inderdaad vanaf. Een kleuterklasje is ook vaak gezelliger dan een professionele organisatie. Enkele redactieleden van 1Up hebben inderdaad de overstap gemaakt naar uitgevers en ontwikkelaars. En elk vertrek is op fora als NeoGAF betreurt. Hoe groot is het verloop bij fok.games tegenwoordig eigenlijk?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:05 schreef SocialDisorder het volgende:
Nee hoor, ik veel liever in het (sinds jouw vertrek) gezellige "internetafvalputje" dan bij die wegwerpredactieleden van 1Up.
Ieder zijn ding uiteraard maar hun artikelen waren fantastisch. Ook de discussie video's vond ik geweldig.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee hoor, ik veel liever in het (sinds jouw vertrek) gezellige "internetafvalputje" dan bij die wegwerpredactieleden van 1Up.
Ze hebben hele goede contacten met ontwikkelaars. Veel interviews, achtergrondinformatie, exclusives, etc. De eindredacteur van EGM, James Mielki, heeft het zelf voor elkaar gekregen om zijn trouwring en huwelijkstheme te laten maken door de makers van Final Fantasy.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:14 schreef Sjotime het volgende:
Ieder zijn ding uiteraard maar hun artikelen waren fantastisch. Ook de discussie video's vond ik geweldig.
je wilt serieus een werkgever gaan vergelijken met een vrijwilligerssite?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, toen de pageviews en de lollige nieuwsberichten belangrijker werden dan de content was de lol er inderdaad vanaf. Een kleuterklasje is ook vaak gezelliger dan een professionele organisatie. Enkele redactieleden van 1Up hebben inderdaad de overstap gemaakt naar uitgevers en ontwikkelaars. En elk vertrek is op fora als NeoGAF betreurt. Hoe groot is het verloop bij fok.games tegenwoordig eigenlijk?
Het gaat erom dat je jezelf onderscheidt. En dat heeft niks met vrijwilligerssite of betaalde site te maken. In het begin kon fok.games zich inderdaad prima onderscheiden. Prima content geschreven door mensen met verschillende achtergronden, voorkeuren en zienswijzen. net zoals 1Up zich onderscheidde door goede artikelen, podcasts en persoonlijke aandacht voor de ontwikkelaars achter de schermen. Wat 1Up ook erg goed deed, ze maakte reviews persoonlijk. Door de podcasts wist je wie de mensen achter de verhalen waren, wat hun voorkeuren en zienwijze was. In plaats van een anonieme schrijver die aan het einde van een review ergens een 75% neerzet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:18 schreef SocialDisorder het volgende:
je wilt serieus een werkgever gaan vergelijken met een vrijwilligerssite?
Geen wonder dat je 1Up zo vreselijk goed vind
Fanboys zijn zo irritantquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:29 schreef RedemptioN het volgende:
nou een groot veschil met fok.games en de overige nederlandse gamessites is iig het fanboy gehalte, die ligt hier bijna letterlijk op 0, ook weinig kindjes die er verder komen, maar als jullie verder zo graag een discussie willen voeren over fok.games, verneuk dan niet het ps3 topic ermee
beetje kinderachtig allemaal
Fanboysquote:
Of PU die DOA volleyball ofzo een 9.9 gaf omdat iemand anders zelda een 9.8 gaf, terwijl hij dat dan een kutspel vond en vond dat dit spel dan ook maar zo'n cijfer moest krijgenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:52 schreef SocialDisorder het volgende:
ik vind het ook jammer dat 1Up niet meer is, ze hadden idd veel contact met devs en zo veel exclusieve nieuwtjes, maar ik nam de redactie al lang niet serieus meer. Niet sinds dit in EGM stond:
[ afbeelding ]
Net zoals ik PU/Gamekings niet meer serieus kan nemen na hun 99% score voor Assassin's Creed overigens.
Halo 3 had geweldige A.I. mits je hardcore speelde! Dat andere spel ken ik niet,... boeit me ook niet. Niet dat Halo me veel boeit,.... eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:52 schreef SocialDisorder het volgende:
ik vind het ook jammer dat 1Up niet meer is, ze hadden idd veel contact met devs en zo veel exclusieve nieuwtjes, maar ik nam de redactie al lang niet serieus meer. Niet sinds dit in EGM stond:
[ afbeelding ]
Net zoals ik PU/Gamekings niet meer serieus kan nemen na hun 99% score voor Assassin's Creed overigens.
http://www.1up.com/do/featuresIndex?ct=FEATUREquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
Het was inderdaad een mooie tech demo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:55 schreef Sjotime het volgende:
Maar Assassin's CreedPodver,....... reviews zijn niet denderend nee, maar ik vond het persoonlijk geweldig!
Diegene die dit publiceerde is sowieso een 1e klas Halo fag. En maar voortdurend spontaan lopen te glunderen als maar een keer de naam viel. Idioot.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
ja en?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://www.1up.com/do/featuresIndex?ct=FEATURE
Goede artikelen en specials. Zou je een voorbeeld aan kunnen nemen.quote:
Er gaat niets boven zwarte pianolak,.... !quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand enig idee of de zilveren versie ooit nog komt?
[ afbeelding ]
(of donkerblauw metallic)
Stof!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:16 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Er gaat niets boven zwarte pianolak,.... !
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Goede artikelen en specials. Zou je een voorbeeld aan kunnen nemen.
Ik vind die MGS4-versie persoonlijk het mooiste.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:16 schreef Sjotime het volgende:
Er gaat niets boven zwarte pianolak,.... !
Moet je niet wat screenshots posten van een game die in Japan of de V.S. al lang is verschenen? is weer goed voor wat pageviews.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:22 schreef SocialDisorder het volgende:echt, ga weg, kruip onder een steen, ga Dan Hsu likken, whatever, maar probeer je gelijk hier niet te halen, die krijg je toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |