quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:23 schreef Remake het volgende:
http://itunes-express.web.officelive.com/playstation.aspx
binnen 15 minuten je code binnen.
Ja, tenminste mijn gratis kerstkostuums werkte gewoon op mijn EU account.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Ik kan wanneer ik straks DLC uit de US Store haal het ook gewoon vanaf mijn EU account afspelen/openen toch? Zou graag die bazen Snake DLC van LBP willen hebben.
Besteld via play.com?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:48 schreef robbolo het volgende:
Sinds vandaag Bioshock, en ik heb al 2 keer van broek moeten wisselen, wat een creepy game
Heb de PAL versie dus dat gaat dus niet werken merk ik. Met die cards kan ik niks uit de EU store halen neem ik aan? Of worden de dollars automatisch omgezet naar euro's?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:04 schreef Remake het volgende:
DLC is regionaal gebonden, dus heb je een US LBP, dan werkt het.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:09 schreef Remake het volgende:
Als je een USA code in de EU store gebruikt word de code opgeheven.
Daar zeg je me wat ja...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:51 schreef robbolo het volgende:
Die psn cards kan je alleen bestellen met creditcard toch?
Wat een bangerik!quote:
Waarom hebben in alle nieuwe shooters die gasten allemaal een of meerdere verlichte LCD's op hun rug of zo zitten, in gears ook al, nu zie ik het hier weer....... " Please shoot me in the back"quote:
Goede vraag voor de Killzone fanweek.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:57 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Waarom hebben in alle nieuwe shooters die gasten allemaal een of meerdere verlichte LCD's op hun rug of zo zitten, in gears ook al, nu zie ik het hier weer....... " Please shoot me in the back"
Jep. Maar jij hebt de EU versie van LBP toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Ik kan wanneer ik straks DLC uit de US Store haal het ook gewoon vanaf mijn EU account afspelen/openen toch? Zou graag die bazen Snake DLC van LBP willen hebben.
Ja?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:03 schreef Kremers het volgende:
[..]
Jep. Maar jij hebt de EU versie van LBP toch?
Nou ja, dan werkt de DLC dus waarschijnlijk nietquote:
Maar dat risico is er toch niet? Heb nergens gelezen dat het niet mag, of ze er uberhaupt op kunnen checken, of zullen gaan checken. En met Paypal duurt t weer 5 tot 6 dagen voor t geld erop staat, en kost t de volle mep. En ik heb helemaal geen geduldquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:27 schreef Kremers het volgende:
Als je paypal hebt, kun je die psn kaarten kopenDenk niet dat mensen het risico willen lopen hun US account kwijt te raken.
Holy shit!!quote:
Duurt niet zo lang, gewoon bestellen met een lege paypall, wordt automatisch van je bank afgeschreven maar je hebt wel meteen betaaldquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:42 schreef robbolo het volgende:
[..]
Maar dat risico is er toch niet? Heb nergens gelezen dat het niet mag, of ze er uberhaupt op kunnen checken, of zullen gaan checken. En met Paypal duurt t weer 5 tot 6 dagen voor t geld erop staat, en kost t de volle mep. En ik heb helemaal geen geduld
Ja, maar die gasten zijn ook niet achterlijk natuurlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:26 schreef SuperFruitig het volgende:
20 dolares voor 19 euroWTF, 20 dolares IS 14 euro
Precies, en dan hoef je ook niet steeds te zoeken naar iemand die wil delen als er een nieuw spel uitkomt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Duurt niet zo lang, gewoon bestellen met een lege paypall, wordt automatisch van je bank afgeschreven maar je hebt wel meteen betaald
Ik zou dat uiteraard zonder winst doen, barmhartigheidsmens als ikzelfe benquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:09 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ja, maar die gasten zijn ook niet achterlijk natuurlijkZij willen ook winst maken, of dacht je dat ze die kaarten uit pure barmhartigheid verkochten
Maar nog steeds kost het dan minimaal het dubbele van wat ik zou betalen als ik share. Het enige voordeel is dat ik dan niet hoef te wachten inderdaad.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:09 schreef Kremers het volgende:
Precies, en dan hoef je ook niet steeds te zoeken naar iemand die wil delen als er een nieuw spel uitkomt.
moet je de op de mute knop of de volume knop van je tv drukkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Mijn Playstation 3 heeft geen geluid meer
Nog erger, op me oude hd-tv werkt het wel op die miniquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:11 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
moet je de op de mute knop of de volume knop van je tv drukken
Geluid via je TVquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nog erger, op me oude hd-tv werkt het wel op die mini![]()
kut wat is er met me 107 cm full hd tv aan de hand
Een 42" Full HD scherm hebben, een PS3 en dan je geluid via de boxen van je tv laten lopen == royal sadness.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:17 schreef RedemptioN het volgende:
origineel in de winkel maar kopen de volgende keer dan?
Precies logitech z5500quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Een 42" Full HD scherm hebben, een PS3 en dan je geluid via de boxen van je tv laten lopen == royal sadness.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |