quote:Op maandag 5 januari 2009 14:25 schreef Mrakz0r het volgende:
OMG Heavy Rain! Lijkt me maar een matig projectje..
Ah, okay. Ik had me er nog niet echt in verdieptquote:Op maandag 5 januari 2009 15:14 schreef Fallen het volgende:
[..]
Film heeft maar 1 verhaal hé?
Heavy Rain is een open verhaal, meerdere scenario's denkbaar, verschillende manieren van dingen oplossen.... nouja, je snapt het nu wel natuurlijk...
Can't wait.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:40 schreef Kingside het volgende:
KIILLLLLLLLZZOOONNNNNEEEEEEEEEEEE 2
Kan je niet veel gemakkelijker een 22" monitor halen voor een 180 euro met en dvi en vga aansluiting. Kan je ook meteen alles aangesloten latenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ziet iemand een reden om het niet met deze te proberen? http://www.consolepro.nl/(...)r-wii-ps3-p-175.html
Viel inderdaad wel wat tegen, het duurde een eeuwigheid voordat je iemand dood had. Dat vindt ik altijd zo irritant in shooters.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:00 schreef motherflocker het volgende:
Vond Killzone 1 niet zo geweldig hoor, dus wil eerst zien of 2 wel de meoite waard is.
en het is allemaal nog waar ook....quote:Op maandag 5 januari 2009 18:48 schreef Gamer_V het volgende:
Xbox 360 is nog steeds kut.
Jorienvdherik was even hier en haat puppies.
LBP vermoordt kleine kinderen.
Da's gelukkig niet meer zo in KZ2quote:Op maandag 5 januari 2009 16:41 schreef Agiath het volgende:
[..]
Viel inderdaad wel wat tegen, het duurde een eeuwigheid voordat je iemand dood had. Dat vindt ik altijd zo irritant in shooters.![]()
Het enige dat me tegenstaat in COD4 is het feit dat full-auto zo goed werkt bij assault rifles, terwijl geen enkele serieuze legermacht dat vaak gebruikt. Dat vind ik beter gedaan bij games als RB6V en KZ2. Burst fire en single shot is een stuk realistischerquote:Bij COD4 en 5 is het gewoon bats boem dood, zoals het hoort.
Misschien een idee om hier een apart topic over te makenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:19 schreef Mindstate het volgende:
Hier ook WipEout HD in de aanbieding + Linger in Shadows, Rock band export key en een zooi nummers (30$ aan nummers ong). Wie heeft er ook nog een leuk account?
Een paar geweren zijn full auto, zoals m4 en AK.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:23 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Da's gelukkig niet meer zo in KZ2
[..]
Het enige dat me tegenstaat in COD4 is het feit dat full-auto zo goed werkt bij assault rifles, terwijl geen enkele serieuze legermacht dat vaak gebruikt. Dat vind ik beter gedaan bij games als RB6V en KZ2. Burst fire en single shot is een stuk realistischer
LBP does what now? En de rest spreekt voor zich.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:48 schreef Gamer_V het volgende:
Xbox 360 is nog steeds kut.
Jorienvdherik was even hier en haat puppies.
LBP vermoordt kleine kinderen.
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:58 schreef Agiath het volgende:
[..]
Misschien een idee om hier een apart topic over te maken
Zat er ook aan te denkenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
[PS3] Het grote PSS ruil-topic
gelijk maar eentje aangemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |