Ben ik ook bang voor, geouwehoer altijdquote:
oh.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:11 schreef Misan het volgende:
[..]
neuh, maar nu ff geen tijd voor om te kijken wat ik weg doe
ik ben hier niet om het werk van een mod te doen, dus daar kijk ik helemaal niet naarquote:
Het klonk echt als zo'n post waarna een modje het topic sluit om het in feedback te gaan bespreken etc.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef Misan het volgende:
[..]
ik ben hier niet om het werk van een mod te doen, dus daar kijk ik helemaal niet naar
wat een vertrouwen
Nee tuurlijk niet. Maar omdat jij de term ruilen gebruikt kan dat andere mensen misschien verwarrenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef Remake het volgende:
dat is toch algemeen bekend of kom je er net achter?
niet met 24 uur ertussen?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:30 schreef Agiath het volgende:
'ruilen' is hier niet echt het juiste woord.
Beide mensen kunnen na het sharen gewoon nog het spel spelenZelfs online tegen elkaar
Ik probeerde het met wipeout HD en ik kon gelijk met twee dezelfde versies online tegen elkaar spelenquote:
Is nu aangepastquote:Op maandag 5 januari 2009 20:33 schreef Remake het volgende:
Maak dan gewoon een goede informatieve OP
bij de LittleBigPlanet beta was dat niet mogelijk namelijkquote:Op maandag 5 januari 2009 20:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik probeerde het met wipeout HD en ik kon gelijk met twee dezelfde versies online tegen elkaar spelen
mm, maar daar had je zo'n beta code voor nodig.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:40 schreef Misan het volgende:
[..]
bij de LittleBigPlanet beta was dat niet mogelijk namelijk
Ah oke dus het kan verschillen per game...quote:Op maandag 5 januari 2009 20:42 schreef Remake het volgende:
met socom moet je wel 24 uur wachten heel apart.
hoe share je wipeout dan trouwens? op een usb-stick zetten?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:42 schreef Agiath het volgende:
[..]
mm, maar daar had je zo'n beta code voor nodig.
Misschien kon het daarom niet
Lees de OPquote:Op maandag 5 januari 2009 20:45 schreef Misan het volgende:
[..]
hoe share je wipeout dan trouwens? op een usb-stick zetten?
Ik vind het primaquote:Op maandag 5 januari 2009 20:54 schreef Remake het volgende:
beach je moet hem opnieuw downloade ( en de 8 overige games erbij )
En als je dus opnieuw je PS3 configureerd met een andere harde schijf ziet ie dat niet als een nieuw systeem?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:15 schreef SToRM81 het volgende:
De limiet van 5 geldt voor het aantal verschillende PS3's, maar die 5 kunnen een game wel meerdere keren downloaden.
Ik kan nog maar 1 persoon mijn acount geven en dan zit ik op de 5 PS3'squote:Op maandag 5 januari 2009 21:05 schreef Agiath het volgende:
Remake mag ik ook SF2 van je downloaden?
oh wacht je hebt wipeout alik heb er niks tegenoverstaan helaasch
Dat dacht ik ookquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:55 schreef robbolo het volgende:
Ik wil binnenkort dus ook mijn HD vervangen. Het account waar ik het vandaan heb, heeft al 5 keer geshared. Kan ik ze dan wel of niet overzetten op een andere HD?
Die wil ik ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:00 schreef Mrakz0r het volgende:
Heeft iemand toevallig ook Castlevania: Symphony of the Night? Ik zou een moord doen om die game te mogen downloaden.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:36 schreef Mindstate het volgende:
...Linger in Shadows (best tof ding), ...
PM gestuurd!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:39 schreef Mindstate het volgende:
Van mij kun je WipEout HD krijgen, pm maar als je interesse hebt
Ja. Alleen online dingen zijn soms gebonden aan de regio waar je m vandaan heb.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:06 schreef -Techno- het volgende:
Misschien een stomme vraag hoor... maar ik weet het niet![]()
Als ik nou iets download met een japans account, kan ik het spel dan gewoon spelen op me eu account?
En wat als die gene het weer verwijderd? Dan staat ie zeker gewoon nog gekoppeld?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:44 schreef bukake het volgende:
Het gaat om je account wat je even deelt zodat iemand toegang heeft tot je download geschiedenis.
En dat geintje houd na 5x op. ( 4x eigenlijk, jouw ps3 is al de 5de )
Aha thnxquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:01 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ja. Alleen online dingen zijn soms gebonden aan de regio waar je m vandaan heb.
Check pagina 1quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:55 schreef Chaos-Zero het volgende:
Nou rustig maar
Hmm dan gaat waarschijnlijk die deal met Mindstate niet door. Heeft iemand anders nog WipeOut, Socom en/of Lumines nog over voor een leuk bedragje?
Het lijkt me wel. Alhoewel er wel mensen zijn die het "gevaar"niet willen lopen, en dus niet hun account sharen. Heb alleen nog nooit iets gehoord over blokkades of iets dergelijks, en het lijkt me sterk dat ze met terugwerkende kracht accounts gaan blokkeren. Zijn ze toch heel veel mensen kwijt.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:24 schreef Eddy_Albena het volgende:
Dus even resumerend: ik mag mijn download-account met 4 andere PS3-systemen sharen.
Die 'beveiliging' laat het vrij legaal lijken. Dus ik kan zonder gevaar van een blokkade op PSN of mijn PS3, mijn download-account toevoegen bij 2 vrienden van me. Zij hebben geen credit card, maar verlangen toch naar enkele PSN-DLC.
? Je deelt toch alleen de game of gaat het per account?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:18 schreef Remake het volgende:
Dus ik moet het laatste 5de plekje van mijn account, met al die games,
voor 1 kutgame met je delen?NOT
Heb jij Castlevania: SotN???? Die MOET ik hebben! Of is dat die lelijke chronicles?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:24 schreef Remake het volgende:
Dat account en de games daarop deel ik niet met Fok! ivm Creditcard gegevens.
Tevens update,
Savage Moon
Bejeweld 2
WipeOut HD
Super Streetfighter HD
Socom Confrontation
Super Stardust HD
The Last Guy
Ratchet & Clank Quest for Booty
Lumines HD
LocoRoco Cocoreccho
Mortal Kombat
Linger in Shadows
PS1 Rayman 2
PS1 Casltevania
Word gedeelt met ander account vol games of een goed geld bod [ afbeelding ]
Nee de goedequote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:24 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Heb jij Castlevania: SotN???? Die MOET ik hebben! Of is dat die lelijke chronicles?![]()
Account dus, en voor de PM'ers,quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
? Je deelt toch alleen de game of gaat het per account?
Bronquote:Lets clear this up, you can have about 13 PSN accounts on any PS3 so you can share with up to 12 others (or less if you have multiple accounts for the different PSN stores).
Each game can be activated on 5 PS3 consoles (your PS3 plus 4 others), there is no limit to how many times a game can be downloaded between the 5 activated PS3 consoles so if you have shared a game to 4 others you can still delete the game then re-download it as the game was activated on your PS3 console. If someone you share with deletes your account details from their PS3 this will then free up a slot on that particular game so you can share it again.
Deleting a game does not de-activate the game from your console, you need to de-activate the account you got the game from in your PSN settings.
Tsjah toch, ik ga niet de volle mep steeds betalen zodat jullie goedkope spelletjes hebben. Dan maar geen goedkope spelletjes voor jullie.quote:
Onzin, ik heb wipeout HD al bij twee vrienden erop gezetquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:23 schreef mutantsixtyfour het volgende:
voor zover ik weet is wipeout hd niet te sharen... je moet een of andere key file downloaden die maar op 1 geactiveerde ps3 gedownload kan worden..
Is inderdaad niet de bedoelingquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:27 schreef Gstyles het volgende:
weet niet of dit de bedoeling is, maar ik wil graag mijn PES 20087 kwijt.. wie heeft een leuk spel om tegen te ruilen?
nou dat biedt wel degelijk perspectieven.. enkele suggesties?quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:29 schreef robbolo het volgende:
[..]
Is inderdaad niet de bedoelingOf je wil t ruilen tegen een game die je via de playstation store kan kopen..?
Helaas pindakaas, maar dan moet je niet bij mij zijn. Je zit wel in t goede topicquote:Op maandag 9 februari 2009 21:17 schreef Gstyles het volgende:
[..]
nou dat biedt wel degelijk perspectieven.. enkele suggesties?
ik wil niet beidehand doen ofzo maar downloaden is 1, heb je ook geprobeerd om het te installeren en te spelen? ik weet dat ik het toen niet werkend kreeg dus als het wel kan ben ik erg benieuwd..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
Onzin, ik heb wipeout HD al bij twee vrienden erop gezet
Zou je Wipeout HD Fury ook willen ruilen voor geld? Heb helaas niks van jou goesting in de aanbiedingquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:42 schreef Catch_me het volgende:
Ik zoek:
Killzone 2 mappack 1, 2 en 3
Call of Duty World at War mappack 1 en 2
Heb in de aanbieding:
Wipeout HD
Wipeout HD fury
Fat princes
Socom is toch 24u lockedquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:41 schreef Remake het volgende:
Mijn nieuwe lijstje, ruil alleen met anderen die ook veel games hebben natuurlijk.
Fat Princess
Crash Commando
Flower
Burn Zombie Burn
Rag Doll Kung Fu
Killzone 2 Pack 1
Pain
Dark Myst
Burnout Paradise
Warhawk
Savage Moon
Bejeweld 2
WipeOut HD
Super Streetfighter HD
Socom Confrontation
Super Stardust HD
The Last Guy
Ratchet & Clank Quest for Booty
Lumines HD
LocoRoco Cocoreccho
Mortal Kombat
Linger in Shadows
PS1 Rayman 2
PS1 Casltevania
Gekke Amsterdamse accounthosselaar ben je ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:57 schreef partyshank het volgende:
Hey Beste mensen,
Ik heb een Master Account die vol is qua Download slots.
Nu Heb ik een Sub-Account met volledige toegang aangemaakt. De vraag is: Komen er dan nieuwe slots bij, of blijven die gekoppeld aan het Master Account. Ik kan alleen via het Master account geld op de Store zetten.
Hij bedoeld prolly die max 5 registered PS3's die je aan een PSN account kan koppelen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:59 schreef Remake het volgende:
Waddup met die download slots, je kunt toch ook gewoon in de store op je product kiezen en dan re-download?
Sorry maar volgens mij zit je in het verkeerde topic. Dit is voor de downloadbare titels.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:58 schreef Sjibble het volgende:
Vraag:
Fat Princess (!!!)
Motorstorm: Pacific Rift
Aanbod:
Gran Turismo 5 Prologue
Ratchet and Clank: Quest for Booty
Ratchet and Clank: Tools of Destruction
Uncharted: Drake's Fortune (aanrader)
Ninja Gaiden Sigma
Devil May Cry 4
Shaun White Snowboarding
Fifa09? (en anders 08)
(1tje kiezen natuurlijk)
maar ze staan allemaal op BD.. dus weet niet of het zo wel kan?
Had al zo'n vermoeden..quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:38 schreef brtausi het volgende:
[..]
Sorry maar volgens mij zit je in het verkeerde topic. Dit is voor de downloadbare titels.
PlayStation Store <- PSS
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:31 schreef Kingside het volgende:
Ik heb de volgende games:
- Pain
- Crash Commando
- Noby Noby Boy
- Super Stardust HD
- Rag Doll Kung Fu
Iemand die wat leuks heeft om te ruilen?
Weer even een kickje, nog iemand die Braid wilt ruilen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:46 schreef Chaos-Zero het volgende:
Kickje!
Heeft iemand Braid al uit de store?
Ik heb Wipeout HD (zonder uitbreiding) en Fat Princess te ruil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |