quote:Op zondag 4 januari 2009 12:46 schreef Remake het volgende:
Lumines is gegaan naar rob samen met de andere psn games
Ziet er goed uit, ik ga het even proberenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:11 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Probeer eens http://ps3mediaserver.blogspot.com/
Nieuw progje bestaat nog niet zo lang.
Blijkt 'beter' te zijn dan tversity
wat de fok manquote:Op zondag 4 januari 2009 12:46 schreef Remake het volgende:
Lumines is gegaan naar rob samen met de andere psn games
BS is bazend (heb t 3x uitgespeeld) 1e playthrough is idd pittig, maar daarna is het echt een breeze (als je eenmaal weet hoe je die BD moet aanpakken etcquote:Op zondag 4 januari 2009 13:10 schreef Agiath het volgende:
Bioshock binnenWat een vet spel
![]()
Wel moeilijk zeg, ik ga altijd 5x dood als ik tegen zo'n big daddy moet vechten
Heb 3x wat bestelt, steeds binnen 6 dagen binnenquote:Op zondag 4 januari 2009 13:05 schreef RedemptioN het volgende:
cd-wow duurt altijd 3 jaar, daar koop ik ook dus nooit meer wat
Zo moelijk is quoten toch ook nietquote:Op zondag 4 januari 2009 14:19 schreef Remake het volgende:
[quote]Op zondag 4 januari 2009 14:09 schreef .Pas het volgende:
Heeft iemand een link naar een quick start guide voor het afspelen van video bestanden op de PS3?
Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
ps3 media serverquote:Op zondag 4 januari 2009 14:29 schreef .Pas het volgende:
lol, nee zo moeilijk is het niet.
Maar hoe zit het met ondertitels? Speelt hij alle formaten af? Kortom, waar moet ik op letten..
Had je die nieuwe games van demoacount al?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:31 schreef Beach het volgende:
Wie heeft er nog wat leuke psn games voor mij trouwens?
Nee, als je streamt (en je mediaplayer speelt ondertiteling af) wel.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:29 schreef .Pas het volgende:
lol, nee zo moeilijk is het niet.
Maar hoe zit het met ondertitels? Speelt hij alle formaten af? Kortom, waar moet ik op letten..
Nope.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:32 schreef Remake het volgende:
[..]
Had je die nieuwe games van demoacount al?
ps3 media serverquote:Op zondag 4 januari 2009 14:40 schreef .Pas het volgende:
Ok.
Met welke programma's kan ik streamen?
Het liefst voor de mac.
Waarom wil iedereen altijd zo moelijk doen met dit of tversity, ik heb het altijd met WMP gedaan, wat is daar mis mee?quote:
Ja ik heb het nu meer even op medium gezet, daarna kan ik het altijd nog op hard halen.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:19 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
BS is bazend (heb t 3x uitgespeeld) 1e playthrough is idd pittig, maar daarna is het echt een breeze (als je eenmaal weet hoe je die BD moet aanpakken etc)
3e playthrough alleen de wrench gebruikt ism plasmidsBeste combi evah
Nou ik heb net ff dat ps3 media server geïnstalleerd en het werkt veel beter. Misschien heb jij wel het nieuwste van het nieuwste kwa pc, dus een goeie CPU, maar voor wat oudere pc's werkt dit programma veel effectieverquote:Op zondag 4 januari 2009 14:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen altijd zo moelijk doen met dit of tversity, ik heb het altijd met WMP gedaan, wat is daar mis mee?
Nieteens, dual core (2x) 1,5 ghz das niet echt super, maar het loopt perfecto.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:57 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nou ik heb net ff dat ps3 media server geïnstalleerd en het werkt veel beter. Misschien heb jij wel het nieuwste van het nieuwste kwa pc, dus een goeie CPU, maar voor wat oudere pc's werkt dit programma veel effectiever.
Net ff optimaal gedaan voor HD streaming, zo even kijken of het werkt
Oke.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nieteens, dual core (2x) 1,5 ghz das niet echt super, maar het loopt perfecto.
Naja, liep, KUTburen die er achter zijn gekomen dat ik hun internet misbruikte
Voor de meest eenvoudige mac applicatie kan je hier terecht:quote:Op zondag 4 januari 2009 14:40 schreef .Pas het volgende:
Ok.
Met welke programma's kan ik streamen?
Het liefst voor de mac.
Op een mac?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen altijd zo moelijk doen met dit of tversity, ik heb het altijd met WMP gedaan, wat is daar mis mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Bedankt, ik ga het eens uitzoeken!quote:Op zondag 4 januari 2009 16:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Voor de meest eenvoudige mac applicatie kan je hier terecht:
http://www.nullriver.com/products/medialink
Het programma heeft een trial-mode, maar werkt gewoon door, alleen na een half uur is browsen wat moeilijker vanwege de afgeschermde folder-namen.
Als je wat avontuurlijker bent in gesteld, kan je kijken naar PMS, (Playstation Media Server).
Zelf heb ik er nog niet mee gestoeid aangezien Medialink voor mij voldoende is.
Het enige waar je mee op moet letten is dat de PS3 nogal kieskeurig is qua ondersteunde formaten. En dan kan PMS handiger zijn aangezien deze incompatible formaten om kan zetten (transcoden). Alleen dat vergt gewoon meer instel en uitzoek werk.
Succes!
PMS valt bij nader inzien qua configuratie wel mee...quote:
hier?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:18 schreef KraZj het volgende:
Hoe kon je ook alweer zon signature creator krijgen voor je trophies?
Geen firefox gebruiken, die site werkt daar maar brak meequote:Op zondag 4 januari 2009 19:26 schreef KraZj het volgende:
Het werkt dus niet echt bij mij..., heb het al eerder geprobeerd...
Dit is mijn id..maar niet mijn nickname, dat klopt toch? Wil graag pimpen met mn tropies
[ link | afbeelding ]
PS3 Trophies
Kutfail weer... weetje waarbij dat wel kan namelijkquote:Op zondag 4 januari 2009 20:49 schreef Mindstate het volgende:
Nee, kan sowieso nog niet automatisch geloof ik.
Wii?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Kutfail weer... weetje waarbij dat wel kan namelijk
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:48 schreef Gamer_V het volgende:
Is het de bedoeling dat die automatisch je trophies van het PSN afhaalt? Addendum: blijkbaar niet. maar zoiets bestond wel Want dat lijkt niet echt te werken. trouwens. In IE doet ie het niet, in firefox wel hier.
Oh en dat leaderboard dat er bij staat http://www.playfire.com/a/ps3-trophy-leaderboard
Das gewoon een kwestie van add trophy: click * 10000 oid etc voilaquote:Op zondag 4 januari 2009 21:00 schreef robbolo het volgende:
[..]
En volgens mij hebben die bovenste paar gasten van alle spellen, alle trophies. Hebben allen precies dezelfde score
Prolly de hele top 1000quote:Op zondag 4 januari 2009 21:02 schreef Gamer_V het volgende:
Vandaar ":')"
De echte vraag is, hoeveel liegen er dat ze barsten?
Hahaha, zijn er echt mensen die op zo een manier stoer gaan doen?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:01 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Das gewoon een kwestie van add trophy: click * 10000 oid etc voila
?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow nou gaatie quasi vragen stellen over zn vers aangekochtte PSN games met mijn inloggegevens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |