Ben ik ook bang voor, geouwehoer altijdquote:
oh.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:11 schreef Misan het volgende:
[..]
neuh, maar nu ff geen tijd voor om te kijken wat ik weg doe
ik ben hier niet om het werk van een mod te doen, dus daar kijk ik helemaal niet naarquote:
Het klonk echt als zo'n post waarna een modje het topic sluit om het in feedback te gaan bespreken etc.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef Misan het volgende:
[..]
ik ben hier niet om het werk van een mod te doen, dus daar kijk ik helemaal niet naar
wat een vertrouwen
Nee tuurlijk niet. Maar omdat jij de term ruilen gebruikt kan dat andere mensen misschien verwarrenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef Remake het volgende:
dat is toch algemeen bekend of kom je er net achter?
niet met 24 uur ertussen?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:30 schreef Agiath het volgende:
'ruilen' is hier niet echt het juiste woord.
Beide mensen kunnen na het sharen gewoon nog het spel spelenZelfs online tegen elkaar
Ik probeerde het met wipeout HD en ik kon gelijk met twee dezelfde versies online tegen elkaar spelenquote:
Is nu aangepastquote:Op maandag 5 januari 2009 20:33 schreef Remake het volgende:
Maak dan gewoon een goede informatieve OP
bij de LittleBigPlanet beta was dat niet mogelijk namelijkquote:Op maandag 5 januari 2009 20:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik probeerde het met wipeout HD en ik kon gelijk met twee dezelfde versies online tegen elkaar spelen
mm, maar daar had je zo'n beta code voor nodig.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:40 schreef Misan het volgende:
[..]
bij de LittleBigPlanet beta was dat niet mogelijk namelijk
Ah oke dus het kan verschillen per game...quote:Op maandag 5 januari 2009 20:42 schreef Remake het volgende:
met socom moet je wel 24 uur wachten heel apart.
hoe share je wipeout dan trouwens? op een usb-stick zetten?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:42 schreef Agiath het volgende:
[..]
mm, maar daar had je zo'n beta code voor nodig.
Misschien kon het daarom niet
Lees de OPquote:Op maandag 5 januari 2009 20:45 schreef Misan het volgende:
[..]
hoe share je wipeout dan trouwens? op een usb-stick zetten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |