quote:Op maandag 5 januari 2009 21:27 schreef Gamer_V het volgende:
Voor het eerst seks gehad
Topic van de maand!
Sproeien werkt inderdaad niet, da's waar. Toch blijft full auto onrealistisch accuraat en dat vind ik vrij zondequote:Op maandag 5 januari 2009 19:59 schreef Agiath het volgende:
[..]
Een paar geweren zijn full auto, zoals m4 en AK.
Maar als je daarmee gaat sproeien wordt het ook al snel onaccuraat
Inderdaad. Niet zo snel als in CoD bijvoorbeeld, maar dat past juist wel een beetje binnen het superhuman idee van de Helghast natuurlijk. Gelukkig is het niet meer zoals in deel 1, dat je twee magazijnen leegpompt in een bad guy en dat hij nog niet neer isquote:Maar goed om te horen dat de bad guys wat sneller doodgaan in KZ2
Ik heb in tijden niet meer zo hard gelachen om een topic op Fokquote:Op maandag 5 januari 2009 21:27 schreef Gamer_V het volgende:
Topic van de maand!
Die wil ik wel ass kickenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:01 schreef Remake het volgende:
StreetFighter Super HD, Release 2012
[ afbeelding ]
opvolger van die game is dan waarschijnlijk Street Fighter HPquote:Op maandag 5 januari 2009 23:01 schreef Remake het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:27 schreef Gamer_V het volgende:
Topic van de maand!
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:01 schreef Remake het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Was dat nou een "Happy accident" ?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:27 schreef Agiath het volgende:
Vanavond toch maar even gamekings kijken,
Wat? Kan je het niet hebben dat iemand daar plezier aan beleeft?quote:
Niet dat ik het normaal kijk ofzo.quote:
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:27 schreef Agiath het volgende:
[..]
Niet dat ik het normaal kijk ofzo.
Maar die gasten zitten, vooral bij deze nederlandse productie, toch dicht op de feiten. Daarom
Om de liedjes van Rock Band 1 naar deel 2 te migreren ging via een migratie ding, geen problemen met regio's.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:29 schreef merino het volgende:
dat van regio's had je kunnen weten. AC/DC werkt vast net als DLC en dat is ook allemaal regio gebonden...
Lachen verhaalquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:27 schreef Wessiej het volgende:
I've been fucked right up the ass
AC/DC pakket binnen, wil die op mijn normale rock band 2 account neer plempen, werkt niet door regio's, wist ik niet van te voren.
Bellen naar Sony, verwijst mij door naar EA, (ze zeggen eerst, Rock Star, is dat niet van acitvision, sad) en afsluiten met houdoe ook echt.
En dat mens bij EA gaf mij de tip om naar www.insidegamer.nl en gamefaqs.com te gaan, JA WAT MOET IK DAAR MEE.
Kusje dag, 30 euro dag.
Dan heb jij nog nooit dit soort speakers gehoortquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:41 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
![]()
dat zijn pc boxen :p, infinity primus hcs + onkyo sr606 <3![]()
ik heb alleen geen full hd tv, maar ja dat komt nog wel ^^
Haha, ik wist niet hoe ik je kon inviten dus had een party game opgezet voor max 6 spelers. Opzich wel tof maar die ene gast die met Cammy speelde was wel gruwelijk goed. Heb 'm wel eindelijk verslagen met Vega toen hij Dhalsim koos (mijn geluk). Daarna heb ik weinig meer verloren ^^.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:46 schreef robbolo het volgende:
Damn, word online geslacht bij SF2Mrakz0r, speel je t al lang ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |